Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis pelaatteko aina aivan muna huurussa ja sata lasissa, aina vain SPM:ää silmällä pitäen? Itse monesti joskus haluan vaikka kokeilla pitän kantaman sniputusta, jotain ihme vastustajien rölläilyä ja usein jään myös puolustamaan jo vallattua lippua, enkä vain ryntää heti seuraaville 250 + 200 -pisteille. Puolustamisesta saa ikävän vähän pisteitä ja jos vihu pääsee kääntämään sitä valloitusmittaria hieman sinne niiden suuntaan, jolloin itse täytyy se mittari taas täyttää, niin ei siitäkään mitään pojoja jaella. Unohtamatta niitä kertoja, kun pelaan kaverin kanssa ja menen käymään syömässä/vessassa tms. ja jätän pelin päälle ja hahmon liikkumaan yksinään jonnekin syrjään, jotta en saa afk-kickiä. Kivastihan siinäkin aina se SPM laskee, mutta ketä kiinnostaa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis pelaatteko aina aivan muna huurussa ja sata lasissa, aina vain SPM:ää silmällä pitäen? Itse monesti joskus haluan vaikka kokeilla pitän kantaman sniputusta, jotain ihme vastustajien rölläilyä ja usein jään myös puolustamaan jo vallattua lippua, enkä vain ryntää heti seuraaville 250 + 200 -pisteille. Puolustamisesta saa ikävän vähän pisteitä ja jos vihu pääsee kääntämään sitä valloitusmittaria hieman sinne niiden suuntaan, jolloin itse täytyy se mittari taas täyttää, niin ei siitäkään mitään pojoja jaella. Unohtamatta niitä kertoja, kun pelaan kaverin kanssa ja menen käymään syömässä/vessassa tms. ja jätän pelin päälle ja hahmon liikkumaan yksinään jonnekin syrjään, jotta en saa afk-kickiä. Kivastihan siinäkin aina se SPM laskee, mutta ketä kiinnostaa?


Aina sata lasissa jos vastustajat on kohtuullisia/hyviä :) Sit smurffitrollailu vaihde silmään jos vihut ei omasta basesta pääse ulos ilman opaskoiraa :confused: Ja smurffitrollailu toimintaa harrastetaan kyl pelottavan useasti jos vakio squadil pelaillaan :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis pelaatteko aina aivan muna huurussa ja sata lasissa, aina vain SPM:ää silmällä pitäen? Itse monesti joskus haluan vaikka kokeilla pitän kantaman sniputusta, jotain ihme vastustajien rölläilyä ja usein jään myös puolustamaan jo vallattua lippua, enkä vain ryntää heti seuraaville 250 + 200 -pisteille. Puolustamisesta saa ikävän vähän pisteitä ja jos vihu pääsee kääntämään sitä valloitusmittaria hieman sinne niiden suuntaan, jolloin itse täytyy se mittari taas täyttää, niin ei siitäkään mitään pojoja jaella. Unohtamatta niitä kertoja, kun pelaan kaverin kanssa ja menen käymään syömässä/vessassa tms. ja jätän pelin päälle ja hahmon liikkumaan yksinään jonnekin syrjään, jotta en saa afk-kickiä. Kivastihan siinäkin aina se SPM laskee, mutta ketä kiinnostaa?

En minäkään minkäänlaista SPM-huorausta ymmärrä. Yritän kyllä välillä kasata awardseja samaan erään jotta spm nousee muutaman pisteen, mutta vähät välitän jos se taas kohta laskee saman verran. Yleensä kuitenkin pelaan aktiivisesti tyylillä PTFO, joten spm pysyy aika tasaisesti paikallaan.

Onkos kukaan päässyt pelaamaan HC-infantry -serverille? Yritin joskus sellaista etsiä mutten löytänyt. Infantry only sopisi todella hyvin HC:hen, nyt hardcorea ei juuri huvita pelata kun tankki- ja lav-huorat lämpökameroineen omistavat jokaisen kentän.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minulle tätä tapahtuu yhtenään. Pääsääntöisesti silloin jos saa paljon ribboneita niin loppupään conquest- ja mvp-ribbonit eivät näy, en ole tarkistanut että saako ne joka tapauksessa. Ja aina kun muutaman erän on pelannut, lakkaavat kaikki palkintojen ja esimerkiksi unlockien kuvat ilmestymästä ruudulle...

Erän loputtua jos on kerännyt paljon ribboneita, se ei näytä kuin muutaman (tai yhden) ja suluissa kuinka monta niitä on kerännyt yhteensä.

Sitten pelin aikana jos saa 2 ribbonia samaan aikaan (esim combat effiencyn ja nemesiksen) ei se näytä niitä, tai ehkä näyttää vain toisen.
Sitten jos saat saamaan aikaan paljon tapahtumia pisteissä (tappoja, valtauksia, tuhoomisia) ja ribbonin niin se ei välttämättä näytä sitä ribbonia.
Joskus myös tuntuu että jos paljon muuta tapahtumaa ruudulla ja fps laskee puuroksi ei myöskään näy ribboneita.

Näistä kaikista seikoista huolimatta olen kyllä kaikki ribbonit saanut ja ne on battlelogiin rekisteröitynyt, vaikkei ruudulla olisikaan näkynyt.

Tämä on pelkästään henk.koht kokemusta ei perustu faktaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Harmi ettei kuljetus kopun lentämisestä saa melkee ollenkaa pisteitä vaikka gunneri siinä kylväisikin tuhoa:( tuleekohan tohon jotain korjausta seuraavassa patchissa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mieluummin Timantti matkassa pelatessa, vaikka hän sun mielestä smurffi oliskin koska hänen spm ei ole tuota sinun ihme rajaasi ylittävä, kun se et matkassa ois joku korkeen spm:n suojelija/joku joka pelkää statsiensa tippumista. Ja KFIN porukka on ollu kyl sen verra mukavaa porukkaa et tuskimpa tuo psn nimen paljastaminen ketää haittaa, eihän siitä kuitenkaa saa mitään muuta selville. Kielenkäyttöö kannattaa vaa tarkistaa sinunki ennenku tuut tänne kirjottelemaan, tuollanen räyhääminen ja kehuskelu kun ei anna hirveen viisasta kuvaa sinusta.

Ja jottei aivan off topiciks menis nii tulipa löydettyä tuo hetken kadoksissa ollu rakkaus eli l85 uudestaan. Vuoden vaihteessa jätin aseen käytön vähemmälle ja sitä yrittäny satunnaisesti käyttää mut heikoin tuloksin. Eilen sit päätin ottaa käyttöön kun vihuissa ei ollu paljoo kehumista, mut huomasin uudelleen kuinka tykki tuo vehje on. Silun kanssa aseessa on käytännössä 0% rekyyliä vaikka napin pitäski pohjassa, joten mää en ymmärrä miks nii monet haukkuu tuota asetta sysipaskaks tai tehottomaks/lähitaisteluu täysin sopimattomaks. Noh saapaha olla rauhassa yks niistä harvoista jotka tuota asetta tuntuu käyttävän :)

Itsekkin pelasin kyseisellä aseella todella paljon, 500 tappoon asti. Loppujen lopuks meni hermot kaksintaisteluihin famasia/f200 ynnämuita nopeamman fire-raten omaavaa asetta vastaan. Joten päätin vaihtaa vanhaan tuttuun M16A3, joka on myös melkein 0% rekyyli ase minun mielestäni :) L85A2 on kyllä silti mielestäni paras assault rifle kaukomatkoille tarkkuutensa takia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sääliks käy niitä ketkä välittää statseista niin että antaa sen vaikuttaa omaan pelaamiseen..

Pelin tulisi kuitenkin olla hauskaa ajanvietettä eikä sitä että Suonet pullistelee ohimoilla & Voimasanat raikaa.. jos tähän mennään niin silloin on korkea aika keksiä jotain muuta tekemistä.


Ja asiasta kukkaruukkuun...
[video=youtube;g1AbfYqAVOo]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g1AbfYqAVOo#![/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Erän loputtua jos on kerännyt paljon ribboneita, se ei näytä kuin muutaman (tai yhden) ja suluissa kuinka monta niitä on kerännyt yhteensä.

Tarkoitin että ribbonit eivät näy siinä awards-välilehdellä ;)

Harmi ettei kuljetus kopun lentämisestä saa melkee ollenkaa pisteitä vaikka gunneri siinä kylväisikin tuhoa:( tuleekohan tohon jotain korjausta seuraavassa patchissa?

Tulee, driver assist -pisteet nousevat kahdestakymmenestä(?) viiteenkymmeneen/ampujan tappo. Ilmeisesti myös squad assistit nousevat samassa suhteessa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sääliks käy niitä ketkä välittää statseista niin että antaa sen vaikuttaa omaan pelaamiseen..

Pelin tulisi kuitenkin olla hauskaa ajanvietettä eikä sitä että Suonet pullistelee ohimoilla & Voimasanat raikaa.. jos tähän mennään niin silloin on korkea aika keksiä jotain muuta tekemistä.

Statseista samaa mieltä, ne tulee siinä sivussa kun pelaa miten pelaa. "Se on kun itte tekee niin tulee mitä tulee" (lainattu työkaverilta)

Toi suonien pullistelu ja voimasanojen käyttö vähän kaksipiippuinen juttu.

Meinaan itsellä kyllä joskus suoni pullistelee ja voimasanojakin pääsee, mutta (mitenköhän sen selittäisin) silleen hyvässä mielessä. Tykkään pirusti tästä pelistä ja pelattu on paljon ja hauskaa on aina ollut. (paitsi kerran kauheassa darrassa, mikä taasen ei johtunut pelistä)
Yleensä voimasanat johtuu omasta kädettömästä toiminnasta (turhista kuolemista, ohi ampumisista etc...) ja joskus suoni pullistelee kun mistään mitään tuu.. mutta edelleenkin vain hyvässä mielessä, koska peli on niin jotenkin hektinen paikoitellen ja taistoon tulee uppouduttua kunnolla.

Vähän sama homma kun pelais broidin kanssa pöytälätkää ja välillä pääsis suusta et: ääh hitto ei osunu. Välillä kun harmittaa oma huonous, tulee käytyä nortilla ja sen jälkeen taas puhtaaalta pyödältä uusiksi (ikinä ei ole käynyt mielessäkään ettenkö palaisi takaisin loistavan pelin ääreen).

Meidän squadissakin tota voimasanojen käyttöä esiintyy jonkin verran illan/yön aikana (yksi kaveri ylitse muiden niin kiroilussa kuin omien parjaamisessakin :) ) Silti kaikilla on hauskaa ja kivaa, koska kyllä sieltä naurua, repeämisiäkin ja onnistumisen kiljahduksia tulee ihan samassa suhteessa . Jo seuraavana iltana näitten ukon turjakkeitten äänet kuuluvat HS:tä , että eti semmonen server alkunen ;)

Summa summarum: Pirun hyvä peli joka aiheuttaa pientä leikkimielistä urheiluhenkeä ja huumori/ hauskanpidon merkeissä mennään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mikäs noissa kuljetuskopterien tähtäimissä on ideana? Käsittääkseni näihin ei ole kuskille/ etumatkustajalle mitään asetta edes upgradena? Tuollainen vihreä HUD-tähtäin noissa kuitenkin on...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis pelaatteko aina aivan muna huurussa ja sata lasissa, aina vain SPM:ää silmällä pitäen? Itse monesti joskus haluan vaikka kokeilla pitän kantaman sniputusta, jotain ihme vastustajien rölläilyä ja usein jään myös puolustamaan jo vallattua lippua, enkä vain ryntää heti seuraaville 250 + 200 -pisteille. Puolustamisesta saa ikävän vähän pisteitä ja jos vihu pääsee kääntämään sitä valloitusmittaria hieman sinne niiden suuntaan, jolloin itse täytyy se mittari taas täyttää, niin ei siitäkään mitään pojoja jaella. Unohtamatta niitä kertoja, kun pelaan kaverin kanssa ja menen käymään syömässä/vessassa tms. ja jätän pelin päälle ja hahmon liikkumaan yksinään jonnekin syrjään, jotta en saa afk-kickiä. Kivastihan siinäkin aina se SPM laskee, mutta ketä kiinnostaa?


Samaa mieltä. Sen kyllä huomaa kuka kahtoo statseja, kun pelaa. Statseista välittävät pelaajat liikkuvat kyykyssä asetähäimeillä nurkalta nurkalle, eikä siitä tuu lasta eikä paskaa(tähän joku kommetoi, että viisaat pelaajat pelaa tolatavoin).

Tänään rushissa meillä oli 7 tikettiä jäljellä ja yks m comi räjäyttämättä ja omat vaan kahtoo vastakkaisella nurkalla tekemättä mitään korkeintaan ampuvat vihulaisia kohti. Lopulta saatiin m comi piiputtaa(minun ansiosta :) ), kun meillä oli enää 1 tiketti ja loput te voitte arvata.

Vielä noihin statseihin niin ei minulla kaan ole kummoinen SPM eikä myöskään kd ratio. Noiden huonous johtuu liian aggressiivisesta pelityylistäni.

Tähän loppuun voisi lisätä uuden siteerauksen " usas on munan jatke" :)..... Näin täällä tänään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Harmi ettei kuljetus kopun lentämisestä saa melkee ollenkaa pisteitä vaikka gunneri siinä kylväisikin tuhoa:( tuleekohan tohon jotain korjausta seuraavassa patchissa?

Sähän taisit tosiaanki tänään jossain vaihees ohjastaa yhtä läskiä nin näppärästi et minunki kaltainen puusilmä sai ammuttua sillä kk:lla tst hekoista tankkiin kaikenlaista rikki/hengiltä :) Olis siitä MVP listalta paikka pitäny saada palkaks tai kiitos edes gunnerilta mutta sekin unohtu kiireessä.. Alla rapsa siitä koitoksesta, kun huristeltiin läskillä pitkin op firestormia :)

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vielä olis viimenen assignment noita 10 BTR-90 IFV tappoa vailla, mutta en onnistu löytämään tuota mistään. Oon pelannut B2K kaikkia mappeja edestakaisin rushia ja konkkaa, mutta mistään ei löydy. Googlella sain selville että pitäis löytyä ainakin gulf of omanista normi Conquestissa. Miten tuota mappia pääsee pelaamaan normia konkassa kun tuppaa noi matsit aina olemaan conquest assaulttia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä


Voi *****. Aattelin, että Boardwalk Empiren jälkeen menen pariksi tunniksi pelailemaan, mutta ei sitten. :|

EDIT: Itsekin tykkään lennellä sillä Operation Firestormin läskikopterilla. Jos siitä vielä annettaisiin kunnolla pisteitä, niin olis kiva aina käydä kuskaamassa omia lipuille, jonka jälkeen hakee taas uuden satsin pelaajia kotibasesta. Hyötyyhän siinä tiimi sentään ehkä vähäsen...
 
Vielä olis viimenen assignment noita 10 BTR-90 IFV tappoa vailla, mutta en onnistu löytämään tuota mistään. Oon pelannut B2K kaikkia mappeja edestakaisin rushia ja konkkaa, mutta mistään ei löydy. Googlella sain selville että pitäis löytyä ainakin gulf of omanista normi Conquestissa. Miten tuota mappia pääsee pelaamaan normia konkassa kun tuppaa noi matsit aina olemaan conquest assaulttia.

Eipä siinä auta muu kuin yrittää niin kauan että tulee pelkkä konkka. Se kulkupeli löytyy ainakin sieltä keskeneräisten kerrostalojen välistä. Kartta tosiaan on se Gulf of Oman.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noista statseista:

Pelit on tarkoitettu viihdyttämiseen ja jokainen saa kiskottua sitä hupia pelistä omalla tavallaan. Mua voisikin helposti kutsua statsihuoraksi, sillä olen todella kilpailukykyinen ja sitä hupia juuri tulee siitä kun näkee itsensä siellä tuloslistan kärjessä. En mä niinkään k/d'ehen keskity, vaikka onhan se kivaa jos positiivisen puolella vaan enemmänkin voittamiseen ja MVP-ribboneihin. Ja nythän joku tulee sitten varmaan sanomaan, että huoraan jollain ajoneuvoilla tai tietyllä aseella niitä varten, mutta ihan PTFO-meiningillä mennään.

Jokainen omalla tavallaan siis.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vielä olis viimenen assignment noita 10 BTR-90 IFV tappoa vailla, mutta en onnistu löytämään tuota mistään. Oon pelannut B2K kaikkia mappeja edestakaisin rushia ja konkkaa, mutta mistään ei löydy. Googlella sain selville että pitäis löytyä ainakin gulf of omanista normi Conquestissa. Miten tuota mappia pääsee pelaamaan normia konkassa kun tuppaa noi matsit aina olemaan conquest assaulttia.

Jotkut sivut väittää, että noista mapeista löytyy.
Strike At Karkand
Gulf Of Oman
Sharqi Peninsula


Itse sain omanin russian basen spawnista sen käyttööni.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voi *****. Aattelin, että Boardwalk Empiren jälkeen menen pariksi tunniksi pelailemaan, mutta ei sitten. :|

EDIT: Itsekin tykkään lennellä sillä Operation Firestormin läskikopterilla. Jos siitä vielä annettaisiin kunnolla pisteitä, niin olis kiva aina käydä kuskaamassa omia lipuille, jonka jälkeen hakee taas uuden satsin pelaajia kotibasesta. Hyötyyhän siinä tiimi sentään ehkä vähäsen...

Oon huomannut, että tuo on siirtynyt yleiseen kielenkäyttöön. Paljoa en ole tälle maailmalle antanut, mutta SuperHueyn nimennyt läskikopteriksi.

2nuh91e.jpg
 
Ylös Bottom