Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis tulisiko ne kuukausimaksut itse BF3'een vai Battlelogiin vähän niinkuin CoD Elitessä jos oon yhtään oikeilla raiteilla tässä asiassa?

Ja jos mun mielipidettä kysytään, niin kuukausimaksut kuuluu MMO-peleihin, ei FPS-peleihin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis tulisiko ne kuukausimaksut itse BF3'een vai Battlelogiin vähän niinkuin CoD Elitessä jos oon yhtään oikeilla raiteilla tässä asiassa?

EA:lla vasta tutkitaan asiaa. Cod Elite toimi päänavaajana ja arvatenkin jatkoa on luvassa myös muilta.

Omasta mielestä taas maksut sopivat myös FPS-peleihin, mikäli se tarkoittaa hyvin aktiivista päivityspolitiikkaa ja uutta sisältöä tiheällä tahdilla. Moni hyvä peli on jäänyt kesken ihan vain sisällön ohkaisuuden takia, esimerkiksi Killzone 3 olisi voinut hyvin toimia tällä maksullisella konseptilla ja näillä em. edellytyksillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis tulisiko ne kuukausimaksut itse BF3'een vai Battlelogiin vähän niinkuin CoD Elitessä jos oon yhtään oikeilla raiteilla tässä asiassa?

...

Jos ne jotain pakollista kuukausimaksua laittais pelaamisen edellytykseksi BF3:een, niin siinä tulis kyllä jo joku laki vastaan. Eli jos jotain tulee, niin se on varmaan joku "maksa 4.95e kuukaudessa, saat kaiken DLC:n".
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos ne jotain pakollista kuukausimaksua laittais pelaamisen edellytykseksi BF3:een, niin siinä tulis kyllä jo joku laki vastaan. Eli jos jotain tulee, niin se on varmaan joku "maksa 4.95e kuukaudessa, saat kaiken DLC:n".

Tuskin ne tähän enään sellaista on suunnittelemassa. Eiköhän jatkot tämän idean pohjalta nähdä sarjan seuraavassa osassa, joka voisi olla vaikka Bad Company 3 ja silloinkin vain vaihtoehtona, joka tarjoisi kaiken DLC:n ja jotain turhaketta vielä siihen päälle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sen input lagin muuten huomaa hyvin, ku pistää kapulan silmien tasolle. Tuli oikeastaan pienenä järkytyksenä, kuinka kamala se viive onkin. Se oli myös outoa, et viive oli pienempi kun lopettaa kääntymisen verrattuna sen aloittamiseen. Esim. kun liikauttaa tattia tosi nopeasti, niin ruutu ei jokaisella kerralla edes liikahtanut ja välillä se nytkähti ihan oudosti. Kai siihen on sit vaan tottunut sen verran, ettei sitä pelatessa huomaa paitsi jos nostaa sensitivyä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sen input lagin muuten huomaa hyvin, ku pistää kapulan silmien tasolle. Tuli oikeastaan pienenä järkytyksenä, kuinka kamala se viive onkin. Se oli myös outoa, et viive oli pienempi kun lopettaa kääntymisen verrattuna sen aloittamiseen. Esim. kun liikauttaa tattia tosi nopeasti, niin ruutu ei jokaisella kerralla edes liikahtanut ja välillä se nytkähti ihan oudosti. Kai siihen on sit vaan tottunut sen verran, ettei sitä pelatessa huomaa paitsi jos nostaa sensitivyä.

Tein juuri noin äsken Seinessä Rushia pelatessani. Laitoin kapulan silmien tasolle ja katoin samalla ruutua ja liikuteltavaa tattia. Tein nimenomaan tollasia nopeita ja lyhyitä "flick-liikkeitä" sillä tatilla. Ehkä aivan hitusta input lagia oli havaittavissa, että hahmo liikkui ehkä 10 sadasosasekuntia jäljessä. Ei tuo haittaa laisinkaan ja veikkaisin saman verran olevan lagia myös muissakin peleissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Meikän telsussa on lagia 10ms. Bäfän nykyinen PS3 inkarnaatio on tähtäyksen osalta kaamia. Huomasin sen alkuperäisen kuminauhakiihdytys ilmiön heti kun betan jälkeen julkaisuversiota testasin. Se fiksattiin mutta input lagi jäi! Tähtäinten läpi kattoessa ku pitäisi pystyä tekemään pieni sievä korjauks niin inputlagin vuoksi tähtäyspiste helposti siirtyy tarkoitetusta kohdasta yli ja korjausliike vie taas ylite... Ehkä jos pelaisi vain ja ainoastaan bäfää ja vain tietyillä aseilla&tähtäimillä ja riittävästi lagaavalla televisiolla niin tuon oppisin kompensoimaan.
Ps3 vs. XO -vertailuvideoita löytyy aiheesta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ainoa lagiminen jonka olen itse huomannut on ollut ainakin MG36 ja holon kanssa, F2000 Reflexillä toimii loistavasti. Tähtäimen läpi katsottaessa sivuttaissiirtyminen aiheuttaa aivan järkyttävää nykimistä. Muuten peli pyörii sujuvasti, mutta ainakin tämä ase kombo aiheuttaa hirveää ruudunpäivitys ongelmaa. En tiedä voisiko noi muutkin lagimiset johtua tietystä aseesta ja tähtäimestä?
Tuossa pieni pätkä siitä ja toivottavasti näkyy kunnolla, koska nykästy suoraan töllöttimesta nokialaisella.

[video=youtube_share;VWt_qWayQi4]http://youtu.be/VWt_qWayQi4[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ainoa lagiminen jonka olen itse huomannut on ollut ainakin MG36 ja holon kanssa, F2000 Reflexillä toimii loistavasti. Tähtäimen läpi katsottaessa sivuttaissiirtyminen aiheuttaa aivan järkyttävää nykimistä. Muuten peli pyörii sujuvasti, mutta ainakin tämä ase kombo aiheuttaa hirveää ruudunpäivitys ongelmaa. En tiedä voisiko noi muutkin lagimiset johtua tietystä aseesta ja tähtäimestä?
Tuossa pieni pätkä siitä ja toivottavasti näkyy kunnolla, koska nykästy suoraan töllöttimesta nokialaisella.

*video*

Hah! Huomasin aivan saman vian tuossa pari päivää sitten. Luulin että se kuuluu kaikkiin aseisiin ja kysyinkin kaverilta, että mitä ihmeen lagia tämä on. Olin pelannut viime päivät PC:llä Counter-Strikea, niin kaveri ehdotti, että ehkä olin vaan tottunut sulavampaan liikkumiseen CS:ssä... Annoin sen sitten olla. Mut onneks se vika onkin tuossa tietyssä aseessa, eikä kaikissa. Ja toivottavasti tuo korjataan ens päivityksessä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikö tuo oo rynkky ? vai saako recon tulivoimaa :)

M417stä on valittavissa kolme eri pituutta aseen piipulle, 12", 16" ja 20". Ainakin tuo 12" on puhdas rynnäkkökivääri, 16" ja 20" varmaan puoliautomaatteja. Kaliiberi on kunnioitettava 7.62. Uskoisin, että DLChen tuleva malli on tulinopeudeltaan puoliautomaatti ja joko 16" tai 20" malli.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko se combat effiency ribbonin, että on tehokkain yksilö vai mikä ja millä perusteella tulee?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ostinpa BC2:sen UUDESTAAN kerta oli originin ale-laarissa(Tälläkertaa PC:lle) Ai että oon ikävöiny näitä kenttiä <3
On jotenkin Rauhoittavaa Päästä vääntään näissä Luonto-maisemissa, BF3:sen harmaanpuhuvan värimaailman ja Kaupunkisodan Jälkeen..

ai että kun BF3:seen saatais enemmän vaihtelevuutta Karttoihin ettei aina tarvitse olla sielä betoniviidakossa tappelemassa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ai että kun BF3:seen saatais enemmän vaihtelevuutta Karttoihin ettei aina tarvitse olla sielä betoniviidakossa tappelemassa.

Samaa mieltä. Kyllä noi dicen pojat voisivat tehdä pelimihen ratkasun ja siirtää vaikka 5 bc2 suosituinta mappia bf3.
 
Pelimiehen ratkaisu olis tehä BFBC2:een lisää mappeja! Vaikka bädä 2 oliki ihq se kaipasi lisää mappeja. Bäfä 3 kaipaa kyllä uusia mappeja mutta ihan uusia pliis. Mutta bädä 2:n hengessä!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Samaa mieltä. Kyllä noi dicen pojat voisivat tehdä pelimihen ratkasun ja siirtää vaikka 5 bc2 suosituinta mappia bf3.

Kyllä noi DICE:n pojat voisivat tehdä vaikka ihan uusia mappeja eikä mitään vanhoja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kahdeksan niljakkaan ja viekkaan vihollisen päänahan ottaminen, ilman että kuolet itse siinä välillä ollenkaan.

Kahdeksan tapon jälkeen tulee ensimmäinen ripponi ja sitten ne tulevatkin kolmen tapon välein, kunhan ei vain itse kuole missään välissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

no niin, auttakaapas tyhmee, ku tuo network hommeli on aika uus juttu ja kaikki muukin. eli siis miten saa tuon bf back to karkand lisä osan hommattuu?? pitääkö se ostoo tuolta storesta jollakin netti raha jutulla?? Ja anteeksi oma tyhmyyteni :)
 
Ylös Bottom