Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tätähän ei sitten pääse itse lentämään, vaan se kiertää taivaalla ihan itsestään. Kaksi ampujan paikkaa taitaa olla. Lol.

No kuvittele millaista sähläystä siitä tulis kun smurffit paukuttelis sillä menemään kopterien kylkiin. :D


Mul on nyt tälläinen pattitilanne: Oon nyt lukenut hieman eri paikoista tuosta premiumista ja CQ'sta. Jotkut sanovat, että CQ olisi hyvä, ja toiset sanovat, että se olisi huono. Samalla myös mua epäilyttää tuon armored killin mappien koko näillä konsoleilla ja kiinnostukseni on ainakin tällä hetkellä BF3'een hieman lopahtanut. Noi mapit ei niinkään kiinnostais, mutta aseet kyllä, joten kannattaako minun ostaa premiumia? Kaikenlaiset camot olisi kivoja, mutta mitä olen katsonut niin niitä on tällä hetkellä todella vähän ja double xp'eet ei paljoa vaikuttais muhun kun olen vähän matkan päässä colonel 100'sta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No kuvittele millaista sähläystä siitä tulis kun smurffit paukuttelis sillä menemään kopterien kylkiin. :D


Mul on nyt tälläinen pattitilanne: Oon nyt lukenut hieman eri paikoista tuosta premiumista ja CQ'sta. Jotkut sanovat, että CQ olisi hyvä, ja toiset sanovat, että se olisi huono. Samalla myös mua epäilyttää tuon armored killin mappien koko näillä konsoleilla ja kiinnostukseni on ainakin tällä hetkellä BF3'een hieman lopahtanut. Noi mapit ei niinkään kiinnostais, mutta aseet kyllä, joten kannattaako minun ostaa premiumia? Kaikenlaiset camot olisi kivoja, mutta mitä olen katsonut niin niitä on tällä hetkellä todella vähän ja double xp'eet ei paljoa vaikuttais muhun kun olen vähän matkan päässä colonel 100'sta.

Haluatko tosiaan maksaa 50e pelkistä pienistä pikseleistä? Jos ei mapit kiinnosta niin en suosittele premiumia hankkimaan - eikös pääosin DLC't hankita uuden sisällön takia eli pääosassa mappien vuoksi? Odotat vielä viikon niin saat muiltakin pelaajilta näkökulmaa Close Quarterssiin liittyen. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No kuvittele millaista sähläystä siitä tulis kun smurffit paukuttelis sillä menemään kopterien kylkiin. :D


Mul on nyt tälläinen pattitilanne: ...

No ihan sama millaista sähläystä tulisi, mutta mieti nyt kun tuosta tekisi Jihad-tyyppisen ratkaisun ja lojauttaisi vihujen tankkirykelmään :D How cool that would be!

Itse en välitä noista CQ mapeista, mutta premiumin tuomat lisät on ihan kivoja. Uusia aseita tuli vähän reippaammin mitä odotin. Niiden avaamiseen tehtävien parissa menee hetki ja sitten vielä dogtagien metsästykset, niin uutta pelattavaa tuli taas vaikka kuinka paljon. Karttapaketit menisi itsellä ostoon joka tapauksessa, joten tämä on vähän helpompi keino. Toki jos ei nappaa enää pelata, tai meinaa ostaa vain karttapaketteja, niin sitten tulisi aika kalliiksi. Extrasälää sieltä on kalenterin mukaan tulossa, mutta mitä, niin sitä ei taida tietää kukaan.

Mapit on toki pienempiä kuin PC:llä, mutta uskoisin Dicen tekevän konsoleillekin "The Biggest Maps Forever". Lippusijoittelullahan saadaan reilumpaankin karttaa hyviä rähinöitä.
 
No kuvittele millaista sähläystä siitä tulis kun smurffit paukuttelis sillä menemään kopterien kylkiin. :D


Mul on nyt tälläinen pattitilanne: Oon nyt lukenut hieman eri paikoista tuosta premiumista ja CQ'sta. Jotkut sanovat, että CQ olisi hyvä, ja toiset sanovat, että se olisi huono. Samalla myös mua epäilyttää tuon armored killin mappien koko näillä konsoleilla ja kiinnostukseni on ainakin tällä hetkellä BF3'een hieman lopahtanut. Noi mapit ei niinkään kiinnostais, mutta aseet kyllä, joten kannattaako minun ostaa premiumia? Kaikenlaiset camot olisi kivoja, mutta mitä olen katsonut niin niitä on tällä hetkellä todella vähän ja double xp'eet ei paljoa vaikuttais muhun kun olen vähän matkan päässä colonel 100'sta.

Suosittelen lämpästi, tosin itellä kanssa kuumottaa tuo armored.. jos vaikka dice repäsee ja nostaa pelaaja määrää :D Mutta joo... CQ tuo pirun mukavasti vaihtelua bäfän maailmaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No kuvittele millaista sähläystä siitä tulis kun smurffit paukuttelis sillä menemään kopterien kylkiin. :D


Mul on nyt tälläinen pattitilanne: Oon nyt lukenut hieman eri paikoista tuosta premiumista ja CQ'sta. Jotkut sanovat, että CQ olisi hyvä, ja toiset sanovat, että se olisi huono. Samalla myös mua epäilyttää tuon armored killin mappien koko näillä konsoleilla ja kiinnostukseni on ainakin tällä hetkellä BF3'een hieman lopahtanut. Noi mapit ei niinkään kiinnostais, mutta aseet kyllä, joten kannattaako minun ostaa premiumia? Kaikenlaiset camot olisi kivoja, mutta mitä olen katsonut niin niitä on tällä hetkellä todella vähän ja double xp'eet ei paljoa vaikuttais muhun kun olen vähän matkan päässä colonel 100'sta.

Jos sulla on jo B2K niin aseiden takia ei kannata, CQ on viimeinen lisäri jossa tulee lisää aseita. Mä en ostaisi jos en olisi varma että tulen pelaamaan tätä vielä pitkään, varsinkaan kun kahden viimeisen lisärin sisällöstä ei oikeasti tiedetä vielä mitään. Tän paketin idea on nyhtää rahat pois pelaajilta ennen kuin innostus peliin loppuu kokonaan. Enkä laske noille ylimääräisille härpäkkeille mitään painoarvoa kyllä, asecamokin on nyt vain 4 aseeseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mapit on toki pienempiä kuin PC:llä, mutta uskoisin Dicen tekevän konsoleillekin "The Biggest Maps Forever". Lippusijoittelullahan saadaan reilumpaankin karttaa hyviä rähinöitä.

Helvetin iso mappi konsoleillekin, johon tulisi kaksi-kolme chokepointtia niin tietäisi missä rähistään? Tuo screenshot, jossa on AC-130, siitä "konsoloitu" versio on varmaan tuo A-B-C lippuklusteri. ;)

Meinasi alkaa usko loppua tuohon Life Saver assignmentiin, johon vaaditaan F2000:lla 25 headshottia. 100 tappoa se vaatikin, mutta tulipa opeteltua nostamaan tähtäintä vähän ylemmäs kuin aiemmin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No kuvittele millaista sähläystä siitä tulis kun smurffit paukuttelis sillä menemään kopterien kylkiin. :D


Mul on nyt tälläinen pattitilanne: Oon nyt lukenut hieman eri paikoista tuosta premiumista ja CQ'sta. Jotkut sanovat, että CQ olisi hyvä, ja toiset sanovat, että se olisi huono. Samalla myös mua epäilyttää tuon armored killin mappien koko näillä konsoleilla ja kiinnostukseni on ainakin tällä hetkellä BF3'een hieman lopahtanut. Noi mapit ei niinkään kiinnostais, mutta aseet kyllä, joten kannattaako minun ostaa premiumia? Kaikenlaiset camot olisi kivoja, mutta mitä olen katsonut niin niitä on tällä hetkellä todella vähän ja double xp'eet ei paljoa vaikuttais muhun kun olen vähän matkan päässä colonel 100'sta.

Itellähän oli kans eilen pattitilanne ja luin premiumista lähinnä valitusta sieltä sun täältä. Illalla sitte tein päätöksen ja ostin. CQ:ia epäilin myös kovasti mutta kun pistin tulille, niin pirun hauskaa vaihteluahan se oli. Jos tykkää välillä vähän kiivaammasta ja aivot narikkaan -meiningistä, niin suosittelen kyllä lämpimästi. Kannattaa harkita tarkkaan antaako tämä sinulle niin paljoa, että kannattaa hommata. Jotenkin uskon ja tietysti haluankin uskoa nyt premiumin hommaneena, että myös tuo Armored Kill toimisi hyvin. Itsellä lähti uusimman pätsin ja tämän premiumin myötä kyllä innostus Bäfää kohtaan ihan uuteen nousuun, vaikkakin vähän riskillä ehkä otinkin tuon premiumin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No pitihän se reemiumi hommata. Aiva vain koska muita pelejä en oo hommaamas, joten kulutetaan sitte entuudestaan tuttuun peliin... Jos se 50 ekua löytyy ylimääräistä niin kannattaahan se hommata aivan vain uuden sisällön ja tekemisen takia. Eihän tuo nyt välttämättömyys oo. Ainakaa uudet kentät ei tarjoa muutakuin tuota ADHD-hippaa. Vaihtelun vuoksi tämä aivot narikkaan touhu on ihan jepajee, mutta se todellakin on vain väliaikaista ennen paluuta normimappien pariin... Suhteellisen haastavia Assignmenttejä sieltä pukkas, mutta ompahan taas haastetta ja mielenkiintoa niitä suorittaa... Pätsissä onnistuttiin ainakin hienosti tuon ohjauksen kanssa. Nyt toimii hienosti jopa 720p-asetuksilla. AA:ta en oo käyttäny, joten siihen en puutu... Summa summarum, Dice sai meikän vedettyä takaisin tantereelle sellaasen 3 viikon tauon jälkeen, joten voin vain todeta, että mainoksen uhri ollaan :)


Zephis näköjään samoilla linjoilla :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No kuvittele millaista sähläystä siitä tulis kun smurffit paukuttelis sillä menemään kopterien kylkiin. :D
Taisit nyt kyllä ostaa väärän pelin, jos tuo päätös on sinusta okei. Battlefielhän ostetaan sen takia, että päästään ajamaan ajoneuvoilla. Rehellisesti sanottuna en ole kuitenkaan lainkaan yllättynyt tuosta päätöksestä, kun olen seuranut EA'n ja DICEn touhuja viime päivinä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on kaikki assignmentit tehty ja aseet auki. Siis ei hyvää päivää mikä lyijyruisku ACW-R tuo on!! Edes USAS parhaimpana päivänä ollu varmaan noin tehokas mitä toi on. Melkein jokaiselle classille paitsi assaultille tuli uudet lempparit aseet. Engineerin ACW-R ihan hullu, suportin L86A2 erinomainen vähäisellä rekyylillä tappaa niin talossa kuin puutarhassa, reconin JNG-90 on ihan älyttömän tehokas, mutta on kyllä sitäkin hitaampi tussari.

Melkein aseiden puolesta voisin suositella tämän ostamista. Ja tosiaan CQ on kyllä aivan totaallista vaihtelua normi peliin. En kyllä luokittelis tätä huonoksi ostokseksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on kaikki assignmentit tehty ja aseet auki. Siis ei hyvää päivää mikä lyijyruisku ACW-R tuo on!! Edes USAS parhaimpana päivänä ollu varmaan noin tehokas mitä toi on. Melkein jokaiselle classille paitsi assaultille tuli uudet lempparit aseet. Engineerin ACW-R ihan hullu, suportin L86A2 erinomainen vähäisellä rekyylillä tappaa niin talossa kuin puutarhassa, reconin JNG-90 on ihan älyttömän tehokas, mutta on kyllä sitäkin hitaampi tussari.

Melkein aseiden puolesta voisin suositella tämän ostamista. Ja tosiaan CQ on kyllä aivan totaallista vaihtelua normi peliin. En kyllä luokittelis tätä huonoksi ostokseksi.

Minun mielestäni ACW-R on huonompi kuin MTAR. Tuntuu jotenkin heikkotehoiselta, eikä lippaassa ole kuin 26 ammusta. Rekyyli on aika olematon, mutta ei se ainakaan ylitehoinen ole. L86A2 on kyllä loistava ase, samaa luokkaa kuin M27 mutta hienomman näköinen ja bullpup-rakenne auttaa lähitaistelussa. LSATissa on hidas tulinopeus, mutta toisaalta rekyyliäkin on aika vähän. Sitä voisi hyvin verrata Type 88:iin. M417 on ominaisuuksiltaan hyvin lähellä SKS:ää. JNG-90 en ole paljoa ehtinyt tutustua, mutta bullet drop tuntuu hyvin miedolta, ja jos damage on M98:n luokkaa niin kuin väitetään, on siinä pelin selvästi paras pulttilukko (lippaassa 10 ammusta). Assaultin AUG on hyvä ase myös, mutta SCAR-L on aika heikoilla lähinnä rynkyistä hitaimman tulinopeuden vuoksi. Tarkka se silti on, lähin vertailukappale on AK-74M. M5K eli MP5K on samankaltainen kuin PP2000, mutta paremmalla tulinopeudella.

Aseet ovat minunkin mielestäni paras osa CQ:ta. Riittävän erilaisia ja yhtäkään Famasin kaltaista ylilyöntiä ei ole mukana.

Siinä vähän pelikuvaa ja maisemien ihailua uusissa kartoissa:

[video=youtube;83Cs8hcN-wY]http://www.youtube.com/watch?v=83Cs8hcN-wY&list=UU-_oDe1yhFT41SVtzXIeW3A&index=1&feature=plcp[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikös DICE lupaillut että pätsissä tulisi korjaus tuohon ääniongelmaan? Ei ole tullut minkäänlaista korjausta, äänet katoaa joka roundissa ja ovat pitkiäkin aikoja pois - ennen pätsiä itellä ei ainakaan äänet kadonnut lähes koskaan, mutta nyt koko ajan. Kokemuksia?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan naurettava ratkasu pistää AC-130 pörräämään autopilotilla sirkulaa. Vai olisko DICE tehny sellasen källin, että menny vahingossa lentäjälleki gunnerin merkki, toivottavasti olis näin. Ihan turhaa muutenkaan ruveta avustamaan smurffeja, jos se tosiaan autopilotilla menee, ei kopteritkaan itestään lennä. Ottasivat vaikka mallia Americas armysta missä piti suorittaa kursseja jos halus olla esim. medic tai reconi, ni pistäsivät kaikki lentohärvelit käytettäväks lentoluvalla minkä saa suorittamalla tunnin mittasen lentosotakoulun missä on haastava loppukoe... Kyseisen lentoluvan menettäis jos törmäilee tietyn määrän muihin härveleihin. :B
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan naurettava ratkasu pistää AC-130 pörräämään autopilotilla sirkulaa. Vai olisko DICE tehny sellasen källin, että menny vahingossa lentäjälleki gunnerin merkki, toivottavasti olis näin. Ihan turhaa muutenkaan ruveta avustamaan smurffeja, jos se tosiaan autopilotilla menee, ei kopteritkaan itestään lennä. Ottasivat vaikka mallia Americas armysta missä piti suorittaa kursseja jos halus olla esim. medic tai reconi, ni pistäsivät kaikki lentohärvelit käytettäväks lentoluvalla minkä saa suorittamalla tunnin mittasen lentosotakoulun missä on haastava loppukoe... Kyseisen lentoluvan menettäis jos törmäilee tietyn määrän muihin härveleihin. :B

Toivottavasti näin ja iloisena yllätyksenä uudessa mappipaketissa odottaisi plentsikka kiitotien päässä :eek: Tuollainen lentosotakoulu olisi hemmetin hyvä! Loppuisi se kopuihin päin paiskominen niillä jeteillä.

Historia ei ole tae tulevaisuudesta, mutta onhan Dice ennenkin ottanut huomioon meidän voorumikirjoitukset. Eli sormet varpaita myöten ristiin joka jantterille ja toivoa tulevaisuuteen :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan naurettava ratkasu pistää AC-130 pörräämään autopilotilla sirkulaa. Vai olisko DICE tehny sellasen källin, että menny vahingossa lentäjälleki gunnerin merkki, toivottavasti olis näin.

Olihan ensimmäisissä Caspian Border -trailereissakin kartassa jetin sijaan lentävän tankin kuva :3

Eikös DICE lupaillut että pätsissä tulisi korjaus tuohon ääniongelmaan? Ei ole tullut minkäänlaista korjausta, äänet katoaa joka roundissa ja ovat pitkiäkin aikoja pois - ennen pätsiä itellä ei ainakaan äänet kadonnut lähes koskaan, mutta nyt koko ajan. Kokemuksia?

Äänet katoilevat edelleen, mutta lyhyemmiksi ajoiksi kuin ennen. CQ-kartoissa harvemmin kuin muissa. Kertoo siitä kuinka monimutkainen voi peli olla, kun ei vieläkään löytynyt ratkaisua tähänkään ongelmaan..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kerrankin hauska ja hieman harmittomampi glitch, nimittäin tuo AUG + underslung smoke. Kunnon railgun, hauska savustaa kämppiviä röllejä useamman sadan metrin päästä, smoking kills :D Harmiton siksi, että tällä sentään pitää tähdätä, toisin kuin esim. darttiglitchillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyselläänpä hieman neuvoa tuosta uudesta Premium-paketista. Pahoittelen, jos on ollut jo aikaisemmin mutta en ole tämän foorumin aktiivisimpia lukijoita enkä montaa kymmentä sivua taaksepäinkään viitsisi lukea...

Eli onko noita tulevia lisäosia tulossa siis 4 kappaletta eli Close Quarters, Armored kill, Aftermath ja End game? Onko hinnoista mitään tietoa? Mitä nuo siis käytännössä sisältävät? Olen kiinnostunut pelkästään uusista kentistä, muusta en halua todellakaan alkaa maksamaan lisähintaa. Eli mikäköhän tässä olisi järkevintä, 50e Premiumista kuulostaa aika kovalta hinnalta mutta jos jokaiselle lisäosalle tulisi 10e hintaa niin olisihan tuo Premium silloin sama ostaa.

T: Pelaan pelkkää Battlefieldia, mitä ****** sitä nyt pitäis ostaa ja milloin?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyselläänpä hieman neuvoa tuosta uudesta Premium-paketista. Pahoittelen, jos on ollut jo aikaisemmin mutta en ole tämän foorumin aktiivisimpia lukijoita enkä montaa kymmentä sivua taaksepäinkään viitsisi lukea...

Eli onko noita tulevia lisäosia tulossa siis 4 kappaletta eli Close Quarters, Armored kill, Aftermath ja End game? Onko hinnoista mitään tietoa? Mitä nuo siis käytännössä sisältävät? Olen kiinnostunut pelkästään uusista kentistä, muusta en halua todellakaan alkaa maksamaan lisähintaa. Eli mikäköhän tässä olisi järkevintä, 50e Premiumista kuulostaa aika kovalta hinnalta mutta jos jokaiselle lisäosalle tulisi 10e hintaa niin olisihan tuo Premium silloin sama ostaa.

T: Pelaan pelkkää Battlefieldia, mitä ****** sitä nyt pitäis ostaa ja milloin?

Close Quarters: Hektistä vääntöä pienissä tiloissa, ei ajoneuvoja.
Armored Kill: Ajoneuvoihin keskittyvä DLC, missä on pirun isoja kenttiä ja uusia ajoneuvoja, kuten AC-130 tietääkseni.
Aftermath: Tästä ei ole paljoa kerrottu, mutta se sisältää 99% varmuudella jonkinlaisen survivalmoden.
End Game: Tästäkään ei ole vielä kerrottu mitään, mutta kyseisen DLC'n kannessa ajetaan ainakin moottoripyörillä.

Kaikki DLC't maksaa about 15 euroo per kappale, joten kyllä siinä säästää jonkin verran.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eeppinen Gun Master matsi Ziba Towerissa. Joinasin peliin vähän myöhässä ja melkei koko pelin ajan olin takaa-ajo asemassa. Lopussa tapahtuu maagisia asiota o_O

[video=youtube;zqbGrb3A3MU]http://www.youtube.com/watch?v=zqbGrb3A3MU[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ok kiitos. Ilmeisesti jokainen lisäosa sisältää Rush- ja Conquest-pelimuodot? Muut pelimuodot ei nimittäin kiinnosta :rolleyes:.

Tuleeko nuo AUG ym. muut aseet nyt tämän uusimman lisäosan mukana vai mistä ootte nuo saanut?

Kiitokset jo ennakkoon, jos joku viitsisi noihin vastata ja sori oon vähän nobo täällä foorumilla mutta sitä kompensoikin se, että oon ihan helvetin hyvä sitten itse asiassa :cool:
 
Ylös Bottom