Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;uzJYVdC6yvI]http://www.youtube.com/watch?v=uzJYVdC6yvI[/video]

Jepjep.. Alkaakohan jengi käyttää tätä yhtä paljon ku darttia :rolleyes:

Ahaa. Tämä siis oli se mitä eilen näin. Tulin pelanneeksi Grand Bazaaria ja katsoin että joku siellä laittaa savuja. No ihmettelin että miksi se noin tekee että ei tuossa tarvitse savuja vaan hieman suojaa. Onneksi ei tullut kuin kerran vastaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voi jeesus, DICE, ei taas... Ja nyt odotellaan korjausta taas muutama kuukausi, jiihaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ahaa. Tämä siis oli se mitä eilen näin. Tulin pelanneeksi Grand Bazaaria ja katsoin että joku siellä laittaa savuja. No ihmettelin että miksi se noin tekee että ei tuossa tarvitse savuja vaan hieman suojaa. Onneksi ei tullut kuin kerran vastaan.

Itseasiassa mietin kanssa kun monet ampui smokea ja aikaisemmin ei näkynyt lähes koskaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko mun näkö huonontunu vai onko muillakin muuttunu pätsin jälkeen grafiikat oudon epätarkoiksi? Tuntus, että sahalaitaa on tusti enemmän mitä ennen yms. suttusta paskaa.
Heh, itekki menin peliin ja huomasin heti että onko graffoi karsittu ku oli tosi suttuisen näköistä...mutta tais olla siitä ku oli ollut pitkään anti-aliasing pois päältä ja tottunut siihen, nyt kun input-lagi korjattiin niin tietenkin pistin sen päälle, saatto johtua tästä. Colorblind päällä tyyppien nimet kyl näytti suttuisilta...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ite kokeilin eilen yhen elämän verran Colorblind-sydeemiä ja totesin että ei ole mun juttu, muutenkin toi orkkis riittää oikein hyvin ittelleni.

Nythän toi COM CENTER mystisesti kutistu battlelogissa :D
(Käyty täällä kurkkimassa taas ja päätetty laittaa pieneks)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mietin, että onkohan mun järkeä hankkia tuota Premiumia, jos oon intissä heinäkuusta lähtien... En siis pääse esim. noista tupla XP -tapahtumista nauttimaan. Pitäisköhän sitä kuitenkin vaan maksaa se 49.90e, jotta saa kaikki kartat, aseet ja uudet kustomointijutut alennettuun hintaan...
 
Mietin, että onkohan mun järkeä hankkia tuota Premiumia, jos oon intissä heinäkuusta lähtien... En siis pääse esim. noista tupla XP -tapahtumista nauttimaan. Pitäisköhän sitä kuitenkin vaan maksaa se 49.90e, jotta saa kaikki kartat, aseet ja uudet kustomointijutut alennettuun hintaan...

Tupla XP nyt on noista se turhin juttu eikä niille kyllä mitään arvoa kannata laskea. Tohon premiumiin kuuluu myös kuukausittain jotain in-game krääsääkin jos nyt jollekin pikkujutulle pitää arvoa laskea. Tärkein kysymys ja puntari lienee se, että pysyykö bäfään mielenkiinto vai ei. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;uzJYVdC6yvI]http://www.youtube.com/watch?v=uzJYVdC6yvI[/video]

Jepjep.. Alkaakohan jengi käyttää tätä yhtä paljon ku darttia :rolleyes:

En usko, sillä tuo vaatii kuitenki enemmän tähtäystä. Kuitenki hienoo että tuollanenkin glitchi taas löytyy -.-

Ei tana eikö nuo ruottin poijjaat testaa ollenkaa näitä pätsejään ennenku pistävät jakoo? Korjaavat yhtä asiaa ja rikkovat toista, tässä tapauksessa vähä vähentivät suppressionia mutta laittovat kaikille sitten sellasen aim botin päälle että oksat pois. Myönnän nyt heti alkuun että ite tullu käytettyä tuota alusta asti(ja jos jollain jotai sanomista asiasta nii privalla eikä täytetä tätä taas jollain turhalla sodalla) mutta nyt tuo on aivan naurettava. Ennen pätchiä tuon aa:n vaikutus oli kuitenki aika pientä eikä korjannu tähtäystä kuin hieman, nyt sen vaikutuksen todellakin huomaa sillä tähtäin liikku välillä todella kummallisen näköisestikkin. Tuntuu niiku pelais camppanjaa easyllä koska tähtäin hyppii nii paljo vihujen perään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten ton Aim Assistin pitäis toimia? Just taas oikein "yritin ampua ohi", niin ei kyllä tähtäin liikkunut mihinkään. Vai pitäisikö jotenkin ensin zuumailla kohdetta, odottaa tähtäimen liikettä ja vasta sen jälkeen ampua?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten ton Aim Assistin pitäis toimia? Just taas oikein "yritin ampua ohi", niin ei kyllä tähtäin liikkunut mihinkään. Vai pitäisikö jotenkin ensin zuumailla kohdetta, odottaa tähtäimen liikettä ja vasta sen jälkeen ampua?

Jotenkin tuntuu, että se on ihan random millon se lähtee kääntämään tähtäintä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten ton Aim Assistin pitäis toimia? Just taas oikein "yritin ampua ohi", niin ei kyllä tähtäin liikkunut mihinkään. Vai pitäisikö jotenkin ensin zuumailla kohdetta, odottaa tähtäimen liikettä ja vasta sen jälkeen ampua?

Ei se tähtäin missään tapauksessa liiku noin vaan viholliseen.

Aim assist toimii seuraavasti:
- Kun tähtäät, niin tähtäin napsahtaa kohti viereistä vihollista.
- Kun vihollinen on tähtäimen kohdalla, niin tähtäintä on vaikeampi siirtää pois.
- Lähietäisyyksillä tähtäin voi lähteä seuraamaan sivuttain liikkuvaa kohdetta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vielä pätkä eiliseltä illalta. Pelimuotona Conquest Domination ja kenttänä Scrapmetal.

[MEDIA]3885[/MEDIA]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Otin tuon aim assistin pois ja tuon jälkeen piti mennä tyhjälle serverille säätämään ohjaimen herkkyys uusiksi. Jotenkin aim assistin jälkeen tuo tuntui että tähtäys meni liian herkästi kun olen tottunut hieman jämerämpään ohjaukseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Otin tuon aim assistin pois ja tuon jälkeen piti mennä tyhjälle serverille säätämään ohjaimen herkkyys uusiksi. Jotenkin aim assistin jälkeen tuo tuntui että tähtäys meni liian herkästi kun olen tottunut hieman jämerämpään ohjaukseen.

Mulla on herkkyys melkein minimissä. Ihmettelinkin kun kaikki puhui, että joutuu yli puolen välin säätämään sitä mutta tuostahan se sitten johtui :eek:

Tipahti muuten accuracy jostain syystä tuon päivityksen jälkeen. Aiemmin oli 14,5%, niin nyt 12,9%. Eikö tästä joku muukin puhunut aiemmin? Mutta käppyrä näyttää edelleen +14 prosenttia ??
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Otin tuon aim assistin pois ja tuon jälkeen piti mennä tyhjälle serverille säätämään ohjaimen herkkyys uusiksi. Jotenkin aim assistin jälkeen tuo tuntui että tähtäys meni liian herkästi kun olen tottunut hieman jämerämpään ohjaukseen.

Minäkin kokeilin laittaa assistin pois, ja sen jälkeen piti herkkyyttä pudottaa n. puolesta muutama pykälä. Aiemmin assistia ei juuri huomannut, mutta nyt sen vaikutus on häiritsevän suuri jos joku sattuu tähtäyslinjan ohi juoksemaan. Muutenkin tuntuu että tähtäys pomppii sinne tänne. CQ-kartoissa assist on kuitenkin selvästi avuksi, Dice on siinä oikeassa että niin ahtaat tilat vaativat enemmän assistia.
 
Mulla on herkkyys melkein minimissä. Ihmettelinkin kun kaikki puhui, että joutuu yli puolen välin säätämään sitä mutta tuostahan se sitten johtui :eek:

Tipahti muuten accuracy jostain syystä tuon päivityksen jälkeen. Aiemmin oli 14,5%, niin nyt 12,9%. Eikö tästä joku muukin puhunut aiemmin? Mutta käppyrä näyttää edelleen +14 prosenttia ??

Mulla tipahti puoleen. Varmaan ottaneet laskuista pois M320 ja AT-vehkeet. Haulikoilla en oo juuri rätkinyt ja yleensä mun osumatarkkuus huilaa juurikin 7% tienoilla rynkyillä.
 
Minäkin kokeilin laittaa assistin pois, ja sen jälkeen piti herkkyyttä pudottaa n. puolesta muutama pykälä. Aiemmin assistia ei juuri huomannut, mutta nyt sen vaikutus on häiritsevän suuri jos joku sattuu tähtäyslinjan ohi juoksemaan. Muutenkin tuntuu että tähtäys pomppii sinne tänne. CQ-kartoissa assist on kuitenkin selvästi avuksi, Dice on siinä oikeassa että niin ahtaat tilat vaativat enemmän assistia.

Mää en ymmärrä miksi edes pelissä pitää joku apu tähtäykseen olla. Paljon parempi olis jos sitä ei olis, kaikki olis "tasavertaisia".
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mää en ymmärrä miksi edes pelissä pitää joku apu tähtäykseen olla. Paljon parempi olis jos sitä ei olis, kaikki olis "tasavertaisia".

Totta, tasapuolisempaahan se olisi, mutta saahan tuotakin jokainen käyttää eikä sen käyttö missään näy ;) Taitaa olla totuttelykysymys, itse en ole kovin montaa vuotta räiskintöjä konsoleilla pelannut enkä kovin tarkkakätinen ole muutenkaan, joten toistaiseksi olen suosiolla ottanut vastaan ne helpotukset joita pelintekijät antavat. Mutta tämä uusittu tähtäysapu on liiankin tunkeileva, joten varmaankin opettelen pelaamaan ilman...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tipahti muuten accuracy jostain syystä tuon päivityksen jälkeen. Aiemmin oli 14,5%, niin nyt 12,9%. Eikö tästä joku muukin puhunut aiemmin? Mutta käppyrä näyttää edelleen +14 prosenttia ??
Aika jännä, itellä nimittäin pomppas 16,5% -> 20%. Ennen toi tais olla pelkkien aseiden tarkkuus, koska toi 20% näky statseissa ennen erikseen average accuarcyna joka on kait kaikkien ammuttujen laukausten tarkkuus.
 
Ylös Bottom