Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Saako premiumin ostajat siis mappi paketit "veloituksetta" vai joutuuko niistäkin vielä erikseen maksamaan?
 
Dodiin. Pari tuntia testailtu uusia mappeja ja ihmetelty premiumin sisältöä.

1. uudet pelimuodot on saatanasta. Tiimiä ei tarvitse, kunhan otat tussarin missä ei ole rekyyliä ja annat mennä. Olem pettymys. Saattavat olla hauskaa viihdettä, jos ei ole squadia saatavilla.
2. Aim assistancen buffauksen huomaa. Ottavana osapuolena. Itse en sitä käytä, joten vituttaa entistä enemmän, kun velliperseet saa pari pykälää etumatkaa lisää.
3. Uusi puukko, :smoke:
4. Lisää tehtäviä mikä on jätte hyvä juttu. Vaikuttivat vielä aika pitkäikäisille, joten saa mukavasti lisää luun ympärille kaluttavaa.
5. Uusia aseita, paljon :D
6. Suppressonia on huomattavasti vähemmän aiempaan verrattuna.

Jos et pidä codista ja et tee mitään premiumilla, niin ei kannata ostaa cq-pakettia. Palaan satavarmasti vanhoihin mappeihin parin päivän sisällä ja nämä uudet jää satunnaiseksi huviksi.

Ugh.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo... ei oo mun juttu tää CQ.... ihan hauskaa n.2 ekaa tuntia sitten alkoi jo puuduttaa...AD/HD hippaa nappi pohjassa... ei mitään järkee... no kyllä näitä kenttiä voi pari päivää rallatella menemään... sitten paluu bäfän pariin... yksin nää voi olla semmosta nopeeta ajan vietettä... lonkka laukauksia nappi pohajassa tyyliin... välimatka vihuihin noin 1-5m :D

Nyt pitäis alkaa aukomaan noita uusia aseita ja kokeilla niitä ihan tossa oikeessa bäfässä... CQ ei oikeen kerkee saaha tuntumaaa kun tuntuu et ihan sama mikä nopea turrakko käsissä.
Pisteitä tuntuu ropisevan aika reippaaseen tahtiin noissa CQ mapeissa... ainakin tossa dominationissa. SPM joka jannulla nousuun :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Massoille massojen DLC.

Mitenkäs se HD tuhoutuvuus? Huomaako sitä? Miksette käytä aim assistancea?
Ei tuolla kyllä ehdi oikein mitään tuhoutuvuuksia ihailemaan, kun meno on sen verran hektistä. Ziba Towerissa on ainakin jos jonkinmoista väliseinää ja ikkunaa joita voi pistää säpäleiksi, mutta ei ne kyllä pelillisesti näin lyhyellä testauksella tähän mitään tuo. Scrap Metallista en muista puolestaan juuri mitään hajoavaa?

Mitä tulee tohon aim assistiin, niin mä oon henk.koht. jotenkin aina tuuminut että jos en ilman aim assistia osu, niin varmaan kannattaa sitten siirtyä ihan johonkin muuntyyppisten pelien pariin. Toki jos jotain invaliditeettejä tms. niin sitten noi voi olla ihan paikallaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei pelaaminen ole enää pienen piirin harrastus, jossa kokemus sekä silmän ja käden koordinaatio ratkaisee.
Nykyään pitää myydä massoille helppoja onnistumisen tunteita.
Aim assist surutta vaan päälle, ei kannata rampauttaa itseään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei pahemmin kyllä napannut kokonaisuudessaan nuo uudet mapit. Illan päätteeksi palasin metroon availemaan aseita. Pitää huomenna kokeilla uusiksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täällä foorumeilla varmaan suurimmat Battlefield hahmot/kirjoittelijat tulee lynkkaamaan tämän CQ ihan täysin, mutta mä kyllä diggailen tästä ja kovasti. Vanhana CoD-sarjan fanina tuntuu, kuin pääsisi takaisin "niihin tuttuihin kuvioihin". Nyt tosin takki on taidettu kääntää aika tyystin tähän leiriin. Jos vähänkin on CoDit on ollut mieleen, niin tää on aika pakko-ostos niille. Mutta itse mietteitä patchista ja uusista kartoista/aseista/pelimuodoista:

-Uudet mapit ovat todella erilaisia ja jokainen niistä tarjoaa sopivaa vaihtelua toisiinsa. Kartat on yllätyksekseni erittäin isoja. Luulin et nyt ois tullu pieniä karttoja, mutta näähän on yllättävän isoja. Välillä pelit on menny ihan siihen, että joutuu tosissaan etsimään vihollisia. Mutta sitten kun löytyy taisteluita, niin sitten tapahtuu ja paljon!! Edes metro ja seine ei tunnu tuovan näin hektisiä taisteluita. Ruudulla tapahtuu vaikka mitä, eikä niitä kerkee oikein ihastelemaan, jos haluaa pysyä hengissä. HD destruction tarjoaa nätit paikkojen tuhoutumiset, kun jää niitä ihailemaan.

-Domination ja se uus TDM pelimuodot ei kyllä oikein tuo mitää uutta. Eroa näilläkin pelimuodoilla ei pahemmin sinänsä ole. Toisessa objektiivit, toisessa ei. TDM menee välillä hipaks, kun ei löydä vihuja. Dominationissa sentään vihut sahaa objektiivien väliä, joten niitä tulee vastaan vähän helpommin. Illan domination peleissä oli kyllä lähes kaikilla kauhea buumi virittää liput C4. Ja tää ilmiö on varmaan jäänyt jäädäkseen.

Gun Master on ihan täys kopio CoD Black Opsin gun gamesta. Ainut ero et piti 2 tappoa saada aseilla et sai uuden aseen. Itse kyllä tykkään tästä meiningistä erittäin paljon!

-Uudet aseet on kyllä kaikki aika makeita mitä kerkes gun masterissa testaa. Snipuista JNG-90 pulttilukko oli hidas kuin 56k modeemi. Muuten AUG A3 on tullu oikeestaan pelin puolella testattuu, joka on melkonen tykki :)

+++ Bonukset pathcista: Ei jäätyny kertaakaan, äänet ei hävinny ja supressioni on nyt just bueno!! Näitä on toivottu. Propsit Dicelle kun kuuntelevat pelaajia näinkin hyvin. Läheskään joka pelillä ei ole asiat näin hyvin, että pelinkehittäjät oikeasti toteuttaa pelaajien toiveita.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...äänet ei hävinny ja supressioni on nyt just bueno!! Näitä on toivottu. Propsit Dicelle kun kuuntelevat pelaajia näinkin hyvin. Läheskään joka pelillä ei ole asiat näin hyvin, että pelinkehittäjät oikeasti toteuttaa pelaajien toiveita.

Kokeilitko vanhoja tauluja pelata? Mm. Op. Firestormissa ei äänet muuta tehneetkään kuin katoilivat :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Massoille massojen DLC.

Mitenkäs se HD tuhoutuvuus? Huomaako sitä? Miksette käytä aim assistancea?

HD tuhoutuvuus on mun mielestä vitsi. Ikkunat, lasipullot ja osan lampuista taitaa olla ainoat mitkä saat kunnolla rikki. Esim. baarijakkarat, sohvat, gyproc-seinät(?!?!?) jää ehjäksi, kun länttäät c4:set kupeeseen tai ammut singolla. Normijuttuja todennäköisesti lähi-idässä, mutta näin länsimaalaisena hiukan oudoksuttaa. BF:BC2:sessa jo oli tuhoutuvuus suoritettu paaaaljon paremmin kuin tässä. Ja kuten joku mainitsi, siellä tehdashelvetissä ei tainnut mennä mitään muuta rikki kuin ikkunat.. Eikun hetkinen! Cibatornissa taisi niihin seiniin tulla REIKIÄ. Mutta ei betoniseiniin..

Aim assistancea en käytä periaatteesta. Kuten themanhandler asian ilmaisi, jos ei pärjää ilman, voi aina palata takaisin FF-sarjan pariin, jossa on aikaa miettiä mitä tekee. Ja mua on haukuttu aikanaan noobiksi sen käyttämisen johdosta :( Ei haukuta enää :cool:

Äänet hävisi kerran vanhassa mapissa, mikä on pettymys, että tällaista ongelmaa ei saada korjattua. Jäätynyt ei illan session aikana niin pahasti, että olisi joutunut starttaamaan uudestaan. Mutta sen verran jumitti ruutu (n. 2-3 sekuntia), että joku juippi pääsi puukottamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eniten mua korpee tässä asiassa se, että tuli tilattua peli ennakkoon limited editionina ja silloin maksoi siitä ison rahan verrattuna normi peliin. Nyt pitäisi vielä ostaa premium paketti johon tuo DLC kuuluu. Tietysti sai "ilmaiseksi" tuon BF1943. Tämä lisättynä todella epävaakaaseen peliin josta ei voi sanoa kuinka pitkään peliä voi pelata ilman koneen kaatumista alkaa aiheuttamaan harmaita hiuksia.

Itse jouduin tekemään radikaalin tempauksen ja hommasin pelin jo Xboxille jossa on paljon enemmän täysillä tolpilla olevia palvelimia. Pleikkarille näitä löytyy todella vähän. Sunnuntaina alustin koko PS3 järjestelmän ja eilen asensin pelin uudestaan ja latasin päivitykset uudelleen ja pienen testaamisen jälkeen ei ainakaan vielä peli kaatunut. Saa nähdä kunhan tuota pääsee hakkaamaan lisää auttoiko tuo koneen puhdistaminen millään tavalla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kahtoko joku BF3'sen E3'sta? Kiinnostais tietää miten tuo statsien nollaus toimii.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aim assistancea en käytä periaatteesta. Kuten themanhandler asian ilmaisi, jos ei pärjää ilman, voi aina palata takaisin FF-sarjan pariin, jossa on aikaa miettiä mitä tekee. Ja mua on haukuttu aikanaan noobiksi sen käyttämisen johdosta :( Ei haukuta enää :cool:

Mitähän mä teen väärin ton tähtäämisen kanssa kun en huomaa mitään eroa onko AA päällä tai ei? Ihmiset puhuvat täällä tähtäimen liimaatumisesta vieraan vallan edustajaan kiinni ja vaikka sun mitä, mutta ihan yhtä seinille tulee mulla ruiskittua avustuksella tai ilman :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitähän mä teen väärin ton tähtäämisen kanssa kun en huomaa mitään eroa onko AA päällä tai ei? Ihmiset puhuvat täällä tähtäimen liimaatumisesta vieraan vallan edustajaan kiinni ja vaikka sun mitä, mutta ihan yhtä seinille tulee mulla ruiskittua avustuksella tai ilman :confused:

Mulla on vähän samoja tuntemuksia ja siksi pidänkin sen poissa päältä, että saa edes jonkinlaisen hallinnantunteen tähdätessä. :cool:

Conquest Domination oli ihan ok rytkettä, mutta tuo Gun Master on ihan uskomattoman paskaa huttua. TDM nyt on TDM vaikka miten päin seisois ni se jäi testaamatta. Olin siinä uskossa, että näissä uusissakin mapeissa päästäisiin nauttimaan vanhoista pelimuodoista (esmes RUSH), mutta ilmeisesti näin ei ole? Noihin kenttiin RUSH ois ihan soppeli pelimuoto mun mielestä.

Battlelog on myös ilmeisesti alkanut laskea osumaprosentin jotenkin eri tavalla kun osumaprosentti putosi eilisen aikana 14% -> 7%...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitähän mä teen väärin ton tähtäämisen kanssa kun en huomaa mitään eroa onko AA päällä tai ei? Ihmiset puhuvat täällä tähtäimen liimaatumisesta vieraan vallan edustajaan kiinni ja vaikka sun mitä, mutta ihan yhtä seinille tulee mulla ruiskittua avustuksella tai ilman :confused:

Enpä osaa sanoa :) Mutta tuon käyttämisen huomaa kyllä hiton selkeästi. Jos jossain bazaarin kujilla toisesta päästä sitä kapeaa käytävää ilmestyy punapiste naamaa sokaisemaan samantien kun vähän nostaa päätä romun takaa, niin tiedät, että siellä on aimmari pistetty onnille.
 
Pitäs lailla kieltää koko AA-ominaisuus IMO. :smoke: Lähinnä pilaamassa nettipeleissä, kun ei aina tiedä kuka sitä oikeasti
käyttää ja kuka ei, ja kun sitä käytetään, niin ei puhtaalla taidolla oo mitään tekemistä tähtäämisen kanssa. Yksinpeleissä
kuitenkin aivan ymmärrettävä ominaisuus. Haulikkoukoilla (ainakin joillakin) taisi jo ennestään onneton tähtäystaito helpottua lisää uuden pätsin myötä.

Enpä osaa sanoa :) Mutta tuon käyttämisen huomaa kyllä hiton selkeästi. Jos jossain bazaarin kujilla toisesta päästä sitä kapeaa käytävää ilmestyy punapiste naamaa sokaisemaan samantien kun vähän nostaa päätä romun takaa, niin tiedät, että siellä on aimmari pistetty onnille.

No ei se nyt aina ihan noinkaan mustavalkoista ole. Vihu on voinu jo spotata sinut ja tietää tasan missä oot kykkimässä. Tartte ku
vähän valmiiksi laittaa tähtäintä siihen kohti mistä se sun kaali nousee esiin. Siihen välttämättä mitään aimaria tarvita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kahtoko joku BF3'sen E3'sta? Kiinnostais tietää miten tuo statsien nollaus toimii.

RESET STATS
With Premium comes the unique chance to reset your Score/Minute, Kills/Deaths, and Wins/Losses stats if you want a fresh start with your multiplayer soldier.
Tuommoinen ainakin premium härdelli valikon mukaan battlelogissa... Ja näin siinä sitten kävi kun yritin nollata, kuvat kertokoon sen tuhat sanaa enemmän.

Edit: en olis halunnutkaan nollata...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

RESET STATS
With Premium comes the unique chance to reset your Score/Minute, Kills/Deaths, and Wins/Losses stats if you want a fresh start with your multiplayer soldier.
Tuommoinen ainakin premium härdelli valikon mukaan battlelogissa... Ja näin siinä sitten kävi kun yritin nollata, kuvat kertokoon sen tuhat sanaa enemmän.

Kiitos vaivannäöstä vaikkei toiminutkaan. Tiedän miten tuo toimii mutta kiinnostaa nähdä minkälaiselta K/D ja SPM näyttää nollauksen jälkeen.

Kiitos Apphexille ja Nisulle videoista, antoivat lisää varmuutta siihen etten ole lisäriä ostamassa.

PS. Olit näemmä Inkkari Twitteriin jo eksynyt kyselemään tuosta?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiitos vaivannäöstä vaikkei toiminutkaan. Tiedän miten tuo toimii mutta kiinnostaa nähdä minkälaiselta K/D ja SPM näyttää nollauksen jälkeen.

Kiitos Apphexille ja Nisulle videoista, antoivat lisää varmuutta siihen etten ole lisäriä ostamassa.

PS. Olit näemmä Inkkari Twitteriin jo eksynyt kyselemään tuosta?

Minähän se...
 
Ylös Bottom