Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Täällä foorumeilla varmaan suurimmat Battlefield hahmot/kirjoittelijat tulee lynkkaamaan tämän CQ ihan täysin, mutta mä kyllä diggailen tästä ja kovasti. Vanhana CoD-sarjan fanina tuntuu, kuin pääsisi takaisin "niihin tuttuihin kuvioihin". Nyt tosin takki on taidettu kääntää aika tyystin tähän leiriin. Jos vähänkin on CoDit on ollut mieleen, niin tää on aika pakko-ostos niille. Mutta itse mietteitä patchista ja uusista kartoista/aseista/pelimuodoista:
-Uudet mapit ovat todella erilaisia ja jokainen niistä tarjoaa sopivaa vaihtelua toisiinsa. Kartat on yllätyksekseni erittäin isoja. Luulin et nyt ois tullu pieniä karttoja, mutta näähän on yllättävän isoja. Välillä pelit on menny ihan siihen, että joutuu tosissaan etsimään vihollisia. Mutta sitten kun löytyy taisteluita, niin sitten tapahtuu ja paljon!! Edes metro ja seine ei tunnu tuovan näin hektisiä taisteluita. Ruudulla tapahtuu vaikka mitä, eikä niitä kerkee oikein ihastelemaan, jos haluaa pysyä hengissä. HD destruction tarjoaa nätit paikkojen tuhoutumiset, kun jää niitä ihailemaan.
-Domination ja se uus TDM pelimuodot ei kyllä oikein tuo mitää uutta. Eroa näilläkin pelimuodoilla ei pahemmin sinänsä ole. Toisessa objektiivit, toisessa ei. TDM menee välillä hipaks, kun ei löydä vihuja. Dominationissa sentään vihut sahaa objektiivien väliä, joten niitä tulee vastaan vähän helpommin. Illan domination peleissä oli kyllä lähes kaikilla kauhea buumi virittää liput C4. Ja tää ilmiö on varmaan jäänyt jäädäkseen.
Gun Master on ihan täys kopio CoD Black Opsin gun gamesta. Ainut ero et piti 2 tappoa saada aseilla et sai uuden aseen. Itse kyllä tykkään tästä meiningistä erittäin paljon!
-Uudet aseet on kyllä kaikki aika makeita mitä kerkes gun masterissa testaa. Snipuista JNG-90 pulttilukko oli hidas kuin 56k modeemi. Muuten AUG A3 on tullu oikeestaan pelin puolella testattuu, joka on melkonen tykki
+++ Bonukset pathcista: Ei jäätyny kertaakaan, äänet ei hävinny ja supressioni on nyt just bueno!! Näitä on toivottu. Propsit Dicelle kun kuuntelevat pelaajia näinkin hyvin. Läheskään joka pelillä ei ole asiat näin hyvin, että pelinkehittäjät oikeasti toteuttaa pelaajien toiveita.