Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mavi on kuin liikkuva tuksi.

Ok. Aika hyvä, että olen pelannu melkeen 600 h ja nyt selvii tää MAV-homma kokonaisuudessaan :D

( olen joskus ihmetellytkin et miks reconit purkaa viereensä turhaan mavin ku eivät lennä sitä ollenkaan :) )
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En tiiä spottaako se sen paremmin korkealle jätettynä, pysyy se siellä talojen katoilla ainakin paremmin turvassa. Parempi se MAV johkiin katolle on senkin takia jättää ittekseen spottailee että on tappotalkoissa yksi tykki lisää ampumassakin.

Valitettavan vähän reconit noita kylvää mihnkään järkeviin paikkoihin. objektien maastossa noilla saa kiihkeissä ja tasasissa peleissä pirusti pongoja, lisäksi niistä on siellä vielä pirusti hyötyä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen katoin juutuubista bäfä-vidoita ja siinä tuli vastaan että mavin voi jättää parkkiin ja silti se automaattisesti spottaa vihuja.

MAV ja T-UGS (motion sensorit) eivät itse asiassa kumpikaan itsenäisesti (3D-)spottaa vaan tuovat ainoastaan viholliset esiin minimappiin. Joka toki sekin joissain mapeissa hyödyttää todella paljon (esim. Metro).

Peli on sinänsä johdonmukainen, että spottaaminen hoituu aina samalla tavalla oli sitten jalkamiehenä, ajoneuvossa, lentelee MAV:lla tai tähyilee Soflamilla.

acwdfn.jpg
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Laatu on kyllä aika huono, siis kuvanlaatu. Kannattaisi varmaan satsata vähän rahnaa johonkin gamecapture ohjelmaan jos aiot tosissaan noita alkaa tehdä. Käsittääkseni n. 100€ euron sijoituksella saisit noista jo todella paljon parempia.

Tyyppihän on selvästi kuvannut jollain videokameralla suoraan TV-ruudulta, niin kuvanlaatu ei tosiaan päätä huimaa. Ja editointi on... noh, sitä ei oikestaan ole, joten aika tylsiä klippejä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tyyppihän on selvästi kuvannut jollain videokameralla suoraan TV-ruudulta, niin kuvanlaatu ei tosiaan päätä huimaa. Ja editointi on... noh, sitä ei oikestaan ole, joten aika tylsiä klippejä.

Tässä pitää nyt yrittää myös olla kannustava, kyllä noi kommentit on hyvää palautetta josta on hyvä ammentaa eteen päin. Tosiaan just santsaaminen kunnon ohjelmaan ja editointi tekisi jo ihmeitä. Pääosin kuitenkin uskoisin persee/persoonallisen juonnon toimivan myös useimmissa juutuubi pätkissä, samalla kun ottaa jotain vakavampia asioita esiin ja huumori ei ole koskaan pahitteeksi.
Olen huomaavinani kaverin olevan melko nuori jolloin kehitysvaraa on varmasti. Itse 28v koen olevani toinen jalka haudassa kaiken toivon menettäneenä. Ei muuta kun kovaa duunii ja uskoa itseensä niin kyllä se siitä lähtee!!!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt tarttis hieman apua viisaammilta.
Ongelmana on se, että mun peliäänet vaimenee todella hiljaiselle kun joku sotakavereista puhuu omaan mikkiin. Puheääni kuuluu tosi hyvin , mutta peliäänet menee automaattisesti niin pienelle ettei kuule mitään muuta. Onko joku asetus pielessä...???
 
Onko siberiat? Niiden PS3 versiossa on mahdollista kytkeä dynaaminen voicejensäätö jokka himmaa peliäänet hiljasemmalle ku voiceja pukkaa linjoille.
Varmaan muitakin vastaavia on mutta tuossa nyt ainakin on.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä vika kun menee multiplayer, pyytää salasanoja mutta ei mikään kelpaa.:mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei. siinä tulee ensin oma sähköpostiosote sitten kysyy kaksi kertaa salasanoja. Ei käy postin salasana eikä pelin salasana
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei. siinä tulee ensin oma sähköpostiosote sitten kysyy kaksi kertaa salasanoja. Ei käy postin salasana eikä pelin salasana

Liittyisiköhän tämä EA accountiin ja Battlelogiin. Luulisin että jos tuohon laittaa oman EA accountinsa tunnuksen ja salasanan niin se linkittyy battlelogiin. En ole aivan varma.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mielestäni aktioin jos se on pelin mukana tullut koodi
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eli ootko päässy pelaan vielä ollenkaan?

Oletan ettet jos BF kerran kyselee mailia ja salasanaa. Eli siihen pitää syöttää EA/Origin-accountin kirjautumis tiedot jotta peli ja psn-acco saadaan liitettyä EA:n tiliin. Jollet omista EA/Origin tiliä valmiiksi niin seuraa niitä ohjeita ja luo itsellesi sellainen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En olekkaan päässyt pelaan. Tilit on tehty, ei vaan huoli mitään. Tanakele menee hermo.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse 28v koen olevani toinen jalka haudassa kaiken toivon menettäneenä. Ei muuta kun kovaa duunii ja uskoa itseensä niin kyllä se siitä lähtee!!!

...mutta ootas miltä tuntuu kun oot 36 ja joku 28-vuotias kertoo kokevansa, että toinen jalka on jo haudassa :D
 
Ylös Bottom