Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä
Kelläköhän angsti on ? , ja mitä helkkarin väliä sillä on miten minä tänne kirjotan , jos sulla ei oo muuta kerrottavaa kuin irvistellä jonku kirjotus taidoista niin jätä  kirjottamatta.Taitaa ottaa vaan nuppiin ku joku kertoo oikeesti ja julkisesti ja suoraan minkälaista sakkia osa teistä on.Se että te ette kestä kritiikkiä niin kertoo jo paljon ja kaiken lisäksi pitää tulla vielä foorumeille itkemään
 , ja mitä helkkarin väliä sillä on miten minä tänne kirjotan , jos sulla ei oo muuta kerrottavaa kuin irvistellä jonku kirjotus taidoista niin jätä  kirjottamatta.Taitaa ottaa vaan nuppiin ku joku kertoo oikeesti ja julkisesti ja suoraan minkälaista sakkia osa teistä on.Se että te ette kestä kritiikkiä niin kertoo jo paljon ja kaiken lisäksi pitää tulla vielä foorumeille itkemään  .
.

Tuskin tässä nyt mistään nöyristelystä oli kyse. Kohteliaisuus sen sijaan tuntuu olevan nykyään aika harvinaista.
Sulla on kuitenki ihan kaunis angsti jo valmiiks päällä ja erityisesti tykkään tosta pisteiden, pilkkujen ja isojen alkukirjainten luovasta käytöstä.
Kelläköhän angsti on ?
 , ja mitä helkkarin väliä sillä on miten minä tänne kirjotan , jos sulla ei oo muuta kerrottavaa kuin irvistellä jonku kirjotus taidoista niin jätä  kirjottamatta.Taitaa ottaa vaan nuppiin ku joku kertoo oikeesti ja julkisesti ja suoraan minkälaista sakkia osa teistä on.Se että te ette kestä kritiikkiä niin kertoo jo paljon ja kaiken lisäksi pitää tulla vielä foorumeille itkemään
 , ja mitä helkkarin väliä sillä on miten minä tänne kirjotan , jos sulla ei oo muuta kerrottavaa kuin irvistellä jonku kirjotus taidoista niin jätä  kirjottamatta.Taitaa ottaa vaan nuppiin ku joku kertoo oikeesti ja julkisesti ja suoraan minkälaista sakkia osa teistä on.Se että te ette kestä kritiikkiä niin kertoo jo paljon ja kaiken lisäksi pitää tulla vielä foorumeille itkemään  .
. 

Että pelataanpa kiltisti vaan ja opetellaan käyttäytymään. En sano tätä kenellekään pahalla tai mitään, mutta turha kitinä ja tappeleminen ei lie mitenkään hedelmällistä. Kuitenkin saman pelin parissa vietetään aikaa, mielellään vielä laadukkaasti. Enkä ymmärrä nyt miten siinä kenellekään on nokan koputtelua, jos klaanin sisäiset harjoitukset alkaa? Toki hyvinkin ahdistavan typerää että nakotaan pois porukkaa ja asian tietysti olisi voinut diplomaattisemmin hoitaa, mutta aina semmoset ei vain ole ensimmäisenä mielenpäällä kun haluaa nopeasti pelaamaan. Pyydän siis tässä nyt anteeksi "klaanin" käytöstä ja toivon että tämä asia on NYT käsitelty? Provot jääkööt ja turha kuittailu?
 Että pelataanpa kiltisti vaan ja opetellaan käyttäytymään. En sano tätä kenellekään pahalla tai mitään, mutta turha kitinä ja tappeleminen ei lie mitenkään hedelmällistä. Kuitenkin saman pelin parissa vietetään aikaa, mielellään vielä laadukkaasti. Enkä ymmärrä nyt miten siinä kenellekään on nokan koputtelua, jos klaanin sisäiset harjoitukset alkaa? Toki hyvinkin ahdistavan typerää että nakotaan pois porukkaa ja asian tietysti olisi voinut diplomaattisemmin hoitaa, mutta aina semmoset ei vain ole ensimmäisenä mielenpäällä kun haluaa nopeasti pelaamaan. Pyydän siis tässä nyt anteeksi "klaanin" käytöstä ja toivon että tämä asia on NYT käsitelty? Provot jääkööt ja turha kuittailu?  Ilmeisesti mun M26 Mass täytti tämän autopumpgunin määritelmät. Auto? Ehei. Pump? Nojoo. Autopump? Öh... Olin toki bongannut "No autopumpguns" -tekstin siitä servun kuvauksesta mutta jotenkin mulle tuli siitä mieleen lähinnä usas ja vastaavat. En tiedä sitten tarkoittiko tämä kyseinen termi samaa asiaa kuin shotgun. Vähän pisti vituttamaan että voisi edes siinä servukuvauksessa käyttää vähän yleismaailmallisempia termejä jotka kaikki ymmärtävät eikä tuollaisia tulkittavissa olevia, suurimmalle osalle vieraita termejä. Muutenkin tälläiset keinotekoiset kiellot on vähän turhauttavia.
 Ilmeisesti mun M26 Mass täytti tämän autopumpgunin määritelmät. Auto? Ehei. Pump? Nojoo. Autopump? Öh... Olin toki bongannut "No autopumpguns" -tekstin siitä servun kuvauksesta mutta jotenkin mulle tuli siitä mieleen lähinnä usas ja vastaavat. En tiedä sitten tarkoittiko tämä kyseinen termi samaa asiaa kuin shotgun. Vähän pisti vituttamaan että voisi edes siinä servukuvauksessa käyttää vähän yleismaailmallisempia termejä jotka kaikki ymmärtävät eikä tuollaisia tulkittavissa olevia, suurimmalle osalle vieraita termejä. Muutenkin tälläiset keinotekoiset kiellot on vähän turhauttavia.