Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

RRROOOBBBAAA kaipailisin pelaamaan. Minulle sopii huomenna ja su ja ma melkein mihin aikaan vaan. Ilmoittele tänne tai PSN viestillä koska pelattaisiin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Omalta osalta nyt runkkari pelailtu. Vähän jää harmittamaan tuo kaatunut ottelu liekkiä vastaan, jota johdin 4-1. Ei varmaan ole tämän takia asiaa pleijareihin, saa nähdä. :D

Mutta kiitoksia pelureille, aika hyvin sai pelit sovittua.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Taitaapa jäädä tämä liiga minun osaltani tähän. Jos nyt oikein ymmärsin, niin divarilaisilla on aikaa pelata vain 27.11 saakka. No, lähin tänään reissuun ja pakkasin pleikan mukaan ja muutenkin varustauduin hyvin. Änäri vain jäi harmillisesti kotiin. :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Tulkaas ny liigalaiset pelaan mua vastaan kun kerrankin voisin pelailla näitä pelejä! 2 päivää kyselly peleille muttei kukaan vastaa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Tulkaas ny liigalaiset pelaan mua vastaan kun kerrankin voisin pelailla näitä pelejä! 2 päivää kyselly peleille muttei kukaan vastaa.

Jep, ite huomasin saman tuossa viikolla kun aina oli samat naamat onlinessa ja niitä vastaan jo pelit paketissa. On se kumma kun tullaan liigaan mukaan muttei sitte jakseta pelata pelejä ollenkaan.

Ja sitte muutamalle henkilölle (varmaan itse arvaavat jos tämän lukevat) palautetta että eikö siihen kutsuun voi vaikka vastata että ei ehdi tjms jos ei oo aikomusta pelailla niitä matseja. Melko turhauttavaa odotella että meinaakohan ne nyt pelata vai not.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Klo 10.30 ja ei ketään liiganpuolelta onlinessa.. Sepät vetää sitten näköjään pitkillä unilla =)


Meadow89, Pete_Q, Pecone, Raimo41, Donkameni tai Rammu..

Voisitteko kertoa koska teitä vois peleillä näkyä? Ite oon nytkin et hypätkää vaan laatikkoon jos virtaa riittää..

Vähän yli viikko aikaa niin alkaisitte ny ilmaantua ettei tule kiire.. Tai infokaa ny jotain kun teidänkaa juttelu on ku metsälle huutaisi..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Yritän tänään saada itseni linjoille klo.20 aikoihin. Ilmeisesti rfield:in aka esatimon kanssa ei tarvitse enää yrittää edes pelata, joten jäljellä olis 2 matsia.
Jarko666 ja skog80 (toivottavasti meni nimimerkit oikein, mutulla heitin)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

eihän tässä millään saa pelejä pelattua kun samat kaverit aina linjoilla! Liekki72, wolfbina ja RRROOOBBBAAA eivät ole kertaakaan ollut samaan aikaan linjoilla. Wolfbinaa Yritin viesteillä tavoitella, mutta Siirtyi Offlineen...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

***** että vituttaa taas!!!! Tänään johdin nispektiä 2-0 ja peli katkeaa, nyt olin tonitsia vastaan 2-0 johdossa, menen painamaan kesken pelin vahingossa että liity meadowin pelikutsuun ja merkataan mulle tappioks! *****
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

3 ottelua jäljellä, pelaamaan kaivataan seuraavia pelaajia: Rammari, Pete_Q & Koojiis

Rammaria koitettu haastaa noin 20 kertaa.
Koojiista ei ole oikeestaan koskaan näkynyt online.
Pete_Q nähnyt joskus alkuaikoina 2 kertaa onlinessa, se siitä.

Missä olette? Itse olen noin 15h päivässä online, luulis pelejen järjestyvän jos tulette pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Yritän tänään saada itseni linjoille klo.20 aikoihin. Ilmeisesti rfield:in aka esatimon kanssa ei tarvitse enää yrittää edes pelata, joten jäljellä olis 2 matsia.
Jarko666 ja skog80 (toivottavasti meni nimimerkit oikein, mutulla heitin)

koetan olla linjoilla 19 jälkeen 20 asti
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Eipäs täällä ketään 4. divarista tullut paikalle, (joita vastaan pelit pelaamatta) Toivottavasti huomenna joku ilmaantuu.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Laitetaas nyt varmuuden vuoksi uusintana tämä sama viesti:

Seuraaville pelaajille Youngblood, Pecone, sammug_84, Finsere, Samsonai17 tai Lateksii tiedoksi, että en ole viikonloppuna peleillä kuin mahdollisesti SU myöhäisillassa. Todennäköisesti ainut ajankohta kun olen aamu/iltapäivän ja myöhäisillan lisäksi paikalla ensi viikolla on MA! Eli silloin about klo 17-19 kehissä tällä tietoa. Muuten mut tavoittaa parhaiten linjoilta 9-12 ja n. 23 --> lähes päivittäin. Eli jos teille ei sovi kuin alkuillat niin MA paikalle. Laittakaa vaikka mulle yv:tä niin sovitaan aikaa etukäteen. Pidätän kuitenkin oikeudet muutoksiin, perheellinen ku olen niin mikään ei ole 100% varmaa :D

Nytkin siis online jos joku edellä mainituista osuis linjoille!!!!!!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Jep, ite huomasin saman tuossa viikolla kun aina oli samat naamat onlinessa ja niitä vastaan jo pelit paketissa. On se kumma kun tullaan liigaan mukaan muttei sitte jakseta pelata pelejä ollenkaan.

Ja sitte muutamalle henkilölle (varmaan itse arvaavat jos tämän lukevat) palautetta että eikö siihen kutsuun voi vaikka vastata että ei ehdi tjms jos ei oo aikomusta pelailla niitä matseja. Melko turhauttavaa odotella että meinaakohan ne nyt pelata vai not.

¨Melko turhauttavaa on se että sitä pyyntöä hakataan kokoajan, poistutaan nopeasti haasteesta ja hakataan uudestaan, sen voi itse katsoa että onko peli kesken vai ei, en itse ainakaan pauseja käytä siihen että vastaan 50:lle en ehdi.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

EIköhän tää liiga oo nähty, ekana päivänä pelasin 4 peliä jonka jälkeen ei oo 2. divarissa osunu janttereita samaan aikaan onlineen. Ei huvita päivystää kahessa liigassa enään. Eli häippäsen liigasta.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Laitetaas nyt varmuuden vuoksi uusintana tämä sama viesti:

Seuraaville pelaajille Youngblood, Pecone, sammug_84, Finsere, Samsonai17 tai Lateksii tiedoksi, että en ole viikonloppuna peleillä kuin mahdollisesti SU myöhäisillassa. Todennäköisesti ainut ajankohta kun olen aamu/iltapäivän ja myöhäisillan lisäksi paikalla ensi viikolla on MA! Eli silloin about klo 17-19 kehissä tällä tietoa. Muuten mut tavoittaa parhaiten linjoilta 9-12 ja n. 23 --> lähes päivittäin. Eli jos teille ei sovi kuin alkuillat niin MA paikalle. Laittakaa vaikka mulle yv:tä niin sovitaan aikaa etukäteen. Pidätän kuitenkin oikeudet muutoksiin, perheellinen ku olen niin mikään ei ole 100% varmaa :D

Nytkin siis online jos joku edellä mainituista osuis linjoille!!!!!!

Tänään olen hoodeilla klo 15:30--17:00 eli kaikki ketä vastaan on pelaamatta niin linjoille vaan. Sais muutaman pelin taas alta pois. Katsotaan jos jaksan illasta tulla 23 jälkeen uudestaan.
 
Ylös Bottom