Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tulkaas ny liigalaiset pelaan mua vastaan kun kerrankin voisin pelailla näitä pelejä! 2 päivää kyselly peleille muttei kukaan vastaa.
Yritän tänään saada itseni linjoille klo.20 aikoihin. Ilmeisesti rfield:in aka esatimon kanssa ei tarvitse enää yrittää edes pelata, joten jäljellä olis 2 matsia.
Jarko666 ja skog80 (toivottavasti meni nimimerkit oikein, mutulla heitin)
Jep, ite huomasin saman tuossa viikolla kun aina oli samat naamat onlinessa ja niitä vastaan jo pelit paketissa. On se kumma kun tullaan liigaan mukaan muttei sitte jakseta pelata pelejä ollenkaan.
Ja sitte muutamalle henkilölle (varmaan itse arvaavat jos tämän lukevat) palautetta että eikö siihen kutsuun voi vaikka vastata että ei ehdi tjms jos ei oo aikomusta pelailla niitä matseja. Melko turhauttavaa odotella että meinaakohan ne nyt pelata vai not.
Laitetaas nyt varmuuden vuoksi uusintana tämä sama viesti:
Seuraaville pelaajille Youngblood, Pecone, sammug_84, Finsere, Samsonai17 tai Lateksii tiedoksi, että en ole viikonloppuna peleillä kuin mahdollisesti SU myöhäisillassa. Todennäköisesti ainut ajankohta kun olen aamu/iltapäivän ja myöhäisillan lisäksi paikalla ensi viikolla on MA! Eli silloin about klo 17-19 kehissä tällä tietoa. Muuten mut tavoittaa parhaiten linjoilta 9-12 ja n. 23 --> lähes päivittäin. Eli jos teille ei sovi kuin alkuillat niin MA paikalle. Laittakaa vaikka mulle yv:tä niin sovitaan aikaa etukäteen. Pidätän kuitenkin oikeudet muutoksiin, perheellinen ku olen niin mikään ei ole 100% varmaa
Nytkin siis online jos joku edellä mainituista osuis linjoille!!!!!!