Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Calgary todenäköisesti tänään haastettavissa klo 21-22 ja sit myöhemmin (joskus 23 aikaan-->), edelleen mulla jäljellä matsit näitä herroja vastaan: Youngblood, Pecone, sammug_84, Finsere, Samsonai17, Lateksii tai Raimo41. Mukava olis saada tämän kauden runkkari päätökseen mahdollisimman pian, kun tuon itse luotsaamani liigan poffit TJ:n hommineen puskee päälle...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Calgary todenäköisesti tänään haastettavissa klo 21-22 ja sit myöhemmin (joskus 23 aikaan-->), edelleen mulla jäljellä matsit näitä herroja vastaan: Youngblood, Pecone, sammug_84, Finsere, Samsonai17, Lateksii tai Raimo41. Mukava olis saada tämän kauden runkkari päätökseen mahdollisimman pian, kun tuon itse luotsaamani liigan poffit TJ:n hommineen puskee päälle...

Voi olla että itse en kerkee tänään ainakaan pelaan pelejä. Mutta ilmestyn linjoille mikäli näin pääsee käymään....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Pahoittelen kun en ole viikonloppuna ole ollut liigailemassa, kun ulkomailla tilapäisesti asuva parempi puoliskoni oli käymässä.

Nyt ollaan taas linjoilla joka ilta ja yö ja haasteita otetaan vastaan.. :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Voi olla että itse en kerkee tänään ainakaan pelaan pelejä. Mutta ilmestyn linjoille mikäli näin pääsee käymään....

No miltä näyttää, ehditkö? Flames ollut taas päivystämässä 21 asti ja jatkaa vielä tunteja. Lateksii oli linjoilla mut pelaili eashl ja youngi oli just pois lähdössä kun kirjauduin :(... Irtoisko nyt edes joku mua vastaan pelaamattomista peleille tänään??
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Voisiko joku editoida Tumppimiehen viestin pois pelaajavaihtotriidistä? Lopetti liigan ja meillä on sama joukkue.. :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Voisiko joku editoida Tumppimiehen viestin pois pelaajavaihtotriidistä? Lopetti liigan ja meillä on sama joukkue.. :)

Olen yrittänyt kysyä admineilta, mutta kuten kaikki episodit liigan suhteen ovat osoittaneet, en jaksa edes olettaa että niin tehdään. Se on täynnä muutakin turhaa, kuten olen adminille viestittänyt. Eiköhän tuosta silti selkoa saa..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

3 divarissa SakeminHerttua pelailis tänää 12-15 ja sit illalla 21,00 jälkee. Pelataa loput pelit pois!!!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Morjens, vuoden tauon jälkeen päätin lähtee mukaan pelailee liigamatseja!!
Liityin eilen tuohon 2divariin ja yhen matsin kerkesin jo ottaa.
Ei muuta kuin GAME ON!!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

kakkosessa tosiaa oli viimeks ku katoin ni tilaa yhelle..vissiinki koitetaa pitää ne 10 pelaajan sarjoina?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

morjensta kaikille. friiperiä kaipaisin, niin saataisiin toi viiminen suttilansuden peli pois
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

4. Divarin peleihin kaipaisin Keslerfin ja RRROOOBBBAAA tunnukset omaavia pelaajia. Ilmoitelkaa, koska haluisitte pelata. Mulle sopii tänään 22 asti. huomenna ja to. 23 jälkeen. Pe 17- 20. La, su ja ma en viel tiedä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Mulla samat eli roobbaaa ja kesleriä vastaan uupuu peli. En kyllä ole nähnyt oman liittymisen jälkeen herroja linjoilla kertaakaan, mutta toivotaan että ilmaantuu paikalle.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Viikonloppuna olen pelaamassa ja paljon. Katsotaan, ehdinkö ennen perjantaita pelata, mutta sen jälkeen kyllä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Multa uupuis kolme matsia tuosta ykkösdivarista eli herrat: Jarko666, skog80 ja esatimo. Koska teille passais, että pelattaisiin pelimme?
Viikonloppuna tuskin kerkeän, joten siksi olisi hyvä, jos saataisiin pelit pelatuksi jo nyt arkiviikon aikana, niin ei jäisi viime tinkaan ensi maanantaiksi.

Täytyy myös toivoa, ettei esatimon kanssa enää tule yhteysongelmia, joista johtuen ei saatu aiemmin peliä pelattua.

Itse olen tänään tiuhaan linjoilla ja parhaiten pelejä saa sovituksi tuolla irc-kannulla, jossa notkun lähes ympäri vuorokauden (kai sitä töissäkin pitää käydä).
 
Ylös Bottom