Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaahas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Kysely

Sellaista kyselen divisioonapelaajilta. Kiinnostaako ensi kaudelle CHL-joukkueet? Vai onko jokin muu mieleisempi (mielellään muu kuin NHL).

Siis eikö tätä foorumia oikeasti lue kukaan!? Aina kun saa änärin päälle niin meikäläisen postilaatikkoa raiskataan ja kunnolla..

Toivottavasti tämä viesti tavoittaa kaikki liigalaiset.

En tule pelaamaan liigapelejä jos en ole liigan chat-huoneessa. Turha lähetellä niitä kutsuja.

Alkaa pantaa kiristämään jo kun koko ajan ylänurkassa vilkkuu pelikutsu. En ole myöskään ainoa pleikkarini käyttäjä, joten kun olen itse pelaamassa ja haluan pelata liigamatseja, tulen chathuoneeseen. Kiitti ja kuitti.

Kysely

Sellaista kyselen divisioonapelaajilta. Kiinnostaako ensi kaudelle CHL-joukkueet? Vai onko jokin muu mieleisempi (mielellään muu kuin NHL).
Jatketaan vaan AHL-jengeillä, CHL:ssä veskat vielä huonompia yms. mistä monet ovat valittaneet ja sitten joukkueiden tasoerot ovat aivan huikeita verrattuna AHL joukkueiden keskinäiseen eroon!

Siis eikö tätä foorumia oikeasti lue kukaan!? Aina kun saa änärin päälle niin meikäläisen postilaatikkoa raiskataan ja kunnolla..

Jep oon ihan samaamieltä haasteita tulee solkenaa eikä jokaiseen pysty/jaksa vastata + meillä myös muut kuin minä käyttää konetta ja saattaa pelata jopa nhl:kin, joten sama juttu pelaan liigaa vain jos olen chathuoneessa.

Jep oon ihan samaamieltä haasteita tulee solkenaa eikä jokaiseen pysty/jaksa vastata + meillä myös muut kuin minä käyttää konetta ja saattaa pelata jopa nhl:kin, joten sama juttu pelaan liigaa vain jos olen chathuoneessa.

Ei sillä että olisin postilaatikkoraiskari, mutta eikö sitä voi tänne kirjottaa, jotta ei pysty peleille, katotaa myöhemmi. Vai onko tämä esteettinen haitta mistä se sanominen tulee?
Oha se ny selvä, että ei jaksapysty tolla pädillä vastaamaan jotain, mutta on myös selvää, jotta kaikki eivät ole chätissä ymsyms.

Jos noista jämäliigoista on divarijoukkue valittava, niin ehdottomasti tuo AHL, vaikka huonona päivänä molarit on täysiä susia :D

Huomaa, kuinka paljon reeniä vaatii nämä 1 vs 1 pelit, koska muutaman vuoden ajan on pelkästään melkein pelannut EASHL:ää..
Turpaan tulee välillä ja rankasti, mutta mitäs siitä, kunhan pelit on reiluja :)

EDIT: niille, jotka harmittelee postilaatikon raiskaamista, kun ei halua pelata pelejä, niin siellä omassa profiiliboksissa on tila omalle kommentille, johon voi laittaa, että ei haasteita tai jtn.
Kun ei tätä foorumia kummiskaan kaikki joka päivä edes lue

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eikö vois esim laittaa psn oman nimen kohdalle tyyliin "en pelaa tänään liigaa jne.." Olen huomannut, että joillakin liigan pelaajilla lukee, niinpä tajuan sitten olla kutsumatta liigapeleihin.

Eikö vois esim laittaa psn oman nimen kohdalle tyyliin "en pelaa tänään liigaa jne.." Olen huomannut, että joillakin liigan pelaajilla lukee, niinpä tajuan sitten olla kutsumatta liigapeleihin.

Ei, koska en ala ottamaan kaikkia kaveriksi pleikkarille.

Morjesta voisin ilmoittautua varalle mikäli paikkoja aukeaa. Olen aktiivinen änäripeluri.

PSN: VilberttoCarlos

Jees hyvä. Mites tästä eteenpäin sitten edetään? Täytyykö ilmoittautua Verenkantajalle ja liittyä divisioonaan(ja mihin niistä?)? :)

Kysely

Joo samaa mieltä kun moni muu ahl tiimit nhl jengien jälkeen paras vaihtoehto.

Pieni ehdotus vielä voi olla että tätä on jo joku ehdottanut, mutta olisi hieno lisä tähän divisioona touhuun semmonen että tuonne jatkodivisioonaan saisi pisteitä mukaan esim. divisioonan voittaja saisi 4p ja divisioona 2 2p tai sitten tämä käytäntö mikä oli mm kisois ne pisteet otetaan vaan huomioon ketä tulee samasta lohkosta "jatkolohkoo" tai sit ihan joku muu käytäntö.

huom! 1 divarin heput tänään helppoja pisteitä jaossa alk. Klo 21.00 :)

Anteeksi, minä raiskasin eilen postilaattikoasi. Kyseessä oli ISO väärinkäsitys.

Kysely

Kyllä tää AHL on jees. Ite olisin kyl avoin myös kokeileen SM-liigaa... ;)

Joo ilmottakaa vaan sitten mihin divariin voi liittyä niin voin hypätä jo tänään kaukaloon Ässien pelin jälkeen +19.00. :)

Ylös Bottom