Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2
Täältä löytyis. \o/
Pääsekö kukaan 1. divisioonan kaiffari 22- jälkeen pelaamaan?
Täältä löytyis. \o/
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pääsekö kukaan 1. divisioonan kaiffari 22- jälkeen pelaamaan?
Toivottavasti tämä viesti tavoittaa kaikki liigalaiset.
En tule pelaamaan liigapelejä jos en ole liigan chat-huoneessa. Turha lähetellä niitä kutsuja.
Alkaa pantaa kiristämään jo kun koko ajan ylänurkassa vilkkuu pelikutsu. En ole myöskään ainoa pleikkarini käyttäjä, joten kun olen itse pelaamassa ja haluan pelata liigamatseja, tulen chathuoneeseen. Kiitti ja kuitti.
Jatketaan vaan AHL-jengeillä, CHL:ssä veskat vielä huonompia yms. mistä monet ovat valittaneet ja sitten joukkueiden tasoerot ovat aivan huikeita verrattuna AHL joukkueiden keskinäiseen eroon!Kysely
Sellaista kyselen divisioonapelaajilta. Kiinnostaako ensi kaudelle CHL-joukkueet? Vai onko jokin muu mieleisempi (mielellään muu kuin NHL).
Siis eikö tätä foorumia oikeasti lue kukaan!? Aina kun saa änärin päälle niin meikäläisen postilaatikkoa raiskataan ja kunnolla..
Jep oon ihan samaamieltä haasteita tulee solkenaa eikä jokaiseen pysty/jaksa vastata + meillä myös muut kuin minä käyttää konetta ja saattaa pelata jopa nhl:kin, joten sama juttu pelaan liigaa vain jos olen chathuoneessa.
Siis eikö tätä foorumia oikeasti lue kukaan!? Aina kun saa änärin päälle niin meikäläisen postilaatikkoa raiskataan ja kunnolla..
Eikö vois esim laittaa psn oman nimen kohdalle tyyliin "en pelaa tänään liigaa jne.." Olen huomannut, että joillakin liigan pelaajilla lukee, niinpä tajuan sitten olla kutsumatta liigapeleihin.
Morjesta voisin ilmoittautua varalle mikäli paikkoja aukeaa. Olen aktiivinen änäripeluri.
PSN: VilberttoCarlos
Jees hyvä. Mites tästä eteenpäin sitten edetään? Täytyykö ilmoittautua Verenkantajalle ja liittyä divisioonaan(ja mihin niistä?)?![]()
Kysely
Sellaista kyselen divisioonapelaajilta. Kiinnostaako ensi kaudelle CHL-joukkueet? Vai onko jokin muu mieleisempi (mielellään muu kuin NHL).
huom! 1 divarin heput tänään helppoja pisteitä jaossa alk. Klo 21.00![]()
Kysely