Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaahas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Calgary huhuilee!

Joutaisko joku seuraavista näin päiväaikaan (nyt --> n. klo 15 asti) linjalle: Samsonai, Lateksii, hooneli, finsere, youngblood, juha96, Raimo41, Pecone tai Sammug?? Itse lähden viikonlopuksi reissuun joten tänä viikonloppuna ei mua muuten näy linjoilla... no ehkä SU-myöhäisillassa...

Calgary huhuilee!

Joutaisko joku seuraavista näin päiväaikaan (nyt --> n. klo 15 asti) linjalle: Samsonai, Lateksii, hooneli, finsere, youngblood, juha96, Raimo41, Pecone tai Sammug?? Itse lähden viikonlopuksi reissuun joten tänä viikonloppuna ei mua muuten näy linjoilla... no ehkä SU-myöhäisillassa...

Vooisin tulla ottaa :)

Alkaa yhä enemmän ketuttaan tuo Jarski:n mainitsema tappio:mad: Olisi ehkä voinut tulla elintärkeät pisteet. Nyt päälle sit vielä 3 todella tiukkaa tappiota ja vain yksi voitto. Taitaa olla haavet jatkolohkosta enäää teoreettiset:cool: Pelataan nyt kuitenkin loppuun kunnialla ja parannellaan tilastoja. Kiitos kaikille, ei ole yhtään bugittajaa tullut vastaan.
Näin siis divari 3:ssa!

Dodiin nyt on saatu mun puolesta pelit pelattua statseilla 5-4-0 (loppuun mukava 4 ottelun voittoputki, tosin kaksi keskeytyksellä ja johdin molempia), mikä ei taida kyllä valitettavasti riittää jatkoon:( No täytyy toivoa että muut pelaavat ristiin. Kiitos kuitenkin kaikille divari 3:n pelaajille. Oli oikein mukavat ja rehdit pelit:D Toivottavasti saadan jatkoa ensi kaudella, ellei sitten käy niin että jostain syystä pääsisin jatkolohkoon.

Osallistu 1. divisioonan lohkoon jos mielit pelaamaan. Lue säännöt ja seuraa kalenteria sekä foorumia. Tervetuloa.

Joo voin tulla mukaan 1. divisioonan lohkoon. Tänään kertailen sääntöjä. :)

Esatimo siis PSN ID

Tänään perjantaina oisin valmis pelaan loppuja pelejä 3 divarissa. varmaan myäs sunnuntaina kehissä klo 21 jälkee

Käyttäjä nimeltä hooneli nostettu liigaan. Varapelaajia liigaan ei ollut ja tämä oli viime kauden varapelaaja.

Mitenkäs tämä arvottiin, kun meikäläinen oli kuitenkin viime kauden liigassa ensimmäisenä varapelaajana?

Mitenkäs tämä arvottiin, kun meikäläinen oli kuitenkin viime kauden liigassa ensimmäisenä varapelaajana?

Vaa'assa oli käyttäytyminen ja yleinen taito. Sinä olit silloin ajat sitten varapelaaja. hooneli taas oli jatkodivisioonassa hyvillä sijoilla, mutta ei saanut pelattua kaikkia pelejä. Viitisen peliä jäi tällä vajaaksi.

Vaa'assa oli käyttäytyminen ja yleinen taito. Sinä olit silloin ajat sitten varapelaaja. hooneli taas oli jatkodivisioonassa hyvillä sijoilla, mutta ei saanut pelattua kaikkia pelejä. Viitisen peliä jäi tällä vajaaksi.

Eli mitään sääntöjä ei tässä noudatettu, kunhan vain hatusta vedettiin. Hyvä tietää jatkossakin.

Eli mitään sääntöjä ei tässä noudatettu, kunhan vain hatusta vedettiin. Hyvä tietää jatkossakin.

Pahoittelen, mutten ymmärtänyt. Jos olit mustalla listalla viimeiset päivät, niin millä perusteella sinut olisi silloin voinut nostaa? Tavallaan tekisi mieli tästäkin meteli nostaa, mutta sanotaan nyt vaikka etten ymmärtänyt viestiäsi ollenkaan. Miksi yrität tahallaan olla noin vaikea?

E. Ja tuolla aikaisemmin valiteltu huonosta ilmapiiristä. Ei tässä voi ilmapiirillekkään mitään jos ei edes yritetä olla ihmisiksi foorumeilla.

Ylös Bottom