Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Paskat ankat mulle.. :)

Vai onko edes mun vuoro?

Pihalla tästä varaushommasta..

No kahen vaiheilla olin, paskat ankat tai edmonton :) Otan EDMONTON OILERS !

Hiukka jännittää että miten mahtaa tuleva liiga toimia kun katselee tuolta KonsoliFIN-liigan divarin jatkolohkon sekoiluja. Meillä oli myös azllun kanssa konfan puolivälieräliigassa jotain häikkää... :confused: Nää EAn tekeleet on kyllä ihan maailmanlopun vehkeitä!!

No toivotaan parasta ja pelätään pahinta. :)

Hiukka jännittää että miten mahtaa tuleva liiga toimia kun katselee tuolta KonsoliFIN-liigan divarin jatkolohkon sekoiluja. Meillä oli myös azllun kanssa konfan puolivälieräliigassa jotain häikkää... :confused: Nää EAn tekeleet on kyllä ihan maailmanlopun vehkeitä!!

No toivotaan parasta ja pelätään pahinta. :)

AHL joukkueissa ollut ongelmia, toivottavasti ei ole änäri joukkueissa.
Äkkiähän sen testaa onko ne kokoonpanot toimivat.

Eipä tuo haittais jos oma Muromir Mugrini ilmestyis kokoonpanoon. :D

Jamskulle kuulemma Columbus, julberon vuoro! Otatko sen paska-ankat:D?

Laitan julberolle ankat kun tuo aiempi viesti nyt kertoo että haluaa sen.

AHL joukkueissa ollut ongelmia, toivottavasti ei ole änäri joukkueissa.
Äkkiähän sen testaa onko ne kokoonpanot toimivat.

Eipä tuo haittais jos oma Muromir Mugrini ilmestyis kokoonpanoon. :D

Sen verran testasin tätä, että loin liigan ja kokoonpanot on päin helvettiä myös änäritiimeissä. Eli pakkeja hyökkääjinä ja päin vastoin. Näin oli kyllä jo silloin kun pelasin jamskun kanssa poffeja ja ei itse pelaamiseen vaikuttanu mitenkään, kunhan teetti töitä laittaa äijät oikeille paikoilleen...

e. Eli Julbero sai haluamansa Anaheimin!

--> Nyt jäljellä enää sammug idästä ja Marley lännestä. Huudelkaahan äijät jämistä omanne pois niin saan tän draftin päätökseen.

Idässä jäljellä:
Florida, Islanders, Ottawa ja Winnipeg.

Lännessä jäljellä: Colorado, Dallas, Minnesota ja Phoenix.

Sen verran testasin tätä, että loin liigan ja kokoonpanot on päin helvettiä myös änäritiimeissä. Eli pakkeja hyökkääjinä ja päin vastoin. Näin oli kyllä jo silloin kun pelasin jamskun kanssa poffeja ja ei itse pelaamiseen vaikuttanu mitenkään, kunhan teetti töitä laittaa äijät oikeille paikoilleen...

e. Eli Julbero sai haluamansa Anaheimin!

--> Nyt jäljellä enää sammug idästä ja Marley lännestä. Huudelkaahan äijät jämistä omanne pois niin saan tän draftin päätökseen.

Idässä jäljellä:
Florida, Islanders, Ottawa ja Winnipeg.

Lännessä jäljellä: Colorado, Dallas, Minnesota ja Phoenix.

Minnesota!!! Voisinko muuttaa Minnesotan vaikka Washingtoniin niin voisin pelata sillä idän puolella?? :p Mieluummin oisin varannut vuorolla 24 kuin 19 :D

TÄ!

Miksa sijalta 16 saa Chicago Blackhawksin.. Järkevä jouluaamu kaverilla käyny :D

Toihan pitäis mennä heti Detroitin jälkeen, yhdessä Vancouverin kanssa.. Ei hassumpi tuuri :D

TÄ!

Miksa sijalta 16 saa Chicago Blackhawksin.. Järkevä jouluaamu kaverilla käyny :D

Toihan pitäis mennä heti Detroitin jälkeen, yhdessä Vancouverin kanssa.. Ei hassumpi tuuri :D

Joo, en valita :p. Lähinnä olin valmistautunut Dallas-Nasville tyyppisillä jengeillä pelaamaan. Chicagolla pari harkkamatsia eilen pelannut (aiemmin en ikinä edes kokeillut) ja tämä tuntus ainakin alkuun hanskaan sopivalta! Katellaan miten äijän käy...

Ja tosiaan lännessä mun mielestä vielä ihan hyviä nippuja jäljellä (mm. Dallas ja Minnesota) Marleylle, että ei tosiaan paskalla tarvi pelailla.

Nyt sitten mennään made in Finland veskareilla. Taitaa olla taidoiltaan vielä hyvin tasaiset niin voi peluuttaa vähän tasaisemmin. Jokohan sitä tänään päästään tanssaamaan?

Nyt sitten mennään made in Finland veskareilla. Taitaa olla taidoiltaan vielä hyvin tasaiset niin voi peluuttaa vähän tasaisemmin. Jokohan sitä tänään päästään tanssaamaan?

Ei voi varmaksi luvata, drafti nyt ainakin loppuun asti ennen sitä. Eli ennenku kaikilla on tiimit valittuna, ei aloteta. Katellaan osmosen kanssa sitten että milloin ehditään liigat luomaan jne. Tänne ilmestyy varmasti viestiä ja salasanat ym. heti kun kausi starttaa :D.

Päätös tehty. Puntaroin Coloradon ja Dallasin välillä, mutta valitsen Dallasin paremman puolustuksen ja veskarin ansiosta. Hyökkääjillä ei niin väliä, koska en mä maaleja osaa tehdä kuitenkaan :D

Päätös tehty. Valitsen Dallasin paremman puolustuksen ja veskarin ansiosta. Hyökkääjillä ei niin väliä, koska en mä maaleja osaa tehdä kuitenkaan :D

Kiitoksia valinnasta. Itse pelasin Starsilla tuolla kfin-liigan ekalla kaudella ja kyllä siellä maalintekovoimaakin löytyy: mm. Eriksson, Morrow,Benn ja Ryder. Olisin itseasiassa valinnut sen, ellei Chicago olis ollu just sopivan kutsuvana vielä vapaana:D.

Sit kun vielä saadaan Sammugin valinta idästä niin ollaan ready to rumble!!!!

Kai sitä vois heittäytyä varalle vaikka siellä vielä pari mua ennen onkin... :)

Jep. Minnesotakin ois ollu ihan ok, mut puolustus on melko paska. Sen sain Capsilla kokea, että köykäisillä kiekollisilla puolustajilla ei tee tässä pelissä mitään, varsinkaan kun siniviivavedoista menee sisään ehkä yksi kahdestasadasta.

Nappaappas sammug joku joukkue niin pääsee pikkuhiljaa taas TJ:t työn ääreen ;)

Ylös Bottom