Vastaus: Nintendo 3DS
Me ollaan vissiin vähän eri planeetalla pelaamisen suhteen. Minulle tarkka kynäohjaus on ihan parasta DS- ja 3DS tuoteperheen laitteissa. Jotain Kirby: Canvas Cursea tai Inazumaa olisi ihan toinen juttu pelata sormella. Muutenkin lähes kaikissa kosketusnäyttöä vaativissa peleissä teräväkärkinen kynä on ihan huippujuttu, ja pelimukavuus ihan toista kuin vaikka iPadilla. Pienellä ranneliikkeellä on koko ruutu hallinnassa. Onneksi ne (3)DS pelit suunnitellaan konsolin omaa kosketusnäyttöä ajatellen, sen verran laadukasta kamaa sieltä on vuosien varrella putkahdellut.
On minulla myös iPhone ja itseasiassa kaksikin iPad 3:a, joista toinen on vaimon käytössä. Pelaamismukavuudesta iPadin ja 3DS:n välillä ei voi edes puhua samana päivänä, sen verran 3DS hommaa vie. Pelaamisaikani jakaantuu näiden välillä suunnilleen 95-5. Vaikka iPhone ja iPad ovat "laadukkaamaan" tuntuisia kuin 3DS XL, en pysty ymmärtämään miten XL olisi hinta/laatusuhteeltaan huono, kun olen aivan eri mieltä; en pidä sitä edes neutraalina vaan lievästi positiivisena. Siinä on käytetty täysin normaalia, tuntumaltaan hyvälaatuista ja käytettävyydeltään erinomaista muovia.
Minä en ole muistaakseni ikinä osunut pelaamisen aikana volumenappiin vahingossa. Kuljetuksen aikana liukusäädin on saattanut liikkua, mutta että tämä vaikuttaisi jotenkin konsolin hinta/laatusuhteeseen. Höhhöh.
Edit. Liukulevyn tarkkuudesta: jos tarvitaan tarkkuutta, käytetään ristiohjainta. Sama homma Vitan kanssa. Normipelaamisessa, kun tarkkuutta ei siinä määrin tarvita, on sisäänpäin kovera liukulevy mukavampi kuin ulospäin kupera Vitan tatti.
Me ollaan vissiin vähän eri planeetalla pelaamisen suhteen. Minulle tarkka kynäohjaus on ihan parasta DS- ja 3DS tuoteperheen laitteissa. Jotain Kirby: Canvas Cursea tai Inazumaa olisi ihan toinen juttu pelata sormella. Muutenkin lähes kaikissa kosketusnäyttöä vaativissa peleissä teräväkärkinen kynä on ihan huippujuttu, ja pelimukavuus ihan toista kuin vaikka iPadilla. Pienellä ranneliikkeellä on koko ruutu hallinnassa. Onneksi ne (3)DS pelit suunnitellaan konsolin omaa kosketusnäyttöä ajatellen, sen verran laadukasta kamaa sieltä on vuosien varrella putkahdellut.
On minulla myös iPhone ja itseasiassa kaksikin iPad 3:a, joista toinen on vaimon käytössä. Pelaamismukavuudesta iPadin ja 3DS:n välillä ei voi edes puhua samana päivänä, sen verran 3DS hommaa vie. Pelaamisaikani jakaantuu näiden välillä suunnilleen 95-5. Vaikka iPhone ja iPad ovat "laadukkaamaan" tuntuisia kuin 3DS XL, en pysty ymmärtämään miten XL olisi hinta/laatusuhteeltaan huono, kun olen aivan eri mieltä; en pidä sitä edes neutraalina vaan lievästi positiivisena. Siinä on käytetty täysin normaalia, tuntumaltaan hyvälaatuista ja käytettävyydeltään erinomaista muovia.
Minä en ole muistaakseni ikinä osunut pelaamisen aikana volumenappiin vahingossa. Kuljetuksen aikana liukusäädin on saattanut liikkua, mutta että tämä vaikuttaisi jotenkin konsolin hinta/laatusuhteeseen. Höhhöh.
Edit. Liukulevyn tarkkuudesta: jos tarvitaan tarkkuutta, käytetään ristiohjainta. Sama homma Vitan kanssa. Normipelaamisessa, kun tarkkuutta ei siinä määrin tarvita, on sisäänpäin kovera liukulevy mukavampi kuin ulospäin kupera Vitan tatti.