Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

kertokaahan, että MITÄ mun pitää tarkalleen ottaen painaa, kun oon painanu ekan kerran prestigeä niin tossa saa valita jonkun awardsin...onko mahodllista jotenki unlokata se ghosti jo tässä vaiheessa? mutta mitä pitää painaa? haluisin varmaa tietoa että ei menisi vituiksi heti alkuun tää peli :) kiitos paljon jo avuista.

Menet create class muotoon kun olet päässyt levelille 4. Sitten sieltä valitset perkin ja ghostin kohdalla painat RB nappia (boxilla) en nyt muista mikä on pleikalla.

Niin ja se award on vaan joko kaikkien tilastojen nollaus, yksi creata a class lisää tai palauta kaikki tokenit (en tiedä miten tämä toimii)

ahaa joo, eli ttuon permanent unlokin saa käyttää, vaikka käyttäisi yhden noista 3 awardista?

jaa'a, mikähän noista awardeista olis järkevintä ottaa käyttöön ? mitä te ootte valinneet niistä?

Laittaessani tässä pelin koneesees ja painettuani multiplayer sain ilmoituksen (ei sanatarkasti):
Your rank data have been corrupted, you have been replaced to your last not corrupted rank.

Ei ny helvetti, jos tää nyt menee tälläseks, ei onneks tullut kuin 2 lvl takapakkia, mutta hyviä matseja olin kuitenkin pelaillut joten kd oli hieman noussut, joten siinä mielessä vähän ketuttaa, varsinkin, jos tästä tulee yleistäkin, niinkuin muistelisin, että mw3:sen puolella ainakin joillain oli julkaisun jälkeen...

Eikö nää treyarchin ja activision spedet v*ttu oikeesti saa tehtyy tolle ping asialle mitää.
kotisivuil vaa lukee paskaa ja et eti bestil matsei, no etitää meni vartti ja löyty yks peli oooh 4 tolppaa ny sujuu, niin varmaa, jos vahingos menee vähä paremmin ku sellases matsis et tulee turpaa 100 0 tyypeilt jokka saanu plegen ja blops2 5min sitte käteen niin eikö sieltä 95% tod.näk. paukahda ruutuun host migration... pääasia et briteil ja jenkeil ei lagaa sielhän tää paska myy huomattavasti enemmän ku euroopas.

tuskin on mun netist kiinni nää v*tun lagailut ja muut pa*kat vaikka ois 4 tolppaa.
24/2 adsl. FritzBox 7270 antaa wlanilki pihalle vain 22,5/1,9 niin eikö noil kaistoil ees saa alle 70-100ms pingin??

tullu todettua 1000 kertaa kavereille et tais treyarch onnistua kusettaan kaikkia oikein kunnolla

Eikö nää treyarchin ja activision spedet v*ttu oikeesti saa tehtyy tolle ping asialle mitää.
kotisivuil vaa lukee paskaa ja et eti bestil matsei, no etitää meni vartti ja löyty yks peli oooh 4 tolppaa ny sujuu, niin varmaa, jos vahingos menee vähä paremmin ku sellases matsis et tulee turpaa 100 0 tyypeilt jokka saanu plegen ja blops2 5min sitte käteen niin eikö sieltä 95% tod.näk. paukahda ruutuun host migration... pääasia et briteil ja jenkeil ei lagaa sielhän tää paska myy huomattavasti enemmän ku euroopas.

tuskin on mun netist kiinni nää v*tun lagailut ja muut pa*kat vaikka ois 4 tolppaa.
24/2 adsl. FritzBox 7270 antaa wlanilki pihalle vain 22,5/1,9 niin eikö noil kaistoil ees saa alle 70-100ms pingin??

tullu todettua 1000 kertaa kavereille et tais treyarch onnistua kusettaan kaikkia oikein kunnolla

Hohhoijaa

Call of Duty on aina ollut ja tullee olemaan se pelisarja jossa verkkopelissä pärjää sitä paremmin mitä huonompi yhteys on.
Joka vuosi sama itku ja hammastenkiristys.

Onneksi hyppäsin tästä kelkasta jo aikapäiviä sitten pois.

Yksinpelit on OK mutta verkkopeli huono ellei jopa erittäin huono.

Hohhoijaa

Call of Duty on aina ollut ja tullee olemaan se pelisarja jossa verkkopelissä pärjää sitä paremmin mitä huonompi yhteys on.
Joka vuosi sama itku ja hammastenkiristys.

Onneksi hyppäsin tästä kelkasta jo aikapäiviä sitten pois.

Yksinpelit on OK mutta verkkopeli huono ellei jopa erittäin huono.

eipä oo edellisis painoksissa tullut vastaan tällästä viivettä kun tässä uusimmassa painoksessa.

Ei ole mulla ainakaa tullu ainuttakaa pahasti lagaavaa peliä vastaan, 10 megane netti on. Migraatioita tullu täs viikol pari, jotka ollu kyl jotai ragequitteja vaan. Pelin hakeminen kestää myös yleensä sen 5-10 sekkaa. Mahtasko auttaa jos saisit laitettuu NAT: Open?

Mulla kävi eile illal nii et äänet meni iha puuroks, en tiiä vielä et hajosko töllöst kaiutin vai oliko pelis vika ku en jaksanu buutata pleikkarii enää yöl. Lobbyn vaihtaminen ainakaa ei auttanu. Muilla käyny näin?

Mulla kävi eile illal nii et äänet meni iha puuroks, en tiiä vielä et hajosko töllöst kaiutin vai oliko pelis vika ku en jaksanu buutata pleikkarii enää yöl. Lobbyn vaihtaminen ainakaa ei auttanu. Muilla käyny näin?

Lopeta peli PS näppäimellä ja käynnistä uudelleen se on ainoa keino tohon äänten katoamiseen ( deja vu bf3 ), eli telkkarissa ei oo vikaa vaan koodarit vaan on nykyaikana melko heikkolahjaisia.

Niin ja se award on vaan joko kaikkien tilastojen nollaus, yksi creata a class lisää tai palauta kaikki tokenit (en tiedä miten tämä toimii)

Osaako joku btw sanoa, mitä tuo token-homma tarkoittaa? Saat rajattomasti tokeneita?

Onko jengi oikeesti tosissaan, että pelien haku kestää 15 min Best-asetuksella? ITse kun en ole huomannut juuri mitään eroa siihen normaaliin nähden, aina menee noin 10-15 sek ja uudessa lobbyssä istutaan. Netti on 40/8 kaapeli. Mistähän moinen ero voi johtua? Tuohon lagiin se asetus taas tuntui vähän auttavan. Välillä tuntuu että oot kuollu ennen ku ehit edes nähdä vihua, mutta harvemmin.

Tuo spawnaaminen on aika järjetön välillä. Dominationissa on melko turha mennä ottamaan tyyliin vihun C-lippua, kun sinne ne syntyy selän taakse lähes varmasti.

Mul on tullu kans pariin otteeseen sama homma vastaan! Ittellä on ainaki lähteny äänet pelittämään pleikkarin buuttaamisen jälkeen!

Onko kellään ilmennyt ongelmia myös theater-modessa? peli vaan itselläni lataa ja lataa valittua video-pätkää eikä anna katsoa sitä vaikka kuinka kauan odottaisi :confused:

Ei ole mulla ainakaa tullu ainuttakaa pahasti lagaavaa peliä vastaan, 10 megane netti on. Migraatioita tullu täs viikol pari, jotka ollu kyl jotai ragequitteja vaan. Pelin hakeminen kestää myös yleensä sen 5-10 sekkaa. Mahtasko auttaa jos saisit laitettuu NAT: Open?Mulla kävi eile illal nii et äänet meni iha puuroks, en tiiä vielä et hajosko töllöst kaiutin vai oliko pelis vika ku en jaksanu buutata pleikkarii enää yöl. Lobbyn vaihtaminen ainakaa ei auttanu. Muilla käyny näin?
eipä fritzis taida olla muuria ku ei natille pääse tekeen mitään, mutta 4 portista on zyxelin toinen reititin et pitää sen kautta vaihdella ja testailla kunhan töiltä kerkeis.

Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Tohon teatterin jäätyilyyn. Sama täällä ja kaikilla tutuilla jotka koittanu. Tosi mukavaa...

Zombi puolel äänet sekoo joka kolmannessa pelissä, jollei äänet sekoo niin sit konsoli menee tilttiin.

Onko kellään ilmennyt ongelmia myös theater-modessa? peli vaan itselläni lataa ja lataa valittua video-pätkää eikä anna katsoa sitä vaikka kuinka kauan odottaisi :confused:
Aikanaan kyl lataa sen mut jos yrität katsoo niin pleikkari menee jumiin tehnyt sitä jo n.5 päivää.

Treyarch otti ilmeisesti tuon teatterin pois käytöstä jonkun prestige glitchin takia.

Ylös Bottom