Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Miten niitä videoita saapi näkyviin ELITE TV sivuille? My videos kohta köllöttelee tyhjänä. Pleikkarilla kyllä löytyy kolme editoitua videota vai olenko minä nyt ymmärtänyt jotain ihan väärin...

Miten niitä videoita saapi näkyviin ELITE TV sivuille? My videos kohta köllöttelee tyhjänä. Pleikkarilla kyllä löytyy kolme editoitua videota vai olenko minä nyt ymmärtänyt jotain ihan väärin...

tätä samaa pohtinut itsekkin, youtube linkitys tehty ja silti en saa ladattua tuolta editoitua videota mihinkään.
omalla pleikalla pystyy kyllä kattoo mutta mutta....

Zombi puolel äänet sekoo joka kolmannessa pelissä, jollei äänet sekoo niin sit konsoli menee tilttiin.

Aikanaan kyl lataa sen mut jos yrität katsoo niin pleikkari menee jumiin tehnyt sitä jo n.5 päivää.

Todella raivostuttava bugi on noi äänet. Mikään ei auta kun konsolin sammutus. Olen huomannut kans, että 4 pelaajalla jos joku tippuu tai lähtee kesken pelin pois niin mahdollinen ennätys ei kirjaudu tilastoihin :mad: Farmi survivalissa 30lvl päästiin mutta eihän se mihinkään sitä kirjannu kun lvl 25 aikana yhellä pelaajalla jääty peli. Reilu 2,5h siis ihan hukkaan :rolleyes:

Tranzitissa sama homma. Oikea ennätys lähemmäs 30lvl mut tilastoissa näyttää 21.
Osaavaa suomi zombiseuraa hakusessa..

Todella raivostuttava bugi on noi äänet. Mikään ei auta kun konsolin sammutus. Olen huomannut kans, että 4 pelaajalla jos joku tippuu tai lähtee kesken pelin pois niin mahdollinen ennätys ei kirjaudu tilastoihin :mad: Farmi survivalissa 30lvl päästiin mutta eihän se mihinkään sitä kirjannu kun lvl 25 aikana yhellä pelaajalla jääty peli. Reilu 2,5h siis ihan hukkaan :rolleyes:

Tranzitissa sama homma. Oikea ennätys lähemmäs 30lvl mut tilastoissa näyttää 21.
Osaavaa suomi zombiseuraa hakusessa..

Tuo on täysin totta. Tähänkin tarvittaisiin ehdottomasti privaatti puoli ettei tarttis aina kasata neljän hengen partyy, randomit kun lähtee aina viimeistään levelillä 16 ja peli vasta alkaa 20:ssä.

Kohta kuukausi tätäkin naputeltu ja kyselisin ihan mielenkiinnosta, että mitkä ovat muodostuneet porukan lempimapeiksi ja löytyykö inhokkeja?

Omalla kohdallani ehdottomia suosikkeja ovat: Turbine, Express ja Carrier. Nämä siksi, että näissä mapeissa saa edes jonkin verran etäisyyttä vihulaiseen, joka tuntuu valitettavasti olevan harvinaista herkkua ainakin kahdessa viimeisessä codissa. Varsinkin Turbine on sellainen mappi, että sitä voisi pelata koko päivän putkeen. Ehdottomasti pelin paras kenttä.

Hijacked ja Plaza ovat taas sellaisia mappeja, että tulee oikeastaan aina vain quitattua välittömästi kun jumpi kumpi servulle pamahtaa. Molemmat mapit ovat ahtaita ja pieniä, ja varsinkin Hijacked on täyttä spawnkill-paskaa. Kaiken kukkuraksi kaikki adhd-apinat äänestävät aina hijackedia kun se vain listassa on esillä, ei voi tajuta.

Loput mapeista ovat aika keskinkertaisia, eikä aiheuta mitään suurempia riemunkiljahduksia meikäläisessä. BO 1:ssä edelleen kokonaisuutena parhaat mapit ja tässä MW3:n ohella kehnoimmat.

Millonkas noita mappipaketteja on luvassa, ei ennen joulua vissiin? Eihän näissä nykyisissä pysty kämppimään ollenkaan. Omat suosikit Express, Yemen, Carrier ja tietenkin slums, on sitä taloa vallotettu ja puolustettu niin maan perusteellisesti ja aina vaan sinne joku haluaa sisään hehe.

Millonkas noita mappipaketteja on luvassa, ei ennen joulua vissiin? Eihän näissä nykyisissä pysty kämppimään ollenkaan. Omat suosikit Express, Yemen, Carrier ja tietenkin slums, on sitä taloa vallotettu ja puolustettu niin maan perusteellisesti ja aina vaan sinne joku haluaa sisään hehe.

Se talo (jos tarkoitat sitä keskellä olevaa b-lipun perseessä) on kyllä melkonen chokepoint. Aina siellä on porukkaa ja ekana sinne matsin alussa kaikki haluaa. C4:a ja Bouncing Bettya vaan sisään, taikka flash grenade sisään ja haulikon kanssa jakamaan rakkautta lyijyisellä sydämellä! :D

Onhan nuo kaikki ihan hyviä mappeja paitsi highjacket voi olla joko ihan hyvä tai sit ihan persiistä. Koska on niin mieletöntä adhd meininki siin välil että hohhoijakkooda.

Toivon suuresti ja rukoilen Treyarch, että korjatkaa se SAATANA spawnaaminen. Ottakaa vaikka mallia BF sarjasta. Kiitos, ei mulla mutta. Pelailkaa paljon ja halikaa jos hyvin menee

Noin kuukausi peliä pelattu ja foorumia luettu. Vihdoin sain tehtyä käyttäjätunnuksenkin ja olen mielenkiinnolla lukenut koko viestiketjua.

Kiinnostanee kovasti millaisia class setuppeja käytätte ja mimmoiset on muuten mielipiteet esim ghost perkistä tai onko teillä joitain tipsejä parantaakseen peliä?

Omasta mielestäni myös smg on aivan liian tehokas long rangella ja assault riflellä ei saa edgeä tarpeeksi juuri noilla pitkillä matkoilla.

Vastatakseni vielä aikaisemmin tulleeseen kysymykseen. Kaikki kentät on hyviä paitsi hijacked ja nuketown.

***** mitä paskaa. Äsken pelailin kill confirmediä Raidissa. 16-0 ja K9 liikkeelle. 3 tappoa koirilla ja sitten kaikki lähtee vekeen. Huonoja häviäjiä täynnä koko paska, *****.

Hyvä kännipeli SD mutta tänään veti niin yli touhu että hellurei.

Minkä ***** takia sallitaan Ranskalaiset tähän peliin???

Tänään kahesti pääs patonkit hostiks ja oikeesti FPS tippu suoraan 10 frames per second kummassakin matsissa!
Ei ikinä ole sattunu tuommosta kohalle call of dutyssä!(Ylipäätään missään online pelissä )

Kiva kun ihan juobbo porukalla SD spelaillaan rennosti mutta ei tuommosta kännipäissäänkään jaksa. Suoraan sanottuna järetöntä paskaa. Elkää herranjumala tuhlatko rahaa enää tähän tai jos ostatte niin mokkulalla pelatkaa... Ihan mieletöntä.

[Want to buy Call of Duty 4] --- Ye i know everyone says that but its true...

tätä samaa pohtinut itsekkin, youtube linkitys tehty ja silti en saa ladattua tuolta editoitua videota mihinkään.
omalla pleikalla pystyy kyllä kattoo mutta mutta....

Jokos wilpuri olet keksinyt miten toi onnistuu? Minä en...

Taas hirvee läjä valittajia ollut liikkeellä... :)
Minun lempikartat ovat standoff, slums, cargo, hijacked. Toisekseen mikä ihme tämä tarvitset mokkulan pelaamiseen keskustelu? Itse vedän 100megan kaapelilinjalla ja ei minulla ole ongelmia pelien löytymisen tai lagin kanssa. Paljon paremmilla statseilla vedän kuin MW3sta, on se jännä miten peli vain sopii toisille paremmin kuin toisille :D

Itse en huomaa smg:ssä mitään ylivoimaa, varsinkaan pitkällä matkalla. Tähtäys varmasti myös huono, mutta mp7 ainakin minun mielestä vetää ihan julmetusti ylös, että pitkälle matkalle tarvitsen tuuria osuakseni... Eri asia sitten HC-pelimuodoissa, missä osumia ei montaa tarvita.
Yhteysongelmille ei taideta jaksaa tehdä mitään, mikäpä jottei. Pakko oli lopettaa killcamin katsominen, kun tiesi jo valmiiksi, että se nurkan takaa tullut vihu on saanutkin tähdätä meikäläistä ihan rauhassa. :mad:

Vitsi kun tuo Mercenary Moshpit kierrättää kaikkia pelimuotoja. Olisi kiva vetää partyttomana Kill Confirmedia/Dominationia/Hardpointtia. MW3:ssa taisi olla ainakin, että ilman partyja TDM/KC. Tuossa voisi ihan hyvin varmasti olla pelimuodon valinta, ennen sitä pelin aulaa missä äänestetään kahdesta mapista.

Miten menee muuten S&D:n xp:n saanti? Onko se oikeasti hitaampaa kuin muissa codeissa? Kill Confirmed/Hardpoint taitavat olla tie nopeaan rankkaamiseen?

Itse vetelen kokoonpanolla: MP7 silu ja laser sight - FHJ-18 AA - Wildcard: Perk 1 Greed - Hardline, Blind Eye, Cold Blooded, Engineer - Bouncing Betty. Scorestreakseina UAV, Yllätyslaatikko ja viimeisenä vaihtelen fiiliksen mukaan Hellstormia ja Lightning Strikea.
Hyvin vaihtelevalla menestyksellä :D

Miten menee muuten S&D:n xp:n saanti? Onko se oikeasti hitaampaa kuin muissa codeissa?

Tällä hetkellä on kun expaa tulee vain 250 taposta. Treyarch on kyllä myöntäny ja aikovat nostaa sen takaisin 500xp. Eilen on tullut patch mutta en ole pelannu niin en tiedä joko on korjattu. Patch noteissa ei ainakaan mainintaa ollut?

Activision Community: PS3 Community Update (12/6/12)

Added Hardcore Kill Confirmed playlist to the Hardcore category

Vihdoin! :)

Added Hardcore Kill Confirmed playlist to the Hardcore category

Vihdoin! :)

Oijoijoijoi! Nyt maistuu! Eka matsi hc-kc:tä, tästä mä tykkään. :cool: Ei haitannu vaikka menikin päin peetä, voitto tuli siitä huolimatta.

Nyt on ainakin SnD 500xp per tappo tais tulla uusimman päivityksen mukana voi vihdoinkin sitäki pelata taas

Vaikka pelaaminen jäänyt Assassin's Creed 3:n hankinnan jälkeen vähäiseksi niin iloinen yllätys oli kyllä tuo päivityslista.

Erityisesti nämä:
SMGs:
All: increased hip fire recoil.
All: increased max hip fire spread from 4.75 to 5.
All: reduced bullet penetration.
MSMC: increased recoil slightly.
PDW-57: increased recoil slightly.

Game now resets the Care Package for a non-owner if the owner re-rolls the package using the Engineer perk.

Players with Black Hat PDA can no longer hack a Care Package faster than the owner can capture it.
:)

Ylös Bottom