Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jos oikein osaan kikkailla aikaeron kanssa, niin minun ymmärtääkseni Awardsit alkavat klo 01.00. Kun Amerikan aikaan ne alkavat klo 7 PM Eastern time. Korjatkaa jos olen väärässä, koska haluan ehdottomasti katsoa ne.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jos oikein osaan kikkailla aikaeron kanssa, niin minun ymmärtääkseni Awardsit alkavat klo 01.00. Kun Amerikan aikaan ne alkavat klo 7 PM Eastern time. Korjatkaa jos olen väärässä, koska haluan ehdottomasti katsoa ne.

Siis 4pm Eastern tulee "Red Carpet" eli todennäiköisesti pelaajat saapuvat tilaisuuteen yms. ja 9pm Eastern tulee "Post Awards". Mistä tuota tilaisuuttaa katsotte kun ei Viasat Hockeyltä mielestäni tule.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Siis 4pm Eastern tulee "Red Carpet" eli todennäiköisesti pelaajat saapuvat tilaisuuteen yms. ja 9pm Eastern tulee "Post Awards". Mistä tuota tilaisuuttaa katsotte kun ei Viasat Hockeyltä mielestäni tule.
Mä kun luulin,että Suomessa ei tuu muualta.Canal+ Urheilu tai- Aitio ei ainakaan näytä.Eikä ollut ohjelmatiedoissa kummallakaan Nelonen Pro-kanavalla.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pitäisi alkaa klo 02.00 suomen aikaa ja nhl.com:in kautta tulee suorana mikäli menee samoin kun viime vuonna.Muutoin joutuu streamia käyttämään,viasat ja pro:t eivät näytä...

Sellanen nyrkkisääntö:

A= Amerikan aika.
S= Suomen aika.

A 05.00= S 00.00
A 06.00= S 01.00
A 07.00= S 02.00,jne,eli 5 tuntia kun laskee tuohon aina väliin,saadaan se suomen aika,ei tarkalleen,mutta tunnin tarkkuudella kuitenkin.
Tällä logiikalla menty jo yli 10 vuotta :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Toivottavasti Rinne voittaa ja valitaan kansipojaksi. Peksi pelasi huikean kauden NHL ssä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Peliplaneetta.net :: Pelikonsolit :: NHL 13 -ennakkotilauseduissa pelisislt

Ennakkotilaukseen olen peliä lähipäivinä tuolta Coolshopista pistämässä, ja kun tuossa lukee, että: "Jälleenmyyjittäin vaihtelevat ennakkotilauspaketit..." niin meinaa siis sitä että vaikka tilaisi pelin ennakkoon jostakin nettikaupasta niin ei silti välttämättä saa noita "bonuksia"?? Tosin, onko noista sitten mitään hirveän suurta hyötyä loppupelissä? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Girouxhan sen voitti. F**k.

21dr5ao.jpg
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Onhan se mukava nähdä Flyersia kannessa, vaikka ei Rinteen voittokaan olisi haitannut.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Perkele! 25miljoonaa ääntä oli annettu... Ei varmaan jääny paljosta kiinni, ite äänestin 4 kertaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mitä nyt NHL sivuilta luin niin Giroux voitti Rinteen 1% turvin. Miettikääs jos olisitte 2-4 ääntä antanut lisää niin olisiko Rinne voittanut? Ehkä ehkä ei.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mitä nyt NHL sivuilta luin niin Giroux voitti Rinteen 1% turvin. Miettikääs jos olisitte 2-4 ääntä antanut lisää niin olisiko Rinne voittanut? Ehkä ehkä ei.

Jos oisin sanonu sille muijalle terve vuonna xxxx, mulla saatais olla nyt 7 lasta, koira ja farmariauto... Jossittelu on niin perkeleen turhaa, ku ei sitä voi enää muuttaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Joo-o... no, ensi vuonna sitten uudestaan Rinnettä äänestämään. :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Toivottavasti ensi vuonna kannessa on Lasse Kukkonen.


Eikö se nyt ole aivan sama kuka siellä kannessa on, kunhan sisältö on hyvä?
 
Ylös Bottom