Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Wikipediassa lukee näin: NHL 13 on jääkiekkoaiheinen konsolipeli, jota myydään toistaiseksi vain Playstation 3:lle ja Xbox 360:lle. NHL 13 – Wikipedia

Mitä tämä sitten mahtaa tarkoittaa? Tuleeko NHL 13-peliä esim: Wiille tai PSP lle?
No siis se tarkoittaa että sitä myydään pleikalle ja boxille...
Toistaiseksi tarkoittaa että asia voi vielä muuttua. Mutta tuskin muuttuu.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Eli siis yritit vaan sanoa että jos yksi henkilö olisi äänestänyt enemmän, Rinne ei silti olisi voittanut? Ei tossa oikeestaan ole mitään järkeä, antohan Girouxillekkin varmaan ääniä enemmän kun yksi henkilö. ;)

Viimeisen kerran palaan asiaan, koska viestini oli näköjään jostain syystä liian vaikeaselkoinen sinulle.
Mitäköhän yrität tällä viestillä nyt oikein sanoa? Tilanteessa, jossa ääniero on kymmeniä tuhansia, ei ole mitään järkeä voivotella sitä, että olisi äänestämällä enemmän voinut vaikuttaa, koska et olisi sitä voinut tehdä. Sen sijaan tilanteessa, jossa Rinne olisi hävinnyt yhdellä äänellä, olisit voinut ehkäpä kääntää tuloksen jos jätit ääniäsi käyttämättä. Aivan alkuperäinen pointtini siis oli, vielä kerran selkeästi esitettynä, että lopputulosta on täysin turha voivotella. Kaikki äänestivät niin paljon kuin pystyivät, Giroux sai enemmän ääniä ja sillä sipuli.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Viimeisen kerran palaan asiaan, koska viestini oli näköjään jostain syystä liian vaikeaselkoinen sinulle.
Mitäköhän yrität tällä viestillä nyt oikein sanoa? Tilanteessa, jossa ääniero on kymmeniä tuhansia, ei ole mitään järkeä voivotella sitä, että olisi äänestämällä enemmän voinut vaikuttaa, koska et olisi sitä voinut tehdä. Sen sijaan tilanteessa, jossa Rinne olisi hävinnyt yhdellä äänellä, olisit voinut ehkäpä kääntää tuloksen jos jätit ääniäsi käyttämättä. Aivan alkuperäinen pointtini siis oli, vielä kerran selkeästi esitettynä, että lopputulosta on täysin turha voivotella. Kaikki äänestivät niin paljon kuin pystyivät, Giroux sai enemmän ääniä ja sillä sipuli.

Jos kaikki ajattelisivat noin, että "ei se mun ääni kuitenkaa voi mitään vaikuttaa, ku niit äänii tulee niin paljo" ni siitähä yhtäkkii muodostuu iso ääniero. Tolla sun mentaliteetilla ei koskaan kannata tehä mitää, ku ei se kuitenkaa mitää vaikuta jos yks ihminen tekee noin. Mee pätemään jonnekki missä sillä on jotain merkitystä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jos kaikki ajattelisivat noin, että "ei se mun ääni kuitenkaa voi mitään vaikuttaa, ku niit äänii tulee niin paljo" ni siitähä yhtäkkii muodostuu iso ääniero. Tolla sun mentaliteetilla ei koskaan kannata tehä mitää, ku ei se kuitenkaa mitää vaikuta jos yks ihminen tekee noin. Mee pätemään jonnekki missä sillä on jotain merkitystä.
Just näin. Muutenhan kaikki aattelis että "en mä nyt jaksa mitään äänestää kun ei se yks ääni mitään ratkase" eikä kukaan äänestäis.
Andrre ei se varmaan auta että sä oot täällä pätemässä, kun tääl on jo niin paljon muita pätemässä eri asioista.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Viimeisen kerran palaan asiaan, koska viestini oli näköjään jostain syystä liian vaikeaselkoinen sinulle.
Mitäköhän yrität tällä viestillä nyt oikein sanoa? Tilanteessa, jossa ääniero on kymmeniä tuhansia, ei ole mitään järkeä voivotella sitä, että olisi äänestämällä enemmän voinut vaikuttaa, koska et olisi sitä voinut tehdä. Sen sijaan tilanteessa, jossa Rinne olisi hävinnyt yhdellä äänellä, olisit voinut ehkäpä kääntää tuloksen jos jätit ääniäsi käyttämättä. Aivan alkuperäinen pointtini siis oli, vielä kerran selkeästi esitettynä, että lopputulosta on täysin turha voivotella. Kaikki äänestivät niin paljon kuin pystyivät, Giroux sai enemmän ääniä ja sillä sipuli.

Andrre, eiköhän sinun kannata miettiä mitä sanot täällä. Olen katsellut viestejäsi ja tulin siihen tulokseen, että jotkut viesteistäsi ovat täysin turhia. Anteeksi tällainen vaivattelu, mutta taidan olla oikeassa tässä asiassa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jos kaikki ajattelisivat noin, että "ei se mun ääni kuitenkaa voi mitään vaikuttaa, ku niit äänii tulee niin paljo" ni siitähä yhtäkkii muodostuu iso ääniero. Tolla sun mentaliteetilla ei koskaan kannata tehä mitää, ku ei se kuitenkaa mitää vaikuta jos yks ihminen tekee noin.


Jos kaikki...suomi omistaisi saksan ja venäjän jos kaikki olisivat olleet yhtä puuta :D

Mee pätemään jonnekki missä sillä on jotain merkitystä.

Anteeksi tällainen vaivattelu, mutta taidan olla oikeassa tässä asiassa.

Näin toimii matematiikka hyvät herrat.

Tapelkaa lapset,saatte sokeria..ja minähän taidan olla oikeassa tässä asiassa :D

Ei pahalla mut naurattaa kyllä lukea täällä näitä juttuja ihan oikeesti...Todellisia keisareita on porukassa muutama ja selvästikin sellasia "syntynyt kuninkaaksi"-henkisiä ihmisiä et mitäs jos siirrytään aiheeseen,käviskö mitenkään?

Miten olisi vaikka NHL13-aiheinen keskustelu?

E: Hyvät jussit kaikille...niillekin jotka täällä jaksavat kännissä juoruta :D
 
Äänestyskeskustelu on tältä osin nyt kaluttu loppuun. Jos vielä kismittää tai tekee mieli spekuloida jonkun kanssa, olkaa hyvä ja hoitakaa se yksityisviestein.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mitäs pelin versioita ennakkotilauksia tehnyt porukka on tilaillut?
Itse pohdin tuon normaalin ja collector's editionin välillä... Maksaako tuossa kalliimmassa versiossa jo vähän turhasta tilpehööristä...mielipiteitä?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mitäs pelin versioita ennakkotilauksia tehnyt porukka on tilaillut?
Itse pohdin tuon normaalin ja collector's editionin välillä... Maksaako tuossa kalliimmassa versiossa jo vähän turhasta tilpehööristä...mielipiteitä?

Nojaa, itse en ainakaan lähtenyt tilaamaan tuota Stanley Cup Collectors Editionia, koska melkein puolet kalliimpi kuin normaaliversio ja normaaliversionkin mukaan tulee hieman noita ennakkotilaajan etuja. Toki tuohon Collectors Editioniin tulee enemmän ja nuo kannet ja yms, mutta riippuu toki pelaatko paljon HUT:tia. :D Koska kaikki tärkeimmät lisätilpehöörit näyttävät olevan HUT:iin...itsehän laitoin vasta pari päivää sitten VPD:ltä tuon normiversion ennakkotilaukseen. :cool:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mitäs pelin versioita ennakkotilauksia tehnyt porukka on tilaillut?
Itse pohdin tuon normaalin ja collector's editionin välillä... Maksaako tuossa kalliimmassa versiossa jo vähän turhasta tilpehööristä...mielipiteitä?
Mielestäni tuon Stanley Cup -version paras erikoissisältö on sen kannet. EASHL:n boostipakkaukset käyvät hyvin pian tarpeettomiksi, jos viime vuosista ei olla tehty suuria muutoksia. Saahan siinä toki vähän erinäköiset varusteet pelaajalleen. HUT-lisäyksistä voi kyllä olla hyötyä vähän pidemmäksikin aikaa, jos joka viikoksi joulukuuhun saakka luvattu Gold Jumbo -pakkaus sisältää tosiaan aina 24 korttia ja 6 harvinaista, eikä vain ensimmäisellä kerralla. Lisäksi toki viisi sattumanvaraista pelaajaa tämän vuoden finalisteista auttanee ihan hyvin alkuun. Sitten on vielä se ilmainen Gretzky. Viime vuonna ilmaista legendapelaajaa sai käyttää peräti viiden pelin verran, saa nähdä mikä on tilanne tällä kertaa. Liian suuri hintahan tuo 80 euroa sisältöön nähden toki on, jos ihan objektiivisesti tarkastellaan.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Nojaa, itse en ainakaan lähtenyt tilaamaan tuota Stanley Cup Collectors Editionia, koska melkein puolet kalliimpi kuin normaaliversio ja normaaliversionkin mukaan tulee hieman noita ennakkotilaajan etuja. Toki tuohon Collectors Editioniin tulee enemmän ja nuo kannet ja yms, mutta riippuu toki pelaatko paljon HUT:tia. :D Koska kaikki tärkeimmät lisätilpehöörit näyttävät olevan HUT:iin...itsehän laitoin vasta pari päivää sitten VPD:ltä tuon normiversion ennakkotilaukseen. :cool:
Itse en ole kuullut noista normiversion ennakkotilaajan eduista. Mutta olen jo ennakkotilannut ja haluaisin tietää, että mitä etuja tulee. Joku viittis kertoo? ;)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

En tiedä Änärin ennakkotilauseduista mutta ainakin Fifassa saa juuri tuon Ultimate team edun eli saa 24 kultapakkausta joita voi avata 2 kuukaudessa. Vielä muistutan tuosta Girouxin voitosta, että eihän Giroux pelkästään kannessa vaikuta vaan löytyyhän hän sitten levystä, pelin valikoista ja esimerkiksi siitä avauskuvasta (XMB valikko josta peli käynnistetään) joka näkyy pleikalla. Myös demossa jossa veikkaan että saa jälleen tehdä oman be a pron tai ainakin harjoitella jollakin pelaajalla niin sieltä löytyy Giroux. Rinne ei olisi toiminut tässä tapauksessa. (Pahoittelen että toin kansiäänestyksen jälleen esille)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tosi-fanina pitäisi kyllä se paras versio itsekin hommata aina,mut mut..se hyöty taas jää minunkin mielestä niin pieneksi että ei kannata...
Mahtaako muuten vihdoin saada Be A Pro:hon saada oman naaman ladattua? Taisi olla jo viimeksi se suurin juttu mitä odottelin,oman joukkueen paidan kyllä saa siihen pärstään kun menee muokkaa pelaajaa-osioon kesken kauden ja poistuu sieltä (esim. mulla Kitchener Rangersin paidan kaulus tuli siihen pärstän kuvaan tuolla tempulla) vielä kun sais sen oman naaman siihen,olis täydellistä :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Itse en ole kuullut noista normiversion ennakkotilaajan eduista. Mutta olen jo ennakkotilannut ja haluaisin tietää, että mitä etuja tulee. Joku viittis kertoo? ;)

Enköhän miä voi kertoo. ;) Eli tässä, kopsasin suoraa VPD:n sivuilta:

1. Yksi Gold HUT paketti joka viikko 16 viikon ajan (Syyskuu - joulukuu 2012).
2. Reebok 20K paketin. Paketti sisältää pelin sisäisiä tavaroita kuten hanskat, mailan, luistimet ja Be a Pro ja EASHL -pelaajaboostauksen.
3. BAUER paketti. Paketti sisältää pelin sisäisiä tavaroita kuten hanskat, mailan, luistimet ja Be a Pro ja EASHL pelaajaboostauksen.
4. Maalivahtiboostauksen Be a Pro ja EASHL -moodeihin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

[video=youtube;T-3lZEyrU2A]http://www.youtube.com/watch?v=T-3lZEyrU2A&feature=plcp[/video]

Giroux pätkä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mitäs pelin versioita ennakkotilauksia tehnyt porukka on tilaillut?
Itse pohdin tuon normaalin ja collector's editionin välillä... Maksaako tuossa kalliimmassa versiossa jo vähän turhasta tilpehööristä...mielipiteitä?

Discshopista teen kaikki peliostokset.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Discshopista teen kaikki peliostokset.

Kuten myös minä,tullut tähän mennessä kaikki ajallaan eikä ongelmia muutenkaan...NHL13 tulee nyt sitten myös sieltä kun pelikauppias ei myy peliä viikon aikasemmin tälläkertaa :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jos ja kun NHL 13:ssakin järjestetään tämän vuoden kaltainen KonsoliFIN-liiga, toivoisin kovasti ettei Jaahas perustaisi sitä. Nimittäin 12:n vastaavassa Jaahas erotti minut kyseisestä liigasta ilman mitään varteenotettavaa perustelua. Jonkin aikaa sitten asia tuli jälleen mieleen ja yritin kysyä häneltä pleikkarilla, miksi näin. Seuraus oli että hän poisti minut kaverilistaltaan, nimitteli 10-vuotiaaksi ja ties mitä. Ihan kaikkien (ja itsenikin totta kai) etua tässä ajattelen.

Tuli muuten katseltua noita legendaarisen mystisiä punainen paita-keskusteluja... oli siinä väittelemistä. :D No joo, ei niistä enempää.
 
Ylös Bottom