Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Eli storesta season ticket ja voin vuoden pelata (pelaan vain gm:nä) sit uusi änäri silloin. Eli en tarvi levyversiota ollenkaan ja maksaa vain 20e onko tosiaan näin?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Eli storesta season ticket ja voin vuoden pelata (pelaan vain gm:nä) sit uusi änäri silloin. Eli en tarvi levyversiota ollenkaan ja maksaa vain 20e onko tosiaan näin?

Juu ei, Ticketillä voit pelata vain sen pari päivää ennen julkkaripäivää. Downloadattu versio muuttuu julkaisupäivänä bittiroskaksi.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kyllä,kaikki tiedot/tallennukset siirtyvät levylle ja niinkuin sanoin niin ea:n sivuilla ei ainakaan vielä näy koska PS3:lle tulisi tuo early release mutta veikkaisin että samaan aikaan kuin boksillakin eli 8.9

USA:ssa varmasti tuleekin 8.9, mutta EA:n sivuthan sanovat ihan selkeästi että "3 day early access". Euroopassahan tuo tarkoittaisi että vasta 10.9 pääsisi season ticketillä pelaamaan; jos joku voisi valaista miten viime vuonna meni nämä kuviot?

Edit: mjaa, kai se sitten on 5 päivää ennen julkkaria, kun avauspostissakin niin seisoo...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ainakin boxin season ticketillä pääsee pelamaan änäriä jo 8.9 aina sinne 13.9 saakka täysversiona paitsi että siinä ei ole huttia mukana.Uskoisin että PS3 sama homma vaikka ea:n sivuilla ei sitä vielä näykkään.Mitä noihin naislegendoihin tulee niin tuntuu että aika moni on sukupuolirasisti:rolleyes: Vaikka aluksi en olisi uskonut että tähän peliin tulee naislegendoja niin kyllä Hayley Wickenheiser ja Angela Ruggier ovat mun mielestä omalla tavallaan legendoja.


Kyllä,tämä on nhl 13 mutta miten sitten selität että tässä pelissä on myös muita liigoja?

Ei kait se tiketti oikeuta 13.9. asti vaan pelkästään 3 päivää..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ei kait se tiketti oikeuta 13.9. asti vaan pelkästään 3 päivää..

8.9. pelin julkaisuun asti.

EUROPE

EARLY RELEASE: Sept 8, 2012
REGULAR RELEASE: Sept 14, 2012

Kuten viime vuonnakin, silloin oli Eurojulkkari ensin mutta jenkit pääsivät Ticketillä meidän kanssa pelailemaan meidän julkaisupvm:n mukaisesti.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

8.9. pelin julkaisuun asti.

EUROPE

EARLY RELEASE: Sept 8, 2012
REGULAR RELEASE: Sept 14, 2012

Kuten viime vuonnakin, silloin oli Eurojulkkari ensin mutta jenkit pääsivät Ticketillä meidän kanssa pelailemaan meidän julkaisupvm:n mukaisesti.

Muistelin vain viime vuodelta, et siinä oli joku "countdown" kuinka kauan peliä voi pelata ja et se loppu ennen julkkaria.

Mut uskotaan toki jos sulla on parempaa tietoa. :)
Ja parempihan tuo on, että pitempään kestää. Lienee pakkohankinta..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Siis tuo Season Ticket tulee tuonne storeen silloin "early release" päivänä vai mitä?
ps. Kysytty eri sanavalinnoin ainakin 10x, mutta oli pakko kysyä koska haluan vielä vastauksen näin minun sanavalinnoin!
edit. tosiaan siis pleikkarilla pelailen!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Siis tuo Season Ticket tulee tuonne storeen silloin "early release" päivänä vai mitä?
ps. Kysytty eri sanavalinnoin ainakin 10x, mutta oli pakko kysyä koska haluan vielä vastauksen näin minun sanavalinnoin!

En tiedä miten pleikkapuolella, mutta boxin Ticket on siellä ympäri vuoden ladattavissa. Sama biljetti avaa ennakkoversiot myös FIFAsta, Tigeristä ja Maddenistä.

Season Ticket käynnistetään kuten pelitkin, ja sitä kautta ennakkoversio laitetaan latautumaan.

Boxin marketplacessa muistaakseni EA Sports nimikkeen alla...Voin olla väärässäkin :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tulipas pelattua tuossa pari peliä demoa lisää ja löyty aika ikävä bugi. Kone taklas minut vastustajan vaihtoaitioon niin se pelaaja jäi jumiin sinne eikä päässy pois vasta kun seuraavalla pelikatkolla joka olikin sitten koneen tekemä maali. hmph..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tulipas pelattua tuossa pari peliä demoa lisää ja löyty aika ikävä bugi. Kone taklas minut vastustajan vaihtoaitioon niin se pelaaja jäi jumiin sinne eikä päässy pois vasta kun seuraavalla pelikatkolla joka olikin sitten koneen tekemä maali. hmph..

Toi ei oo bugi. Kokeilin tota samaa vastustajaaan, nii se jäi sinne vaihtoaitioon kykkimään ja tuli takas seuraavalla pelikatkolla.

Paina R2:sta nii pystyt vaihtamaan pelaajaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Toi ei oo bugi. Kokeilin tota samaa vastustajaaan, nii se jäi sinne vaihtoaitioon kykkimään ja tuli takas seuraavalla pelikatkolla.

Paina R2:sta nii pystyt vaihtamaan pelaajaa.

Mikäs se on jos ei bugi? Ei se ainakaan mikään ominaisuus ole että se jumittaa siellä aitiossa ja luistelee tyhjää kun ei pääse sieltä pois. Kyllä mulla on perus controllit hallussa kuitenkin, että en itse jumittanu siellä aitiossa. :p
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mikäs se on jos ei bugi? Ei se ainakaan mikään ominaisuus ole että se jumittaa siellä aitiossa ja luistelee tyhjää kun ei pääse sieltä pois. Kyllä mulla on perus controllit hallussa kuitenkin, että en itse jumittanu siellä aitiossa. :p

Katos perhana.. Olisit kyl voinu sanoa että äijä luistelee tyhjää siellä. Itellä on käyny vaan niin että vastustaja/oman joukkueen kaveri jää sinne makoilemaan ja tulee pelikatkolla takas.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tulipa tuota demoa testattua ja pari asiaa pisti silmiin heti ekassa matsissa. Tein maalin kun kiekko pomppi brodeurin edessä josta oma pakki huitoi kiekon vahingossa maaliin ja maila meni surutta maalivahdin varusteiden läpi. Ei näin.

Maalivahdilla pystyy edelleen entiseen tapaan estämään vastustajan pelaajaa hakemasta rännikiekkoa päin luistelemalla, ilman minkäänlaista sanktiota. Tätä aika moni harrasti viime vuonna ja miksei jo aiemminkin.

Ei ihan hirveästi voi odottaa peliltä, jos ei edes näitä asioita ole saatu korjattua. Parempi vaan odottaa ja lueskella mitä kaikkia bugeja porukka tästä löytää ja tehdä ostopäätös sen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Miksi ihmeessä maalivahdin estämisjäähy on poistettu maalia tehdessä?? :confused: Tein eilen sellaisen maalin, että lämäsin Kopitarilla kiekon keskialuuelta vasempaan ränniin ja sieltä ränniä pitkin polki Williams kovalla vauhdilla vastaan ja sai ränniä pitkin menevän kiekon maalin takana haltuunsa, ja sillä välin Kopitar oli ajanut maalia kohti aivan surutta, suoraan Brodeurin päälle ja mulla oli melko helppo työ kääntää Williamsilla kiekko vanhanaikaisella sisään. Ei näin! :(

Toinen samantyyppinen tuli tänään, kun jotenkin sähläsin Devilsin kaksikon läpiajoon pelatessani Kingseillä...noh, Devils pelaaja päätti laukoa ja olla välittämättä vierellä olevasta kaveristaan, Quick torjui kudin, mutta vetänyt pelaaja jatkoi laukaistuaan suoraan kulkuaan Quickin päälle ja mukana olleen toisen Devils pelaajan oli helppo iskeä kiekko reppuun Quickin hölmistellessä sen toisen Devils kaverin maatessaan hänen päällään.

Aika reiluja maaleja. -.- Toivottavasti EA korjaa tämän...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Euroopan pleikkari season ticketin varmaa julkaisupäivää ei ilmeisesti ole vielä julkistettu? Tai 100% inffoa siitä, että voiko sillä nyt pelata ennakkoon sen 5, vai 3 päivää? EA:n sivutkin asian suhteen suht epäselvät... Oli niin tai näin, on tiketti aivan must buy! :D

Olin ihan onneni kukkuloilla kun Pairi eilen tiedon tiketin saapumisesta tänne postasi. Olen muutenkin niin malttamaton kaveri, että muutaman päivän pois leikkaaminen uuden änärin julkkari päivästä, tuntui ihan saakelin mahtavalta. 20-25€, who cares, muutenkin ostan pelejä niin harvoin nykyään. Tai ostaisin varmaan enemmän, mutta kun änäri ei tahdo poistua pleikkarin sisuksista, jostain kumman syystä.:p 100 peliä hyllyssä, 1 levyasemassa, niinkuin joku tämän foorumin viisas tietäjä joskus sanoi...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Miksi ihmeessä maalivahdin estämisjäähy on poistettu maalia tehdessä?? :confused: Tein eilen sellaisen maalin, että lämäsin Kopitarilla kiekon keskialuuelta vasempaan ränniin ja sieltä ränniä pitkin polki Williams kovalla vauhdilla vastaan ja sai ränniä pitkin menevän kiekon maalin takana haltuunsa, ja sillä välin Kopitar oli ajanut maalia kohti aivan surutta, suoraan Brodeurin päälle ja mulla oli melko helppo työ kääntää Williamsilla kiekko vanhanaikaisella sisään. Ei näin! :(

Toinen samantyyppinen tuli tänään, kun jotenkin sähläsin Devilsin kaksikon läpiajoon pelatessani Kingseillä...noh, Devils pelaaja päätti laukoa ja olla välittämättä vierellä olevasta kaveristaan, Quick torjui kudin, mutta vetänyt pelaaja jatkoi laukaistuaan suoraan kulkuaan Quickin päälle ja mukana olleen toisen Devils pelaajan oli helppo iskeä kiekko reppuun Quickin hölmistellessä sen toisen Devils kaverin maatessaan hänen päällään.

Aika reiluja maaleja. -.- Toivottavasti EA korjaa tämän...

Kyllä ne on ne sliderit mitkä tämän korjaa...ite en saa jäähyä mistään muusta kuin selvästä huitomisesta ja kiekottoman taklaamisesta...olen meinaan oikein yrittänyt metsästää isoja jäähyjä,mut ei perhana vie saa millään,joten kait ne sliderit on demossa vinksallaan :D

Muuten,pistäkää sieltä settingseistä se pelin vaikeusjuttu hardcoreen,johan alkaa peli kulkemaan.Muuttuu jo sillä pelaaminen ihan sairaasti.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tulipa tuota demoa testattua ja pari asiaa pisti silmiin heti ekassa matsissa. Tein maalin kun kiekko pomppi brodeurin edessä josta oma pakki huitoi kiekon vahingossa maaliin ja maila meni surutta maalivahdin varusteiden läpi. Ei näin.
Tuon osalta EA on jo ainakin ennen NHL 12:n julkaisua sanonut, etteivät he pysty toteuttamaan toimivasti mailoja, jotka eivät menisi pelaajien läpi. Oli kyse sitten halun, tekniikan tai molempien puuttesta, niin muutosta tuohon ennen seuraavan sukupolven laitteita tuskin kannattaa odottaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Vaikka tästä uusitusta luistelusta on puhuttu lähes yhtä paljon kuin EU:n talouskriisistä uutisissa, täytyy sitä edelleen kehua. Liikkuminen jarrutuksista takaperinluisteluun on suorastaan nautinnollista puuhaa. Karvatessaan kun kääntyy selkä omaan maaliin päin peli tuntuu niin oikealta hokilta että oksat pois. Niin ikään mm. jarrutuksissa on sen verran realistisen kiekon tuntu, että ihmettelen jo miksi minulla oli samat fiilikset NHL 12:n kanssa. Nämä kaksi peliä eivät muistuta toisiaan tipan vertaa.

Pikku hiljaa alan itsekin näihin uusiin ominaisuuksiin tottua, ja esim. luistelu tuntuu pienten alkukankeuksien jälkeen melko sulavalta. Itse asiassa nuo heikosti toteutetut välianimaatiot ei haittaa meikäläistä ollenkaan, sillä niistähän vain tulee entisajan änärit mieleen! Mikä on siis positiivinen asia, jos jollekin jäi epäselväksi.
 
Ylös Bottom