Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Hitto alkaa jo naurattaa ku pelailee Tournamenttia. Ensin viidestä pelistä neljä voittoa, yksi tasuri. Sen jälkeen kymmenestä pelistä yksi voitto, kaksi tasuria ja seitsemän tappiota :mad:

Spontaanit naurut aiheuttaa se että kuudessa tappiopelissä CPU tekee maalin kun pelikello näyttää 90:00 . Jokin uskomaton vauhtipiikki tulee eikä palloa saa pois ja CPU juoksee omista ukoista ohi. Kyrpii kyllä aika huolella. Aika hyvin on tullut tiputtua ykköspaikalta sijalle 14 :)

Ootko sitä ajatellu että pelaajat ei pysty täyttä vauhtia juokseen koko aikaa.. Se stamina meinaan.. Ja yleensä stamina on pelin lopussa vähissä
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Ootko sitä ajatellu että pelaajat ei pysty täyttä vauhtia juokseen koko aikaa.. Se stamina meinaan.. Ja yleensä stamina on pelin lopussa vähissä

Nii että omien stamina o vähissä mutta vastustaja saa sitä tuhdin annoksen lisää kun on 90minsaa pelattu? :D makes perfect sense
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Nii että omien stamina o vähissä mutta vastustaja saa sitä tuhdin annoksen lisää kun on 90minsaa pelattu? :D makes perfect sense

Ehkä vastustajalla ei ollut stamina lopussa toisin kun sinulla?

Vedot on kyllä sellasia pommeja että niitä saisi kyllä EA vähän hillitä..Kaukomaaleja tulee jokaisessa pelissä luonnottoman paljon.
Niin ja tässä vielä meikäläisen UT squadi jos kiinnostaa http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hIUGAlWqnHwF7:ps3 390 000 coinssia nuihin uponnu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Ehkä vastustajalla ei ollut stamina lopussa toisin kun sinulla?

Ei, minullakaan ei ollut stamina lopussa, pakeilla nimittäin harvemmin on. Mut ihan sama, sori että otin asian esille, varmasti vain omaa huonouttani :D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Joo eli paljon tullut FUT valituksia ainakin se, että vedot ovat hirveitä kanuunoita joka pelaajalla. Itse ihmettelin myös tätä aluksi ja huomasin vetojen rauhoittuneen, kun laitoin kotistadioksi stadio olympico, jolloin vedot realistisia ja kun Juventus stadion oli niin ihan hillittömiä kuteja lähti joka jätkältä ja huoletta pysty ampumaan päälle 30m maaleja.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Joo eli paljon tullut FUT valituksia ainakin se, että vedot ovat hirveitä kanuunoita joka pelaajalla. Itse ihmettelin myös tätä aluksi ja huomasin vetojen rauhoittuneen, kun laitoin kotistadioksi stadio olympico, jolloin vedot realistisia ja kun Juventus stadion oli niin ihan hillittömiä kuteja lähti joka jätkältä ja huoletta pysty ampumaan päälle 30m maaleja.

Ei noi stadionit kyl mitään vaikuta vetoihin :D

Ja muuten, careerissa pääsi suht helposti Suomen maajoukkueeseen, ensin korean liigassa 2 peliä pelasin pari vetoa maalia kohti yhteensä ja rating n.7. Sen jälkeen lähin lainalle saksan 2- bundesliigaan. Siellä 3 pelissä 1 syöttö rating n.8. Ja sen jälkeen Suomen maajoukkueeseen, ja heti portugali vastaan. 2-3 turpaan. Ja pelipaikkana on siis hyökkäävä keskikenttä
 
FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Mielestäni tuo first touch on paras uudistus peliin. Huonompi ensimmäinen kosketus aiheuttaa vapareita ja kortteja huomattavasti enemmän kuin vanhassa. Samalla peli on jotenkin aidomman tuntusta kun pallo voi karatakin lavasta.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Ultimate Teamia pelatessa voi unohtaa sanan jalkapallo. Ainakin netin puolella, kun pelaajat juoksevat 90 minuuttia noin 50km/h keskinopeudella. Ei siinä mitään, aina välillä se on jopa kivaa. Paitsi silloin kun häviää neljällä maalilla. En ole pelannut vielä yhtään tasaista ottelua Ultimate Teamin puolella. Olen joko voittanut kolmen maalin erolla tai hävinnyt kolmen maalin erolla. Noin kymmenen ottelua pelattuna. Tämä on Ultimate teamin heikon puoli. Jos toinen joukkue on edes vähän parempi niin se on voitto kolmella maalilla. EA on siis päättänyt asentaa tämänvuotiseen Fifaan neljä eri gameplay tyyppiä. Ensimmäinen on offlinessa joka tietysti on realistisin kun slidereita saa muuttaa haluamakseen. Toinen tyyppi on normaalit head to head ottelut netissä (esim seasons) jossa voi edes jotenkin rauhoittaa peliä. Kolmas on Pro Clubs joka on ehkä paras kaikista, koska lähes jokaista pelaajaa ohjaa oikea ihminen ja pelitempo on realistisen alhainen. Neljäs tyyppi on ehkä hauskin mutta samalla kamalin, eli Ultimate team; EA on mennyt muokkamaan slidereita niin että shot power on käsittämättömän kova ja pelitempo on jotain Usain Bolt tasoa. Ymmäärtähän EA:n tarkoituksen UT:ssa kun halutaan saada mahdollisimman paljon pelaajien eroja esiin, mutta nyt on epäonnistuttu. Ultimate teamia pelatessa mieleen tulee COD sarjan pelit jossa pitää olla käsittämättömät reflexit ja koko ajan liikkeessä eteenpäin. COD sarjan vastapainona on Battlefield joka pyrkii realistisempaan kokemukseen. Futispelien puolella PES yrittää nyt samaa mitä Battlefield.

Rakensin 15 000 coinsin budjetilla Brasilia Gold squadin 4-3-3 formationilla. Wingereinä toimii kaksi 90 pacen omaavaa kaveria neljän tähden skilleillä. Kokonaisuudet näillä wingereillä on 75 ja 77, eli ei kalliita ollut. Strikerinä Leandro Damiao. Keskikentältä löytyy Juninho, vapareiden mestari. Toiseksi paras vaparinvetäjäni on muuten maalivahtini Rogerio Ceni, free kick accuracy 83. Loput joukkueesta onkin sitten aika lailla rivipelaajia täynnä. En pystynyt linkittämään joukkuettani ongelman takia.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Muutama kysymys ut pelimuodosta,
-Löytyykös Didier Drogda jostain?
-Mitäs hyötyä noista erillaisista valmentajista on, voiko vaikka maalivahti valmentajia olla useampikin?

Täytyy kyllä sanoa aika moista muna ravia välllä peli kyllä on,olis mukava vähän rauhallisempi tahti :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Game speed kannattaa laittaa Slow. Vähentää ainakin hiukan tota munaravia :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Vedot on kyllä sellasia pommeja että niitä saisi kyllä EA vähän hillitä..Kaukomaaleja tulee jokaisessa pelissä luonnottoman paljon.

Ratkaisu: rupea pelaamaan full manuaaleilla, niin peli muuttuu toltakin osalta realistisemmaksi, kun äijät ei vedä millään aim-bot-moodilla palloja verkon perälle. Ja jos ongelma on toisinpäin, niin sit vain opettelemaan puolustamaan.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Onko muut pistäneet merkille että tuomari tuntuu ajoittain ikävän puolueelliselta ja vieläpä tietysti niin että suosii CPU:ta.. Rankkarialueella surutta muutama kerta oma ukko vedetty napit edellä nurmeen, ei rangaistuspotkua. Paidasta revitään ja tönitään äijät kumoon ilman rikettä :confused: Sitten kun itse yrittää viedä palloa vihulta niin kokoajan pilli soi vaikka kontakti olisi todella kevyt

Joo, kyllä. Ei läheskään mielestäni niin paha ilmiö kuin viimevuonna, mutta näköjään edelleen läsnä. Olen tullut siihen tulokseen, että tämä on fysiikkamoottorin syytä, ainakin osittain. Tuntuisi, ettei välillä fysiikan takia kaatumisia reagoida virheiksi. Tässä eräs esimerkki omsasta pelaamisestani. :D ->

Toronto FC 1 – 1 New England | EA SPORTS Soccer

Ei mitään vihellystä, vaikka tilanne on ihan tosi törkeä. :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Ratkaisu: rupea pelaamaan full manuaaleilla, niin peli muuttuu toltakin osalta realistisemmaksi, kun äijät ei vedä millään aim-bot-moodilla palloja verkon perälle. Ja jos ongelma on toisinpäin, niin sit vain opettelemaan puolustamaan.

Mites nuo manuaalit toimii UT:ssa? Jos pelaan manuaaleilla, niin saanko vastaan pelaajia, jotka myös pelaavat manuaalilla? Ei viitsisi mitään tasoitusta kuitenkaan antaa.
Ja näitä kaukomaaleja teen useammin itse kuin vastustaja, vedot on suht helppo blokata, mutta ärsyttävää kuitenkin
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Joo, kyllä. Ei läheskään mielestäni niin paha ilmiö kuin viimevuonna, mutta näköjään edelleen läsnä. Olen tullut siihen tulokseen, että tämä on fysiikkamoottorin syytä, ainakin osittain. Tuntuisi, ettei välillä fysiikan takia kaatumisia reagoida virheiksi. Tässä eräs esimerkki omsasta pelaamisestani. :D ->

Toronto FC 1 – 1 New England | EA SPORTS Soccer

Ei mitään vihellystä, vaikka tilanne on ihan tosi törkeä. :)

Juuri tällaisia käy itsellenikin välillä :( . Btw pätkiikö teillä "instant replay" kun katsoo pelin aikana tilanteita? Itselläni nykii niin ärsyttävästi ettei viitsi koskaan katsoa hienojakaan tilanteita.. :(
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Mites nuo manuaalit toimii UT:ssa? Jos pelaan manuaaleilla, niin saanko vastaan pelaajia, jotka myös pelaavat manuaalilla? Ei viitsisi mitään tasoitusta kuitenkaan antaa.
Ja näitä kaukomaaleja teen useammin itse kuin vastustaja, vedot on suht helppo blokata, mutta ärsyttävää kuitenkin

Arvalla siellä tulee vastustajia (eli suurin osa assistedeja), mikä onkin todella huono juttu näin manual-pelaajan kannalta. Itse olen jättänytkin tuon pelimuodon tähän asti pelaamatta, koska kyllähän sen tietää mitä netissä vastaan tulee.

Tähän asti itse olen pelannut vain Manager Modea ja joukkueeksi valikoitui Newcastle. 15 minuutin puoliajat sekä netistä löydetyt sliderit ja ai että peli maittaa. :cool:
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Tähän asti itse olen pelannut vain Manager Modea ja joukkueeksi valikoitui Newcastle. 15 minuutin puoliajat sekä netistä löydetyt sliderit ja ai että peli maittaa. :cool:
Edellinen omistamani FIFA on vuodelta 2003 ja ilmeisesti nyt olisi tarkoitus hakeutua pitkästä aikaa futispelin pariin. Ihan koko ketjua en jaksanut kahlata läpi, mutta näistä hyvistä slidereista olisin enemmän kiinnostunut. Kuinkas aktiivisia CPU:n managerit ovat pelissä?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Edellinen omistamani FIFA on vuodelta 2003 ja ilmeisesti nyt olisi tarkoitus hakeutua pitkästä aikaa futispelin pariin. Ihan koko ketjua en jaksanut kahlata läpi, mutta näistä hyvistä slidereista olisin enemmän kiinnostunut. Kuinkas aktiivisia CPU:n managerit ovat pelissä?

Orion's FIFA 13 Slider Set - Operation Sports Forums Tässä nuo sliderit, joita itse käytän.

CPU-managereista en osaa hirveästi sanoa, kun vielä ei ole niin paljon peliä takana. Alun perusteella kuitenkin hyviä uudistuksia sillekin saralle tullut. Esimerkkeinä ainakin ensimmäisessä siirtoikkunassa hankinnat pysyivät realistisessa mittakaavassa, eikä mitään megasiirtoja nähty kymmentä kappaletta niinkuin FIFA12. Lisäksi vaihdot ovat nykyään loogisempia ja lopussa muuttelevat taktiikkaa tilanteen mukaan. Muutaman kerran joutunut viimeisen 5 minuutin aikana aikamoiselle roiskintalinjalle kun CPU-pelaajat ovat tulleet päälle kuin yleinen syyttäjä. :D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Haussa Pro Club. Oma pelaaja tällä hetkellä striker, mutta muutkin paikat käyvät. 46 ottelua pelattu, 50 maalia ja 42 syöttöä. Livessä viestiä GT: ATT3
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Ei nyt mitenkää tärkeä. Koskee siis UT, mutta ootteko huomannu miten fitness hinnat on noussu. Siis toissapäivänä sai tyylii 300 ja nyt maksaa about 700-800 ja squad maksaa se 10 kertaa enemmän:D:eek: En sit tiiä onko muut hinnat noussu. Conracts taitaa olla samoissa lukemisissa kuin ennen. Nojoo, jatkakaa.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Btw pätkiikö teillä "instant replay" kun katsoo pelin aikana tilanteita? Itselläni nykii niin ärsyttävästi ettei viitsi koskaan katsoa hienojakaan tilanteita.. :(

Eipä pätki ainakaan mulla. Itse fiilistelenkin aika usein maaleja replaylla ja jos pätkisi, niin tulisi kyllä vähän paha mieli. :(
 
Ylös Bottom