Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Onko muilla jumittanu peli Career modessa? itellä ainaki monta kertaa ja varsinki kauden lopussa kun simuloi päiviä niin jumittaa, enkä pääse enää kaudessa eteenpäin ja asensin pelin jo boxille eli sekään ei auta.

Jumittaa aina toukokuun 30 päivään kun simuloi..
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Muuten miten noita xp/lvl sais nopeiten? Tai siis, saako esim. offline pelistä yhtään vai online peleistä vielä enemmän? Esim. UT voitin turnauksen ja heti nous parilla sadalla. Skill gamesistä ei näyttänyt oikein saavan, eli mistä tulis? Itellä näyttäis olevan lvl 11.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Viheltääkö muilla tuomari käsivirheitä? Itsellä käsivirheet päällä, paitsi boksissa tulevat. Monta kertaa jo pelaajan jalasta pallo pompannut käteen eikä kertaakaan ole vapaapotkua tullut, onkohan ihan yleinen bugi vai koskeeko vain omaa peliäni?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Muuten miten noita xp/lvl sais nopeiten? Tai siis, saako esim. offline pelistä yhtään vai online peleistä vielä enemmän? Esim. UT voitin turnauksen ja heti nous parilla sadalla. Skill gamesistä ei näyttänyt oikein saavan, eli mistä tulis? Itellä näyttäis olevan lvl 11.

En ole varma offlinesta, mutta H2H/pro club pelistä saa enemmän pointseja kuin Ultimate Teamistä.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Eipä pätki ainakaan mulla. Itse fiilistelenkin aika usein maaleja replaylla ja jos pätkisi, niin tulisi kyllä vähän paha mieli. :(

Ompas outoa. No, jos tarkkoja ollaan nii ei mullakaa "pätki" mutta framerate tippuu iha törkeesti eikä kuva pyöri yhtään sulavasti
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Viheltääkö muilla tuomari käsivirheitä? Itsellä käsivirheet päällä, paitsi boksissa tulevat. Monta kertaa jo pelaajan jalasta pallo pompannut käteen eikä kertaakaan ole vapaapotkua tullut, onkohan ihan yleinen bugi vai koskeeko vain omaa peliäni?

Eihän se virhe välttämättä olekaan, vaikka pallo osuukin käteen. :rolleyes: Itse olen tosin pitänyt tuon kokonaan offina, ainakin 12:ssa hajosi pää pari kertaa noihin virheisiin.

FUT:ssa online-pelihaussahan ei pysty hakua rajoittamaan itse, mutta mitä nyt muutaman pelin olen netissä pelannut, niin vastaan olisi vaikuttanut tulevan vain manuaalipelaajia. (Itse pelaan siis manuaaleilla)
Onkohan tuossa käynyt vain hyvä tuuri, vai olisiko EA tuota viilannut tähän suuntaan? Entäpä joukkueen tason(rating) tai pronssi-hopea-kulta-statuksen vaikutus hakutulokseen?
Laiskana kysyn nyt, kun päivällä pelatessa oli lipsahtanut yksi kultapelaaja vaihtopenkille muun hopeajoukkueen sekaan, ja tämä jäi mietityttämään.

En ole myöskään törmännyt replayn pätkimiseen, mutta ottelun jälkeisen highlights-osion päättömyys ihmetyttää. Peli päättyy 1-3 (hävisin) ja se ainut tekemäni maali, perhanan hieno sellainen, ei mahdu listalle. Sen sijaan on jotain mitä sattuu stadionin ulkopuolelle täräytettyjä vetoja miss-statuksella...
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Mites noi mm-karsinnat on tehty uramodessa, mitäs karsintojen jälkeen tapahtuu? Kauankos omalla ukolla pitää tahkota alasarjaa ennen kun pääsisi esmes valioliigaan?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Eihän se virhe välttämättä olekaan, vaikka pallo osuukin käteen. :rolleyes: Itse olen tosin pitänyt tuon kokonaan offina, ainakin 12:ssa hajosi pää pari kertaa noihin virheisiin.

Jos pelaajat "lyövät" pallon eteenpäin kuljetuksessa niin luulisi tuon olevan jo aika selkeä rike. Onhan käsivirheet varmasti vaikeasti toteutettava juttu, mutta ottaa tuo silti välillä päähän.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

En ole myöskään törmännyt replayn pätkimiseen...

En ymmärrä.. Youtube pätkissäkään ei näytä kellään framerate tippuvan kuten itselläni :confused: Mistä hitosta se nyt voi sitten johtua? Pelattaessa pyörii sulavasti, kuten myös maalin jälkeisissä automaattisissa uusinnoissa sekä highlightseissa, mutta kun menee erikseen instant replayhin niin... :mad:
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

En ymmärrä.. Youtube pätkissäkään ei näytä kellään framerate tippuvan kuten itselläni :confused: Mistä hitosta se nyt voi sitten johtua? Pelattaessa pyörii sulavasti, kuten myös maalin jälkeisissä automaattisissa uusinnoissa sekä highlightseissa, mutta kun menee erikseen instant replayhin niin... :mad:

Eikös se laatu tipaha ku tallentaa tai uploadaa sen replayn? Peli pakkaa sen tiedoston ja laatu tipahtaa.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Eikös se laatu tipaha ku tallentaa tai uploadaa sen replayn? Peli pakkaa sen tiedoston ja laatu tipahtaa.

Siitä en osaa sanoa. Ihmetyttää vaan kun pelattaessa peli ei pätki, eikä tosiaan missään muussa uusinnassa mutta instant replayssä kylläkin
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Siitä en osaa sanoa. Ihmetyttää vaan kun pelattaessa peli ei pätki, eikä tosiaan missään muussa uusinnassa mutta instant replayssä kylläkin

Career modessa on joku bugi että instant replay vähän tökkii, mut ei pahasti. Fifa 12 oli myös sama juttu. Muissa pelimuodoissa ei ongelmaa pitäs olla.

Pääsin muuten Suomen maajoukkueen päävalmentajaksi careerissa. Mixulle annettiin näköjään potkut kun MM-karsintalohkon jaettu kärkisija ei tyydyttäny. Ei vaan oo oikeet lohkot mutta ei se mitään, tärkeintä on että maajoukkue ominaisuus pelistä löytyy.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Itse pelaan Tournament Modea kun ei nuo pelaajasiirrot kiinnosta ja haluan pelata mahd realistisilla kokoonpanoilla :) Mutta juu nykiirykii siinäkin
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Muuten miten noita xp/lvl sais nopeiten? Tai siis, saako esim. offline pelistä yhtään vai online peleistä vielä enemmän?

Offline-peleistä saa, ja kaikenlaisista muistakin aktiviteeteista ja saavutuksista. Se mistä saa eniten, sitä en osaa vastata. Itsellä tuli suoraan FIFA 12 levelit kehiin, eli heti kärkeen joku lvl 22, nyt taitaa olla 24. :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Mites noi mm-karsinnat on tehty uramodessa, mitäs karsintojen jälkeen tapahtuu? Kauankos omalla ukolla pitää tahkota alasarjaa ennen kun pääsisi esmes valioliigaan?

Itse pelaan pelaaja-uraa ja ainakin Suomen maajoukkueeseen pääsi aika helposti, ainakin hyökkääjänä. Karsintoja ja ystävyysotteluita sit tulee pitkin kautta, jos on kutsuttu maajoukkueeseen. Siellähän ei pakosti pääse aina pelaamaan, jos ei ole ollut hyvä. Itsellä kun meni yksi peli ihan penkin alle, niin seuraavassa olinkin sitten katsomossa. Internet tietää kertoa, että tossa pitäisi olla jotkut EM- ja MM-kisoja vastaavat turnaukset, jos pääsee karsinnoista jatkoon. Itsehän olen MM-karsinnoissa tällä hetkellä Suomella kolmantena. Nyt pitäisi varmaan voittaa about kaikki loput, niin voisin vielä ehkä nousta kisoihin. :D Olisi suht huikea juttu. :) Tekee kyllä meikäläiselle tällaiset jutut ihan rutosti fiiliksiä pelata peliä.

Yleensä toi, että joku Premin tiimi tekee susta tarjouksen ei ole ollut kauhean työn ja tuskan takana. Hyvin saatat saada jopa ekan kauden jälkeen tollasia tarjouksia, jos vaan pelaa hyvin.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Ainiin, sellaisesta vielä, että onko kukaan törmännyt vastaavaan bugiin: sillointällöin mulle on käynyt, niin, että kun peli alkaa, niin pallo on näkymätön? Tässä ei sitten auta kuin joko luovuttaa matsi tai vetää väkisin peli kiinni ja käynnistää uudelleen. Aika v-mäinen homma. Seuraavassa matsissa sitten aina pallo ihan normaali taas.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Tämän vuoden Fifa ei oikein tyydyttänyt, joten peli on nyt myynnissä. Varsinkin maalien tekeminen on nykyyään paljon vaikeampi.
Just kun pelattiin broidin kanssa pari peliä, niin laitettiin kone kiinni....Itellä oli varmaan yhessä pelissä joku 10 ajoläpiä ja sain vain 1 maalin, et sille.
Pelaajat loukkaantu liian helposti ja muutenkin pelissä tapahtuu paljon outoja asioita, siis typeriä juttuja....No nyt pitkästä aikaa takaisin Pesin puolelle :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Tämän vuoden Fifa ei oikein tyydyttänyt, joten peli on nyt myynnissä. Varsinkin maalien tekeminen on nykyyään paljon vaikeampi.
Just kun pelattiin broidin kanssa pari peliä, niin laitettiin kone kiinni....Itellä oli varmaan yhessä pelissä joku 10 ajoläpiä ja sain vain 1 maalin, et sille.
Pelaajat loukkaantu liian helposti ja muutenkin pelissä tapahtuu paljon outoja asioita, siis typeriä juttuja....No nyt pitkästä aikaa takaisin Pesin puolelle :)

Eikös urheilupeleissä juuri maalinteon vaikeus ole hyvä asia? Toki voi muuttaa vaikeusastetta. Kymmenen kertaa yksin läpi ei kuulosta kauhean realistiselta. Huomasin, että jos pelaa assisted-asetuksilla, niin on parempi olla koskematta tähtäykseen kun laukaisee, aika iisisti menee kyllä verkkoon. Itelle tämä on ensimmäinen fifa konsoliaikana ja kyllä maistuu. Otin aikaisemmin ketjussa kirjoittaneelta neuvosta vaarin ja pikkuhiljaa olen muuttanut assistedista kohti manuaalia, pienin askelin tosin. Onko tämän vuoden versio muuttunut paljonkin aikasemmista?
Tämän vuoden Nhl muuttui suuresti, mutta hyvä vaan, että joutuu harjoittelemaan.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Tämän vuoden Fifa ei oikein tyydyttänyt, joten peli on nyt myynnissä. Varsinkin maalien tekeminen on nykyyään paljon vaikeampi.
Just kun pelattiin broidin kanssa pari peliä, niin laitettiin kone kiinni....Itellä oli varmaan yhessä pelissä joku 10 ajoläpiä ja sain vain 1 maalin, et sille.
Pelaajat loukkaantu liian helposti ja muutenkin pelissä tapahtuu paljon outoja asioita, siis typeriä juttuja....No nyt pitkästä aikaa takaisin Pesin puolelle :)


Riippuu mihin peliin vertaat, mutta aika samallailla niitä maaleja tässä tehään ku fifa 12.. Yksinläpi tilanteesta ite teen 90 kertaa 100.. reeniä reeniä
 
Ylös Bottom