Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13

Tässä ois vielä mun squadi millä nyt pelailen:
Serie A 4-5-1
Cavani
Robinho - Balotelli - Sneijder - Hamsik - Palacio
Pereira - Samuel - Barzagli - Abate
Marchetti

Tän ois kai saanu sillee linkkinä sieltä ea:n sivuilta mut en tienny miten se laitetaan niin laitoin tän nyt näin :)
Antakaas jotain kommenttia! Samuelin tilalle tulee Chiellini kun saan rahat siihen..

barzaglin tilalle Ogbonna, non-rare ja uskomaton tankki. Pace 80 ja se on valitettavasti tärkein ominaisuus toppareilla. Voimaa löytyy ku pienestä pitäjästä. En tiiä minkä hintasena nykyään liikkuu, mutta varmaan enintään 1.5k joutuu maksamaan
 
Vastaus: FIFA 13

***** mitä paskaa ea! Olin just noussu 1 divisioonaan ja ois kaheksan tonnii pitäny saaha, mut sit ku peli loppuu nii tulee joku ilmotus jossa sanotaan et joku yhteys on menny kdlsöqörjdo, noh aattelun että rahat tuli jo mut ei, ei tullu rahoja .. noh vaa kaheksan tonnii mut mun rahoilla se ois ollu kuitenki aika paljon..
 
Vastaus: FIFA 13

Jos ketään kiinnostaa tulla pelaileen Pro clubsia Speedy Bros FC:n niin ottakaas täällä tai PSN:panhead_Atte yhteyttä.
 
Vastaus: FIFA 13

Jos ketään kiinnostaa tulla pelaileen Pro clubsia Speedy Bros FC:n niin ottakaas täällä tai PSN:panhead_Atte yhteyttä.

Mua saattas kiinnostaa, jos ei oo ikärajaa?

Tuun taas kehumaan ea:ta lisää.. Vastustaja sai vaparin boksin reunalta, veti kierteellä muurin ohi etukulmaan ja mun moke ottaa sen. Sit ku mun moke nousee ylös nii sen kädet menee verkon läpi ja vastustaja saa maalin. Mitä ********? Sit toinen. Juoksen mun pelaajalla eteenpäin ja vastustaja juoksee mua päin niin miks vastustaja saa siitä vaparin jos se ite ryntää mua päin?

Okei nyt joku sais ehottaa mulle hyvää joukkuetta ultimateen 75k budjetilla.. mieluiten joku hybrid !
 
Vastaus: FIFA 13

1.Parisen viikkoa sitten sain ps3 ja aloin pelata sillä toooosi paljon fifaa. Ultimate team on hyvä, mutta en ymmärrä paria juttua; mikä on se ultimate teamin web appissa näkyvä "trading" juttu. Minulla lukee siinä -162,352$. miten sitä voi parantaa ja miten voi hyvin tienata rahaa pelaajien ostamisella ja myymisellä?

2.Olen kuullut että täällä ois jengejä joihin vois liittyä?:rolleyes:olen 12v mutta hyvä fifa pelaaja omasta mielestä:) (pelailen professional tasolla) p.s toi speedy bros FC kiinnostaa, mutta miksi joukkueissa ns. ikä-rajat?:confused:

3. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cl7wBOEHnJLg3:ps3
minun uusi squad ois tossa (kaikki bundesliiga pelaajia) oisko hyviä ehdotuksia CM- paikalle ja RWB- paikalle? pelaaja maksaisi maksimissaan alle 10k

4.Minulla koko ajan sopimukset loppuu UT:issa ja ostelen rahoillani aina tradesta sopimuksia... tiedättekö miten saisi halviten sopimuksia? ostaa kultapakkoja vai ostaa huutokaupasta?:confused:

5. asiaa hinnoista... onko järkevää ostaa kultapakkoja 7k versiona vai 5k versiona? onko se sen arvoista:eek:tai siis onko järkevämpää rukoilla TV:een ääressä kultapakkojen avautuessa vai säästellä enemmän ja ostaa huutokaupasta pelaajia?:confused:

kiitos että jaksatte lukea nuo kysymykset:) ja vastatkaa omien mielipiteiden mukaan;)
 
Vastaus: FIFA 13

Mua saattas kiinnostaa, jos ei oo ikärajaa?

Tuun taas kehumaan ea:ta lisää.. Vastustaja sai vaparin boksin reunalta, veti kierteellä muurin ohi etukulmaan ja mun moke ottaa sen. Sit ku mun moke nousee ylös nii sen kädet menee verkon läpi ja vastustaja saa maalin. Mitä ********? Sit toinen. Juoksen mun pelaajalla eteenpäin ja vastustaja juoksee mua päin niin miks vastustaja saa siitä vaparin jos se ite ryntää mua päin?

Okei nyt joku sais ehottaa mulle hyvää joukkuetta ultimateen 75k budjetilla.. mieluiten joku hybrid !

hybrid FIFA 13 Ultimate Team Squad | Futhead

Kelpaisiko?
 
Vastaus: FIFA 13

Aivan kaameta menoa futissa nykyään. 95% nykyään vastaan tulevista jengeistä on koottu pelkän nopeuden perusteella huoh. Rupee noita speedy jengejä vastaan pelaaminen kyrsimään, kun jokainen maali väännetään samalla pitkällä pallolla, ja sitten sillä ultimaattisen nopealla pelaajalla vain perään.

No ehkä se on myös omista pelaajista kiinni ;) ja pelitaktiikasta koska ei mulle ole koskaan käyny noin. Jos tulee nopee jengi vastaa ni pakit alas :) en tiedä kuinka pahoja sinulle on tullut mutta pelaan itse puolustavalla taktiikalla nopeita vastaan :)
 
Vastaus: FIFA 13

1.Parisen viikkoa sitten sain ps3 ja aloin pelata sillä toooosi paljon fifaa. Ultimate team on hyvä, mutta en ymmärrä paria juttua; mikä on se ultimate teamin web appissa näkyvä "trading" juttu. Minulla lukee siinä -162,352$. miten sitä voi parantaa ja miten voi hyvin tienata rahaa pelaajien ostamisella ja myymisellä?



3. SERVER | EA SPORTS Football
minun uusi squad ois tossa (kaikki bundesliiga pelaajia) oisko hyviä ehdotuksia CM- paikalle ja RWB- paikalle? pelaaja maksaisi maksimissaan alle 10k

4.Minulla koko ajan sopimukset loppuu UT:issa ja ostelen rahoillani aina tradesta sopimuksia... tiedättekö miten saisi halviten sopimuksia? ostaa kultapakkoja vai ostaa huutokaupasta?:confused:

5. asiaa hinnoista... onko järkevää ostaa kultapakkoja 7k versiona vai 5k versiona? onko se sen arvoista:eek:tai siis onko järkevämpää rukoilla TV:een ääressä kultapakkojen avautuessa vai säästellä enemmän ja ostaa huutokaupasta pelaajia?:confused:

kiitos että jaksatte lukea nuo kysymykset:) ja vastatkaa omien mielipiteiden mukaan;)

1. Se trading-juttu on vain laskettu määrä siitä, paljollako olet myynyt ja paljolla ostanut sitä kautta kamaa. Eli esim. aloitat nollilta ja ostat 37 000 coinsilla pelaajia ja myyt 5 000 coinsilla, niin trading on -32 000.

3. RWB:ksi Piszczek (en tosin tiedä nykyistä arvoa) ja CM:ksi Gündoğan. Molemmat pelaa Dortmundissa.

4. Huutokaupasta. Yrittää olla vaan mahdollisimman nopea ja saada niitä halvalla. Lisäksi kannattaa katsoa, jos tulee suoraa halvemmaksi ostaa rare-kortteja (eli mistä saa 28 peliä plussaa soppariin).

5. Huutokaupasta kannattaa niitäkin ostaa. Pakat ovat pelkkää lottoa ja niistä jää lähes aina tappiolle.

Toivottavasti auttoi.
 
Vastaus: FIFA 13

Mikä on paras sivusto, josta voisi "kopioida" ultimate teamiin squadeja ja saisi valikoida mitä etsisi tai miten arvokasta kenttää etsisi?:confused: saisi vähän vinkkejä kenttien parantamiseen:rolleyes:olen etsinyt googlesta, mutta ei niin hyvin tuloksin:(

Toinen kysymys ois semmonen, että miten minä tiedän millon tulee esim. gold jumbo pakkoja tai niitä TOTY pakkoja? en ihan ymmärtänyt, mutta onko olemassa siis TOTY pakkoja josta saa erikois pelaajia? ja mihin aikaan on yleensä halvinta ostaa pelaajia?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13

Mikä on paras sivusto, josta voisi "kopioida" ultimate teamiin squadeja ja saisi valikoida mitä etsisi tai miten arvokasta kenttää etsisi?:confused: saisi vähän vinkkejä kenttien parantamiseen:rolleyes:olen etsinyt googlesta, mutta ei niin hyvin tuloksin:(

Toinen kysymys ois semmonen, että miten minä tiedän millon tulee esim. gold jumbo pakkoja tai niitä TOTY pakkoja? en ihan ymmärtänyt, mutta onko olemassa siis TOTY pakkoja josta saa erikois pelaajia? ja mihin aikaan on yleensä halvinta ostaa pelaajia?
Kokeile vaikka Futheadia.
 
Vastaus: FIFA 13


Kerkesin jo rakentaa uuden squadin, aika samantyyppinen kun toi sun laittama..

Cavani - Suarez
Forlan
Lavezzi - Pastore - Beckham - Menez
Kaboul - Koscienly - Diakite
Mandanda

Tää on varmaan paras squadi millä oon pelannu, pystyy pelaamaan nopeitakin joukkueita vastaan ja paljon hyviä vetäjiä, kannattaa kokeilla! Hintaa tuli ehkä se 75k, en iha tarkkaa tiiä..
 
Vastaus: FIFA 13

Kerrotteko tälläiselle vähän tyhmemmälle miten tuolta futheadista saa käyttöön kokoonpanon :)
 
Vastaus: FIFA 13

Kerrotteko tälläiselle vähän tyhmemmälle miten tuolta futheadista saa käyttöön kokoonpanon :)

En nyt välttämättä ymmärrä kysymystä, mutta ei sieltä saa suoraan kokoonpanoja käyttöön futiin. Voit katella muiden tekemiä squadeja tai suunnitella oman, jonka jälkeen luonnollisesti ostat tarvittavat pelaajat.
 
Vastaus: FIFA 13

Onko kenenkään muun joukkuetta "kirottu" ultimate teamissa? Oman joukkueen peli ei ole sujunut pitkään aikaan kunnolla vaan pelaajat syöttelee minne sattuu, sijoittuu huonosti ja vastustaja saa välillä hirveitä pomppu maaleja. Kuulostaa kyllä vähän selittelyltä mutta ei tämän pelitaidoista pitäisi johtua kun itellä on päälle 300 matsia takana ja suurin osa ykkös divisioonaa. Kemia on myös täysi ja pelaajat on oikeilla paikoilla.
 
Vastaus: FIFA 13

Onko kenenkään muun joukkuetta "kirottu" ultimate teamissa? Oman joukkueen peli ei ole sujunut pitkään aikaan kunnolla vaan pelaajat syöttelee minne sattuu, sijoittuu huonosti ja vastustaja saa välillä hirveitä pomppu maaleja. Kuulostaa kyllä vähän selittelyltä mutta ei tämän pelitaidoista pitäisi johtua kun itellä on päälle 300 matsia takana ja suurin osa ykkös divisioonaa. Kemia on myös täysi ja pelaajat on oikeilla paikoilla.

minullakin joskus tulee tommosia.... yleensä se on siitä kiinni, että jos häviää yhden ja pelaa surkesti, niin seuraavatkin menevät huonosti:mad::mad: sillon kannattaa ottaa pari tuntia taukoa ja sitten jatkaa. jos ei toimi, niin kokeileppa vaihtaa pelityyliä, tai mennä harjotusmoodiin harjottelemaan joitakin tilanteita...:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 13

Luin jostain, että kun L2 pitää pohjassa ja painaa ympyrää, niin tulee "kikkalaukaus". Suluissa luki vieressä , että se toimii vain ensimmäisen kerran?:confused: En huomannut mitään eroa tavallisesta vedosta ja siitä kikkalaukauksesta!
 
Vastaus: FIFA 13

Luin jostain, että kun L2 pitää pohjassa ja painaa ympyrää, niin tulee "kikkalaukaus". Suluissa luki vieressä , että se toimii vain ensimmäisen kerran?:confused: En huomannut mitään eroa tavallisesta vedosta ja siitä kikkalaukauksesta!
Tuo toimii vain silloin kun se tehdään suoraan syötöstä tai keskityksestä. Seurauksena pelaaja yleensä kiskaisee maalin jollain ihme kantapääkikalla tai saksipotkulla yms.
 
Vastaus: FIFA 13

Moro! Eli pelaileeko kukaan tuota Pro Clubs Seasonia omalla joukkueella? Itse etsin jotain suomalaista porukkaa johon liittyä. Ja PS3:sta käytän.ja Lisätkää kaveriksi kaikki fifailijat:)
T MuumiThePappa
 
Vastaus: FIFA 13

Moro! Eli pelaileeko kukaan tuota Pro Clubs Seasonia omalla joukkueella? Itse etsin jotain suomalaista porukkaa johon liittyä. Ja PS3:sta käytän.ja Lisätkää kaveriksi kaikki fifailijat:)
T MuumiThePappa

Meilla on joukkue nimelta Gunners10 ja voit tulla sinne kokeileen (aikaeron takia viikonloppuna). Pelaajat paa-asiassa P-Amerikasta.
 
Vastaus: FIFA 13

Olen pitkän linjan FIFA-pelaaja, mutta jätin 13:n ostamatta osittain erään toisen pelin vuoksi. Aion hankkia FIFA 14:n mm. ensi kesän MM-kisojen ansiosta, mutta yksi kysymys mulla olisi: onko FIFA-sarjassa änärin EASHL:n kaltaista pelimuotoa? Onko tuo Pro Clubs Season sellainen?
 
Ylös Bottom