Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13

Olen pitkän linjan FIFA-pelaaja, mutta jätin 13:n ostamatta osittain erään toisen pelin vuoksi. Aion hankkia FIFA 14:n mm. ensi kesän MM-kisojen ansiosta, mutta yksi kysymys mulla olisi: onko FIFA-sarjassa änärin EASHL:n kaltaista pelimuotoa? Onko tuo Pro Clubs Season sellainen?

Joo kyllä on :) mutta erona se että siinä voittamalla parempaan divariin ja yksi pystyy olemaan any :)
 
Vastaus: FIFA 13

Huoh! Tuli taas FUTissa todettua vastustajan mahtavuus..!!
Olin 1-0 häviöllä ja peli oli mitä oli, mutta kun oli pelattu 68min niin sain vaparin josta pallo tolppaan ja siitä vastustajan jalasta kulmapotkuksi. Ja kun en siitäkään tehnyt niin vastustaja veti pallon pois mun alueelle. Ja nousin taas vedin ja PUM MAAALI!!! Tilanne siis 1-1 ja minulla selvä hallinta. Mutta mitä sitten kävi??? Vastustaja tiesi häviävänsä jos näin jatkuu joten se kusipää rupesi syöttelemään omassa päässä ja kulutti aikaa kun minulla kauhea prässi päällä. Hän kulutti kulutti ja kulutti 88min saakka ja koska minulla oli prässi ja kova painostus niin hän pisti yhden syötön läpi ja maali. Hävisin 1-2 ja vastustaja kehtasi lähettää GG!!!!! Siis mikä v***u siinä on että täytyy olla noin kusipää??:mad:

Anteeksi avautuminen :p
 
Vastaus: FIFA 13

Huoh! Tuli taas FUTissa todettua vastustajan mahtavuus..!!
Olin 1-0 häviöllä ja peli oli mitä oli, mutta kun oli pelattu 68min niin sain vaparin josta pallo tolppaan ja siitä vastustajan jalasta kulmapotkuksi. Ja kun en siitäkään tehnyt niin vastustaja veti pallon pois mun alueelle. Ja nousin taas vedin ja PUM MAAALI!!! Tilanne siis 1-1 ja minulla selvä hallinta. Mutta mitä sitten kävi??? Vastustaja tiesi häviävänsä jos näin jatkuu joten se kusipää rupesi syöttelemään omassa päässä ja kulutti aikaa kun minulla kauhea prässi päällä. Hän kulutti kulutti ja kulutti 88min saakka ja koska minulla oli prässi ja kova painostus niin hän pisti yhden syötön läpi ja maali. Hävisin 1-2 ja vastustaja kehtasi lähettää GG!!!!! Siis mikä v***u siinä on että täytyy olla noin kusipää??:mad:

Anteeksi avautuminen :p

Eli sinä ylipelasit ja hävisit. p'askamainen taktiikka toki vastustajalla, mutta vika oli oma.

Saman tyylisiä tulee vastaan Pro Clubissa jotka alkaa 1-0 tilanteessa hautomaan palloa laidoissa niin, ettei sitä saa pois kuin liukkareilla joista lähes järestään vs saa heiton ja jatkaa samaa homaa.
 
Vastaus: FIFA 13

8 kuukautta pelannut ultimate teamissa ykkosdivarissa ja voittoputket on parhaimmillaan sellaista 6-9 pelin luokkaa. Nyt kun nousin levelille 52 niin joukkue alkoikin pelaamaan surkeasti (kuin mudassa juoksisi), syotot menevat mihin sattuu, kosketukset ovat heikkoja, harhauttelu ja pallon pitaminen ei onnistu. Joukkueessa on aina fitness tasot valilla 95-99 ja motivaaiot kohdallaan. En tieda onko muiden kohdalle tullut samaa (eli EA downgreidaa joukkuetta joka on voittoputkessa niin, etta pelaamisesta katoaa ilo, se ei ole sujuvaa). Kaverilleni alkoi tapahtua vastaavaa (nyt levelilla 60 ja takana 1500 ottelua ultimate teamissa) ja hanella lensi ohjain seinaan (sinne meni 64 dollaria) ja sitten huomasin tasta jo nettikeskusteiluitakin. Anyways, mulle riitti UT talla eraa ja meni koko joukkue myyntiin. En halua mitaan handicappia antaa sen takia, etta on tullut menestysta.

Toinen mista olen lukenut on handicapin antaminen heikommalle joukkueelle, eli bronze/silver squad saisi tasoitusta gold jengia vastaan. En tieda onko nain, mutta kaverin silver miehisto voitti minut, mutta selvasti paremmalla gold squadilla ei voittanutkaan.

Keskitynkin siis Online Pro Seasoniin, jossa eilen oltiin jo voiton paassa ykkosdivarista.
 
Vastaus: FIFA 13

Onko kenenkään muun joukkuetta "kirottu" ultimate teamissa? Oman joukkueen peli ei ole sujunut pitkään aikaan kunnolla vaan pelaajat syöttelee minne sattuu, sijoittuu huonosti ja vastustaja saa välillä hirveitä pomppu maaleja. Kuulostaa kyllä vähän selittelyltä mutta ei tämän pelitaidoista pitäisi johtua kun itellä on päälle 300 matsia takana ja suurin osa ykkös divisioonaa. Kemia on myös täysi ja pelaajat on oikeilla paikoilla.

Sinulla nayttaa olevan ihan samalainen juttu nyt kohdallasi kuin mita minulle tapahtui pari paivaa sitten. Jengi alkoi pelaan ihan surkeasti niin kuin pelaajat olisivat jostain Suomen 5 divarista, ja se oli ihan sama oliko pelit ykkos- tai kakkosdivarissa. Kuulemma tahan auttaa koko jengin myyminen ja uudelleen hommaaminen, kunnes "kirous" iskee taas paalle kun voitat joku 10 ottelua putkeen. Naurettavaa touhua EA:lta ja siina meni oma kinnostukseni UT:hen.
 
Vastaus: FIFA 13

minullakin joskus tulee tommosia.... yleensä se on siitä kiinni, että jos häviää yhden ja pelaa surkesti, niin seuraavatkin menevät huonosti:mad::mad: sillon kannattaa ottaa pari tuntia taukoa ja sitten jatkaa. jos ei toimi, niin kokeileppa vaihtaa pelityyliä, tai mennä harjotusmoodiin harjottelemaan joitakin tilanteita...:rolleyes:

Omalla kohdallani tama ei valitettavasti mistaan harjoittelusta ole kiinni kun takana on n. 1600 ottelua.

Tuolta voi lukea aiheesta lisaa

Does a FIFA ‘Handicap’ exist or is it just an excuse? | FIFANOW
 
Vastaus: FIFA 13

Hei! WOODLEGS etsii seuraan pelaajia. Joukkue on vasta tehty mutta pelejä pelataan paljon joten kaikki halukkaat mukaan :)

Psn. Hirvikorpi_XD tai täällä yv jos haluaa seuraan
 
Vastaus: FIFA 13

FC KFIN voisi ottaa halukaita joukkoon hurjaan, edellisestä rekryryhmästä passivoitui osa ja yhden vanha tiimi aktivoitui ja hän palasi omiensa joukkoon.

Eli tilaa olis ja pelipaikat kiertää tarvittaessa, ettei kenenkään tarvitse olla allapäin pahoillamielin ja puolustaa pelistä toiseen vaik ei haluaisi. Peli perustuu edelleen syöttelyyn, yksin saa yrittää sitten Drop in peleissä ;)

EA SPORTS™ Football World - Member List
 
Vastaus: FIFA 13

Muistutuksena kaikille: peliketjut EIVÄT ole peliseurakyselyitä varten. Niitä varten on omat ketjunsa.
 
Vastaus: FIFA 13

Toimiiko muilla ultimate team, tai ylipäätänsä yhdistäminen ea servereihin? Mulla heittää aina takas päävalikkoo ku yritän mennä ultimate teamiin...
 
Vastaus: FIFA 13

Joku hakkeri on murtautunu mun UT:seen ja myyny mun pelaajat ja vieny kaikki kolikot samalla :((( v****!
Luki vaan et kaikki pelaajat myyty ja sit sen jälkeen: You have purchased Sax for 150.000 coins. Eli mun kaikil kolikoil mitä mul oli pelaajien myynnin jälkeen. Nyt vi****** kuin pientä oravaa!!!
Voiko asialle tehdä mitään?
 
Vastaus: FIFA 13

Joku hakkeri on murtautunu mun UT:seen ja myyny mun pelaajat ja vieny kaikki kolikot samalla :((( v****!
Luki vaan et kaikki pelaajat myyty ja sit sen jälkeen: You have purchased Sax for 150.000 coins. Eli mun kaikil kolikoil mitä mul oli pelaajien myynnin jälkeen. Nyt vi****** kuin pientä oravaa!!!
Voiko asialle tehdä mitään?

Voi *****, tulin mökiltä kotiin ja aattelin pitkästä aikaa mennä pelaa ut, ja huomaan ilokseni että kaikki pelaajat on myyty ja mulla on 10 coinsia.. mitä ******? meni sen verran rahaa, että ihan varmaan valitan jonnekkin..

Edit / Mistään netistä ei löytynyt mitään apua tähän, voisko joku heittää jonkun sähköpostin mihi vois pistää viestiä?
 
Vastaus: FIFA 13

Voi *****, tulin mökiltä kotiin ja aattelin pitkästä aikaa mennä pelaa ut, ja huomaan ilokseni että kaikki pelaajat on myyty ja mulla on 10 coinsia.. mitä ******? meni sen verran rahaa, että ihan varmaan valitan jonnekkin..

Edit / Mistään netistä ei löytynyt mitään apua tähän, voisko joku heittää jonkun sähköpostin mihi vois pistää viestiä?

Nopealla googletuksella et ole ainoa. My Fifa 13 ultimate team account has been hacked - Answer HQ Eli EA:n pelineuvojaan pitää ottaa yhteyttä ja siellä sitten tarkistavat logeista tilin tapahtumat ja tämän jälkeen mahdollisesti palauttavat tilisi ennalleen.
 
Vastaus: FIFA 13

itse kuukauden pelaillut fifa 13 peliä ja tykkään...

Aloitin samantein atletico de madridilla careerin ja koukkuun jääny.
heti alkuun myin muutaman pelaajan ja ostin sissään:
David Villa (ennustin hankinnan):)
Paulinho
Fred
Jesus Navas
Xabi Alonso
sarja puolessa välissä ja madridilaiset vuorottelevat kärkipaikalla...:)
Mestareiden liigassa alkamassa ensimmäiset pelit lohkovaiheen jälkeen spartak moskovaa vastaan joka on haalinut kovia nimiä joukkueeseensa mm. Higuain, Pepe, Meireles ja Lloris...tiukka kamppailu tulee jatkosta:)

muutama päivä sitten hyppäsin belgian saappaisiin maajoukkue valmentajana kun odottelin kärsivällisest porukkaa jolla olisi mahdollisuus päästä pitkälle ja Fellaini-Hazard akseli on toiminut niin hyvin että suuria maita on kaatunut...;)


 
Vastaus: FIFA 13

Oisko porukalla hyviä ideoita 4-3-1-2 taktiikalla pelaavaan fut joukkueeseen yhtä st:tä ja cm:mää? Budjetti 70k
 
Ylös Bottom