Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Vastaus: Watch Dogs

Pleikassa kaikki asetukset oli suomeksi jo ekaa kertaa pelatessani. EU-versio tuo kyllä on. Tai en ole varma save tiedostossa lukee kyllä WATCH_DOGS UK eli oisko joku brittiversio? Tosiaan yksityiseltä ostin.
 
Vastaus: Watch Dogs

Täällä jonkin verran tullut pelattua Bad Blood lisäriä ja hyvältä vaikuttaa, mukavasti tekemistä peliin ja jos tykkäsi peruspelistä niin varmaan tämäkin toimii.
Sivutehtävät tuntuisi tässä huomattavasti vaikeammilta kuin perus pelissä Normal vaikeusasteella, vihollisia on aika paljon jossain tehvissä ja varsinkin niitä panssari ukkoja. Hiippailua on varmaan haettu enemmän tähän lisäriin, co op tehtäviä en ole edes ehtinyt viellä koittamaan.
 
Vastaus: Watch Dogs

Mulla jostain syystä, (Bad Blood) aina kun menee story tehtävään niin alkaa armoton pätkiminen ja lagaaminen. Äänet tulee vuoden jäljessä jne, jonkin ajan kuluttua se kuitenkin katoaa ja pystyy pelaamaan kyseisen tehtävän loppuun. Mutta ärsyttää silti, tämä tapahtuu ainostaa jostain syystä kun menee story tehtävään.

Riittää kun menee sen tehtävän lähelle niin alkaa lagi ja pätkiminen. Yritin googlella ettiä mut ilmeisesti mä olen ainoa maailmassa jolla on tämä ongelma. Itse pääpeli ei näin kuitenkaan tee.
 
Vastaus: Watch Dogs

Mulla jostain syystä, (Bad Blood) aina kun menee story tehtävään niin alkaa armoton pätkiminen ja lagaaminen. Äänet tulee vuoden jäljessä jne, jonkin ajan kuluttua se kuitenkin katoaa ja pystyy pelaamaan kyseisen tehtävän loppuun. Mutta ärsyttää silti, tämä tapahtuu ainostaa jostain syystä kun menee story tehtävään.

Riittää kun menee sen tehtävän lähelle niin alkaa lagi ja pätkiminen. Yritin googlella ettiä mut ilmeisesti mä olen ainoa maailmassa jolla on tämä ongelma. Itse pääpeli ei näin kuitenkaan tee.

Jos et ole kokeillut, niin poistappa pelin asennustiedot (jos siis PS4/Xbox One) ja asenna sen jälkeen uusiks. Ainakin fragmentointi näyttää näihin peleihin iskevä kuin musta rutto Eurooppaan...
 
Vastaus: Watch Dogs

Noniin tarina vedetty vajaassa parissa viikossa läpi + muutamia sivutehtäviä. En voi ymmärtää kaikkea huonoa palautetta jota on sanottu tästä. Grafiikat ovat mielestäni todella hyvät ps3:lla (gta v tasoa mielestäni). Myönnettäköön että muutamia bugeja löytyy mutta ne eivät häirinneet ainakaan itseäni. Tarinan juoni oli todella hyvä ja koukuttava mielestäni. Tosin voisi olla kyllä hieman pidempi. Tekemistä kyllä riittää sillä kokonaissuoritus nyt 35.7%. Arvosanaksi antaisin itse tästä pelistä 9/10. Ehdottomasti yksi parhaista pelaamistani peleistä!
 
Vastaus: Watch Dogs

En ota ulkonäköön kantaa, mutta muuten peli on kyllä paljon parempi kuin ennalta odotin. Varsinkin kun niin paljon sai negatiivista palautetta. Alussa tosin tuntui aika heikolta ja ensimmäisen tehtävän jälkeen oli pitkä tauko koko pelistä. Osoittautui lopulta kuitenkin oikein mainioksi peliksi.

Ehkä toteutus olisi voinut olla vieläkin parempi ja ainoan miinuksen oikeastaan annan muutamista typeristä sivuaktiviteeteistä. Esimerkiksi se rahan keräys ja ajotehtävät helvetissä tai jotain on ihan perseestä :)
 
Vastaus: Watch Dogs

Itse antaisin arvosanaksi 7.5, ehkä 8.

Sivuaktiviteeteista ja kaikenlaisesta hulinasta tuli pelillisesti Saboteur mieleen. Tekemistä löytyy mutta kaikki ei oikein kiinnosta. Pääjuoni on mitä on, ääninäyttely suurelta osin OK.

Mitä ulkonäköön tulee niin graafisesti petyin hieman, tosin niin olen pettynyt tähän mennessä kaikkiin PS4 / "next-gen" peleihin (ja tässä painolastina vielä edellisen sukupolven versiot kehityksessä).

Varjot ja valaistus yleensä ovat OK, hahmojen naamat myös ihan "OK" kuten vesi- ja heijastusefektit. Yleisesti peli on kovin tumma ja harmaa ja graafisesti esim. PS3:n GTA V on mielestäni nätimpää katsottavaa auringonnousuineen ja kaupunkisuunntteluineen (niin kauan kuin pysyy pois esim. veden alta, jne ;) ).

Vaihdoin tämän Destinyyn ja sain vielä kympin käteen; hetkeäkään en ole tuota vaihtoa katunut... :D
 
Vastaus: Watch Dogs

Sen verran täydennystä että pudottaisin pisteellä - puolella antamaani arvosanaa yllä ihan pelkästään järjettömän per-C:stä olevan takaa-ajosysteemin takia.

Takaa-ajot kestävät liian kauan ja automallista huolimatta viholliset pysyvät peräpeilissä kiinni kuin täi tervassa. Lisäksi järjettömät, paikalle teleporttaavat "apujoukot" ottavat kuulaan ihan olalta. Jos perässäsi oli 10s sitten kolme autoa, nii yhtäkkiä sekä edestä ja kummaltakin sivukadulta liittyy kolme uutta autoa takaa-ajoon.

Koomisinta tässä on se, etten edes itse tiedä mihin olen ajamassa, vaan suoritan täysin randomisti väistöliikkeitä ja käännöksiä - mutta siinä ne nyt ovat ja "pussittivat" meikäläisen vaikkei edes itselläni ollut tietoa missä olen 5 sekunnin päästä... :rolleyes:

Käytännössä peli pakottaa siis pelaajan valitsemaan kaikki mahdolliset "tiehakkeroinnit" mahdollisimman pian, koska ilman nostosiltoja tai maasta nousevia tolppia, ym. esim. poliiseilta pakoon pääseminen on lähes täysi mahdottomuus ellet joka kerta halua etsiä vettä ja lähteä veneilemään (poliiseilla ei ole veneitä! :rolleyes:). Samoin rikollisilta; tehtävän pääosion jälkeen on helpompaa kökkiä kautakasan takana ja tampua 20 rynkkymiestä kuin paeta paikalta helikopteria ja puolta tusinaa liima-autoja joiden kanssa jossain vaiheessa voi kuitenkin joutua tulitaisteluun. Viimeistään silloin kun auto hajoaa tai alkaa kyllästymään yli 5 minuuttia kestäneeseen "pakoon"... :p
 
Vastaus: Watch Dogs

Auttakaas kädetöntä:

Bad Blood lisäri asennettu (PS4). Mistäs tuohon pääsee käsiksi? Ei löydy acquired content - valikosta ainakaan.

Pitääkö käynnistää story modesta menemällä Aidanin kanssa johonkin paikkaan ?

Ja googletettu on ennenkuin tänne läksin itkemään :)
 
Vastaus: Watch Dogs

Vetelin pelin platinalle ja vähän loppua kohden meni maku koko peliin. Oli silleen keskitasoa loistavan alun jälkeen. Alkoi sama temppu toistua vähän liian usein. Parasta antia koko pelissä oli kyllä tutkimukset, QR-koodit ja shakki :cool:
 
Vastaus: Watch Dogs

Auttakaas kädetöntä:

Bad Blood lisäri asennettu (PS4). Mistäs tuohon pääsee käsiksi? Ei löydy acquired content - valikosta ainakaan.

Pitääkö käynnistää story modesta menemällä Aidanin kanssa johonkin paikkaan ?

Ja googletettu on ennenkuin tänne läksin itkemään :)


Kyl sen pitäs olla ihan siinä päävalikossa, jossa on story mode ja erikseen Bad Blood. Mulla ainaki näin.
 
Vastaus: Watch Dogs

Kyl sen pitäs olla ihan siinä päävalikossa, jossa on story mode ja erikseen Bad Blood. Mulla ainaki näin.

Joo niin pitäs ilmeisesti. Onkohan kellään antaa vinkkejä miten tuon nyt voisi saada toimimaan. Season pass tuli just hommattua ja sitten laitoin tuon lataukseen ja se on asennettu.

Peli on ihan levyversiona. Bad bloodista ei ollut useampaa versiota Storessa edes saatavila.

Aika mystiseksi menee...
 
Vastaus: Watch Dogs

Juu itsellänikin se oli ihan päävalikossa. Ylimpänä oli Aiden's story ja sen alapuolella luki bad blood. Vaikka sillä ei merkitystä olekaan niin itsekin omistan ps4 levy version ja season passin ja kun lisärin asennuksen jälkeen käynnistin pelin niin siinä päävalikossa se oli.
 
Vastaus: Watch Dogs

Joo niin pitäs ilmeisesti. Onkohan kellään antaa vinkkejä miten tuon nyt voisi saada toimimaan. Season pass tuli just hommattua ja sitten laitoin tuon lataukseen ja se on asennettu.

Peli on ihan levyversiona. Bad bloodista ei ollut useampaa versiota Storessa edes saatavila.

Aika mystiseksi menee...

Nyt on sen verran mystistä etten osaa auttaa, season pässi mullaki. Ootko kokeillu kattoa sieltä kirjastosta/library jossa lukee että my add ons. Siitä näkee että mitkä lisäosat on asennettuna ja montako niitä on. Jos jostain syystä sulla ei ole asennettu sitä? Koska tosiaan sen pitäs olla sitten ihan siinä päävalikossa, heti main storen alapuolella jossa lukee erikseen: Bad Blood. Mulla esim lukee kun menen sinne kirjastoon/library, niin Watch_Dogs ja add ons 18, jossa on Bad blood ja sit näitä muita DLC jämiä.
 
Vastaus: Watch Dogs

Nyt on sen verran mystistä etten osaa auttaa, season pässi mullaki. Ootko kokeillu kattoa sieltä kirjastosta/library jossa lukee että my add ons. Siitä näkee että mitkä lisäosat on asennettuna ja montako niitä on. Jos jostain syystä sulla ei ole asennettu sitä? Koska tosiaan sen pitäs olla sitten ihan siinä päävalikossa, heti main storen alapuolella jossa lukee erikseen: Bad Blood. Mulla esim lukee kun menen sinne kirjastoon/library, niin Watch_Dogs ja add ons 18, jossa on Bad blood ja sit näitä muita DLC jämiä.

Juu katoin ton librarynkin läpi ja siellä se näkyy myös asennettuna. Kokeilin vielä poistaa koko pelin ja asensin pelin ja Bad Bloodin uudestaan, ei mitään vaikutusta. Ihan käsittämätöntä. Ostin ton season passin vaan sen takia kun oli vaan 5 euroa eroa tohon pelkkään Bad bloodiin.

Kun valkkaan Bad Bloodin lataukseen storesta se antaa mahdollisuuden kahden "version" valkkaamiseen, molemmissa lukee vaan "free". Tuskastuttaa kun meikä on sitten taas mun säkällä se ainut kelle pamahtaa tällänen ongelma :confused::confused:
 
Vastaus: Watch Dogs

Terppo, onko sinulla muita DLCtä peliin? Jos on, toimivatko ne? Mistä itse peli on ostettu? Onko pääpeli jenkki ja BB taas Eurostoresta ostettu ja vastaavaa?
 
Vastaus: Watch Dogs

Oletko kokeillut käyttöoikeuksien palautusta?

Asetukset -> PSN -> palauta käyttöoikeudet
 
Vastaus: Watch Dogs

Nii joo käyttöoikeuksien palautus neuvo unohtui kans, se on ainaki mun kohdalla (Destiny Preorder sälä) auttanut. Mitä taas tulee ongelmiin niin mulla taas Bad Blood, aina kun menee edes lähelle story tehtävää alkaa armoton lagi ja äänet tulee cutsceneis vuoden jäljessä.

Joku neuvoi et oisin asentanut sen lisärin uusiks. En oo vielä sitä koittanut ku en oo jaksanut peliä kokeilla, toivottavasti se auttaa. Kyllähän se lagi sit katoaa kun vähää aikaa sitä stroy tehtävää pelaa, mut häiritsee silti.

Mut toi ongelma kyl kuulostaa tosi mystiseltä, tosiaan et onko jenkkistoresta peli ja dlc eurostoresta ym, sekä käyttöoikeuksien palautus. Muuta en sit keksi. Viimeinen vaihtoehto on sit kysellä vaikka twitteris itse watch_dogs sivulta neuvoja.?
 
Vastaus: Watch Dogs

OMI3R: Se että siellä on tarjolla kaksi versiota viittaa siihen, että toinen on tarkoitettu digiversiolle ja toinen levyversiolle. Ja koska vain toinen niistä voi olla asennettuna, on helpointa kokeeksi asentaa uudestaan vaikka ylempi, käynnistää peli ja katsoa, oliko vaikutusta. Jos ei, sitten vaan sammutat pelin ja asennat sen toisen.
 
Ylös Bottom