Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Vastaus: Watch Dogs

mistä tässä pelissä edes tietää että on netissä..?

Siinä vaiheessa kun yhtäkkiä tulee violetilla teksti että find fixer, tarkoittaa sitä että joku on tunkeutunut sun peliin ja yrittää varastaa sun dataa. Sulla on tietty aika löytää hakkeri violetista ympyrästä, ympyrä pienene koko ajan. Mikäli onnistut löytää sen ja murhata tunkeutujan, saat siitä pisteitä ja hakkeri ei mitään. Jos et taas löydä, saa hakkeri pisteitä ja sinä 0 tai miinuksia.

Voit joutua vainotuksi kahdella tavalla, joko hakkeroitavaksi, tai et joku seuraa sinua. Molemmissa se sama periaate, löydä tai et löydä. Yhes vaihees oli porukka ainaki jo sen verran tietonen, et jos ite yritit tunkeutua jonku peliin. Olit jo kuollut ennen ku mitään ehit tekemään. Esim focus ei toimi silloin kun joku on tunketunut sun peliin, sekä tunnistavat muutenki tunkeutujan vaikka kuinka ovela yrittäis olla.
 
Vastaus: Watch Dogs

Yksi helpoin tapa löytää tunkeutuja on katsella ympärillesi.. NPCt jotka käyttäytyvät omituisesti saattavat olla fiksereitä jotka ovat perässäsi. Itse olen huomannut sen, että muut pelaajat ovat ERITTÄIN KÄMÄSIÄ kuskeja. Peräänajoja ja muita voi sattua muutenkin, mutta oudosti käyttäytyvä auto yleensä sisältää fikserin -> kannattaa ampua seulaksi tai räjäyttää. Yleensä tämä saa sen fikserin vähintään pakenemaan... Joten... Ei kun ammumaan se.
 
Vastaus: Watch Dogs

Yksi helpoin tapa löytää tunkeutuja on katsella ympärillesi.. NPCt jotka käyttäytyvät omituisesti saattavat olla fiksereitä jotka ovat perässäsi. Itse olen huomannut sen, että muut pelaajat ovat ERITTÄIN KÄMÄSIÄ kuskeja. Peräänajoja ja muita voi sattua muutenkin, mutta oudosti käyttäytyvä auto yleensä sisältää fikserin -> kannattaa ampua seulaksi tai räjäyttää. Yleensä tämä saa sen fikserin vähintään pakenemaan... Joten... Ei kun ammumaan se.


oon kyllä ihan kahvilla tästä pelistä..:D
 
Vastaus: Watch Dogs

Yksi helpoin tapa löytää tunkeutuja on katsella ympärillesi.. NPCt jotka käyttäytyvät omituisesti saattavat olla fiksereitä jotka ovat perässäsi. Itse olen huomannut sen, että muut pelaajat ovat ERITTÄIN KÄMÄSIÄ kuskeja. Peräänajoja ja muita voi sattua muutenkin, mutta oudosti käyttäytyvä auto yleensä sisältää fikserin -> kannattaa ampua seulaksi tai räjäyttää. Yleensä tämä saa sen fikserin vähintään pakenemaan... Joten... Ei kun ammumaan se.

Toi on hyvä pointti, ite lopetin focuksen käytön sen takia koska se alkoi olee ns liian tylsää. On kyl tän häxäyksen kanssa viettänyt mahtavat naurut. Jotkut luulee olevansa niin saamarin hyviä sniikkailijoita et tyyliin sun nenän edessä menevät johonki roskiksen taakse piiloon. Siinä minä sit leikin "tyhmää" et huh :eek: missä se on. Kunnes viime sekunnilla sit ammun sen. Kyl ne fixerit autossa aika helposti tunnistaa. Kerran yks oli jalan, muuten tosi hyvin se käveli muitten joukossa, mut poika tais paniikissa vetää aseen esiin, jonka jälkee nopeesti laittoi sen takas ja jatkoi kävelyä, toivoen etten ois huomannut.

Tämä ominaisuus on Watch_Dogsissa parasta, sen parissa jaksoi aikoinaan viihtyä useita tunteja. Joskus pitää käydä kokeilee uudestaan, mut taidot on varmasti hieman ruostuneita.

Tässä vielä video yks monista, mun parhaita hetkiä hakkerina.

[video=youtube;N9FzTf4zkAw]https://www.youtube.com/watch?v=N9FzTf4zkAw&list=UUtQcBDR6OMvazTGTTqm8RJA[/video]
 
Vastaus: Watch Dogs

oon tossa yhes kellari kohdassa mis saan kyl ne vartijat hengiltä mut en sellasta mustaa ukkelii mite se pitää tuhota..
ja toinen juttu meillä on saunalahden liittymä ja siinä ei pleikan omaa puhe juttua toimiin niin koskeekos se myös sitä kun koittaa kaveria pyytää verkkoistuntoon ja sekin kutsu menee pleikan kautta..?väittää ettei istuntoa ei löydy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Watch Dogs

[video=youtube;N9FzTf4zkAw]https://www.youtube.com/watch?v=N9FzTf4zkAw&list=UUtQcBDR6OMvazTGTTqm8RJA[/video]

You sneaky madafaka ! ;) Videon katottuani tuli heti halu palata WD:hen, täytyykin joku päivä testaillakin että miten tuo homma onnistuu. Tän ansiosta ansaitsit subin :)

Pari kk:ta sitten selailin nettiä ja netissähän oli huhuja Watch Dogs 2:sta . Liekö spekulaatiota vai ei , useiden yrityksien jälkeen en löytänyt enää linkkiä.
Noh tulkoot kakkosversio tai ei, onnistui UBISOFT (?) tekemään erilaisen pelin , mitä markkinoilla tuohon aikaan oli.. Propsit siitä:cool:
 
Vastaus: Watch Dogs

Kiitos dexter! Kyllähän se aika väistämätöntä on, että melko varmasti tullaan W_D kakkos osa näkemään tulevaisuudes. Oli peli sen verran kuitenkin erilainen ja hyvin menestynyt, sekä kun kyseessä on Ubisoft joka on luonut Assassins Creedit ja Far Cry pelit suht menestyneillä jatko-osilla, niin melko varmasti tämä tapahtuu Watch_Dogsin kohdalla.

Toivon kuitenkin että sieltä ei olisi tulossa mikään uus Assassins Creed sarja, että aletaan joka vuos lykkää ulos uutta kamaa eri hahmoilla ja päivitetyillä maisemilla. Enemmänki tästä toivoisin semmosta GTA sarjan tapasta, että tehdään aina uusi jatko-osa huolella ja ajan kanssa. Watch_Dogsista mulle on jo nyt tullut ehkä yks parhaimmista peleistä ja toivon että mahdolliset jatko-osat tehdään huolella.

Tästä ku olisi vakavasti otettava kilpailija GTA sarjalle. Hieman hiotumpi moninpeli tai oikeestaan aika paljonki hiotumpi moninpeli jatkossa, koska tälläkertaa, jos ei oteta huomioon näitä hakkerihommia, oli freemode melko köyhää touhua, nimittäin sielä ei ollut oikeesti muuta kun pöyrimistä kaverin kanssa. Onhan se pyöriminen ihan hauskaa, mutta ei sitä kyl viikkotolkulla jaksa vaikka kuinka rikas mielikuvitus olis.
 
Vastaus: Watch Dogs

Tuossa nyt kävin availemassa CtOS-torneja ja huomasin mielestäni aika jännän yksityiskohdan. Tummissa ikkunoissa näkyvä heijastus ei tule reaaliaikaisesti siitä kohtaa missä olet vaan, ne on valmiiksi luotu. Esimerkiksi kiipesin rakennuksen reunukselle, ikkunasta tuli heijastus joka kertoi, että takanani olisi aukio ja muita rakennuksia. Todellisuudessa takanani oli rakennus, joka peitti alan ja sen perusteella takana ei voi olla aukiota.

Ihan hyvä peli on ollut. Kappale 2 tuntuu hieman pitkitetyltä, mutta eiköhän tuo tuosta. Teen nyt muutamia sivutehtäviä niin pysyy mielenkiinto yllä.
 
Vastaus: Watch Dogs

Tummissa ikkunoissa näkyvä heijastus ei tule reaaliaikaisesti siitä kohtaa missä olet vaan, ne on valmiiksi luotu. Esimerkiksi kiipesin rakennuksen reunukselle, ikkunasta tuli heijastus joka kertoi, että takanani olisi aukio ja muita rakennuksia. Todellisuudessa takanani oli rakennus, joka peitti alan ja sen perusteella takana ei voi olla aukiota.
Mitä... ihmettä!

Suurimmassa osassa peleissähän homma on tehty juurikin noin!! Oli siis kyseessä Battlefield Hardline, CoD tai FarCry 4. "Reflection map" on tuo termi ja se on siis se yleisempi tapa, kuin käyttää raskaita reaaliaikaisia heijastuksia yms.

Useimmeissa peleissäkin esim. lattioiden ja muiden pintojen heijastukset on tehty juurikin noin, mutta pelimoottori on lasketuttanut heijastuksen "huoneen keskikohdasta". Ainoastaan pelihahmot ja kerättävät esineet heijastetaan näihin pintoihin "reaaliajassa" valmiiksi "leivotun heijastuksen päälle", jos niitäkään. Vastaavasti heijastukset saatetaan luoda jo ruudulle piirretystä maailmasta, esim. veteen, jolloin heijastukset eivät välttämättä osu aina kohdilleen.


Tässä hyvä esimerkki:
PayDay 2
http://i.imgur.com/C8P2Exm.jpg


editedit:
Sen sijaan WatchDogsissa oli hienona yksityiskohtana se, että useiden ikkunoiden läpi loisti valo, jonka lähde ei ollutkaan ihan ikkunassa kiinni, vaan se sijaitsi kuvitellun huoneen katossa. Eli valoja talojen ikkunoissa ei oltu tehty pelkästään "valaisevalla" tekstuurilla, vaan valot olivat ihan fyysisesti talon sisällä (vaikkeivat mitään varjoja castanneetkaan).


Mutta ihan vertailun vuoksi, GTA V:ssa (Ps3 ja currentgen) heijastukset usein näyttivät suuresti alueen rakennuksilta, ja todennäköisesti ne ovat suhteellisen reaaliaikaisesti vääristetty jo kuvaruudulle piirretystä materiaalista.

Mutta tässäkin tapauksessa heijastukset eivät toimi ihan ilman ongelmia
https://www.youtube.com/watch?v=DSyl2sJctKQ
 
Vastaus: Watch Dogs

Mitä... ihmettä!

Suurimmassa osassa peleissähän homma on tehty juurikin noin!! Oli siis kyseessä Battlefield Hardline, CoD tai FarCry 4. "Reflection map" on tuo termi ja se on siis se yleisempi tapa, kuin käyttää raskaita reaaliaikaisia heijastuksia yms.

Useimmeissa peleissäkin esim. lattioiden ja muiden pintojen heijastukset on tehty juurikin noin, mutta pelimoottori on lasketuttanut heijastuksen "huoneen keskikohdasta". Ainoastaan pelihahmot ja kerättävät esineet heijastetaan näihin pintoihin "reaaliajassa" valmiiksi "leivotun heijastuksen päälle", jos niitäkään. Vastaavasti heijastukset saatetaan luoda jo ruudulle piirretystä maailmasta, esim. veteen, jolloin heijastukset eivät välttämättä osu aina kohdilleen.

Tuo tuli itselleni yllätyksenä. Yleensä tuo ei ole osunut silmään, mutta nyt äskettäin tuli kiinnitettyä huomiota asiaan, kun katsoin lasin kautta ja ihmettelin, että ei tuollaista ympäristöä ollut äskein ja katsoin taakseni niin siinä oli kerrostalo.
 
Vastaus: Watch Dogs

Tuossa nyt kävin availemassa CtOS-torneja ja huomasin mielestäni aika jännän yksityiskohdan. Tummissa ikkunoissa näkyvä heijastus ei tule reaaliaikaisesti siitä kohtaa missä olet vaan, ne on valmiiksi luotu. Esimerkiksi kiipesin rakennuksen reunukselle, ikkunasta tuli heijastus joka kertoi, että takanani olisi aukio ja muita rakennuksia. Todellisuudessa takanani oli rakennus, joka peitti alan ja sen perusteella takana ei voi olla aukiota.

Olihan noi heijastukset aika huvittavia, mutta eivät onneksi häiritse pelaamista :)

Näytä liitetiedosto 14084
 
Vastaus: Watch Dogs

Ottaen huomioon, että watch_dogsissa ikkunoita oli paljon, siis varmaa joka ikisessä talossa kiiltäviä heijastavia ikkunoita ja talon sekä muiden rakennuksien ikkunat. On siinä melkonen homma ja varmaa mahdotonta tehää realiaikaista heijastusta. Sekä kuten ylempänä mainittiin, monissa taloissa talon ikkunan sisällä oli ihan realiaikaisia valoja sekä joskus katossa rakennuksen sisällä pyörii tuuletin.

Maaseudulla muutamien talojen sisällä on ihan sisätila ja sen sisällä telkkari ja kaiken lisäksi telkkari päällä. Semmosta näkee harvoin tämän tyyppisissä open world peleissä. GTAV:ssä taas, monet ikkunat ovat varsinki läheltä katsottuna vaan kuvia jotka on printattu siihen ikkunaks. Sisätilat samoin ovat vain jotain kuvia jotka on siinä olevinaan näyttämässä kämpän sisätiloja. Tosin peli onkin alunperin suuniteltu vanhoille konsoleille niin ymmärtää että miksi, PS4 versiossa ovat lisänneet ikkunoiden kiilota jne. Eron huomaa varsinkin kaupungissa yöllä.

Mutta kuten jo mainittu, näin niitä heijastuksia tehdään lähes kaikissa peleissä, miksi watch_dogsissa vasta tullut siitä joku kuuma puheenaihe, johtuu todennäköisesti siitä, että lähes kaikissa tai miltei kaikissa ikkunoissa on jonkinmoinen heijastus, jonka takkia ihmiset kiinnittää niihin entistä enemmän huomiota.
 
Vastaus: Watch Dogs

Tänään tuli taas jatkettua pelaamista. On ollut vähän katkonaista tuo pelaaminen, jotenkin tuo tarina väsähti tuossat toisen kappaleen puolivälissä, mutta nyt kolmannessa kappaleessa saatiin taas "lihaa luun ympärille" eli tarina alkoi muuttua mielenkiintoisemmaksi. Toivoisin jatko-osaan enemmän välinäytöksiä, koska nuo toimivat todella hyvin. Olisin halunnut nähdä niitä enemmän, todella komeasti toteutettu.

Tänään tuli myös törmättyä bugiin, jossa en päässyt bunkkeriin, vaan jäin jumiin konttiin.

Soundtrackissa päästiin kokemaan pitkästä aikaa eeppinen biisi:
[video=youtube;ax_HYy7a8EM]https://www.youtube.com/watch?v=ax_HYy7a8EM[/video]
 
Vastaus: Watch Dogs

Jääkö mistään paitsi jos ei hanki Season Passia? Saisi pelin kympillä PS4:lle mahdollisesti.
 
Vastaus: Watch Dogs

Uuden Watch Dogs 2:n sijaintikaupunki paljastunut:

San Francisco
large.jpg
 
Ylös Bottom