Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed: Most Wanted

Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Ahahahahaha :D Eeppisin välivideo ikinä! Katoin ihan o_O et mitä v*ttua?! Kun ilmassa alko olla ruuhkaa.. Näky oli kun starwarsissa, autot lens jossaki kymmenen metrin korkeudessa. Sitte mun auto tuli siihen lentäen, laskeutu tielle ja kisa alko... Ei hitto... :DD
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Ahahahahaha :D Eeppisin välivideo ikinä! Katoin ihan o_O et mitä v*ttua?! Kun ilmassa alko olla ruuhkaa.. Näky oli kun starwarsissa, autot lens jossaki kymmenen metrin korkeudessa. Sitte mun auto tuli siihen lentäen, laskeutu tielle ja kisa alko... Ei hitto... :DD

Kuulostaa just niin NFS:ltä mitä muistankin näiden olevan.. voihan facepalm.. :p
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Mainiota menoahan tämä tarjoaa! Tässä n. 4h peliaikana olen kyllä tehnyt suurimman aikaa ihan jotain muuta kuin ajanut kisoja :eek: Eli autojen etsinnän, hyppyjen tekemisen, aitojen kaatamisen ja paikkojen tutkimisen puolella on aikaa kulunut. Autoja lienee jotain pikkasen päälle 40 erilaista ja niiden löytöpaikkoja n. 3x enemmän.

Äänet, ne äänet,.. musiikki pois häiritsemästä ja tämmöistä auton äänimaailmaa ei ole lähiaikoina kuultu (ainakaan minä en ole :) ) Sitten auton ajettavuus, heh, uskokaa vaan että on aika pitkälti tuntuma "luonnollinen", ei Forza4, mutta kyse ei ole mistään raiteilla menevästä leijuautosta. Autot on raskaita ohjata, jarrut ei pysäytä auto kuin seinään, autojen alusta elää ohjauksellisesti jarrutusten, käännösten kiihdytysten mukaan. Fysiikkaa on toki venytetty hauskuus kertoimella esim. driftaamisen suhteen mutta jatkumo on sopuisasti tehty, autot ei lähde luisuun pienissä vauhdeissa ja perän irtoaminen on varsin autokohtaista.

Ja mitäs vielä, noh, grafiikka on nättiä, autojen mallit erinomaisia, ei voi suurempia valittaa. Xbox versiossa tuntuu olevan ajoittaista pätkimistä, peli ikään kuin menee pause tilaan 1/10s ajaksi (kuva pysähtyy, äänet häviää) tätä tapahtui 4h aikana ehkä 10+ kertaa, tylsä bugi mutta ei tuosta showstopperia saa.. Maailma on laaja ja leikkikenttää riittää, ja kyllä tämä on avoimen maailman autopeli, ei avoimien teiden autopeli, tässä pääsee vaikka minne möyrimään.

Itse kisailusta minulla on vain pintaraapaisu, muutamilla autoilla olen ajanut helpoimpia kisoja ja ilmeisesti olen tunari kun ei ole helppoa :D Jotkut menee heittämällä mutta kyllä on monta kisaa tullut otettua uusiksi oman mokan tai pelimaailman satunnaisten sattumusten takia. Eikä tässä valittamista, tulee vaan kovempi kilpailutahto ja adrenaliini virtaa. Kokeilin myös jonkun auton keskivaikeaa kisaa ja jäin nuolemaan näppejäni!!

ps. sudittakaapas hetken aikaa paikallanne/rinkiä...

edit: olettekos saaneet naamataulu kuvaanne tuonne pelimaailmaan seedforspeed.com sivuston kautta?? Ite uppasin pari kertaa ja mitään ei vielä näy..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Piti ostaa AC III - mutta kun nyt finaalivaiheessa oleva peli on silkkaa tappamista - niin en viitsi ottaa tomahawkkia käteen, vaan kaahata, kaahata lujaa. Tämän ketjun arvioiden perusteella laitoin sitten NFS MW:n verkkokauppatilaukseen. Viikonloppu menee siis postia odotellessa, että saa taas sen tutun adrenaalikuohun pintaan :D . Eniten olen kaivannut sitä vapaata kruisailua, ja nuo löydettävät autot, valvontakamerat etc. on ihan plussaa.

Onko ne pomokuskit voitettavissa ihan viidellä yrityksellä, jos on tämmöinen sunnuntaikuski kuin minä? (Oikean auton puikoissa viimeksi 1992... en oo tarvinnut enkä koskaan omistanut)
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Oma NFS historiani on seuraavanlainen: Underground 1 & 2, Most Wanted ja Undercover. Jokaisessa pelissä on sellaisia piirteitä, jotka minusta kuuluvat Need for Speediin; Todella laaja autojen tuunaus. Maalipinnan tyyppi, -väri, vanteet ja niiden koko, madallusjouset ja niiden säätö, puskurit/korisarjat, tarrat, tekniikka jne. Autosta sai juuri sellaisen kuin itse halusi. Takaa-ajot ja yölliset kilpailut. Ainoa pettymys Most Wantediin oli se, ettei siinä vaihtunut vuorokausi.

Mikäli uuteen Most Wantediin on tulossa laaja autojen tuunaus ja tuo vuorokauden vaihtelu, tulee se olemaan hankintalistallani. Pitää katsella hieman videoita ja pereytyä tarkemmin asiaan ennen päätöstä. Kunnon autopelille olisi käyttöä. Hot Pursuittia kokeilin, mutta en sitä jaksanut sitten pelata kun ei siinä omaa autoa päässyt laittelemaan...
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Pääsekö tässä uusimmassa versiossa ajamaan poliisina? Löytyykö jostain kujalta poliisiautoa, jolla pääsisi karauttamaan kaverin perään? Kuuluu jotenkin pakollisena osana NFS-sarjaan jo 15 vuoden takaa. Vai onko tämä sitten DLC-ominaisuus tulevaisuudessa?
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Ei pääse poliisina ajelemaan, vaikea sanoa tulevista DLC:stä..

Ja aiempaan kyssäriin, ei ole visuaalista tuunailua mutta vuorokausi sykli on (itse en välitä ollenkaan yöajeluista mutta onneksi tässä se on kohtuu valoisa ettei tartte ihmetellä mitä edessä on..) Sadettakin taitaa ropista välillä mutta onneksi sekään ei häiritse (sopivan kevyesti esitetty, riittävän pieni vaikutus auton käsittelyyn)
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Autoa ei voi muokata visuaalsesti ollenkaan. Automaalaamon läpi kumminkin voi ajaa ja väri vaihtuu sattumanvaraisesti. Kirjotin tästä äsken enemmänkin mutta teksti katos kun tää sivu ei jostain syystä oikeen toimi mun kännykällä :/ En jaksa kirjottaa uudestaan...:p
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Jaa ei ne lentävät autot tainnukkaan olla mikään bugi... Löysin tämmösen youtubesta. :D [video=youtube;SRqoz6Fv-Cc]http://www.youtube.com/watch?v=SRqoz6Fv-Cc[/video][/URL]
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Ei voi muuta sanoa kuin sen, että pelin nautettavuus paranee kerta toisensa jälkeen. Torstaina moni seikka oli hiukan hämärän peitossa, mutta eilen lähti jo mukavasti kulkemaan. Varsin Burnout-sävytteiseen ajamiseen totuin loppujen lopuksi nopeasti. Singleä ja moninpeliä olen vetänyt oikeastaan tasaiseen tahtiin, mutta tämän pelin parasta antia ovat ehdottomasti poliisien takaa-ajot. Etenkin siirryttäessä Fairhavenin keskustan ulkopuolelle tunnelma on sananmukaisesti katossa.

Loistavaa työtä on Criterion tehnyt. Ei voi valittaa.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Ei voi muuta sanoa kuin sen, että pelin nautettavuus paranee kerta toisensa jälkeen. Torstaina moni seikka oli hiukan hämärän peitossa, mutta eilen lähti jo mukavasti kulkemaan. Varsin Burnout-sävytteiseen ajamiseen totuin loppujen lopuksi nopeasti. Singleä ja moninpeliä olen vetänyt oikeastaan tasaiseen tahtiin, mutta tämän pelin parasta antia ovat ehdottomasti poliisien takaa-ajot. Etenkin siirryttäessä Fairhavenin keskustan ulkopuolelle tunnelma on sananmukaisesti katossa.

Loistavaa työtä on Criterion tehnyt. Ei voi valittaa.
Mä oon just toista mieltä, ne on vaan saakelin rasittavia kun tulee jollain romulla ja ottaa mun gallardon kiinni :)
Mut siis oikeesti, suuri pettymys oli ettet menetä mitään jos jäät kiinni... Ei sakkoja, ei auton takavarikointia vaikka oot murkskannu sen 20 kyttää kymmenen minsan aikana? Mä jään yleensä tahallaan kiinni heti kisan jälkeen et pääsen jatkamaan kisaamista. :rolleyes: Siis yritän sanoa että siitä puuttuu se tunnelma, kun ei haittaa mitään vaikka jää kiinni. Jos haluaa nopeammin kytät pois perästä niin senkun jää kiinni.

Kertoisko joku miten toi multiplayer toimii? Pitääkö siihen avata autot erikseen vai mitä ne ennakkotilaajan auto edut oli? En oo viel uskaltanu kokeilla kun online passin mukana taitaa aktivoitua se double xp, eikä oo ollu hirveesti aikaa pelata. No joo, Most Wanted listalla sijalla 5 tällä hetkellä. :)
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Gamecuben NFS: Hot Pursuitissa oli hauska bugi vuonna 2003: kun kytät saivat kiinni, niin se oli saman tien game over ja eiku uutta matoa koukkuun: PS2 ja Xbox versioissa sentään sai jäädä kolmesti kiinni ennen ajon loppua. Ja noita viimeisen konsolisukupolven pelejä ei päivitelty perästä päin, ne olivat mitä olivat. Asennetta!

Verrattuna nyt siis Most Wantediin, niin kiinnijäämisen pelko oli todellinen. Hiukan omituinen valinta ADHD-pelisukupolven hyväksi ettei kiinnijääminen "tunnu missään". Vie jotenkin pohjan koko touhulta. Olisi ollut hyvä valinta jos kiinni saadun auton olisi menettänyt tallistaan ja sen olisi joutunut löytämään uudestaan. Ja jos olisi viimeisen autonsa menettänyt tallistaan, niin tulos olisi ollut game over ja paluu viimeisen auton rattiin edelliseen tallennukseen.

Poliisi takaa-ajoista puuttuu nyt se jokin... Sanotaan sitä nyt moderniksi pelisuunnitteluksi.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Joo siis kannattaako tämä peli ostaa?
Itellä on Need for Speed Hot Pursuit 2010 ja minusta se oli ihan hyvä.
Onko maailma kuinka laaja, kuinka isoja eroja autojen välillä on ja muutenkin onko pitkäikäinen peli?
Kun en itse vielä tiedä hankkiako vai eikö hankkia...
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Olisi ollut hyvä valinta jos kiinni saadun auton olisi menettänyt tallistaan ja sen olisi joutunut löytämään uudestaan.
Ja tämäkään ei olis kovin järkevää koska sen auton löytämiseen ei kauaa mene, ja jos haluaa varmasti sen löytää niin eiköhän kohta netistä löydy joku kartta mihin on kaikki autot merkattu. Vanhan most wantedin tavoin olisi ollut parempi jos siitä olisi joutunut maksamaan että saa autonsa takasin, mutta tässähän ei oo mitään millä maksaa.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Ja tämäkään ei olis kovin järkevää koska sen auton löytämiseen ei kauaa mene, ja jos haluaa varmasti sen löytää niin eiköhän kohta netistä löydy joku kartta mihin on kaikki autot merkattu. Vanhan most wantedin tavoin olisi ollut parempi jos siitä olisi joutunut maksamaan että saa autonsa takasin, mutta tässähän ei oo mitään millä maksaa.

Speedpoints. Eikö niitä olisi voitu sakoittaa kiinnijäämisestä.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Eikös asia ole juurikin niin, että kaikki takaa-ajon aikana kertyneet speedpointsit menettää kun jää kiinni.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Joo, mutta eipä oo kova rangaistus. Eikä speedpointseilla tee muuta kun nousee Most Wanted listalla vai tekeekö?
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Eipä tuolla juuri muuta tee. Ne pro-tuuningitkin saa pitää, jos jää kiinni ja ne unlockautuu ajojahdin aikana. Silti tuollaisessa ajojahdissa, etenkin MW-kisojen ohessa on helposti 30 000 pistettä helposti kiinni, joten ei sitä ihan tappelematta halua luovuttaa.

Silti täytyy ihmetellä EA:n strategiaa.
Miksi tämä on Need for Speed? Pelisarja on muutenkin ryvettynyt kehnoilla peleillä viime aikoina ja tämä ON Burnout Paradise 2, ihan turha väittää vastaan. En mitenkään usko, että NFS-logo myy enemmän kuin Burnout, sillä aiemminkin Burnout myi enemmän. Miksi siis näin? Hä? Tiedän tälläkin hetkellä viisi tyyppiä, jotka jättivät pelin ostamatta,kun se on NFS. Vasta kun sain vakuutettua, että se on oikeasti Burnoutin jatko-osa, niin peli meni ostoon.

Selkeästi pelistä paistaa sekin, että DLC-pakkeja on tulossa ja huimasti.
Muutamia aavistuksia niistä ja perustelut.
-Klassikko muskelit. Ei yhtään tällä hetkellä ajettavana ja joka jumalan autopelissä niitä löytyy ja ovat yksiä suosituimpia(muistakaa, että jos ette te, niin jenkit kyllä ja kumpia on enemmän)
-Poliisit. Kun jäät kiinni, niin tulee se poliisilaitoksen logo, joka on just jetsulleen automerkkien mukainen. Mikäköhän kuva tulee, kun hyppäät kyttäautoon?
-Uusi alue. Kenen mielestä ajettava alue on pikkuisen pienehkö, etenkin verrattuna Burnouttiin JA(!) huomioiden, että aika hitsin moni paikka on copy-pastettu juurikin burnoutista. Tuli meinaan sellaisia bon-voyage(tm.Nykänen) fiiliksiä aika jatkuvalla syötöllä, kun alkuun vain tutustui kaupunkiin. Lisäksi parissa valikossa on ensin palkissa Fairhaven teksi, vaikka turha tuon on, jos aluetta ei voi vaihtaa...

Moottoripyöriä en usko tulevan, sillä Criterion pähkäilee parhaillaan, kumpi on seuraava tuotos. Uusi Burnout vai Road Rash. Pidän peukkuja jälkimmäisestä.

Sitten parit parannukset saisi tulla.
-PC-versio on portattu vasemmalla kädellä ja päin persettä. Itselläni on Jimm'sin hirmukone ja silti saa tiputtaa ajovalojen varjot pois, että peli pyörii tasaista 60fps tunneleissa. Vertailuna BF3 pyörii SLi-moodissa, jota tämä perkele ei edes tue, keskimäärin 130-160fps. Tessalaation on myös päin persettä, mutta omalla kohdallani raaka koneteho hoitaa tuon. Useimmilla ei. On tuo silti paremman näköinen kaikki asetukset low'lla, kuin konsoleilla(X0 vertailukohtana), mutta kovin on heppoinen käännös.
-Lisää kisoja. Nyt tuntuu jäävän kisailu vähän vähiin, kun niiden upgradepakettien avaamisen jälkeen ei ole oikein mitään, mistä olisi hyötyä. Pro kamojen avaaminen on silti oikein kivaa ja vaihtelevaa.
-Nettikisat on kyllä harvinaisen häröpalloja, joissa pahimmillaan ei edes tiedä, milloin varsinainen kilpailu alkaa ja lisäksi pelissä on nettipelien pahin ongelma, eli toiset ihmiset. Tuolle asialle luulisi jo keksittävän ratkaisun.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Silti täytyy ihmetellä EA:n strategiaa.
Miksi tämä on Need for Speed? Pelisarja on muutenkin ryvettynyt kehnoilla peleillä viime aikoina ja tämä ON Burnout Paradise 2, ihan turha väittää vastaan.
Totta. Tämän huomaa selvimmin multiplayerista, jossa kolaroidaan liioittelematta jatkuvalla syötöllä. Yritä siinä nyt esim. saada autoa vaihdettua tai keskittyä itse kilpailuun, kun kaverit paahtavat koko ajan kylkeen. Erittäin Burnout-henkista touhua siis.

Nettikisat on kyllä harvinaisen häröpalloja, joissa pahimmillaan ei edes tiedä, milloin varsinainen kilpailu alkaa.
Näin on. Ehkä sittenkin se paras vaihtoehto olisi ollut niinkin yksinkertainen kuin laittaa pelaajat lähtöviivalle jne. Nuo 'lennosta' vaihtuvat kisatyypit eivät ole kuitenkaan minun makuuni. Criterion on varmasti ymmärtänyt mitä tekee, mutta asioiden toteutus on mielestäni jäänyt vähän puolitiehen.
 
Ylös Bottom