Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
^ Harmi, että tuon elokuvanäytäntöjen liput menivät abouttiarallaa loppuun todella nopeasti. Olisi varmaan ollut siistiä jossain (vaikka Maximissa!) käydä tuo katsomassa. Tosin, enpä taida olla kaupungissakaan tuolloin kun näytännöt ovat, niin ei harmita niin paljoa.
Kävin juurikin tuolla Maximissa katsomassa viikonloppuna viimein Inside Out -pätkän ja kyllähän tuo on jotakuinkin nokkelin leffa tänä vuonna. On kehunsa ansainnut. Ääninäyttelijöiden tunnistus on yksi todella viihdyttävä asia näissä animaatioissa, tällä kertaa onnistuin tunnistamaan tosin vain yhden. Richard Kind oli hauska valinta Bing Bongin ääneksi, siitäkin peukku. Suomeksi jos joutuisi animaatioita katselemaan, niin varmaan hirttäisin itseni kielelläni ensimmäisten vuorosanojen kohdalla.![]()
Heippa! Mulla kävi niin, että varasin liput sekä Maximiin että Tennispalatsiinjoten jos kiinnostusta löytyy niin voisin antaa ne Maximiin varaamani paikat vaikka sulle (Jos siis käy niin, että 3.1. olisit Helsingissä)? Kolmas rivi taisi olla joten ei mikään erityisen hyvä paikka mutta jos kelpaa
!
Olisi loistotarjous, mutta 98% varmuudella en ole kaupungissa, niin ei välttämättä kannata.Maxim olisi puitteidensa puolesta kyllä hieno paikka katsoa tämä, kun kerta sijoittuu tuonne menneen ajan Lontooseen. Voe rähmä.
No ei siinä mitään sen suurempia spoilereita ole. Vai onko? Itselle nyt mitään maata mullistavaa.
No mielestäni Doomsdayn eli elokuvan todellisen vastustajan (Lex Luthorin ohella) ilmestyminen on aika iso spoileri ollakseen trailerissa puoli vuotta ennen filmin ensi-iltaa.
Itse trailerista sama kuin yllä: Lex Luthor....äeh. Jessen näyttely ei vaan kolahda (taaskaan).
Itse olen diggaillut näistä kahdesta uudesta X-Menistä jopa enemmän kuin Avengerseistä, joten kyllä Apocalypseäkin kohtaan odotuksia löytyy. Traileri ei sen sijaan suurempia väristyksiä vielä tarjonnut.Ja sitten Äx-men Apocalypsen traileri. Ensimmäinen reaktio oli, että vieläkö näitäkin tehdään.