Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tossa noin ajattelin hetken istuskella marketissa ryöstöjä etsimässä, aluksi löyty aika pienessä ajassa pari pientä ryöstöä: Lupul 3k, Brown 8k (tästä en ole kovinkaan varma, kai se 10:llä menee) ja Stoll 1,5k (ei mikää iso, hyvästä pelaajasta halpa hinta, jos vaikka kaverille antais).

Näiden jälkeen ajattelin hetken vielä oottaa kun kerran nopsaan tuli näitä ja sitten tulikin pommi: P. Kane 8k:n osta heti. Nyt kyllä meni puckseja liikaa, enkä voi Biddaa Wardia 19k:n hintaan mutta olkoon, ilmaseks muuttu sekin Wardin hommaaminen täl Kane ryöstöllä. :D

Olet sinä vaan aina yhtä jäätävä näiden ryöstöjesi kanssa! :D

kummosii kokemuksii porukoilla on tosta iphonen hut soveluksesta.... Eli kuinka toimii???

Erittäin hyvin ja mikä parasta, hutin huutokaupat seuraa aina mukana duuniin ja muualle...

Ainut pieni miinus tosin et se ei ole läheskään yhtä jouheva ku pleikkarilla käytettynä, mut kortteja voi toki hakee ja huutaa samoin kriteerein... ja viimeisen minuutin hinnankorotukset ei päivity, kun pienin lukema appsin kellossa on alle 1 minuutti...

Kannattaa ehdottomasti ladata ja testata, itse ainakin olen tyytyväinen...

Erittäin hyvin ja mikä parasta, hutin huutokaupat seuraa aina mukana duuniin ja muualle...

Ainut pieni miinus tosin et se ei ole läheskään yhtä jouheva ku pleikkarilla käytettynä, mut kortteja voi toki hakee ja huutaa samoin kriteerein... ja viimeisen minuutin hinnankorotukset ei päivity, kun pienin lukema appsin kellossa on alle 1 minuutti...

Kannattaa ehdottomasti ladata ja testata, itse ainakin olen tyytyväinen...

Hyvä vaan etten omista applen romuja (Nokia for the win!), menis varmaan heikko koulumenestys vielä heikommaksi. :D

No siis kaikki hardcore huutokauppah*orat (olen itse lievä tapaus :D), pitää toisella kädellä applen sovellusta käytössä ja toisella selaa pleikkaria, ja viel sieltä kaikki ryöstöt joka paikasta. Nojaa, olishan se toki mukavaa tylsillä kursseilla sitä kännykkää räplätä ja ryöstöjä nakata, mutta ajatellaan nyt tulevaisuutta ja mahdolista jatko-opiskelupaikkaa. :D

Tuli äsken itekin vähän rikottua lakia kun oli Kiprusoff osta nyt 4k

Ja joku vei nenän edestä Yandlen 1800 osta nyt tai myöhästy 2sec

Siis miten te noita ryöstelette :D

Meette 1h kohdalle ja odotatte, että tulee uutta korttia ja jos tulee halvalla niin nappaatte sen pois? Is that dat eazy? Mä oon 20min kytännyt tolla tavalla ja ei mitenkään tuu hyviä...

Ps. wekinholle peukkua, yöllä ja tänään päivällä hyvät matsit! :)

Siis miten te noita ryöstelette :D

Meette 1h kohdalle ja odotatte, että tulee uutta korttia ja jos tulee halvalla niin nappaatte sen pois? Is that dat eazy? Mä oon 20min kytännyt tolla tavalla ja ei mitenkään tuu hyviä...

Ps. wekinholle peukkua, yöllä ja tänään päivällä hyvät matsit! :)

Joo ei kyllä tässäkään osotteessa löydy kunnon ryöstöjä tai nosto-onnea. Tänään nous paras pelaajakortti tähän mennessä 5k pakasta, A. Brunette.. :) Varmaan mielummin säästää sen seuraavan 50k ja ostelee sillä sitten muilta.

Selaritille kuin myös, hyviä vääntöjä oli ja tulee olemaan :cool:

Idea lienee se että "aloittelija" lentää vipuun, "95 overall" pelaaja jee !! sit maksaa "ylihintaa",no alkuun itsekkin kerran haksahdin tuohon.

maksoin n 2000 ylihintaa :mad: mutta vahingosta viisastuu tai sitten ei,mutta katson kyllä tarkkaan ennen ostoa.

Jep, kiitti. Tätä vähän ajattelinkin. Kai tuohonkin vipuun jotkut menee....

Nice! Tuli tänään napattua Jay Bouwmeester 4k:lla (markkinahinta 6-8k) ja Alexander Edler 8k:lla (markkinahinta 15-20k) :D

Laitoin muutaman pelin testauksen jälkeen Edlerin myyntiin. Onhan se hyvä puolustaja ja törkeän hyvä taklaaja, mutta hiukan liian hidas mun makuun. Bouwmeesteriltä sitä vauhtia löytyykin ihan mukavasti :D

Kukaan kiinnostunut ostamaan?

Eikö tuota Bouwmeesteriä myydä just jollai 4000 - 4500 ainai mitä mä katoin ku ostin sen 4k

Nyt on jotain kummallista tapahtunu... Onko tää hut jotenki muuuttunu? jotain päivityksiä tullu? vai oonko mä vahingossa oppinu pelaamaan jotenki eri tavalla paremmin? :D tuntuu et jokasta ketä on tullu vastaan ni oon pyörittäny aika 10-0, ja tällästä ei todellakaan oo tapahtunu ennen :eek:

Juuri äsken nappasin Mike Greenin huutokaupasta osta-heti hintaan 5250 pucksia. :cool:

Eikö tuota Bouwmeesteriä myydä just jollai 4000 - 4500 ainai mitä mä katoin ku ostin sen 4k
En mä vaan löytänyt yhtään noin halpaa Bouwmeesteriä. No anyway, halpa pelaaja silti, enkä ajatellut häntä laittaa myyntiin.

Tulipas tehty parit hyvät kaupat =D

Eka pakasta SOTW Howard --> myyntiin 100k ei mennyt. 50k ja joku pisti vaihtoehdotukseksi Lunkan. En suostunut. Sitten tuli Lunkka+RNH. En suostunut. Viimeiseksi Dougthy+Lunkka+TB vaihokortti. Ei voinut olla kuin suostumatta!

Tämän jälkeen tipahti vielä Marleau pakasta. 27k myyntiin ja joku rupesi vaihtoja ehdottamaan. Brodeur SOTW ja jotain muuta paskaa tuli aluksi. Aikansa yritti kaikkea kunnes Brodeur SOTW+ Peverly SOTW+ Subban+ Kane. Ei ollut vaikea kieltäytyä =D

Hyvä vaan etten omista applen romuja (Nokia for the win!), menis varmaan heikko koulumenestys vielä heikommaksi. :D

No siis kaikki hardcore huutokauppah*orat (olen itse lievä tapaus :D), pitää toisella kädellä applen sovellusta käytössä ja toisella selaa pleikkaria, ja viel sieltä kaikki ryöstöt joka paikasta. Nojaa, olishan se toki mukavaa tylsillä kursseilla sitä kännykkää räplätä ja ryöstöjä nakata, mutta ajatellaan nyt tulevaisuutta ja mahdolista jatko-opiskelupaikkaa. :D

Kyllähän se aika koukuttava on, kun se kulkee kokoajan mukana :D lisäks ryöstöjä ajatellen se on paljon nopeampi selata 1 tunnin kohdalle ku pleikka... Sitä myötä sä et edes tarvi enää opiskelupaikkaa, kun sul on niin saatanasti puckseja et elät niillä jo herroiksi... ;) Joten heitä se Nokias lähimpään vesistöön ja osta aito iPuhelin...

Asiasta kolmanteen, oli ehkä paras ilta kaikista pakkojen suhteen, 50 000 pucksia käytetty ja sieltä lävähti Hasek, SOTW Pacioretty, B. Ryan ja Byfuglien... Tää kertoo siitä et oma hetkeni oli ja meni, nyt ei enää osteta kortin korttia... Vielä kun noi nyt menis kaupaksi niin vihdoinkin riittää kiekot Malkinin metsästykseen... :)

Nyt on jotain kummallista tapahtunu... Onko tää hut jotenki muuuttunu? jotain päivityksiä tullu? vai oonko mä vahingossa oppinu pelaamaan jotenki eri tavalla paremmin? :D tuntuu et jokasta ketä on tullu vastaan ni oon pyörittäny aika 10-0, ja tällästä ei todellakaan oo tapahtunu ennen :eek:

Samaa ihmettelyä. Täytyy ehkä yrittää ainakin ottaa se niin että omaa hyvyyttä. Jää parempi mieli. Viimeiset 20 matsia 18-1-1 (!) ja kuukausitilastossa sija oli illalla 179. :O Hullua. Ja joukkueella jonka ykkösnyrkki on Umberger-Backes-Hemsky (eikä just nyt vaihdu). Ihan toisen tason joukkueita ollut vastassa. Yllättävän monella on kaikki starat :eek: . Mut taidan itse jatkaa tällä vähän toisella linjalla.

Aika hyvää tuuriakin vielä sen lisäksi kun pari 5k pakkaa ostin. Mike Green toisesta ja Henrik Zetterberg toisesta. Huh. Myyntiin menee. :)

Jos joku haluaa vähän harvinaisempia paitoja, niin mulla on 14kappaletta CHL paitoja. Eli siis seitsemän settiä, jossa sekä koti- että vieraspaita kyseiseltä joukkueelta.

Ei tule ihan jokaisella vastaan :D

Joo olipas taas kunnon vastustaja...tyyppi teki 7 maali 18 laukauksesta ja 4 oli samalla läpiajo-kikalla, sen Rinne päästi 4 maali vaikka lauoin 29 kertaa, onhan Rinne parempi ku Rask totta kai mut ihmetyttää vaa toi tyyppi ku hirvee lagiki oli aina mulla yleensä ku sain kiekon -.-

Mites nuo viikon tähdet? Ovatko ne noita "tähtiä" vain rajoitetun ajan, eli kokonaisuus palautuu normaaliksi jonkin ajan kuluessa vai pysyvätkö aina "tähtinä"?

Mites nuo viikon tähdet? Ovatko ne noita "tähtiä" vain rajoitetun ajan, eli kokonaisuus palautuu normaaliksi jonkin ajan kuluessa vai pysyvätkö aina "tähtinä"?

Pysyy aina "tähtinä"... Onneksi näin, muuten niidenkin myyntiarvo tippuis saman tien...

Kootenayn vieraspaidan ostin eilen illalla 500 pucksii ja amerikkalaiset oli yön aikana ostanu sen 3900 OH hinnalla :)

Ryöstö onnistuneesti suoritettu; Patrick Kane hintaan 2400, noh tosin kuukauden olen ryöstöä hakenut ja eka osu vasta kohdalle. 34000 Kanesta pyysin ja n.30min päästä se meni, sen jälkeen ei oo taas ryöstöjä tullut. Nyt alkais joukkue olla sillai kasassa että muutamia suosikkipelaajia vielä puuttuu. Ajattelin, että tekisin blogin HUT peleistäni/treideistä ym... pitäis sen aktiivisena jos on kävijöitä. Video capturee kommenteillakin vois harkita. Jos ei muuta niin vaikka omaksi iloksi. :D

PS. Saako omaa maalilaulua HUT:iin?

Ylös Bottom