Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ryöstö onnistuneesti suoritettu; Patrick Kane hintaan 2400, noh tosin kuukauden olen ryöstöä hakenut ja eka osu vasta kohdalle. 34000 Kanesta pyysin ja n.30min päästä se meni, sen jälkeen ei oo taas ryöstöjä tullut.


PS. Saako omaa maalilaulua HUT:iin?

Pakko kysyä, miten te näitä ryöstöjä teette? Päivitättekö jotain tiettyä sivua koko ajan vai mitä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas tämmönen ean moka elikkä voitosta tulee häviöitä tuohon etusivun tilastoon , mutta kun menen tilasto sivulle niin kaikki ok. Häviöistä en tiedä , koska en häviä : )
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten te ryöstätte tiedän että sitä kysyttiiin 1 sivu taaksepäin mut kuideski
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tietääkö joku minkä takia nämä CHL pelaajat ja paidat on niin kalliita? Joku oli tarjonnut Yakupovista 9000 pucksia.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tietääkö joku minkä takia nämä CHL pelaajat ja paidat on niin kalliita? Joku oli tarjonnut Yakupovista 9000 pucksia.
Veikkaan että johtu tosta kaupan/pakkojen muutoksesta, koska pronssi pakoista tulee vaan sopimuksia ja hopea pakkoja ostetaan suhteessa vähemmän huomattavasti kannattavampaan kulta pakkaan nähden, CHL pelaajat ja paidat on harvinaisempia. Sama homma on sm liiga paidoissa ja logoissa.

Miten te ryöstätte tiedän että sitä kysyttiiin 1 sivu taaksepäin mut kuideski
Huutokaupassa voi tehdä pukkeja monella tavalla, käy aina ku meet hutille läpi jotkut tietyt nimi pelaajat koska niitä
ei siellä huutokaupassa nyt niin paljoo ole että siihen tuhottomasti aikaa menis ja joskus löytyy halpa osta heti hinta.

Usein on myös nimi miehiä laitettu 3 päiväksi myyntiin alotus hinnalla 150, jos kauppa sattuu sulkeutumaan itelle otolliseen aikaan niin saatat saada hyvän pelaajan erittäin halvalla. Itse sain selänteen 900 pukilla tällä tyylillä.

Jos on vähän pääomaa, sanotaan vaikka 2000-3000 niin voit hieroa pikkunappulaa pistämällä hakukriteereihin NHL ja maksimi hinnaksi 250, sen jälkee kyttäät hyviä pelaajia, tasoa 82 tai siitä ylöspäin. Sen jälkeen lyöt ne myyntiin esim 300 osta heti 600 tai 83 tason pelaajista 400 osta heti 800. Sitä parempien pelaajien hinnata pyörii jo tonneissa eli kannattaa tarkistaa arvo ennen myyntiin laittoa.

Huutokaupan päättyminen kannattaa myös ajoittaa klo 04-06 suomen aikaan koska amerikan pojat tykkää maksaa noista pelaajista enemmän ku euroopan jantterit :) ainaki näin oon päätelly kun omat pelaajat tuntuu menevän yö aikaan paremmin kaupaksi ja päivällä ei millään. Jollain viisammalla saattaa tällä olla vielä parempia kikkoja mutta näillä pääsee ainakin alkuun :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Napsati ekan kerran itelleki pakoista... Viimiset 5k puckseja ja ostin kultapaketin. Sieltä Erhoff ja Kulemin... Ne myyntiin ja myyntirahoilla uus paketti mistä napsahti sit Martin St.Louis :D Eka kunnon pelaaja joukkueeseen, mut taidan laittaa myyntiin ku kattelin et n. 20k siitä vois pyytää... Sit kelpais täälläkin hetken aikaa ostella ukkoja :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itelle jäi vähän epäselväksi että saaks tässä hutissa ollenkaan rangersin ja flyersin winter classic paitoja?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaverin viimeisen 24h kunnon RYÖSTÖT, S.Weber osta nyt 2500, ja just parhaillaan riemuitsee skypessä kuinka sai just P.Marleun osta nyt 5k :eek: ite löydän vaan jtn parin kilon voittoja, ei Perkkele!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyi v*ttu mitä paskaa! Älkää vain ostako Viikon tähti Howardia, jätkä imi ku viimestä päivää. Kuvittelin että kaveri päästäis yläkulma vetoja maaliin, mutta ei kertakaikkiaan yhtään! Mutta mitä tulee mataliin vetoihin niin sieltä se 4 matalaa vetoa päästi, yksi random kääntölaukaus, toinen kainalosta, kolmas längeistä ja vielä neljäs längeistä liruen maaliin ja kukaan näistä vetäjistä ei ole sen parempi kuin Jussi Jokinen. Peli onneksi päättyi 7-5 voittooni sillä kaverin joukkue oli erittäin heikko verrattuna omaani, Varlamov toisessa päässäkin imi ku mikäkin imuri. 50 tonttua sain maksaa ja pahempi kuin Rinne. :D

Nyt molemmat myyntiin ja sitten mietitään mitä sillä n. 90k:lla ostaisi.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyi v*ttu mitä paskaa! Älkää vain ostako Viikon tähti Howardia, jätkä imi ku viimestä päivää. Kuvittelin että kaveri päästäis yläkulma vetoja maaliin, mutta ei kertakaikkiaan yhtään! Mutta mitä tulee mataliin vetoihin niin sieltä se 4 matalaa vetoa päästi, yksi random kääntölaukaus, toinen kainalosta, kolmas längeistä ja vielä neljäs längeistä liruen maaliin ja kukaan näistä vetäjistä ei ole sen parempi kuin Jussi Jokinen. Peli onneksi päättyi 7-5 voittooni sillä kaverin joukkue oli erittäin heikko verrattuna omaani, Varlamov toisessa päässäkin imi ku mikäkin imuri. 50 tonttua sain maksaa ja pahempi kuin Rinne. :D

Nyt molemmat myyntiin ja sitten mietitään mitä sillä n. 90k:lla ostaisi.. :rolleyes:

90k :llä käyt ostamassa mun Toewsin, 2h vielä huutoaikaa jäljellä. Lähtö 69 950 ja osta heti 84 500. Toiseksi halvimmalla lähtö onkin jo 85 000.. Että teet siitä vielä vähän voittoakin!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas... onkos tää veskarista kiinni vai mistä? Kaveri teki 5 maalia mua vastaan 10 vedolla. Kaikki sellasii etunurkkavetoja... tulee 2-2 tai 1-1 hyökkäykseen, vetää kiekkoo keskelle päin ja rannarilla etuyläkulmaan. Jokainen meni maaliin :D On kiva pelata kun porukka pelaa vaihtelevaa kiekkoa.

Veskarit hakee hirmukoppeja 2-1 tai 2-0 hyökkäyksien onetimereista mutta sitten menee jatkuvasti noita typeriä etunurkka maaleja. Paskan myivät :D Edelleen oon täysin sitä mieltä että 2012 oli paljon parempi. Ei tää mitään realistisempaa lätkää ole. Enemmän hölmöjä maaleja ja tää tekoäly on ihan sieltä ja syvältä. Porukka vaan huitoo kiekkoja ja maalit rökömaaleja. Ainakin omat pakit (kyllä, samasta joukkueesta) sinkoilee aina vastaan kaikkialle ja niistä pääsee luistelemalla vastustaja ohi. Samaa tapahtuu toiseenkin päähän. Vai onko tähän valittava joku taktiikka ettei ne sekoile? Hirvee säätäminen jos ennen jokaista hut peliä joutuu vaihtamaan kaikki taktiikat.. eikö niitä voi ees tallentaa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ou mama! Juuri avasin yhden 7,5k pakan ja kaiken paskan keskeltä erottui yksi 87 tehoinen pelaaja; Ryan Kesler :cool:

Myydä vai käyttää itse, kas siinä pulma.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ou mama! Juuri avasin yhden 7,5k pakan ja kaiken paskan keskeltä erottui yksi 87 tehoinen pelaaja; Ryan Kesler :cool:
Tädää. Eilen tuli 15k pakasta kolme 85 pelaajaa ja ilmaispakasta Timonen 84. Tämän innoittamana ostin just äsken 7,5k pakan ja tuli kaks 80 pelaajaa sekä yksi 66. Jepajee. Mieltä hieman lohdutti ryöstöt Hiller 2000 ja Crawford 300.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tädää. Eilen tuli 15k pakasta kolme 85 pelaajaa ja ilmaispakasta Timonen 84. Tämän innoittamana ostin just äsken 7,5k pakan ja tuli kaks 80 pelaajaa sekä yksi 66. Jepajee. Mieltä hieman lohdutti ryöstöt Hiller 2000 ja Crawford 300.
Mullakin on yleensä juuri tuollaista "tuuria" näiden pakkojen kanssa, mutta nyt onni potki ihan mukavasti.

Itse asiassa, kun tarkemmin ajatellee, niin oonhan mä ajan kuluessa saanut melko paljon hyviä pelaajia nuosta pakoista kuten Weber, Campbell, Fleury, Richards, Benn, Pominville, Grabner ja nyt Kesler.

Mutta silti n. 8/10 pakanavauksesta osoittautuu pettymykseksi, ja sitten alkaa vituttamaan kun heitti puckseja kukkulan kaivoon. Paras vitsi oli tämä Rare Player Pack, jonka luvattiin sisältävän "kaikista parhaimpia pelaajia". Crosbyn tai jonkun muun supertähden löytämisen toivossa päätin sitten avata niitä yhteensä kolme, ja paras pelaaja joka näistä kaikista tuli, oli Marc-Andre Fleury. Okei, hän on supermaalivahti ja sain Luongon ja 5k vaihdossa hänestä, mutta kaikki muut pelaajat jotka noista pakoista nousivat, olivat täyttä schaibaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas hyvät ryöstöt, Duncan Keith osta nyt 2k (arvo 17k) ja nugetti-hopkins osta nyt 1700
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyi v*ttu mitä paskaa! Älkää vain ostako Viikon tähti Howardia, jätkä imi ku viimestä päivää. Kuvittelin että kaveri päästäis yläkulma vetoja maaliin, mutta ei kertakaikkiaan yhtään! Mutta mitä tulee mataliin vetoihin niin sieltä se 4 matalaa vetoa päästi, yksi random kääntölaukaus, toinen kainalosta, kolmas längeistä ja vielä neljäs längeistä liruen maaliin ja kukaan näistä vetäjistä ei ole sen parempi kuin Jussi Jokinen. Peli onneksi päättyi 7-5 voittooni sillä kaverin joukkue oli erittäin heikko verrattuna omaani, Varlamov toisessa päässäkin imi ku mikäkin imuri. 50 tonttua sain maksaa ja pahempi kuin Rinne. :D

Nyt molemmat myyntiin ja sitten mietitään mitä sillä n. 90k:lla ostaisi.. :rolleyes:

Mä ihmettelen näitä teidän matseja, ketä vastaan te pelaatte? Mun matsit päättyy yleensä jotain 2-0 tai 3-1 tyyliin... Teillä tuntuu näitä 7-5, 8-6 ja muita ihan himmeitä tuloksia tulevan koko ajan.

Millaset on teidän maalivahtien torjuntaprosentit? Onko yli 80? :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikäs hutissa ois hyvä kakkosmole? Sellanen, joka napsis hyvin noita säbärannareita, pitäisi etukulmat kiinni ja riparit hoitais :D Vai onkohan sellasta edes olemassa.. Anyway hintakatto n. 8-15k.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

olikos hyvä ryöstö ku ostin Martin St.Louisin osta heti hinnalla 10000 pucksia ja 40 peliä oli sopparia mutta se oli muutettu vancouverin pelaajaks niin pystyykö siitä saamaan jotain 20000 pucksia?? Itse en ole mikään hyvä näissä hinnoissa. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

olikos hyvä ryöstö ku ostin Martin St.Louisin osta heti hinnalla 10000 pucksia ja 40 peliä oli sopparia mutta se oli muutettu vancouverin pelaajaks niin pystyykö siitä saamaan jotain 20000 pucksia?? Itse en ole mikään hyvä näissä hinnoissa. :D

Ostit mun kortin, oli ihan ok ryöstö :) Itelle piti vaan nopee saada 10 000 ja st.louis ylimääräsenä :D
 
Ylös Bottom