Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Pakko kysyä, miten te näitä ryöstöjä teette? Päivitättekö jotain tiettyä sivua koko ajan vai mitä?

Ryöstö onnistuneesti suoritettu; Patrick Kane hintaan 2400, noh tosin kuukauden olen ryöstöä hakenut ja eka osu vasta kohdalle. 34000 Kanesta pyysin ja n.30min päästä se meni, sen jälkeen ei oo taas ryöstöjä tullut.
PS. Saako omaa maalilaulua HUT:iin?
Pakko kysyä, miten te näitä ryöstöjä teette? Päivitättekö jotain tiettyä sivua koko ajan vai mitä?

ainaki näin oon päätelly kun omat pelaajat tuntuu menevän yö aikaan paremmin kaupaksi ja päivällä ei millään. Jollain viisammalla saattaa tällä olla vielä parempia kikkoja mutta näillä pääsee ainakin alkuun
 ainaki näin oon päätelly kun omat pelaajat tuntuu menevän yö aikaan paremmin kaupaksi ja päivällä ei millään. Jollain viisammalla saattaa tällä olla vielä parempia kikkoja mutta näillä pääsee ainakin alkuun  Eka kunnon pelaaja joukkueeseen, mut taidan laittaa myyntiin ku kattelin et n. 20k siitä vois pyytää... Sit kelpais täälläkin hetken aikaa ostella ukkoja
 Eka kunnon pelaaja joukkueeseen, mut taidan laittaa myyntiin ku kattelin et n. 20k siitä vois pyytää... Sit kelpais täälläkin hetken aikaa ostella ukkoja  ite löydän vaan jtn parin kilon voittoja, ei Perkkele!
 ite löydän vaan jtn parin kilon voittoja, ei Perkkele!