Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä ihmettelen näitä teidän matseja, ketä vastaan te pelaatte? Mun matsit päättyy yleensä jotain 2-0 tai 3-1 tyyliin... Teillä tuntuu näitä 7-5, 8-6 ja muita ihan himmeitä tuloksia tulevan koko ajan.

Millaset on teidän maalivahtien torjuntaprosentit? Onko yli 80? :D

No ei näitä kovin yleensä käy, enimmäkseen 1-4 maalin pelejä on ollut. Näitä ihme pelejä sattuu ehkä kerran 10 peliin. Mun veskarit pysyy yleensä siinä n. 90 torjunta%:ssa. Johtuu varmaan tasoeroista sillä maaleja tulee aivan sairaasti kun pelaa pienempi lvl:siä vastaan, molemmin puolin. Tykkään itse pelata parempia pelaajia vastaan, koska silloin tuntuu että tuurilla on pienempi merkitys ja pelit ovat tasaisia 1 tai 2 maalin pelejä. Näillä "huonoilla" on niin älyttömän hyvä tuuri ja heidän mv on kuin joku jumala. :D

No ei näitä kovin yleensä käy, enimmäkseen 1-4 maalin pelejä on ollut. Näitä ihme pelejä sattuu ehkä kerran 10 peliin. Mun veskarit pysyy yleensä siinä n. 90 torjunta%:ssa. Johtuu varmaan tasoeroista sillä maaleja tulee aivan sairaasti kun pelaa pienempi lvl:siä vastaan, molemmin puolin. Tykkään itse pelata parempia pelaajia vastaan, koska silloin tuntuu että tuurilla on pienempi merkitys ja pelit ovat tasaisia 1 tai 2 maalin pelejä. Näillä "huonoilla" on niin älyttömän hyvä tuuri ja heidän mv on kuin joku jumala. :D

Juuh.

Kukaan ei aiemmin huudellut millaisia prosentteja milläkin heidän vahdilla on ollut, kun kyselin. Itsellä näyttää tällä hetkellä Bobrovskilla olevan 90,9 edelleen ja Greissilla 90,2. MacDonaldilla joku 89,7. Kaikki pelanneet suurinpiirtein yhtä paljon. Hirveää eroa en ole huomannut vaikka välillä mulla oli maalissa Rask ja välillä joku AHL-jamppa.

Millasilla prosenteilla teidän maalivahdit poimii kiekkoja?

Miks mä en pääse ikinä pelaamaan sua vastaan? Eikös sun joukkueen nimi oo Salamat? Luulis että tulisit vastaan kun veikkaan että sullakin on 5 tähden joukkue ja olet top 100 all time rankingeissa.

Tuo kuulostaa hieman hullulle, mut totta se on... Kun vastassa on ns. statseiltaan heikompi joukkue, oma veska on ku lobotomian jälkeen... Kiekko jää pyörimään aina patjojen eteen, aina on joku ohjaamassa lämäreitä ja lisäks uskomattomat pommukiekot kimpoilevat maaliin lähes tauotta... Torjuntaprosentti noissa peleissä on siellä 60-80% kun taas kunnon allstar jengejä vastaan samat veskat koppaa n. 90-94% laukauksista...

Mistä pakasta näitä ohl ja whl joukkuetietoja saa?

Olisi pakko saada WHL Calgaryn kaikki kamat ja OHL Niagaran vieraspaita, mutta ei löydy vaikka kuinka ostan silver/gold packeja. Ei edes tule mitään muitakaan junnuliigojen paitoja yms.

Olisi pakko saada WHL Calgaryn kaikki kamat ja OHL Niagaran vieraspaita, mutta ei löydy vaikka kuinka ostan silver/gold packeja. Ei edes tule mitään muitakaan junnuliigojen paitoja yms.

7,5k pakasta muistaakseni tuli WHL Calgaryn kotipaita. :) Eilen laitoin myyntiin, en tiedä onko menny kaupaks. Tarjoa! Pyynnöt oli kaupassa jotain 17-20k.

Toisaalta se on kyllä aika komia, niinku kotipaitakin et jos ei hyvää hintaa saa niin vois ottaa käyttöön. :)

Millasilla prosenteilla teidän maalivahdit poimii kiekkoja?

Pelin alussa hommaamani Mike Smith on pelannut aika varmaa peliä, Rinne varasti 1. molarin paikan ja sen jälkeen Smithin torjunta% romahti alas (ihan kun olisi pelannut surkeasti vain sen takia että oli "vihainen" menetettyään 1. moken paikan :D), olisko kenties 7 nollapelii 19 ottelussa, 17-2-0 ja n. 90,7 t% (tämä oli likimain 92-93% ennen kuin Rinne vei Smithin tontin). Rinteellä taitaapi olla joku 88,7 t%, alussa se oli jossain 90% paikkeilla, parin vippailijan jälkeen tais putoo 86% mutta nousi sitten tuohon 88%:iin ja siinä on pysynyt.

Rinne taas pelasi ekassa pelissään nollapelin ja tokassa tätä paikkalukitus äijää vastaan romahti ja päästi 6 maalia (vai 5, en muista), tietenkin tärkeässä pelissä eli Elite playoffien ekalla kierroksella.. Viikon tähti Howard varmaan ekan pelinsä jälkeen eilen jossain 70 t%:ssa.. Taidan pikkuhiljaa palata Smithiin jos parempaa MV:tä ei löydy (vaikka yhden pelin perusteella en haluaisi Howardia tuomita, mutta niin hirveitä maaleja päästi..), mitä suotta käyttää 50k johonkin joka pelaa huonommin kuin 5-6k:n arvonen MV tai 35k veskariin joka pelaa joskus hyvin ja usein huonosti. :confused: Eniten on ollu ongelmia tehä maaleja Dipietroa ja Masonia vastaan, pitää varmaan myydä kaikki nää "huippuveskat" ja ostaa tollanen 2k:n veskari.

7,5k packista tuli joku päivä jonkun WHL jengin logo ja toisen WHL jengin paita (ei arvokas), luulin pakkausta erittäin huonoksi kun en nähnyt yhtään arvokasta pelaajaa mutta onneks nää "ei arvokkaat" paidat ja logot vähän lohduttivat, sillä niistähän saa suunnilleen enemmän kun 84 ovrl. pelaajista. :)

Miks mä en pääse ikinä pelaamaan sua vastaan? Eikös sun joukkueen nimi oo Salamat? Luulis että tulisit vastaan kun veikkaan että sullakin on 5 tähden joukkue ja olet top 100 all time rankingeissa.

En pelaile arkisin paljoakaan, ehkä yhden tai kaksi peliä päivässä (EASHL:lää pelailen enemmän). Vklp:na menee varmaan nelisen peliä päivässä, riippuen ehtiikö vai ei. 46-7-0 recordilla olen sijoittunut johonkin top 117, joten luulis et pääsisin sua vastaan aika usein. Jos oikein muistan niin täälläkin foorumilla on ollut tyyppi nimeltä b3lowski jos en väärin muista, häntä vastaan on tultu pelattua aika usein, melkein viikottain. :)

En pelaile arkisin paljoakaan, ehkä yhden tai kaksi peliä päivässä (EASHL:lää pelailen enemmän). Vklp:na menee varmaan nelisen peliä päivässä, riippuen ehtiikö vai ei. 46-7-0 recordilla olen sijoittunut johonkin top 117, joten luulis et pääsisin sua vastaan aika usein. Jos oikein muistan niin täälläkin foorumilla on ollut tyyppi nimeltä b3lowski jos en väärin muista, häntä vastaan on tultu pelattua aika usein, melkein viikottain. :)

Et väärin muista. :) Monta kertaa pelattu ja yhtä monesti oon takkiini ottanu.Susta tullu samanlainen target mulle kuin Youngi oli jossain vaiheessa.Tampereen pappa vaan ei enää oo kohde ku oon sen josku vahingossa voittanut,sua en.

Eniten on ollu ongelmia tehä maaleja Dipietroa ja Masonia vastaan, pitää varmaan myydä kaikki nää "huippuveskat" ja ostaa tollanen 2k:n veskari.

Itse huomasin saman...Masonia vastaan oli kaikkein vaikeinta ja niinpä ostin Masonin itselleni ja heti perään Cam Wardin ykkösveskaksi. Näillä pelannut nyt vasta 10 peliä, mutta hyvin on molemmat pelanneet.

Ei ole näiden 10 pelin aikana käyrä noussut otsaan kertaakaan veskan takia vaan aina tietää kyllä itse hölmeilleensä jos omissa soi.

Auttakaa miestä hädässä! Olen tässä yrittänyt kerätä koko Minnesota Wildin kokoonpanoa, jotta saisin tuon Trophyn. Minulta löytyy tällä hetkellä 16/26 Minnesotan miestä, ja he ovat seuraavat:

1. D. Heatley
  2. G. Latendresse
  3. S. Veilleux
  4. M. Koivu
  5. P. Bouchard
  6. D. Powe
  7. K. Brodziak
  8. M. Cullen
  9. E. Christensen
  10. W. Peters
  11. C. Clutterbuck
  12. J. Ortmeyer
  13. D. Setoguchi
  14. M. Scandella
  15. K. Foster
  16. N. Prosser

Tiedän, että minulta puuttuu seuraavat Minnesotan miehet:

1. M. Kassian
  2. J. Falk
  3. M. Lundin
  4. T. Gilbert
  5. J. Spurgeon
  6. J. Harding
  7. N. Backström

Lyhyen matikan laskutaitojeni mukaan tuosta tulee yhteensä 23, eli ketkä ovat ne kolme (3) pelaajaa, joita en ole vielä löytänyt?

Itsellä taas ongelma että puuttuisi HPK:sta yksi pelaaja mutta en vaan ymmärrä kuka se voisi olla kun ei marketissa tule ikinä vastaan. Tässä ne mitkä minulla ovat jos joku osaisi sanoa mikä on puuttuva pelaaja?

järvinen
tolvanen

tuulola
grönholm
lehikoinen
mäkelä
laamanen
alatalo

porseland
kärmeniemi
tuominen

turtiainen
laakkonen
kolehmainen
hämäläinen
sihvonen

zakrapan
leavitt
piispanen
juutilainen
pulliainen
kytnar

luomala
nieminen
roppo
saarinen

Tullut oikeasti huomattua, että tämä peli on kuin pelikonetta pelaisi. Pistänyt silmään tuo EA:n tasoituspaska ihan huollella silmään, tänään pelailin pitkästä aikaan 3 matsia, joista 1,2 ja 3 kunnon selviä pelejä, joista näkee jo kaukaa, että kohta tulee itselleni tai vastutajalle maali. Ensimmäisen pelin hävisin jatkoalla, kun kaveri pyöri meikän alueella minuutin samalla jätkällä, vaikka kuinka painoi R1 ja taklaili, niin tuntui, että jätkällä on erikeepperiä lavassa ja sitä oli. Tokaisin itselleni 30s ennen pelin päättymistä, että tuo tekee maalin, kun kiekko ei lähe mitenkään ja kappas minuutin pyörimisen jälkeen ekaveto maali. :eek:

Myös ottanut silmää, että miksi pelaajaa ei voi vaihtaa aloituksessa heti, kun pelaajat jäävät nyhtämään siihen aloitukseen, vaikka kuinka painaa vaihtonappulaa, se pysyy sentterissä se ohjaus, siitä on hienoo, kun vastustaja saa siitä kiekon ja pistää laiturin läpi, kun ei voi ottaa pakkia heti käyttöön. Oishan tätä peliä kiva pelata, mutta kun jokainen peli on jotenkin tasoitettu, johonkin suuntaan. esim itse vedät 10 kertaa: Ei maalia, vastustaja samasta paikasta 2-4 kertaa: 2 maalia. Oisi muuten kiva tietää millä perusteella tuo peli jakaa niitä maaleja :)

Myös ottanut silmää, että miksi pelaajaa ei voi vaihtaa aloituksessa heti, kun pelaajat jäävät nyhtämään siihen aloitukseen, vaikka kuinka painaa vaihtonappulaa, se pysyy sentterissä se ohjaus, siitä on hienoo, kun vastustaja saa siitä kiekon ja pistää laiturin läpi, kun ei voi ottaa pakkia heti käyttöön. Oishan tätä peliä kiva pelata, mutta kun jokainen peli on jotenkin tasoitettu, johonkin suuntaan. esim itse vedät 10 kertaa: Ei maalia, vastustaja samasta paikasta 2-4 kertaa: 2 maalia. Oisi muuten kiva tietää millä perusteella tuo peli jakaa niitä maaleja :)

Mä voisin alotuksista muuten vähän ragea. Se pistää vihaksi, kun vihulla on joku huippujengi, senaa pelaa mm. Väinö yms. huiput. Niin se on aivan se ja sama minkä aloitustyylin valitsee, 90% kerroista turpaan, yleensä vielä siellä laidassa odottaa joko Havlat,Grabner tjv. jolloin aloitus sidotaan, kansainvälisellä kentällä laidasta mun AHL-pakkien ohi :D

Ei siinä, kukin tyylillään, pikkuhiljaa osaa jo ottaa pakin käyttöön ja kääntää sen heti menosuuntaan ja kiekkoa pokemaan.

Tänään taas kaks matsia ehti pelaamaan, kaatui Pyrtzi ja joku muu suomalainen jonka statsit oli 100-10-5 ennen matsia..

Eilen tuli Pavelec ennakkotilauspakasta \o/ ei siinä, ei jengi vielä mikään toivottu ole, kun ykköskokoonpanolla mahtuu vielä eliittiturnaukseen missän on palkkakatto 27k :D

Nähdään kentällä!

Eikö ketään muita häiritse, että tuolla on TOTW -kortteja pelaajista, kuten esim. Selänteestä, joka ei ole tällä kaudella pelannut vielä peliäkään. Eikö noitten TOTW korttien pitäisi tulla niistä pelaajista, jotka ovat sillä viikolla pelanneet hyvin?

Itsellä taas ongelma että puuttuisi HPK:sta yksi pelaaja mutta en vaan ymmärrä kuka se voisi olla kun ei marketissa tule ikinä vastaan. Tässä ne mitkä minulla ovat jos joku osaisi sanoa mikä on puuttuva pelaaja?

Heitetään arpa ja sanotaan vaikkapa Aleksi Laakso? Varmaa tietoa ei ole, mutta HPK:ssa se näyttäisi pelaavan tällä hetkellä. Näköjään viime kaudellakin pelannut muutaman pelin.

Mikä ihme näitä kersoja vaivaa, yksi kaveri voitti mut jatkoajalla 2-1, jonka jälkeen inboxi kyllä lauloi :D Noh, onhan se varmasti hienoa voittaa minut :p

Ihan hyvin uudella jengillä mennyt, 18-1-1 record. Ei ole enään mitään superstaroja käytössä:
Michalek - Plekanec - Nash (ANA)
Marleau - Couture - Pavelski (SJ)
Erikkson - J.Staal - Horton (PIT)
Van Riemsdyk - Ruutu - Simmonds (PHI)

Johnsson - Myers (BUF)
Green - Burns (BUF)
Erhoff - Subban (BUF)

Miller & Mason (BUF)

Mikä ihme näitä kersoja vaivaa, yksi kaveri voitti mut jatkoajalla 2-1, jonka jälkeen inboxi kyllä lauloi :D Noh, onhan se varmasti hienoa voittaa minut :p

Ihan hyvin uudella jengillä mennyt, 18-1-1 record. Ei ole enään mitään superstaroja käytössä:
Michalek - Plekanec - Nash (ANA)
Marleau - Couture - Pavelski (SJ)
Erikkson - J.Staal - Horton (PIT)
Van Riemsdyk - Ruutu - Simmonds (PHI)

Johnsson - Myers (BUF)
Green - Burns (BUF)
Erhoff - Subban (BUF)

Miller & Mason (BUF)

Tykkään provosoida ihmisiä, mikä onnistuu melko usein. ;)

120k meni 7.5k:n pakkoihin onneksi ***** "paras" mitä noista ruikuista tuli oli sentään pavelec niin ei ota päähän ku vähä reunoilta stana...

Ylös Bottom