Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Nyt on sitten enää Edmonton (2x) ja Calgary jäljellä. Ilmoitelkaa vaikka tänne tai privaan, että miten onnistuu matsaaminen.

Täällä olisi kans jäljellä molempia vastaan yksi matsi. Ilmoitelkaa samalla siis tännekkin..

Toivottavasti Ottawa ja pensselisetä ilmestyy linjoille ajoissa. :D Tässä on vielä tiistai ja keskiviikko aikaa, mutta Ottawalla taitaa olla vielä kaikki kakkostickin pelit pelaamatta?

Columbus Torontoa vastaan pelaamatta. Rupeshan se oma peli kulkemaan parin tervaisen pelin jälkeen :)

Edit: Toronto saikin mänitserin :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että onko muut nähneet Edmonttonia paljoa linjoilla? Taitaa olla kokonaisuudessaan yksi peli plakkarissa tähän mennessä. Meikäläisen kanssa olisi toki kaksi koitosta, joten jo siinä saisi triplattua ottelumääränsä. Calgary on toinen joukkue jota vastaan pitäisi vääntää yksi matsi.

Eilen olin poikkeuksellisesti melkein koko illan änärin parissa, mutta en saanut pelattua kuin Carolinaa vastaan. Päivällä en valitettavasti pääse pelaamaan duunin takia.

Koitetaan saada nämä matsit pois alta viimeistään huomenissa, jookosta? Ei ole varmaan näille aktiivisemmillekaan kavereille mitään kovin suurta nautintoa odotella kun hitaamaat pelaa matsinsa.

Toronton uusi GM saadaan liigaan tänä iltana, toivottavasti kerkeää pelailemaan matseja pois ilman simulointia, onhan tässä vielä huomis-iltakin aikaa.

Toronton uusi GM saadaan liigaan tänä iltana, toivottavasti kerkeää pelailemaan matseja pois ilman simulointia, onhan tässä vielä huomis-iltakin aikaa.

Tosiaan pääsen noin 16sta aikoihin liittymään. Tänään ja huomenna illalla mulla on pelkästään kouluhommia, joten pääsen molempina päivinä siinä 16-22 välisenä aikana pelaamaan. Laittakaa vaan täällä viestiä, että monelta haluatte pelata, niin tuun boksille.

Tosiaan pääsen noin 16sta aikoihin liittymään. Tänään ja huomenna illalla mulla on pelkästään kouluhommia, joten pääsen molempina päivinä siinä 16-22 välisenä aikana pelaamaan. Laittakaa vaan täällä viestiä, että monelta haluatte pelata, niin tuun boksille.

Hyväksyn liittymispyynnön kuuden jälkeen, ikävä kyllä appsin kautta viestejä ei voi käsitellä ja aiemmin en konsolin ääreen kerkeä.

Itselläni on tämä päivä täynnä ohjelmaa, ehdin varmaan laittaa liittymispyynnön neljältä. Huomennakin ohjelmaa suhteellisesti mutta kyllä jonkun verran ehtii pelailla. Torstaina jokerit-hifk joka vie aikaa. Loppuviikosta vapaampaa ja detroitin gm siis olen

Toronton kanssa voitas koittaa huomenna iltasella pelata peli pois alta. Tänään siis iltavuorossa, josta suoraan takas aamuun. Huomenna varmaan klo16 jälkeen sopii.

Passiivisimmille GeeÄmmille laitettu livessä viestiä tänään, näin turnauksen alussa näin vielä tein mutta jatkossa täytyy itse kyllä olla aktiivinen.

NoumadNonomando, Jamppuu ja muut Pensselisedän kaverit keitä teitä nyt olikaan, potkikaas se ystävänne linjoille. Ei tää sarja pelaamatta etene..

Jees, laittelin itsekin nyt vielä xbox.comin kautta viestiä sekä Calgarylle että Edmonttonille josko saisimme sovittua sopivan ajankohdan peleillemme.

Onko Nashvillen GM käynyt pelailemassa omia pelejään? Olen laittanut perjantaina yksityisviestiä hänelle, mutta vastausta ei ole kuulunut, eikä näköjään ole käynyt perjantai iltapäivän jälkeen täällä foorumillakaan. Onhan tässä vielä tietty pari iltaa aikaa pelata, mutta tänään ainakin minulla on menoa kymmeneen asti.

Nashvillen kanssa taisin pelata oman matsini viime torstaina, mutta muuten en osaa tosiaan sanoa, että miten on ollut linjoilla. Saatiin Edmonttonin kanssa väännettyä nuo kaksi matsia. Saldona kummallekin joukkueelle yksi voitto. Toisen matsin Edmonton ratkaisi kirvelevästi reilu puoli minuuttia ennen matsin loppua. :)

Calgaryä vastaan pitäisi saada vielä väännettyä yksi matsi, niin on sitten tämän tickerin matsit paketissa. Sen jälkeen koittaakin kova arki kun aiemman GM:n vaihdot käyvät toteen. Saas nähdä, että miten hyvin uudet pelaajat sopeutuvat joukkueeseen.

Hieman omaksi yllätykseksi Anaheim johtaa läntistä konferenssia, mutta muilla tosin pelejä vielä pelailematta ;). Lisäksi Bobby Ryan jakaa parhaan maalintekijän paikkaa Vancouverin Daniel Sedinin kanssa.

1. Winnipeg Jets
2. Buffalo Sabres
3. Chicago Blackhawks
4. San Jose Sharks
5. Philadelphia Flyers
6. Colorado Avalance
7. Boston Bruins
8. Phoenix Coyotes
9.Carolina Hurricanes
10. Minnesota Wild
11. Anaheim Ducks

Tickin 2 pelit pelattu

1. Winnipeg Jets
2. Buffalo Sabres
3. Chicago Blackhawks
4. San Jose Sharks
5. Philadelphia Flyers
6. Colorado Avalance
7. Boston Bruins
8. Phoenix Coyotes
9.Carolina Hurricanes
10. Minnesota Wild
11. Anaheim Ducks
12. Florida Panthers

...ja huonosti menikin...toivon vaan että tämän tickin vastustajat oli parhaimpia pelaajia täältä...maalin karvaita tappiota melki kaikki kun ei maalinteko onnistu mistään...vihulainen kun menee maalinkin johtoon niin on laitettava kaikki attackit kehii et saa edes yhen puserrettua. tai sitten olen vain huonompi kuin luulin :)

Tickin 2 pelit pelattu

1. Winnipeg Jets
2. Buffalo Sabres
3. Chicago Blackhawks
4. San Jose Sharks
5. Philadelphia Flyers
6. Colorado Avalance
7. Boston Bruins
8. Phoenix Coyotes
9.Carolina Hurricanes
10. Minnesota Wild
11. Anaheim Ducks
12. Florida Panthers
13. Ny Islanders

Tickin 2 pelit pelattu

1. Winnipeg Jets
2. Buffalo Sabres
3. Chicago Blackhawks
4. San Jose Sharks
5. Philadelphia Flyers
6. Colorado Avalance
7. Boston Bruins
8. Phoenix Coyotes
9.Carolina Hurricanes
10. Minnesota Wild
11. Anaheim Ducks
12. Florida Panthers
13. Ny Islanders
14. Columbus Blue Jackets

Eipä näkynyt Pensselisetää ja Ottawaa tänäänkään vielä linjoilla! :/

Ei olisi kiva jos peli tulee simuloiduksi, koska olen ollut viime viikon torstaista asti, kun tämä kakkos tickki ilmestyi niin joka päivä aktiivinen boxilla ja olen ollut valmis pelaamaan pelejä vaikka joka päivä. :P Sen sijaan Pensselisetää ei ole boxilla näkynyt sitten 24.9. Tässä tilanteessa olisi reilua, että saisi botteja vastaan pelata koska häviäminen simuloinnilla vain sen takia, että vastustajaa ei ole linjoilla näkynyt tuntuu epäreilulta. :P Ymmärrän toki jos on esim. reissussa tai lomaa tai yms. mutta Pensselisetä ei kuitenkaan Milesizdeadillekkaan ole mitään syitä ilmoitellut miksi ei pääsisi pelaamaan? Tietääkseni?

Noh, toivotaan, että huomenna eksyy boxille kaveri...

Eipä näkynyt Pensselisetää ja Ottawaa tänäänkään vielä linjoilla! :/

Ottawa

Noh, toivotaan, että huomenna eksyy boxille kaveri...

Laitetaas itsekin, jos vaikka Ottawan gm sattuisi tänne eksymään. Toronto on huomenna tarvittaessa linjoilla. Kaksi peliä olenkin saanut tänään jo pelattua ja huomiseksi on sovittu yksi peli.

Edit: Odotetaan varmaan kierros loppuun asti, jotta ei hätäiltäisi, mutta tunnen varalistalla tällä hetkellä ensimmäisenä olevan kaverin ja luulen, että hän ehtisi pelaamaan ottawan pelit jo huomisen aikana.

Ylös Bottom