Vastaus: PlayStation 4 [Hype]
Se on pakko myöntää, että se olisi hienoa jos voisi suoraan striiminä katsoa kaverin pelaamista. Tosin tuossakin kiinnostaa vain niiden pelaaminen jotka tunnen ihan tosielämässäkin. Harmi vaan, että ainoastaan kaksi tuntemaani omistaa pleikkarin. Toinen niistä warettaa kaikki pelit pc:lle ja toinen ei pelaa koska padi on kuulemma paska Eli kumpikaan noista tuskin tulee seuraavaa pleikkaria ostamaan. No se siitä viihteestä sitten
Tosin tuokin on varmasti valinnan takana enkä itsekään kyllä haluaisi kenellekkään näyttää pelaamistani koska olen niin huono tai ainakin kuvittelen olevani.
Ja off-topickina pakko vielä sanoa, että kyllä ihmisellä on se oma päätös ainakin mitä mainoksiin tulee.
En osta mitään dovea vaikka iho on kuiva, en osta coca colaa koska se on kallista, en osta ristorante pizzoja koska lidlistä saa halvemmalla parempaa jota ei muuten edes mainosteta missään koskaan jne.
Peleistäkin kiinnostun sen perusteella mitä näen videoissa tai luen foorumilta. Foorumi viestit taas aiheuttaa sen, että menen katsomaan sitä videota ja jos tykkään niin saatan ostaa. Koskaan en osta mitään joka ei itseäni kiinnosta vaikka joku muu olisi sitä kehunut.
Pakko vielä sanoa, että ainakaan minun kohdalla ei voi kohdentaa sitä tarjontaa kunnolla. Normisti en esim tykkää puzzle peleistä ollenkaan, mutta catherine oli yksi 2012 vuoden parhaita pelejä tarinansa takia. Tykkään myös peleistä riippuen oikeastaan kaikesta paitsi jalkapallosta ja jääkiekosta ja sitten on paljon pelejä jotka ei kiinnosta ollenkaan vaikka ne edustaa sitä genreä mitä normaalisti pelaan.
Eli lopulta joudun edelleen itse etsimään ne itseä kiinnostavat pelit ja paskalla tuurilla aloitus ruudulla on liuta kamaa joka ei voisi vähempää kiinnostaa kuten boxin dashboardilla nykyään.