Vastaus: PlayStation 4 [Hype]
Ylipäätään tuntuu, että tässä pelätään ja kauhistellaan ihan turhaan asiaa, joka on toistaiseksi pelkkä visio ja sanahelinää. Kukaan ei tässä vaiheessa oikeasti tiedä, miten tuo suosittelu ja omien mieltymysten mukaan automaattisesti tarjoaminen tulee lopulta julkaisussa toimimaan. Käytännössä aina todellisuus asettuu sinne hypetyksen haavekuvien ja pessimistien kauhukuvien välimaastoon.
PS. Muistakaa, että Storessa on voinut jo ties mistä asti itse antaa 1-5 tähteä hankkimalleen sisällölle. Ahkerasti toimintoa käyttämällä voi periaatteessa saada parempia tuloksia suositteluihinkin. Pelkkä tieto lataamisesta on aika ylimalkainen pohja suositteluille, koska se ei kerro vielä lainkaan siitä, pitikö käyttäjä lataamastaan tuotteesta vai ei.
Lähde: PlayStation
Olen erittäin varma, että se on ihan valinnainen ominaisuus. Jo nykyään PlayStation Plus -jäsenien Automaattinen päivitys -toiminnossa on erikseen Lataa suositellut pelit ja videot -valinta. Edelleen monissa maissa nettiyhteyksillä on kuukausittaiset siirtorajat, joten jo pelkästään näiden käyttäjien parasta ajatellen mitään ei ladata automaattisesti ilman erillistä hyväksyntää.Toivon mukaan tuollaisen "tykkäät varmaan tästäkin"-ominaisuuden saa kytkeä kokonaan pois päältä tallennustilaa ja kaistaa viemästä.
Voit valita automaattiset päivitystoiminnot seuraaville kohteille.
Lataa pelien päivityspaketit
Lataa viimeisin käyttöjärjestelmä
Lataa suositellut pelit ja videot*
Synkronoi trophy-tiedot palvelimen kanssa
* Tämä toiminto ei ole käytettävissä kaikissa maissa tai kaikilla alueilla.
Ylipäätään tuntuu, että tässä pelätään ja kauhistellaan ihan turhaan asiaa, joka on toistaiseksi pelkkä visio ja sanahelinää. Kukaan ei tässä vaiheessa oikeasti tiedä, miten tuo suosittelu ja omien mieltymysten mukaan automaattisesti tarjoaminen tulee lopulta julkaisussa toimimaan. Käytännössä aina todellisuus asettuu sinne hypetyksen haavekuvien ja pessimistien kauhukuvien välimaastoon.
PS. Muistakaa, että Storessa on voinut jo ties mistä asti itse antaa 1-5 tähteä hankkimalleen sisällölle. Ahkerasti toimintoa käyttämällä voi periaatteessa saada parempia tuloksia suositteluihinkin. Pelkkä tieto lataamisesta on aika ylimalkainen pohja suositteluille, koska se ei kerro vielä lainkaan siitä, pitikö käyttäjä lataamastaan tuotteesta vai ei.
Lähde: PlayStation