Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

No näkeepä perjantaina kuinka ruuhkaista on.
Itse aion sen tikulle valmiiksi ladata, koska tiedän yhteyksien olevan silloin kuralla.

Toimiihan ne nyt vielä, mutta perjantaina eriasia kun koko eurooppa sitä latailee yhtäaikaa.

No toivotaan että ei ole mitään hirveää ruuhkaa. Eilen illalla kun pelailin Warframea niin jouduin kokoajan hirvittävän lagisiin peleihin, ilmeisesti joku squadista on aina hosti, ja jostain syystä peli antaa hostin viran sille jolla on pingi jossain 400 tienoilla. Sitten kun nämä tyypit lopulta pingasi ittensä ulos niin hosti siirty mulle, ja peli pyöri jouhevasti, tiimiläiset liikku sulavasti yms.

Peli saisi kyllä tunnistaa ja jakaa heti sitä hostia sen yhteyden mukaan eikä antaa sitä lagisimmalle tyypille :(
 
Vastaus: PlayStation 4

Jos päivityksen voi asnetaa tikulta niin onko PS4 kovalevy FAT32 vai NTFS?
PS4:n kiintolevyn tiedostojärjestelmää ei tiedetä, mutta PS4 tukee vain FAT32-tiedostojärjestelmällä olevia USB-kiintolevyjä/muisteja. NTFS-medioita ei tueta.
 
Vastaus: PlayStation 4

PS4:n kiintolevyn tiedostojärjestelmää ei tiedetä, mutta PS4 tukee vain FAT32-tiedostojärjestelmällä olevia USB-kiintolevyjä/muisteja. NTFS-medioita ei tueta.


No voi helvetti. Vaikka NTFS on Microsoftin kehittämä olisi ollut hienoa jos Playstation 4 olisi tukenut sitä. Mutta ei näköjään sitten :mad:
 
Vastaus: PlayStation 4

Väärä ketju kysyä mut sopii tähän jatkoksi niin menkööt eli, tukeeko sitten x360 tai one tuota ntfs tiedostojärjestelmää.
Sillä vaan ajattelin kun kuitenkin kyseessä on mikkisoftan omat systeemit, niin ei uskoisi et windows puoli tilittäisi pelipuolelta hirveitä rojalteja ntfs käytöstä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mites on, onko tuo netistä löytyvä päivityspaketti sellainen, että käyttikseen saa myös Suomen kielen? Vai pitääkö odottaa siihen to/pe firmisjulkaisuun suomalaisella Playstation saitilla?

Saa. Kielivalinnat kuten koneen mukana tulleessakin firmiksessä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ainakin yhden jälleenmyyjän mukaan Suomeen ei olisi tulossa Killzone megabundlea lainkaan :( Tämä siis on se isompi KZ-paketti, jossa konsolin ja pelin lisäksi on kamera ja toinen ohjain.

Harmi sinänsä, tämä paketti olisi itseä kiinnostanut etenkin nyt kun elokuussa tehty varaus ei riittänyt konsolin saamiseksi julkaisupäiväksi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Pari kysymystä heränny mieleen. Varmasti on vastattu jo, mutta jos joku kehtaisi vielä tarkentaa.
1. Onko tuo 1.51 pakollinen päivitys eli se kannattaa tehdä?
2. Voinko jo ladata jotain pelejä digitaalisesti storesta esim bf4? Vai aukeaako pelit vasta perjantaina ladattavaksi.
 
Vastaus: PlayStation 4

1. Onko tuo 1.51 pakollinen päivitys eli se kannattaa tehdä?
2. Voinko jo ladata jotain pelejä digitaalisesti storesta esim bf4? Vai aukeaako pelit vasta perjantaina ladattavaksi.
1. On, kannattaa.
2: Voit.
 
Vastaus: PlayStation 4

Harmi kun nyt julkaisussa ei ole saatavilla mitään mukavaa roolipeliä, sellaselle olis nimittäin nyt tarvetta :) Witcher 3 taitaa tulla vasta ens vuoden kesällä (?) ja Destiny alkuvuodesta. Mutta onko tulossa jotain muuta ropea nyt tähän ehkä alkuvuodelle?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eilen tuli pistettyä laite töpseliin ja 14 päivän ilmaisella plussakokeilulla koeponnistin pikaisesti Resogunia ja Contrastia. Yöksi pistin tulemaan Battlefield 4, jotta saa edes yhden ns. oikean pelin, mitä pelailla nyt alkuun mielenkiintoisempia julkaisuita odotellessa. Aamulla näytti töihin lähtiessä sekin olevan pelivalmiina iltaa varten. Netflixiä ei taida vielä olla saatavana ennen julkaisupäivää (?), mutta sitä voi kyllä käyttää PS3:llakin...
 
Vastaus: PlayStation 4

Mutta onko tulossa jotain muuta ropea nyt tähän ehkä alkuvuodelle?


Ohessa tällä hetkellä tiedossa olevat julkaisut:

Originally Posted by December 2013 (*indicates November 29th launch in Europe and December for NA)

War Thunder*
Putty Squad*
flOw*
Escape Plan*
Tiny Brains
Basement Crawl
Backgammon Blitz
Pinball Arcade
1001 Spikes
Doki Doki Universe
Mercenary Kings
Awesomenauts: Assemble

Originally Posted by January 2014

Don't Starve
Starbound (beta- not sure if private or public)

Originally Posted by February 2014

Final Fantasy XIV (beta)
LEGO The Movie The Game
Rayman Legends
Thief

Originally Posted by March 2014

Final Fantasy XIV
MLB 14: The Show
Infamous: Second Son

Originally Posted by No formal release date other than "Early 2014"

Driveclub
Wolfenstein
Destiny (beta- PS first)
The Binding of Isaac: Rebirth
PlanetSide 2
Legend of Raven
N++
Towerfall: Ascension
DiveKick
Minecraft
CounterSpy
Daylight
Deep Down
Hohokum
Helldivers
Pavilion
Rogue Legacy
Velocity 2X
Assault Android Cactus
Octodad: Dadliest Catch
Oddworld: New 'n' Tasty
Hotline Miami 2
Pool Nation Extreme
Primal Carnage: Genesis
Ray's the Dead
The Witness
Transistor
Road Not Taken
Secret Ponchos
Samurai Gunn
Guns of Icarus Online
Outlast
Switch Galaxy Ultra
Monochroma
Strider (available PS4 launch day in Japan- Feb. 22nd)


Lähde: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=723292
 
Vastaus: PlayStation 4

No toivotaan että ei ole mitään hirveää ruuhkaa. Eilen illalla kun pelailin Warframea niin jouduin kokoajan hirvittävän lagisiin peleihin, ilmeisesti joku squadista on aina hosti, ja jostain syystä peli antaa hostin viran sille jolla on pingi jossain 400 tienoilla. Sitten kun nämä tyypit lopulta pingasi ittensä ulos niin hosti siirty mulle, ja peli pyöri jouhevasti, tiimiläiset liikku sulavasti yms.

Peli saisi kyllä tunnistaa ja jakaa heti sitä hostia sen yhteyden mukaan eikä antaa sitä lagisimmalle tyypille :(

Noita lagi-kikkailuja Warframessa on ollut tietokoneellakin. Ja kyllä, homma toimii siten, että yksi sankareista on isäntä. Tietokoneella saa kuitenkin settingseistä säädettyä maksimi pingin, eli annettua pelille käskyn hakea tietyn luvun alle meneviä isäntiä. Toinen juttu, mitä ainakin tietokoneella sai hinkata ja käännellä ihan hemmetin pitkään, oli portit. Warframe tarvitsee vain kaksi porttia auki, mutta on niistä jotenkin tosi nirso. Mulla meni pitkään ennen kuin sain oman modeemin ja palomuurin konffattua siten, etttä WF alkoi tanssahdella iloisesti (alkoi pelejäkin löytyä enemmän).
Sorry OT, mutta noi ongelmat kuullostivat vain tutuilta ja sellaisilta, että ei heti kannattaisi heittää PSN:n syyksi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Noita lagi-kikkailuja Warframessa on ollut tietokoneellakin. Ja kyllä, homma toimii siten, että yksi sankareista on isäntä. Tietokoneella saa kuitenkin settingseistä säädettyä maksimi pingin, eli annettua pelille käskyn hakea tietyn luvun alle meneviä isäntiä. Toinen juttu, mitä ainakin tietokoneella sai hinkata ja käännellä ihan hemmetin pitkään, oli portit. Warframe tarvitsee vain kaksi porttia auki, mutta on niistä jotenkin tosi nirso. Mulla meni pitkään ennen kuin sain oman modeemin ja palomuurin konffattua siten, etttä WF alkoi tanssahdella iloisesti (alkoi pelejäkin löytyä enemmän).
Sorry OT, mutta noi ongelmat kuullostivat vain tutuilta ja sellaisilta, että ei heti kannattaisi heittää PSN:n syyksi.

Aivan, mun eka kokemus psn:stä ja Warframesta oli juurikin eilen illalla, joten luonnollisesti ajattelin heti että verkko on ruuhkainen. Mä en tiedä porteista sun muista asetuksista yhtään mitään, ja toivon ettei mun tarvi alkaa niitä säätämään :) On niitä pelejä löytynyt kyllä, en kertaakaan ole yksin joutunut kirmailemaan, varmaan väkeä tulee enemmän linjoille kun euroopan julkaisu on ohi?

Onhan tässä jotain maa/alue -kohtaisia palvelimia, eli en esim. Suomesta käsin pääse pelaamaan Jenkkien kanssa vaan peli hakee euroopasta hostin jos löytää?
 
Vastaus: PlayStation 4

Olipas NetAnttila nopea toimutuksissaan. Sai juurikin hakea oman PS4:nsä kotiin. Nyt sitten vain toivomaan että Battlefield 4 on saatu fixattua...
 
Vastaus: PlayStation 4

Aivan, mun eka kokemus psn:stä ja Warframesta oli juurikin eilen illalla, joten luonnollisesti ajattelin heti että verkko on ruuhkainen. Mä en tiedä porteista sun muista asetuksista yhtään mitään, ja toivon ettei mun tarvi alkaa niitä säätämään :) On niitä pelejä löytynyt kyllä, en kertaakaan ole yksin joutunut kirmailemaan, varmaan väkeä tulee enemmän linjoille kun euroopan julkaisu on ohi?

Onhan tässä jotain maa/alue -kohtaisia palvelimia, eli en esim. Suomesta käsin pääse pelaamaan Jenkkien kanssa vaan peli hakee euroopasta hostin jos löytää?
Laittelin sulle vähän privaa, niin ei mee turhan OT:ksi. Sen verran vielä, että regionin voi tosiaan valita, mistä etsii porukkaa, mutta ainakin aikaisemmin peli etsi myös kauempaa, mikäli oma lähiseutu ei tuottanut tulosta. :)
 
Vastaus: PlayStation 4

Lienee oikea ketju kysyä, että onko minnekään vielä perustettu PS4 peliseuraa hakeville omaa ketjua? Itselle riittäisi myös ketju pelkästään PS4 BF4-seuralle, liekö sellaista? En itse kyennyt ainakaan löytämään. Samantien kun alettais keräämään listaa BF4-pelaajista, niin ei tarvitsisi julkkarinakaan pelata yksin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Lienee oikea ketju kysyä, että onko minnekään vielä perustettu PS4 peliseuraa hakeville omaa ketjua? Itselle riittäisi myös ketju pelkästään PS4 BF4-seuralle, liekö sellaista? En itse kyennyt ainakaan löytämään. Samantien kun alettais keräämään listaa BF4-pelaajista, niin ei tarvitsisi julkkarinakaan pelata yksin.

http://www.konsolifin.net/bbs/playstation-turnaukset-peliseura/109151-playstation-4-peliseura.html
 
Ylös Bottom