Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yritin pelata Warframea, mutta siellä luki vain, että "waiting for 1 vote" ja en päässyt alottamaan peliä
3-4 tuntia oli kone päällä ja en edes kuullut tuulettimen ääntä.
Mutta kuinka pahasti facebook raiskaa videon laadun kun se raiskaa sinne upitut kuvatkin vaikka kuinka lataisi "korkealaatuisena".
Te joilla pleikkari jo kotona on, niin pysyykö se pystyssä ilman erikseen myytävää pystytukea? Haluaisin pitää sitä telkkarin vieressä mutta vaakana se ei siihen mahdu, eikä jaksaisi pulittaa 20e "turhasta".
Te joilla pleikkari jo kotona on, niin pysyykö se pystyssä ilman erikseen myytävää pystytukea? Haluaisin pitää sitä telkkarin vieressä mutta vaakana se ei siihen mahdu, eikä jaksaisi pulittaa 20e "turhasta".
Itse kysymykseen en osaa sanoa kun en konsolia omista, mutta eiköhän se tuki pidä sen kuitenkin huomattavasti vakaampana. Kuinka turha se 20e on jos estää mahdollisen kaatumisen ja koko konsolin hajoamisen?
Luulisin että konsolien jäähdytys toimisi paremmin vaakatasossa miten ne yleensä ovat, kun miettii noita jäähdytyssiilien asentoja ja lämpimän ilman kohoamista ylöspäin jne. Ei ole sen parempaa tietoa mutta näin olen mietiskellyt.Nojaa, kyllä aikamoinen imuri on. Vaikuttaakohan pystyasento mitenkään tuohon?
Luulisin että konsolien jäähdytys toimisi paremmin vaakatasossa miten ne yleensä ovat, kun miettii noita jäähdytyssiilien asentoja ja lämpimän ilman kohoamista ylöspäin jne. Ei ole sen parempaa tietoa mutta näin olen mietiskellyt.
Joissain lämpötilamittauksissa on ainakin sanottu koneen pysyvän viileämpänä pystyasennossa.
Joissain lämpötilamittauksissa on ainakin sanottu koneen pysyvän viileämpänä pystyasennossa.
Nojaa, kyllä aikamoinen imuri on. Vaikuttaakohan pystyasento mitenkään tuohon?
Tuli vain mieleen, että ei kai ole semmoinen maanantaikappale, mikä käy liian kuumana?![]()