Vastaus: PlayStation 4
Laite otettu käyttöön, vau jäi vielä puuttumaan. Lähtien unboxauksesta, joka oli todella arkinen.
Käyttis on kyllä mennyt eteenpäin, mutta pyörivää "This is waiting" ympyrää joutuu vieläkin katselemaan turhankin usein. Liikaa ilmoitellaan ja kysellään kaikenlaista. Ei mua kiinnosta jos trophyt synkronoi, tai että peli ladataan JA asennetaan. Mulle riittäisi tieto että peli on pelattavissa. Peruskäyttö on kuitenkin ihan sujuvaa. Vaimo huusi vierestä heti Windows tyyliä, ja sitä se munkin mielestä edustaa. Isoja, graafisia tiiliä pelkistetyllä taustalla.
Storesta löytyy vielä hassutuksia. Jos mä ostan pelin sieltä, minkä ihmeen takia mä en haluaisi ladata sitä?! Miksi se ei käynnisty automaagisesti, vai käynnistyykö? Meniköhän multa jotain ohi?
Pelaamisen aloittamista ladattaessa mä en osannut käynnistää. Ei onnistunut. Tuli vain latauspalkki, jota en kauaa jaksanut kattella. NBA2K14 käynnistyi vasta ladattuaan ilmeisesti koko pelin, ja asennettuaan. Tässä kesti tosi kauan, ehkä reilu tunti. Sittenkin tarjolla oli vain quick game, ja ruudussa luki pelin oma prompti, jonka mukaan peli installoi eikä kaikki ominaisuudet ole käytössä. Sama installoinnin prosenttiluku 11% näkyi ruudussa koko quick game pelin ajan. Buu! Toivottavasti tänään pääsee jo pelaamaan muutakin kuin quick gamea.
Rezogun ja Killzone näyttivät upeilta ja pelasivat sulavasti. Ohjain oli hyvä ja käyttiksen elementit näyttivät hyviltä. Kaikenkaikkiaan ihan perushyvä fiilis jäi. Ei mitään super-erikoista, mutta ihan toimiva paketti jota ei vituttanut käyttää. Voin kuvitella pelaavani tällä paljon enemmän kuin mitä PS3:lla tuli pelattua.