Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Toivottavasti oli ohimenevä vaiva toi tuulettimen huuto. Oli verrattavissa ekan 360:sen mökään. :-D
 
Vastaus: PlayStation 4

Mielenkiintoista, miksi Killzone bundlea tule myöhemmin. Yritin netistä ettiä tietoa, ja ainaki jotkut jo saanu semmonen bundle, ois vielä mukava tietä, onko oma paketti kasattu Japanissa :)
 
Vastaus: PlayStation 4

Yritin pelata Warframea, mutta siellä luki vain, että "waiting for 1 vote" ja en päässyt alottamaan peliä :(

3-4 tuntia oli kone päällä ja en edes kuullut tuulettimen ääntä.

Joo se tulee välillä, mut älä välitä. Painat ympyrää ja kattelet muita tehtäviä, tai sitä samaa. Jos siinä paikan nimen vieressä on kuvake missä on lukema, se tarkottaa että siellä on squadi valmiina, meet sinne niin pääset tod.näk sihe squadiin mukaan. Ja samoin jos joskus vaa meet peliin, voit painaa X:ää ja se alottaa ja kohta sun peliin liittyy porukkaa. Se on vähä hämärä systeemi eikä kerro sulle hirveesti muta painele vaa nappeja, pääset peleihin kyllä :) Joskus se voi heittää sut keskelle taisteluakin muiden peliin jos siellä on tilaa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mutta kuinka pahasti facebook raiskaa videon laadun kun se raiskaa sinne upitut kuvatkin vaikka kuinka lataisi "korkealaatuisena".

Kyllä se sitä tekee, mutta näillä mennään niin kauan kun ei ole mahdollista uppia suoraan Youtubeen. Tässä esimerkki:

Pleikkarin videotallennus -> Facebook -> omalle koneelle -> Youtubeen.

[video=youtube_share;weG2uafK78I]http://youtu.be/weG2uafK78I[/video]
 
Vastaus: PlayStation 4

Te joilla pleikkari jo kotona on, niin pysyykö se pystyssä ilman erikseen myytävää pystytukea? Haluaisin pitää sitä telkkarin vieressä mutta vaakana se ei siihen mahdu, eikä jaksaisi pulittaa 20e "turhasta".
 
Vastaus: PlayStation 4

Te joilla pleikkari jo kotona on, niin pysyykö se pystyssä ilman erikseen myytävää pystytukea? Haluaisin pitää sitä telkkarin vieressä mutta vaakana se ei siihen mahdu, eikä jaksaisi pulittaa 20e "turhasta".

Itse kysymykseen en osaa sanoa kun en konsolia omista, mutta eiköhän se tuki pidä sen kuitenkin huomattavasti vakaampana. Kuinka turha se 20e on jos estää mahdollisen kaatumisen ja koko konsolin hajoamisen?
 
Vastaus: PlayStation 4

Te joilla pleikkari jo kotona on, niin pysyykö se pystyssä ilman erikseen myytävää pystytukea? Haluaisin pitää sitä telkkarin vieressä mutta vaakana se ei siihen mahdu, eikä jaksaisi pulittaa 20e "turhasta".

Mitä nyt pikaisesti testasin sitä pystyssä pitää, niin kyllä se pysyy ilman tuota pystytukea jos ei mene heiluttelemaan sitä. Tuntui yllättävän tukevalta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Te joilla pleikkari jo kotona on, niin pysyykö se pystyssä ilman erikseen myytävää pystytukea? Haluaisin pitää sitä telkkarin vieressä mutta vaakana se ei siihen mahdu, eikä jaksaisi pulittaa 20e "turhasta".

Itse kysymykseen en osaa sanoa kun en konsolia omista, mutta eiköhän se tuki pidä sen kuitenkin huomattavasti vakaampana. Kuinka turha se 20e on jos estää mahdollisen kaatumisen ja koko konsolin hajoamisen?

Toi on sen verran littana että jos sitä pitää pystyssä ilman tukea, ja joku vaikka vahingossa törmää siihen tv-tasoon jossa seon niin taatusti kaatuu. Eri asia tietty jos sen saa johonkin rakoon sopivasti, mutta kyllä silti hankkisin sen tuen jos haluu pystyssä pitää.
 
Vastaus: PlayStation 4

Nojaa, kyllä aikamoinen imuri on. Vaikuttaakohan pystyasento mitenkään tuohon?
Luulisin että konsolien jäähdytys toimisi paremmin vaakatasossa miten ne yleensä ovat, kun miettii noita jäähdytyssiilien asentoja ja lämpimän ilman kohoamista ylöspäin jne. Ei ole sen parempaa tietoa mutta näin olen mietiskellyt.
 
Vastaus: PlayStation 4

Luulisin että konsolien jäähdytys toimisi paremmin vaakatasossa miten ne yleensä ovat, kun miettii noita jäähdytyssiilien asentoja ja lämpimän ilman kohoamista ylöspäin jne. Ei ole sen parempaa tietoa mutta näin olen mietiskellyt.

Joissain lämpötilamittauksissa on ainakin sanottu koneen pysyvän viileämpänä pystyasennossa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Joissain lämpötilamittauksissa on ainakin sanottu koneen pysyvän viileämpänä pystyasennossa.

Ai niinpä onkin, aika outoa. Luulisi vain ettei se tuolta pohjasta saa niin hyvin viileää ilmaa sisälle, ja taas yläosasta pitäisi imeä viileää ilmaa sisälle konsoliin alaspäin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Te joilla pleikkari jo kotona on, niin pysyykö se pystyssä ilman erikseen myytävää pystytukea? Haluaisin pitää sitä telkkarin vieressä mutta vaakana se ei siihen mahdu, eikä jaksaisi pulittaa 20e "turhasta".

Pysyy tuo pystyssä ilmankin. Itse en uskaltaisi ilman tukea kyllä pitää pystyssä. Ei hirveän isoa tönäisyä tarvitse näin lapsiperheessä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Eilen tuli haettua oma postista ja tunnin pelailun jälkeen kans tuuletin huusi kunnolla. Vaihdoin sit paikan tv-tason päälle ja pois sieltä välistä niin loppu huuto.
 
Vastaus: PlayStation 4

Eilen illalla tuli pieni kylmä hiki, nimittäin kun laitoin koneen päälle, ja vaihdoin kanavan HDMI:lle, niin kuva oli ihan vääristynyt ja säröilevä, sellainen mikä tulee vanhoissa kunnon telkuissa kun antenni ei ollut ihan kohdallaan. Pieni paniikki siinä sitten tuli että nonii nyt on konsoli paskana, päivän se kesti!

Mutta huh, vaihdoin kanavan takaisin tv:n puolelle, ja siitä takaisin peliin, ja tuolloin kuva oli täysin oikein. Mikä lie häiriö oli kyseessä, ilmeisesti tv:n puolelta kuitenkin kun kanavan vaihto auttoi.

Itse en tosiaan tuulettimen huutoa ole vielä kuullut, ja mulla on se konsoli siellä tv-tasossa yhdessä välikössä, olen tosin vain pelannut Warframea kun ei vielä ole mitään levypeliä, perjantaina saan bäfän. Jos se alkaa mullaki huutaa niin pitää kokeilla tota siirtämistä avoimempaan tilaan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Laite otettu käyttöön, vau jäi vielä puuttumaan. Lähtien unboxauksesta, joka oli todella arkinen.

Käyttis on kyllä mennyt eteenpäin, mutta pyörivää "This is waiting" ympyrää joutuu vieläkin katselemaan turhankin usein. Liikaa ilmoitellaan ja kysellään kaikenlaista. Ei mua kiinnosta jos trophyt synkronoi, tai että peli ladataan JA asennetaan. Mulle riittäisi tieto että peli on pelattavissa. Peruskäyttö on kuitenkin ihan sujuvaa. Vaimo huusi vierestä heti Windows tyyliä, ja sitä se munkin mielestä edustaa. Isoja, graafisia tiiliä pelkistetyllä taustalla.

Storesta löytyy vielä hassutuksia. Jos mä ostan pelin sieltä, minkä ihmeen takia mä en haluaisi ladata sitä?! Miksi se ei käynnisty automaagisesti, vai käynnistyykö? Meniköhän multa jotain ohi?

Pelaamisen aloittamista ladattaessa mä en osannut käynnistää. Ei onnistunut. Tuli vain latauspalkki, jota en kauaa jaksanut kattella. NBA2K14 käynnistyi vasta ladattuaan ilmeisesti koko pelin, ja asennettuaan. Tässä kesti tosi kauan, ehkä reilu tunti. Sittenkin tarjolla oli vain quick game, ja ruudussa luki pelin oma prompti, jonka mukaan peli installoi eikä kaikki ominaisuudet ole käytössä. Sama installoinnin prosenttiluku 11% näkyi ruudussa koko quick game pelin ajan. Buu! Toivottavasti tänään pääsee jo pelaamaan muutakin kuin quick gamea.

Rezogun ja Killzone näyttivät upeilta ja pelasivat sulavasti. Ohjain oli hyvä ja käyttiksen elementit näyttivät hyviltä. Kaikenkaikkiaan ihan perushyvä fiilis jäi. Ei mitään super-erikoista, mutta ihan toimiva paketti jota ei vituttanut käyttää. Voin kuvitella pelaavani tällä paljon enemmän kuin mitä PS3:lla tuli pelattua.
 
Vastaus: PlayStation 4

Noita ilmoituksia saa pois sieltä settings valikosta. En muista tarkkaan mistä, mutta siellä on lista josta saa valita mitä ilmoituksia haluaa nähdä :)

Ohjain yllätti positiivisesti, kun sopii todella hyvin käteen.
 
Ylös Bottom