Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tätä tarkoitan... En tossa viestissä syyttänyt sinua mistään eikä minulla se tilanne kiinnosta pätkän vertaa... Kohan voisit lopettaa ja olla hiljaa niinku viisaat teKee :) Sen sijaan auot päätäs kuin 12 v pikkupoika, Ei pahalla. :)

Viittasin kun kilpailun jälkeen syytit mua 6-0 ja miten mä muka auon päätä?

Sanokaas te, jos joku teistä yrittää tässä kohtaa teistä ohi ja te osutte, kumman vika se on?
http://youtu.be/CD3sWbrEUPY?t=58s

HEI MIHIN AIKAAN AJETAAN KISA?

Ei oikeen sovi mihinkään kohtaan päivästä, heti kisan jälkeen voisi muuten ajaa, mutta silloin on MTV3:n lähetys, ja muutenkaan en minä ainakaan pääse oikeastaan koko päivänä... Joten milloin ajetaan? Itse ehdottaisin että ajetaan lauantaina..

Nyt varsinin ku on tämmönen spesiaali kisa niin toivotaan et kaikki pääsee mukaan.. Sen takia ei mielellään lähetysten päälle... Onko joku jolle lauantai ei sopisi?

Pahoittelut kun en ole aiemmin hoksannut kattoa nuita lähetysaikoja..

HEI MIHIN AIKAAN AJETAAN KISA?

Ei oikeen sovi mihinkään kohtaan päivästä, heti kisan jälkeen voisi muuten ajaa, mutta silloin on MTV3:n lähetys, ja muutenkaan en minä ainakaan pääse oikeastaan koko päivänä... Joten milloin ajetaan? Itse ehdottaisin että ajetaan lauantaina..

Nyt varsinin ku on tämmönen spesiaali kisa niin toivotaan et kaikki pääsee mukaan.. Sen takia ei mielellään lähetysten päälle... Onko joku jolle lauantai ei sopisi?

Pahoittelut kun en ole aiemmin hoksannut kattoa nuita lähetysaikoja..

Ei nyt näin lähellä kisaa ruveta muuttamaan kisapäivää ainakaan aikasemmaksi ja sen kisan voi sitten katsoa myöhemmin vaikka nauhotuksen avulla.

En ainakaan pääse enää noin "myöhään". Kisan jälkeen vaan heti startti niin kävis mulle.

Niin ja kertokaa toki jos on joku jonka ajoon ette oo tyytyväisiä... Tuleeko Merimax, Santtu ja Aappo sunnuntain kisaan? Voitaisiin olla siellä tuomareiden chatis ennen tai jälkeen kisan?
Taitaa jäädä kisa väliin multa sunnuntaina :mad: itsellä turussa supermoto kisat ja ne loppuu joskus klo 17 . harmittaa kyllä pirusti kun ei ehdi mukaan ja muutenkaan en ole yli kuukauteen yhtään ajannut formuloita:eek: joten olis kyllä ollut kiva ehtiä mukaan,mutta ei voi mitään ellei kisa sitten ala joskus klo 18 aikoihin.

Joo ny on pakko sanoo mutta kisa aika on oletettavasti ollut KLO 17:00 niinkuin yleensä ja sitä ei ruveta muutteleen kesken viikonlopun. Ja hieno homma kun kohta kukaan joka äänesti tota 100% kisaa niin ei ees aja..

Ite tulen kyllä huomenna urkkimaan mahtuuko kisaan, mut näin lauantaina yht äkkiä on vähä paha alkaa järjestään aikataulut uusiksi :o

PLF1 aloitimme aika-ajon siinä 20:00, kilpailu ajettiin 50% pituudessa ja se taisi päättyä 21:30? Turva-autot pitkitti tuota kisaa. Tuomaristolle muuten huomautus, Monacossa seinät ovat erittäin lähellä ja niitä pystyy käyttämään hyödykseen. Toivottavasti seiniä käyttävät jäisi kiinni (videolle) ja niistä voitaisiin rangaistaa.

Joo ny on pakko sanoo mutta kisa aika on oletettavasti ollut KLO 17:00 niinkuin yleensä ja sitä ei ruveta muutteleen kesken viikonlopun. Ja hieno homma kun kohta kukaan joka äänesti tota 100% kisaa niin ei ees aja..
Itse lähetyshän loppuu klo 17.20 eikä tuo aloitusaika oo kovin monesti ennenkään vielä pitänyt, ja onpahan sitä alkamisaikaa muutettu ihan samana päivänäkin samasta syystä...

Mutta ajetaan siis klo 17.30. Pistää vaan ketuttamaan ku ei ite pääse mukaan.

Oon niin kauan mukana tässä kunnes toisin ilmoitan (Peli on lainassa 2 viikkoa, joten en voi osallistua kaikkiin loppuihin kisoihin välttämättä)

Paska rata ajaa, en halua tulla mukaan. Jos en muuta tekemistä keksi niin ehkä voisin tulla ja rysäyttää autoni jonnekin vaivihkaa ja kuvailla sitten teidän menoa.

Joo en kyllä itse tajua kuka järjen mies tämän radan halusi 100%.. Suurinosa näyttää muutenkin jäävän pois tästä kisasta... Ennen monaco oli yks mun lemppari radoista, mutta nykyään tossa radassa on kauhean vaikeeta saada sitä pitoa renkaisiin. Myös tuntuu olevan hieman sellanen pätkivä kuva joka lisää tuota vitutuksen määrää.. Paska kisa kyllä tulossa, mutta eiköhän tästä jotenkin kiva saada :confused:

Toki kisa voidaan siirtää viikollekkin.. Mutta tulisko sillon yhtään enemmän porukkaa mukaan... Epäilen mutta kertokaa mielipiteenne.

No itselleni käy hyvin tämä päivä, mutta toi kisan ajokohta sitten?
Olisko lähtökohtaisesti vielä 17.00? Itselleni kävis, että kisa starttaa 17:00-18:00 välisenä aikana. Kuhan ei vaan mene liian myöhään, koska huonolla tuurilla tossa kisassa menee yli 2 tuntia. Olis kans kiva saada mahdollisimman monta kisakuskia sinne paikalle. Mitäs mieltä täällä sitten ollaan? Santtu on ilmoittanut, että pääsee 18.00 aikoihin.. Paria kuskia ei näytä kiinnostavan tulla ollenkaan kisaamaan joten mitäs tehdään?

Ylös Bottom