Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

se ei ole kaatunut mihinkään..ainoastaan chatti ei toimi..

HUOM!!!
kutsun vain normi nikit ensin ja jos ei toimi niin keksitään jotain :rolleyes:...E, ota vaan se ykkös nik käyttöön
Siis Booris mulla ei yhdistä ollenkaan Enkmanni nimimerkillä tonne. Yrittäny 15min eikä onnistunu. Kakkos nimimerkillä pääsin vaivatta sisään!

Ja varmasti kaatui, koska MeriMax just sanos, että sen kavereista lähti kuulemma joku 10 samaan aikaan offline ja itse olin yksi niistä. Yhtäkkiä tuli "yhteys katkennut PSN päläpälä" eikä yhdistä enään takaisin. Maxilla trophyt näyttää 1 eikä pääse chattiin.

no prkl...Eeeenkmanni olikin oikeassa..ei toimi mikkää nyt sit!!! tarttee bootata perhana kaikki laitteet ja ellei toimi niin tarttee kattoo myöhemmi uurestaan

No jos ei toimi niin siirretään vaan myöhemmälle... Niin pääsis kaikki mukaan :)

PSN on siis "kaatunut". Pieniä yhteys ongelmia kuulemma. Pitäisi alkaa tunnin sisällä toimimaan ellei tarvitse huoltotoimenpiteisiin ryhtyä.
Toivotaan nyt, että tuo ei ole niin suuri ongelma.
LAITTEISTON UUDELLEEN KÄYNNISTÄMINEN EI SIIS AUTA ASIAAN!

Ps: Omat ongelmat:
- En pääse chattiin, en pysty lähettämään mailii ja en uskalla kirjautua ulos.:cool:
EDIT! ELI ONGELMA VOI SITTENKIN OLLA LIITTYMÄSSÄ! Sonera ainakin yksi ehdokas.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jos nyt ruvetaan tänään siirtää myöhemmäksi niin silloin kyllä kannattaa vetää vaan 50% kisa, mutta jos kisa siirretään ens viikonlopulle niin silloin voidaan vetää 100% kisa.

Juu siis en tarkottanut että tänään ajettas... Ajetaan vaikka viikolla 50%kisana tai ens viikonloppuna.. Itse en kyllä pääse varmaan ens viikonloppunakaan ku muutto käynnissä..

No tehdäänkös niin, että odotellaan alkaako toimimaan ennen 19.00.. Jos alkaa niin vedetään vain 50% kisaa vai siirretäänkö kisapäivää tuonnemmaksi? Pidetään kansan äänestys. Itselleni sopivat maanantai, keskiviikko ja sunnuntaina 17:00-22:00 välisenä aikana :cool:

Mikähän hemmetti tähän systeemiin nyt tuli:eek: Harmittaa jos koko kisa jää ajamati nytten:(
Kuinkas monella on muuten internet tarjoajana Sonera, joilla näitä yhteys onkelmia on, vaiko löytyykö muita käyttäjiä samoilla ongelmilla?

Booris resetoi modeeminsa eikä yhdistä verkkoon enään ollenkaan. osaako joku antaa vinkkiä?

Joo tää johtuu Sonerasta, koska seurasin niiden kotisivuja. Vikailmoituksissa oli hetki sitten jonotusaika 0min ja nyt kun päivitin sivun niin 24min :/

Booris resetoi modeeminsa eikä yhdistä verkkoon enään ollenkaan. osaako joku antaa vinkkiä?

Joo tää johtuu Sonerasta, koska seurasin niiden kotisivuja. Vikailmoituksissa oli hetki sitten jonotusaika 0min ja nyt kun päivitin sivun niin 24min :/

Ei kyllä oo ainoastaan soneran ongelman vaan pleikkarin ihan oma koska ite en pääse chättiin jne. Vaikka on elisan netti

Eiköhä peruuteta tää kisa ja siirretään vaikka ens vkl? Ei jaksa tässä ootella tietoa...

Kyllä mä nyt pääsin chättiin ja muutenkin näyttää toimivan

Ylös Bottom