Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

5-5 on äänet, mutta Brada vaihto vissiin sunnuntaihin eli 6-4 sunnuntaille.. Huono homma minun kannalta, sillä muuttohässäkässä on aika todennäköistä että en pääse paikalle mutta yritetään. Monacossa olen kautta aikojen silti pärjännyt ehkä parhaiten joten kivahan se olisi taas yrittää päästä sinne kärkiviisikkoon.. Oma veikkaukseni on että maaliin ei pääse kuin 7 kuskia.. Muut joko rikkoo autonsa tai menettää hermonsa Monacon kaiteitten välissä :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jahas, se olis multa sitten kahden peräkkäisen kisan väliinjättö. Silverstonessa sitten oon taas viivalla.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

eilen siis pitkästä aikaa otin ratinjapolkimet esiin..ensiksi pölyjen putsaus ja eikun menoksi..
reenasin helpointa rataa eli Espanjaa, se meni jo ihan mukavasti en jääny ku pari kymppää omalle parhaalle ajalle, kuitenkin kahdelle ekalle sektorille melkee jokakerta näytti purppuraa,mut vikassa sit jäinkin jostain syystä..
mutta sitten Bradan kanssa Monacoon :D ei ollukkaa enää niin helppoa, aika-ajoissa eka lämmitys kierros ja siipi riki, eikun varikolle hakemaan uutta siipeä, sit rauhallisemmin lämppäri kiekka, ja pääsuoralla urkuauki JA aivan samanlainen kolari mitä Massa veti kisassa, eli ensimmäinen mutka tuli tutuksi ja etupyörät lensi hienossa kaaressa hevonV*****n ja kattelemaan/oppimaan Bradan ajolinjoista ehkä jotakin :rolleyes:

ei se kuitenkaan ihan välittynyt meikäläisen korvien väliin se "oppi" kun katoin Bradan menoa, nimittäin kisassa 12 kierrosta ja saman verran stoppeja ja uusia siipiä..sit loppuikin huumori ja vetäsin seinään :D

sori OT mut halusin jakaa teidän kanssa tämän "ihanan" jälleen-näkemiseni ratinjapolkimien kanssa, kiitos nam :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

eilen siis pitkästä aikaa otin ratinjapolkimet esiin..ensiksi pölyjen putsaus ja eikun menoksi..
reenasin helpointa rataa eli Espanjaa, se meni jo ihan mukavasti en jääny ku pari kymppää omalle parhaalle ajalle, kuitenkin kahdelle ekalle sektorille melkee jokakerta näytti purppuraa,mut vikassa sit jäinkin jostain syystä..
mutta sitten Bradan kanssa Monacoon :D ei ollukkaa enää niin helppoa, aika-ajoissa eka lämmitys kierros ja siipi riki, eikun varikolle hakemaan uutta siipeä, sit rauhallisemmin lämppäri kiekka, ja pääsuoralla urkuauki JA aivan samanlainen kolari mitä Massa veti kisassa, eli ensimmäinen mutka tuli tutuksi ja etupyörät lensi hienossa kaaressa hevonV*****n ja kattelemaan/oppimaan Bradan ajolinjoista ehkä jotakin :rolleyes:

ei se kuitenkaan ihan välittynyt meikäläisen korvien väliin se "oppi" kun katoin Bradan menoa, nimittäin kisassa 12 kierrosta ja saman verran stoppeja ja uusia siipiä..sit loppuikin huumori ja vetäsin seinään :D

sori OT mut halusin jakaa teidän kanssa tämän "ihanan" jälleen-näkemiseni ratinjapolkimien kanssa, kiitos nam :cool:


HEH :D:D

se vaatii muutaman kymmenen tuntia reeniä ennekun siitä tulee yhtään mitään..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eikä toi Monaco varmaa ole paras paikka alottaa ratilla treenausta :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voi saakeli sentään kun en pääse keskiviikkona kun koulun kanssa joku paska retki ja sunnuntaina karting kilpailut... Sunnuntain kannalla olen ;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiinnostasko ketään alottaa co-op meitsin kaa? Olis kiva päästä ajelee jonkun kaa kun en ole tässä sarjassa enää vakiokuski, mutta tuurata voin tarvittaessa. Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa!


PSN:mir02k1
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Booriksella ollu aika hauskaa näköjään. HEHE :D
Itsekkin nyt päätin harjoitella tuota Monacoa TractionC: OFF:illa ja piru sentään... ajathan parani eikä läheskään niin usein seinään kuin Mediumin kanssa :p
Tosin syy voi olla sekin, että vedin kaasulla hieman rauhallisemmin mutkassa/mutkan jälkeen..
Kuiteskin uusi Personal Best aika-ajoissa 1.13.913 ja aikasempi oli vaivaiset 1.14.896
Paranemaan päin siis ollaan menossa. Toivottavasti kisa onnistuu sitten ensviikol!:cool:

Ps. Sellanen asia vaan Vehka:lle, että sauberilla on 102p.. Eiks 70+32=102 eikä 92? :D
Kannattaa varmaan korjata tuo virhe tuolta :)

EDIT:
Tietääkö kukaan minne vois laittaa ehdotuksia tohon seuraavaan F1 peliin?
Kun itse haluaisin sellaisen uudistuksen kun:
Vois ajaa noita muita ratoja netissä jotka on ollut ennen vanhaan mukana F1:sissä. Elikkäs Imola, Indianapolis.. ymym.
Sit tietenkin Ranskan GP, Vanha Hockenheimi, Silverstoni ja Catalunia. Ja tietenkin Nyyrburingi ;)
Omasta mielestäni olis hauskaa päästä ajamaan netissä noita vanhoja klassikkoja toisia kuskeja vastaan. Ei pitäis olla kovinkaan vaikea toteutus. Vanha Hockenheimi oli kyl loistava! :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Liityn itsekkin tuohon Monaco keskusteluun.
Itse en vieläkään uskalla tosissani kisailemaan traction offilla monacossa, mutta aikoja hieman.
Providing Grounds:
DRS päällä: 1.12.107
DRS Off: 1.13.487

Online:
Aika-ajo: 1.12.765
Kisa: 1.13.278

Eli kovaa tullaan nykyään!:D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiinnostasko ketään alottaa co-op meitsin kaa? Olis kiva päästä ajelee jonkun kaa kun en ole tässä sarjassa enää vakiokuski, mutta tuurata voin tarvittaessa. Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa!


PSN:mir02k1

Määä voisin ajella jos annat hyvän vastuksen ;)

Enkmanni: CM on yrittänyt saada vanhoja autoja & ratoja mutta ne perkeleen lisenssit...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

varsinkin tuo IMOLA olisi kyllä siisti saada seuraavaan peliin jo mukaan..mutta taitaa juurikin kaatua noihin lisenssi asioihin..
ja siksi tuo Imola, koska kaikki varmasti muistavat vuoden 1994 kisaviikonlopun :(
+
tämän seuraavan aika-ajon
:D Häkä vs Schumi enjoy...(muistakaa äänet täysille!!)

Mika Häkkinen qualifying in San Marino 2000 - YouTube
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tuskin 1994 tapahtuman takia, eihä sitä mutkaa ole enää siinä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tuskin 1994 tapahtuman takia, eihä sitä mutkaa ole enää siinä.
tarkoitin lähinnä tuota rataa ns yleisesti..mutta jos haluat viilata pilkkua niin onnistuit siinä ;) olet varmasti nyt "onnellinen"
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitä helvettiä? :D

Mut asiasta perunaan, monelta toi Monaco on?
no sitä helwettiä :p
eikö se ole Sunnuntaina?? ainakin äänet oli jossain vaiheessa 6-4 sununtaille..
jos joku jaksaa niin laskee ne äänet..ite en ainakaan tänään pääse
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Anteeksi tietämättömyyteni, mutta ajetaanko se Monaco tänään vai sunnuntaina? Ihan vain kärkkyen paikkaa jos joku jättää tulematta :D


Ja Coke, aloitin jo taikojan kanssa, mutta onhan mulla 2 accountia. Tosin Santtukin kysyi, mutta ei ole kuulunut sen jälkeen. :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Anteeksi tietämättömyyteni, mutta ajetaanko se Monaco tänään vai sunnuntaina? Ihan vain kärkkyen paikkaa jos joku jättää tulematta :D


Ja Coke, aloitin jo taikojan kanssa, mutta onhan mulla 2 accountia. Tosin Santtukin kysyi, mutta ei ole kuulunut sen jälkeen. :rolleyes:

Se olis kyllä ainakin mun kannalta hyvä jos tänään ajettais, koska sunnuntaina en enää voi osallistua ja Montrealinkin joudun jättämään väliin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sunnuntai voitti äänestyksen eli sunnuntaina ajetaan! Ehdottaakaa kellonaikoja ja kertokaa et mikä aika ei passaa. Sadan prosentin kisana ajetaan niin menee varmaan se 2 tuntia ainakin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

no sitä helwettiä :p
eikö se ole Sunnuntaina?? ainakin äänet oli jossain vaiheessa 6-4 sununtaille..
jos joku jaksaa niin laskee ne äänet..ite en ainakaan tänään pääse

''Pilkunviilaaja'' tarkoitti kellon aikaa

Edit

Mulle kelpais varmaan mikä vaa mut toi 17:00 ois aika nice, mutta niinkuin sanoin. Mikä vaa kelpaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom