Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Olin yhdeksäs semmoisessa sarjassa kuin Overtakes Of The Week (Osa 18). Ohitin Aapon Monzassa tuossa KFIN mini-sarjassa:
F1 2012:- Overtakes Of The Week #18 - YouTube

Pahamaineinen Monzan minisarjakisa :D

En muuten vielä tänäänkään ehdi PLF1:n Austinin osakilpailuun, kun on tuo WRC 3-sarjan päätöskisa samoihin aikoihin, mutta sitä seuraavaan kisaan tulen luultavasti ratilla.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Emmä muista ulkoo niitä, jonkunlaiset.

Voitko katsoa ne ja laittaa tänne ? Helpoiten menee kun ottaa kuvan asetuksista. Ois ihan mukava, kun porukat jakais noita asetuksia, niin vois kokeilla, ettei kaikkea tarvis tyhjästä nyhtää :) voin laittaa omat, kunhan pääsen pelin ääreen loppuviikosta.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voitko katsoa ne ja laittaa tänne ? Helpoiten menee kun ottaa kuvan asetuksista. Ois ihan mukava, kun porukat jakais noita asetuksia, niin vois kokeilla, ettei kaikkea tarvis tyhjästä nyhtää :) voin laittaa omat, kunhan pääsen pelin ääreen loppuviikosta.

Mun mielestä pistin omat asetukset tähän topicciin (en muista mille sivulle) mutta pistetään ne nyt uusiks:

Steering saturation 70%
Steering linearity 30%

Muihin en ole koskenut. Ja omistan Driving Force GT ratin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ois ihan mukava, kun porukat jakais noita asetuksia, niin vois kokeilla, ettei kaikkea tarvis tyhjästä nyhtää :) voin laittaa omat, kunhan pääsen pelin ääreen loppuviikosta.

Codiesin foorumi - Post Patch Steering an Official Response Lee Mather

Ekassa viestissä on varmaakin ihan hyvä lähtökohta josta voi alkaa säätämään ohjausta omaan makuun sopivaksi. Jos haluat rattiin laajempaa kääntösädettä niin laita saturationia pienemmälle ja vastaavasti saturationia lisäämällä ratin vaatima kääntösäde pienenee.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

pitäisköhän mun lisätä noihin brake-throttle deadzoneen hieman? en vaan voi käsittää tuota jarrutuksen viivettä..taas eilen koitin ja hermot vaan meni..
prkl..taidan nakata kko roskan tuohon pihan jätelavalle mikä siihen tuotiin sopivasti sunnuntaina :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Se deadzonehan sen viiveen just tekee... Kaikki pois vaan. Kokeile vaikka nuilla mitkä coke laitto ja kaikki muut nollille.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mulla G27:lla on säädöt
Steering Deadzone:2
Steering Saturation:65
Steering Linearity: 10
Loput nollaa...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oliko meillä tää Monaco 100% kisa? :D
Juu olihan se.. Tänään osoitit taas henkisen iän puutetta mutta ei mitään, toivottavasti menee sunnuntaina kisat hyvin eikä sitä tarinaa enään kisan jälkeen tule.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eihän tossa 100prossan monakossa oo mitään järkee :eek:

Plf1 sarjassa eilen ajeltiin monako 50% ja 4 kertaa tuli turvaauto ja mä jouduin käymään 6kertaa varikolla vaikka ajo kuinka varovasti niin ei siä voi osumatta selvitä:o

Mutta jos porukat sataa prossaa haluaa niin mikäs siinä :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eihän tossa 100prossan monakossa oo mitään järkee :eek:

Plf1 sarjassa eilen ajeltiin monako 50% ja 4 kertaa tuli turvaauto ja mä jouduin käymään 6kertaa varikolla vaikka ajo kuinka varovasti niin ei siä voi osumatta selvitä:o

Mutta jos porukat sataa prossaa haluaa niin mikäs siinä :)

Kyllä sen pystyy ajamaan puhtaasti :) Itsekkin ajoin eilen ihan puhtaasti ja tein vain kaksi pysähdystä...

Ja tämänhän se on porukka äänestänyt joten ajetaan nyt sillä sadalla prosentilla :)

Ja tuo turva-autohan on ihan hyvä vain.. Toivotaan et se tulee nytkin ja monta kertaa, Antaa hyvän lisän taktiikan miettimiseen :)

Toivotaan että saadaan se 16 autoa viivalle.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

TUOMARISTO..

ketkäs ovat nyt tarkkailun alla tällä hetkellä??
koska jos se kolarointi jatkuu tiettyjen nimimerkkien osalta niin eikö olisi aika jo toimia!!?
vai onko täällä samainen systeemi kuin SM-Liigassa, eli jos olet mun "saunakaveri" niin ei tule rankkua lainkaan..pelkästään kirjallisia varoituksia ja päälaelle taputuksia!! nyt tiukkana hei!!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu nyt rangaistaan varmasti vielä herkemmin ku on monaco.. Sj taisi olla tarkkailussa enkä kovin tyytyväinen oo yhden toisenkaan herran ajoon... Ja pettynyt olen myös omaan ajoon.. Jotenkin pitäs pystyä kolarit välttään vaikka yleensä olenkin ollut ottavana osapuolena.. Jos selvittäis tästä kisasta ilman näkymättömiä puskureita ja muitakaan bugeja niin hyvä olis :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Niin ja kertokaa toki jos on joku jonka ajoon ette oo tyytyväisiä... Tuleeko Merimax, Santtu ja Aappo sunnuntain kisaan? Voitaisiin olla siellä tuomareiden chatis ennen tai jälkeen kisan?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu olihan se.. Tänään osoitit taas henkisen iän puutetta mutta ei mitään, toivottavasti menee sunnuntaina kisat hyvin eikä sitä tarinaa enään kisan jälkeen tule.

Jos uima-allas kohdalla yrität minusta ohi ja siitä seurauksesta lennät seinää, ei se ole mun syy :D:D:D:D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos uima-allas kohdalla yrität minusta ohi ja siitä seurauksesta lennät seinää, ei se ole mun syy :D:D:D:D
Tätä tarkoitan... En tossa viestissä syyttänyt sinua mistään eikä minulla se tilanne kiinnosta pätkän vertaa... Kohan voisit lopettaa ja olla hiljaa niinku viisaat teKee :) Sen sijaan auot päätäs kuin 12 v pikkupoika, Ei pahalla. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Nyt sitä ollaan DFGT:n onnellisia omistajia, tosin kilpailemaan en tuolla vielä pääse kun pitää totutella.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Nyt sitä ollaan DFGT:n onnellisia omistajia, tosin kilpailemaan en tuolla vielä pääse kun pitää totutella.

Ratilla kannattaa aina ajaa, hyvä että ostit mutta varo ettet rammaa muita! Vähän esimerkkiä tosta..
 
Ylös Bottom