Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eipä olla tällä kaudella turva-autoa nähtykkään.. Kait sen.saa päälle.. Viime kerrallakin se oli muistaakseni päällä mutta eipä tullut turva-autoa... Tilanteista se ei jäännyt kiinni :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Meillä on 100% Monacon kisan niin TOIVON ERITTÄIN PALJON ettei kukaan tee tuossa ensimmäisessä mutkassa mitään urotekoja, kilpailu on PITKÄ! Turva-auto vieralee varmasti enemmän kuin kerran joten ei kannata tuhota SINUN (ja muiden) kisaa heti ensimmäisessä mutkassa.

Tässä on pari video clippiä Monacon online startista:

PLF1 | Monaco | Round 5 - Season 6 - YouTube

PLF1 | Monaco | Round 4 - Season 7 - YouTube

kunhan sitten ite ainakin jätät mut rauhaan radalla ;) ja varsinkin aika-ajoissa...ei mulla muuta
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hehe booris se siellä uhoaa vanhaan malliin:rolleyes: Onko tuomaristo rankaissut tai varottanu vielä ketään?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo kattoo nyt et tuleeko koko turva-auto edes, koska meidän edellisissä Monaco kisoissa ei oo tullu turva-autoa vaikka kuinka ollaan yritetty.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hehe booris se siellä uhoaa vanhaan malliin:rolleyes: Onko tuomaristo rankaissut tai varottanu vielä ketään?
Arskatehtaalla annettu yks varotus ja super-jesse on valvonnan alla... Tosin arskan varoitus varmaan kumotaan tulevan kisan jälkeen jos ei tule kolareita tai muuta tuhoa. Jesselle taas on varoitus aika lähellä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mites muuten aloitusviestissä muilla on ihan oikein kirjoitettu PSN-tunnus, mutta meikäläisellä on vaan ''Arskatehtaalla'' :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mites muuten aloitusviestissä muilla on ihan oikein kirjoitettu PSN-tunnus, mutta meikäläisellä on vaan ''Arskatehtaalla'' :D
No sehän kuulostaa paljon hienommalta ilman sitä ykköstä :)

"terskaahtaalla" on paljon parempi kuin "terskaahtaalla1" :D

Korjataan..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No sehän kuulostaa paljon hienommalta ilman sitä ykköstä :)

"terskaahtaalla" on paljon parempi kuin "terskaahtaalla1" :D

Korjataan..

Älähän sinä kuule ala siitä... :D Oon kyllä miettinyt uuden PSN-tilin tekoa ja nimeksi tulee joku järkevämpi.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kyselisin ihan offtopiccina että moniko täällä ajelee rateilla ja minkälaisilla rateilla? :) Itse oon aina ajellu pädillä ja nyt kun tota Monacoo koitin tosissani ajaa niin ihan mahotonta se on ajaa lukittamatta jarruja tolla ohjaimella jarruttaessa.. Mietin että jos Logitech DF GT:n ostais, onko sillä vaikea vaihdella vaihteita? Kun siinähän on vaihdekeppi siinä sivussa? Vai vaihdellaanko siinä x:llä ja neliöllä?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kyselisin ihan offtopiccina että moniko täällä ajelee rateilla ja minkälaisilla rateilla? :) Itse oon aina ajellu pädillä ja nyt kun tota Monacoo koitin tosissani ajaa niin ihan mahotonta se on ajaa lukittamatta jarruja tolla ohjaimella jarruttaessa.. Mietin että jos Logitech DF GT:n ostais, onko sillä vaikea vaihdella vaihteita? Kun siinähän on vaihdekeppi siinä sivussa? Vai vaihdellaanko siinä x:llä ja neliöllä?

Oletuksena DFGT:ssä vaihdetaan vaihteita pienistä viiksistä ratin takaa mutta halutessa vaihdenapit voi vaihtaa mieleisekseen. (klikkaa kuva isommaksi)

Näytä liitetiedosto 11004

Hyvä ratti DFGT on hintaansa nähden polmimet ny on ehkä pikkasen löysät.. itte oon ajanu ratilla parikuukautta ja voin sanoo että kannataa ostaa dfgt. Ja joo monako on padillä ihan tuskaa ilman apuja :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Yritin ettiä keskustelua ajoavuista, mut ei löytyny. Eli onko nyt kuskin valittavissa käytääkö jotain apua vai onko kaikki ajoavut offilla?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Yritin ettiä keskustelua ajoavuista, mut ei löytyny. Eli onko nyt kuskin valittavissa käytääkö jotain apua vai onko kaikki ajoavut offilla?
no nyt kun kysyit..niin alussa päätettiin että muut saa käyttää apuja, MUTTA jos se jackyw tulee takasin ni se saa kyl pärjätä ilman apuja :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hehe, arvasin että booriksella alkaa punttitutista housuissa heti ku ilmaannun tänne foorumille:D Jos tuntuu siltä, että tarviit tasoitusta nii voin ajaa ilman apujaki...;) Katoin että ainaki viime kisaan ois mahtunu mukaa, miten muuten porukkaa on ollu messissä? Jos vain mukaan mahtuu ni kyllä monacosta eteenpäin lähetään haastaan boorista ja muita häntäpään kuskeja tiukkaan taistoon:p
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Siis niitä apujako todella joku käyttää..?? Itse kuvittelin että niitä ei kukaan käytä. Aikoinaan taidettiin sopia että ohjainkuskit saa käyttää apuja, mutta mielestäni vois ne ottaa kokonaan pois... Annetaan nyt ohjainkuskeille Monacoon vielä apuja, mutta Kanadassa voitaisiin kaikki ajaa ilman apuja.. Esittäkää vastaväitteet ja perustelut jos ollaan erimieltä :)

Saapa nähä kuinka kova kuski minusta tulee ku muutkin ottaa avut pois :D

ja eikös eskortti ainakin suunnitellut ratin ostoa, Arskakin on jotain puhunut ratista... Vieläkö löytyy muita jotka ajaa ohjaimella?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Siis niitä apujako todella joku käyttää..?? Itse kuvittelin että niitä ai kukaan käytä. Aikoinaan taidettiin sopia että ohjainkuskit saa käyttää apuja, mutta mielestäni vois ne ottaa kokonaan pois... Annetaan nyt ohjainkuskeille Monacoon vielä apuja, mutta Kanadassa voitaisiin kaikki ajaa ilman apuja.. Esittäkää vastaväitteet ja perustelut jos ollaan erimieltä :)

Saapa nähä kuinka kova kuski minusta tulee ku muutkin ottaa avut pois :D

ja eikös eskortti ainakin suunnitellut ratin ostoa, Arskakin on jotain puhunut ratista... Vieläkö löytyy muita jotka ajaa ohjaimella?

Ajan ohjaimella ja automaattivaihteet on melko pakolliset...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Siis niitä apujako todella joku käyttää..?? Itse kuvittelin että niitä ei kukaan käytä. Aikoinaan taidettiin sopia että ohjainkuskit saa käyttää apuja, mutta mielestäni vois ne ottaa kokonaan pois... Annetaan nyt ohjainkuskeille Monacoon vielä apuja, mutta Kanadassa voitaisiin kaikki ajaa ilman apuja.. Esittäkää vastaväitteet ja perustelut jos ollaan erimieltä :)

Saapa nähä kuinka kova kuski minusta tulee ku muutkin ottaa avut pois :D

ja eikös eskortti ainakin suunnitellut ratin ostoa, Arskakin on jotain puhunut ratista... Vieläkö löytyy muita jotka ajaa ohjaimella?

Ehkä kuiteskin ens kaudella vai onko joillain kisaajalla ongelma siinä että jotkut käyttävät apuja (kuitenkin ilman apuja pystyy ajamaan nopeempia kierroksia?). Ja tämä sarja on jatkoa alunperin avullisten sarjalle.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Aikoinaan ajettiin niin, että automaattivaihteet oli sallittuja muuten avut pois (Vissiin just ohjainkuskeja varten) Jos on esim sovittu että ohjainkuskit saa käyttää abs/autmaattivaihteita Pystyykö sitä mitenkään hosti valvomaan rattimiehiä, vai mennäänkö siinä ihan luottopohjalla?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Avuttomat sarja ei tainnu kovin kauaa edes pysyä pystyssä...
 
Ylös Bottom