Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiitos kisasta, mä nautin täysin siemauksin vaikka pirusti jännittikin ja soijaa pukkas. Koostetta tulloopi huomenaamulla :p

Tästä löytyy aika-ajojen tulokset ja sitten itse kisan tulokset. En viitsinyt katsoa ketä oli 13. kummassakin listassa.

EDIT: Linkkien korjaus

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kiitos kisasta, mä nautin täysin siemauksin vaikka pirusti jännittikin ja soijaa pukkas. Koostetta tulloopi huomenaamulla :p

Tästä löytyy aika-ajojen tulokset ja sitten itse kisan tulokset. En viitsinyt katsoa ketä oli 13. kummassakin listassa.

Noita ei pysty näköjään kattoon ellei oo kirjautuneena tuolla.

Juu sori en päässyt, kun olin viettämässä äiteinpäivää. Monacoon sitten, tavoite että renkaat pysyy kiinni yli kymmenen kierrosta. Olikos se vielä 100%?

Juu sori en päässyt, kun olin viettämässä äiteinpäivää. Monacoon sitten, tavoite että renkaat pysyy kiinni yli kymmenen kierrosta. Olikos se vielä 100%?
Kyllä kyllä, Monaco ajetaan sadan prosentin kisana! Jes!

Super-jesse oli taas tänään kolaroimassa.. Ei näin, kohta pitää tuomariston keskustella tosiaan rangaistuksesta...

Super-jesse oli taas tänään kolaroimassa.. Ei näin, kohta pitää tuomariston keskustella tosiaan rangaistuksesta...

Ajo muakin perään kolmannella sektorilla mutta antoi paikan takaisin kun huomautin tilanteesta mikin kautta.

Voi helvetti, 100% Monaco :D

Voi perkule ku tulee hirveä kuume päästä kisaamaan ku kattelee noita eskortin koosteita:D

Harjoittelin jo Monacoo täs. Ainut mitkä palaa kunnolla tossa radassa on kumit ja hermot :D

Mukaan vaan.. Eilenkin oli 2 paikkaa vapaana, porukkaa piostu urakalla ja loppujen lopuksi oli 7 paikkaa vapaana :D

Joo, lapissa kairaushommat tältä kesää ohi ja pääsee taas takas ihmisten ilmoille:) Kyllähän ehdottomasti jo monacoon varakuskina lähdetään:D

Elikkäs np, en muutenkaan osunut suhun ja yritin olla osumatta muttei sille maha kun np iskee jälleen

Sulle tuntuu niitä sattuvan aina.. Itsellekkin sattunut pari kertaa mutta jotenkin epäilen... Muutenkaan ei tartte puskea siihen rinnalle sillain miten puskit..

Meinas kieltämättä loppua huumori ton eilisen kisanalun jälkeen. Starissa mut ohjattiin nätisti varikonjälkeiseen muuriin ja autopalasiks siihen, ei mitään hermohan siinä meni ja nilkuttaen varikolle.

No varikolle kerkes Coke ennen mua ja jouduin siinä sitten venaileen vuorooni että pääsis siiven vaihtoon, mun vuoro kun tuli nii eihän ne varikko äijät tehny mitään :) katteli vaan mun paskana olevaa williamsia joku 30 sekkaa ja sitten vasta vaihto etusiiven.

Hetken jaksoin ajaa kierrosta 2 kunnes huomasin että olin jääny vaivaset 1min20sekkaa kärjelle niin ei siinä kiinnostanu ajaa enää metriäkään kun oli jo hermotkin riekaleina :o

Tarvii vissiin voittaa kaikki loput kisat että vois päästä kärkeen :cool: mut joo että tämmöstä tälläkertaa.

Tuli tässä mietittyä jo kahden viikon päässä olevaa Monacoa.. Miten ihmeessä saadaan puhdas startti? Kukaan ei voi käyttää tekosyynä rataa tai mitään muutakan jos ajaa jonkun päälle.. Rata on kapeampi kuin muut, silloin ajetaan hiljempaa ja otetaan toiset paremmin huomioon... Ei yritetä ohituksia jos ei ole tilaa.

Ei mulla muuta, oli vaan pakko purkaa etten joka yö ennen starttia näe painajaisia lähdöstä :D

Tuli tässä mietittyä jo kahden viikon päässä olevaa Monacoa.. Miten ihmeessä saadaan puhdas startti? Kukaan ei voi käyttää tekosyynä rataa tai mitään muutakan jos ajaa jonkun päälle.. Rata on kapeampi kuin muut, silloin ajetaan hiljempaa ja otetaan toiset paremmin huomioon... Ei yritetä ohituksia jos ei ole tilaa.

Ei mulla muuta, oli vaan pakko purkaa etten joka yö ennen starttia näe painajaisia lähdöstä :D

Kaikki nostaa jalan kaasulta hyvissä ajoin eikä jätä jarrutusta liian myöhäseks mutta ei myöskään tee yllärijarrutusta takaa tuleville.. Mä kyllä ehdottaisin että se tiputettais 50%, kyllä siinäki ehtii jo saamaan tarpeekseen siitä radasta :o

Ylös Bottom