Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiitoksia tuloksista.

Mutta pakko tuohon on kommentoida. Aapon kanssa tilanne selvitettiin, ja lopputuloksena oli se että se oli kilpailutilanne. En ajanut Bradan päälle, brada ajoi pitkäksi ja tuli takas radalle eteen, minä väistin vasemmalle ja aappo sattui olemaan siinä.. Eli kilpailutilanne mistä ei oikein voi syyttää ketään.. Toivoisin vain että voisit jatkossa piettää suuta hieman pienemmällä ja koittaa radallakin rauhoittua. Itsekkin teen toki virheitä mutta sulle ajattelin asiasta mainita, sulle niitä on sattunut varmaan eniten.

Mutta ei mitään henkilökohtaista, hymyssä suin kohti seuraavaa kisaa. :)

Hah, taisin kahdessa kilpailussa sanoa jotain kun sinä valitit minulle, mutta entä sinä? Joka kilpailun jälkeen vikisit jostain tilanteesta :D:D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hah, taisin kahdessa kilpailussa sanoa jotain kun sinä valitit minulle, mutta entä sinä? Joka kilpailun jälkeen vikisit jostain tilanteesta :D:D
Sanon kyllä asiasta, mutta koskaan en menetä hermojani enkä muutenkaan ota liian tosissaan.. Tarkoitin lähinnä että pikkasen "lapsellisia" kommentteja tuli. Mutta ei mitään, kommentointi ei ole kiellettyä ja toivottavasti chatti pysyy vilkkaana jatkossakin.

Kiitoksia sulle tästä sarjan ylläpidosta, voitaisiin vetää uusi kausi joskus espanjan jälkeen, vaikka viiden kierroksen kisoilla.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sanon kyllä asiasta, mutta koskaan en menetä hermojani enkä muutenkaan ota liian tosissaan.. Tarkoitin lähinnä että pikkasen "lapsellisia" kommentteja tuli. Mutta ei mitään, kommentointi ei ole kiellettyä ja toivottavasti chatti pysyy vilkkaana jatkossakin.

Kiitoksia sulle tästä sarjan ylläpidosta, voitaisiin vetää uusi kausi joskus espanjan jälkeen, vaikka viiden kierroksen kisoilla.

No emmä kyllä mitään pultteja ole ottanu :D

Espanjan ja Monacon kisan välissä on kaksi viikkoa taukoa joten sopii
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hieno video jälleen.... Milläs sä nuita kuvailet? Jos ei kovin kalliit vehkeet ole niin voisin itsekkin ostaa.. Millä editoit? Maksullisella ohjelmalla?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

KonsoliFIN F1 2012 Mini-sarja Highlights 2/2. Tällä kertaa kävi niin että kesken Intian kilpailun kuvauslaite heitti värit ihan ihmeelliseksi. Tässä siis tapahtumat ennen sitä, latailen ensi yönä osan "3/2", joka tulee vaan teille näkyville :)

Kiitoksia näistä, näitä on ilo katsella. Onnistuin rammaamaan lähes kaikki Korean eka mutkassa :D ennätys sinänsä ja pahoittelut tästä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hieno video jälleen.... Milläs sä nuita kuvailet? Jos ei kovin kalliit vehkeet ole niin voisin itsekkin ostaa.. Millä editoit? Maksullisella ohjelmalla?

Kiitoskiitos. Kuvauslaite on koneen sisään asennettava Hauppauge Colossus, joten tietokone pitää olla suht lähellä pleikkaria, tai sitten pitää olla pitkät komponenttikaapelit. Kuvaaminen ja editointi molemmat vaativat melko tehokkaan koneen, kannattaa sekin ottaa huomioon :) Ja editoin siis Sony Vegas -ohjelmalla.

EDIT: Niin ja jos ostat kuvauslaitteen, ei sun välttämättä tarvii osata käyttää Sony Vegasta. Nämä Formulavideot olis melkein yhtä hyvin onnistunu vaikka Windows Movie Makerilla. Mutta jos mietitään pidempiä kisoja, saisin todella paljon materiaalia jos säkin kuvaisit ja lähettäisit videota mulle :) Niihin vois vaikka yrittää panostaa enemmänkin editoinnin puolesta.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eipä taida kannettavalle tommoista saada... Tietääkö kukaan mitään muuta keinoa? Paras olis tietysti jos sais suoraan pleikkarilta ettei tarttis tietokoneen kanssa pelleillä..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Samalla sivulla olikin monta vaihtoehtoa.. Pitääpä alkaa säästään rahaa :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kyllä luulis, ainakin samalla laadulla kuvaa ja samat johdot ja ulostulot käytössä kun mullakin, ja laite näyttää melkein samalta kuin kuvauslaite, joka mulla oli ennen tota koneen sisälle laitettavaa. Mutta nyt tästä eteenpäin joko lähetät mulle privaattiviestinä juttua tästä tai sitten meet KonsoliFINin laitepalstalle puhumaan tästä :) Menee muuten vähän liian offtopiciks tämä.

Ps. Latasin sittenkin sen viimeisen osan jo: KonsoliFIN F1 2012 Mini-sarja Highlights "3/2"
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kyllä luulis, ainakin samalla laadulla kuvaa ja samat johdot ja ulostulot käytössä kun mullakin, ja laite näyttää melkein samalta kuin kuvauslaite, joka mulla oli ennen tota koneen sisälle laitettavaa. Mutta nyt tästä eteenpäin joko lähetät mulle privaattiviestinä juttua tästä tai sitten meet KonsoliFINin laitepalstalle puhumaan tästä :) Menee muuten vähän liian offtopiciks tämä.

Ps. Latasin sittenkin sen viimeisen osan jo: KonsoliFIN F1 2012 Mini-sarja Highlights "3/2"
Kiitos tostakin osasta.. Mutta enpä olis uskonu että täällä näin tarkasti tätä kirjoittelua vahditaan.. :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiitos tostakin osasta.. Mutta enpä olis uskonu että täällä näin tarkasti tätä kirjoittelua vahditaan.. :)

Joo no aika pian joku mode hoitais tän homman joka tapauksessa, kunhan mainitsin :D Enkä usko että kaikkia formulakuskeja oikein kiinnostaa millä laitteella voi kuvata ja millä ei :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kaiken maailman paskaa sitä tulee silti aina luettua :D

Pahoittelut muuten cokelle.. Videosta näki että tuo lopullinen missä lensin pihalle oli ihan kilpailutilanne.. Jostain syystä kuvittelin silloin että joku ajoi perään.. Toki ekaan mutkaan tulit liian lujaan ja siittähän kaikki lähti mutta ei tuo nyt niin paha ollut :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitä helvettiä se aappo siellä chatissä mua mollas, tahallaan en ole virheitä tehnyt.

En näköjään osaa tehdä mitään koskaan oikein teidän mielestänne, vaan olen aina vaan blokkimassa ja pilaamassa toisten kilpailun? Ei minusta kukaan ole mitään positiivista sanonutkaan, vain lokaa on tullut...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitä helvettiä se aappo siellä chatissä mua mollas, tahallaan en ole virheitä tehnyt.

En näköjään osaa tehdä mitään koskaan oikein teidän mielestänne, vaan olen aina vaan blokkimassa ja pilaamassa toisten kilpailun? Ei minusta kukaan ole mitään positiivista sanonutkaan, vain lokaa on tullut...
Tahalleen ei varmasti kukaan tee, ne potkittais pihalle samantien... Ja hyvinhän sinä olet ajanut Malesia jälkeen... Minulla ei ainakaan ole ollut mitään valittamista Malesia jälkeen. Ainua mikä on kaikilla vähän ihmetyttäny on tuo sun pomppiva auto.. Itsekkin varmaan videolta huomasit. Mutta elä siittä mitään paineita ota, tee kaikki mitä pystyt sen eteen mutta jos ei toimi niin ei toimi, ei sille mitään voi eikä sua kielletä ajamasta vaikka oliskin huono netti.

Ja enpä ole muuten huomannut että sua olis chatissa mollattu tai edes erikoisemmin mainittu...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tahalleen ei varmasti kukaan tee, ne potkittais pihalle samantien... Ja hyvinhän sinä olet ajanut Malesia jälkeen... Minulla ei ainakaan ole ollut mitään valittamista Malesia jälkeen. Ainua mikä on kaikilla vähän ihmetyttäny on tuo sun pomppiva auto.. Itsekkin varmaan videolta huomasit. Mutta elä siittä mitään paineita ota, tee kaikki mitä pystyt sen eteen mutta jos ei toimi niin ei toimi, ei sille mitään voi eikä sua kielletä ajamasta vaikka oliskin huono netti.

Ja enpä ole muuten huomannut että sua olis chatissa mollattu tai edes erikoisemmin mainittu...

Yleensä kun on meikäläinen otettu puheenaiheeksi jonkun muun, kuin WRC 3-kavereiden toimesta, teksti on aika negatiivista. Tää on tuttua mulle eräästä toisestakin sarjasta missä olen ajanut.

Niin ja tuolla "haukkumisviestillä" meinasin tuota Korean GP:n aikana näkynyttä aappon chat-viestiä mua koskien. Eskortin videossahan tuo näkyy.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitä helvettiä se aappo siellä chatissä mua mollas, tahallaan en ole virheitä tehnyt.

En näköjään osaa tehdä mitään koskaan oikein teidän mielestänne, vaan olen aina vaan blokkimassa ja pilaamassa toisten kilpailun? Ei minusta kukaan ole mitään positiivista sanonutkaan, vain lokaa on tullut...

Otti vaan päähän ku pariin kertaan ajoit perään ja suoralla vaihtoit linjaa liian monesti...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ja lisäyksenä vielä että tuo on arska ihan normaalia että chattihuoneessa kerrotaan jos on valittamista :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ja vehka voisi tuota etusivua päivittää, sillä tuon mukaan seuraava kisa on kiina... :)
 
Ylös Bottom