Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hyvä kun muistutit.. Se on nyt korjattu mutta pisteet taitaa olla päivittämättä.. Itse olen nyt koko viikonlopun reissussa, ensiviikko on tosi kiireinen. Toki varmasti jossain vaiheessa sen verran löydän aikaa ensiviikolla mutta tuppaa aina unohtumaan... Pitäis kehitellä joku samantapainen pistetaulukko minkä coke teki tohon minisarjaan... Kerroppas coke millä ohjelmalla sen teit, ja toki jos tykkäät värkätä niin saat itsekkin tehdä :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Laskin nuo pisteet aikani kuluksi joten vehka voi sitten vain kopioida ne tuohon avaus viestiin.

1. teppoil 52
2. Pletor 52
3. CokeFIN 44
4. brada23 37
5. jrantala1 32
6. taikoja 30
7. Booris84 27
8. MeriMax_87 26
9. f1-masa 25
10. aappo1 21
11. SuomiFIN 21
12. antimikael 10
13. Santtu-71 7
14. Vehka1 6
15. Super-Jesse12 4
16. ArskaTehtaalla1 2
17. qolazor 1
18. Enkmanni 1


1. Sauber 74
2. Red Bull 58
3. Mclaren 54
4. Williams 54
5. Toro Rosso 53
6. Lotus 36
7. Caterham 29
8. Mercedes 22
9. Force India 10
10. Ferrari 7
11. HRT 1
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hyvä kun muistutit.. Se on nyt korjattu mutta pisteet taitaa olla päivittämättä.. Itse olen nyt koko viikonlopun reissussa, ensiviikko on tosi kiireinen. Toki varmasti jossain vaiheessa sen verran löydän aikaa ensiviikolla mutta tuppaa aina unohtumaan... Pitäis kehitellä joku samantapainen pistetaulukko minkä coke teki tohon minisarjaan... Kerroppas coke millä ohjelmalla sen teit, ja toki jos tykkäät värkätä niin saat itsekkin tehdä :)

Google Drivella tein
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiitoksia Aapolle.. Onko porukalla muuten vielä kiinnostusta tommosiin mini-kisoihin? Itse ainakin tykkäsin...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiitoksia Aapolle.. Onko porukalla muuten vielä kiinnostusta tommosiin mini-kisoihin? Itse ainakin tykkäsin...

Juu itellä ainakin olis vaikka viikon aikana, tai miksei tänäänkin. Onko muuten mun autosta aiheutunut harmia? Kattelin että olis ainakin hävinnyt yhtäkkiä joissain kisoissa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jaa että tänään.. Kyllä mä paikalle ilmestyn jos vaan saadaan kuskeja. Sovitaan että 8 kuskia vähintään niin ajetaan. Kaikki tervetulleita.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

f713a.png

c3adc.png
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jaa menit sit tekemään. Hienoa! Toivottavasti ei ollut liikaa vaivaa, tällä hetkellä tuntuu että ei mitään ole tullut oikeen hodettua.. jospa sitä vielä joskus sais jotain itekkin aikaseksi...:D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Te3rppa!!

en tiedä että pääsenkö kisailemaan seuraavaan kisaan, kun SONERA on perseilly mun nettitilauksen oikeen huolella!:mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jaa menit sit tekemään. Hienoa! Toivottavasti ei ollut liikaa vaivaa, tällä hetkellä tuntuu että ei mitään ole tullut oikeen hodettua.. jospa sitä vielä joskus sais jotain itekkin aikaseksi...:D

Ei ollu vaivaa
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En pääse sunnuntaina:mad:, on itsellä kauden avaus kisa moto puolella:).
Ei voi mitään.. Tsemppiä kisaan. :)

Sopiiko kaikille että ajetaan tänä sunnuntaina Espanjan gp klo 17.30?
Lähetys loppuu klo 17.10


Toivottavasti saadaan mahdollisimman paljon porukkaa mukaan, nyt kun on taas superhieno rata :) Kaikki varakuskitkin mukaan!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo meikäläinen kävi vähän kokeilemassa tuota PLF1-sarjaa ja huomasin, ettei se oma vauhti omasta mielestä ole mitään kauhean huonoa. Katotaan, paraneeko vauhti sarjassa harjoittelun myötä. Huomennahan se nähdään :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo meikäläinen kävi vähän kokeilemassa tuota PLF1-sarjaa ja huomasin, ettei se oma vauhti omasta mielestä ole mitään kauhean huonoa. Katotaan, paraneeko vauhti sarjassa harjoittelun myötä. Huomennahan se nähdään :)

Taisit luovuttaa jo toisella kieroksella :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voi prkl tuon netin kanssa! Oli kerrankin tulossa hyvä aika-ajosijoitus, niin eikös silloin netti ala temppuilla...:mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jaahas taas pleikka päättää jäätyä alkaa pikku hiljaa jo kyrpimään koko juttu. JA sori siitä alku suoran tööttäilystä yritin liian pienestä välistä änkeä-
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hienosti alko kisa ku jotkut siellä suoralla jo törttöilee ja sitten jonkun kymmenen kierosta jaksoin ajella autolla joka ei oikeen pysähdy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom