Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14

Vastaus: FIFA 14

Onkohan noissa next gen versioissa samat varmat maalikikat kun currect genissä vai onko ne siihen korjattu? Toivottavasti korjaisivat ne nykyiseen, syö vähän peli iloa kun suurin osa maaleista tulee LB+Y yhdistelmällä.

En ehtinyt itseasiassa itse pleikalla pelatessa tekemään ainuttakaan maalia. :D vierestä kun katselin niin pelaajien tasot oli sitä luokkaa, ettei voi vetää mitään johtopäätöksiä mistään.
 
Vastaus: FIFA 14

Foorumeilla manual-kontrollit ovat nousseet aika usein keskustelussa esiin ja luulinkin, että sen käyttö olisi yleisestikin jo kovassa käytössä. Tavallisia Seasons-otteluita on näköjään kuitenkin turha yrittää manual-asetuksilla pelata, sillä peliseuran löytäminen vaikuttaisi olevan melko toivotonta. Viiden tähden joukkueella voi hyvässä lykyssä jonkun ottelun saada pelattua useamman yrityksen jälkeen, mutta heikommilla joukkueilla ainakaan minä en ole tänään saanut yhtäkään ottelua pelattua. Pitänee pelailla sitten assisted-pelureita vastaan tai kokeilla jotain muita pelimuotoja. Sääli, sillä tuo Seasons on ainakin minulle ollut se kovin pelimuoto FIFA 13:ssa, mutta olisihan tuota kivempi pelata samalla "vaikeusasteella".

Löytyy helposti, itse pelasin 13:sta jonkun 200-300 manual matsia (en muista enää) ja nyt uudessa vastustaja löytynyt nopeasti manual asetuksilla kun tuli fifa hommattua. En ymmärrä miksi onlinessa edes on joitain assisted flipperi asetuksia mahdollista käyttää, kun pelit ovat täyttä paskaa niillä ja manual asetuksilla kuin eri peli. Manual asetuksilla myös vastustajat ovat huikeasti parempia jo alusta asti kuin muilla asetuksilla ja pelit tuntuvat futikselta ja maalinteko on palkitsevaa.
 
Vastaus: FIFA 14

Löytyy helposti, itse pelasin 13:sta jonkun 200-300 manual matsia (en muista enää) ja nyt uudessa vastustaja löytynyt nopeasti manual asetuksilla kun tuli fifa hommattua. En ymmärrä miksi onlinessa edes on joitain assisted flipperi asetuksia mahdollista käyttää, kun pelit ovat täyttä paskaa niillä ja manual asetuksilla kuin eri peli. Manual asetuksilla myös vastustajat ovat huikeasti parempia jo alusta asti kuin muilla asetuksilla ja pelit tuntuvat futikselta ja maalinteko on palkitsevaa.

Onkohan minulla ollut sitten tietämättäni jotain yhteysongelmia, mutta alkuun kokeilin aloittaa seasonsin manual-asetuksilla ja kolmen tähden joukkueilla enkä meinannut löytää peliseuraa millään. Viiden tähden joukkueilla sain jonkun pelin pelattua, mutta sen jälkeen oli pakko antaa muille mahdollisuus semi-asetuksiin jolloin peliseuraa löytyi ja peli-ilo meni samasta ovesta ulos. Sen jälkeen en ole enää kokeillut, mutta pitänee varmaan kokeilla uudestaan josko peliseuraa sittenkin saisi.
 
Vastaus: FIFA 14

Ei manuaaleilla löydä kolmen tähden joukkueilla vastusta. Pitää vähintään olla 4 tähden joukkue.
 
Vastaus: FIFA 14

Uramoodissa sain AIK:sta kenkää:(, joten uusia haasteita piti etsiä Argentiinan liigan Quilmesistä:D. Venezuelan päävalmentajana vein joukkueen puolvälieriin Copa Americassa.
Puolustaessa pallon riistäminen onnistuu parhaiten oikean tatin ja ympyrän yhdistelmällä. Huomasin, että L2+ympyrällä tulee lähes aina maali:rolleyes:.
 
Vastaus: FIFA 14

Itehä siis rakastan managerimoodia FIFA:ssa kymmenen kertaa parempi ku änärissä.

Nyt tutustunu tohon FUT:ttiin ihan ok kans mut ei ehkä mun juttu
 
Vastaus: FIFA 14

Kolme tuntia tuli taas uramoodia pelattua, sain vietyä Venezuelan Copa American voittoon, mutta en halunnut jatkaa sen valmentamista. Seurajoukkue Quilmesistä vapautin yhden pelaajan. Joukkue on niin kehno, että luultavimmin seuraavalla kerralla tulee maisemanvaihto.
Oman joukkueen tekoäly on aina nukahduksissa eli eivät reagoi syöttöihin, eivät juokse vapaaseen tilaan jne.
Professional-tasolla vastustaja voi hakata sut tennislukemin, joten itse pelaan puolustusvoittoisella taktiikalla, jossa luotan vastahyökkäyksiin.

Mitä enemmän pelaan, sitä paremmaksi kehityn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14

Kolme tuntia tuli taas uramoodia pelattua, sain vietyä Venezuelan Copa American voittoon, mutta ein halunnut jatkaa sen valmentamista. Seurajoukkue Quilmesistä vapautin yhden pelaajan. Joukkue on niin kehno, että luultavimmin seuraavalla kerralla tulee maisemanvaihto.
Oman joukkueen tekoäly on aina nukahduksissa eli eivät reagoi syöttöihin, eivät juokse vapaaseen tilaan jne.
Professional-tasolla vastustaja voi hakata sut tennislukemin, joten itse pelaan puolustusvoittoisella taktiikalla, jossa luotan vastahyökkäyksiin.

Mitä enemmän pelaan, sitä paremmaksi kehityn.

näihän se on :D kannattaa kokeilla Zenittiä tai chelsea, loistavia managerina pelattavia
 
Vastaus: FIFA 14

Eikö tähän oikeasti ole tulossa päivitystä?! Pelasin tossa äske FUT matsi netis jossa vastustajalla oli 2 +90 pace hyökkiä, hävisin 5-4 vastustajan tehdessä 4 maalia LB+Y yhdistelmällä ja yhden kulmasta. Huonoin fifa netissä pelattaessa omasta mielestä, empä olis uskonu että viime vuoden pace versiosta vielä huononee mutta näin on käynyt. Muuten hyvä, mutta kun EA ei viitsi korjata noita ongelmia. Onneksi yksin pelin saa asetuksilla kuntoon.
 
Vastaus: FIFA 14

On kyllä uskomatonta paskaa pelata noita assisted pelaajia vastaan, silmät kiinni kulmalipulle ja keskitys hyökkääjän päähän tai sitten kulmasta sama on noiden taktiikka. Kuka edes kehtaa pelata noilla asetuksilla? Onneksi manuaaleilla löytyy nopeasti vastustaja
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14

Eilen kyllä repesin fut matsin jälkeen. Voitin 1-0 ja lähetin gg sille viestinä ja vastaus oli "tapa ittes". :D yllätyin, että suomalainen oli vastas.
 
Vastaus: FIFA 14

Onkohan minulla ollut sitten tietämättäni jotain yhteysongelmia, mutta alkuun kokeilin aloittaa seasonsin manual-asetuksilla ja kolmen tähden joukkueilla enkä meinannut löytää peliseuraa millään. Viiden tähden joukkueilla sain jonkun pelin pelattua, mutta sen jälkeen oli pakko antaa muille mahdollisuus semi-asetuksiin jolloin peliseuraa löytyi ja peli-ilo meni samasta ovesta ulos. Sen jälkeen en ole enää kokeillut, mutta pitänee varmaan kokeilla uudestaan josko peliseuraa sittenkin saisi.

Löytyy kyllä helposti ainakin 4,5 ja 5 tähden joukkueilla, ei tarvitse yleensä kuin kerran hakea niin heti löytyy ja pelit ovat aivan loistavia jalkapalloa muistuttavia olleet manuaaleilla.
 
Ylös Bottom