Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Yritin tässä vähän selata tätä ketjua mutta en oikein päässyt perille siitä mitä hain, elikkä tuli tänään hommattua tämä Xone Suomi versio ja nyt olis tarkoituksena päästä pelaamaan tuota nhl15 early releasea minkä saa EA Accesin avulla, mutta nyt kun menen tänne kauppaan niin EA Accesissa on vain yksi ostotapa joka on "Käytä koodi". Eli siis onko edes mahdollista päästä pelaamaan/saada EA Accesia suomi käyttiksellä vai pitääkö laittaa kieleksi Irlanti tai jenkkilä?

Itse hommasin sen 1 kuukaudeksi Irlannin puolelta kortilla. Ja sain NHL 15:n early accessin ladattua.
 
Vastaus: Xbox One

Muistakaa kaikki uudet Xo omistajat päivittää myös ohjain.
Kapula micro USB johdolla konsoliin, sekä headset kapulaan kiinni.
Päivitys tapahtuu asetuksien systems/järjestelmä napin alla.
 
Vastaus: Xbox One

Muistakaa kaikki uudet Xo omistajat päivittää myös ohjain.
Kapula micro USB johdolla konsoliin, sekä headset kapulaan kiinni.
Päivitys tapahtuu asetuksien systems/järjestelmä napin alla.


Mitenkäs kun mulla ei tunnistanut ollenkaan tuota ohjainta kun löin kiinni micro usb johdolla konsoliin
 
Vastaus: Xbox One

Heh, eikö games with gold tile ole siinä aivan ensimmäisessä näkymässä oikealla alhaalla. Itselle todella helppo käyttää muutenkin, olisiko teillä uutuuden kankeutta?
 
Vastaus: Xbox One

Vaikuttaa vaihtelevan valitun regionin mukaan. Eli toisin sanottuna, jos Suomen valitset, niin tuota ei varmaankaan näy, sillä Suomen kauppapaikka ei ole vielä auki.

No kyllä vaan on samassa paikassa ja Suomen kauppakin on ollut auki.
 
Vastaus: Xbox One

Nyt kun Forza latautuu lisäosineen(hiiiiitaaaasti, oisko pikkuisen ruuhkaa?), voikin hieman kommentoida.
Siis mitä ******?
Xbox-käyttis on käytännössä muuttunut paskemmaksi ja paskemmaksi aivan ensimmäisestä boxista lähtien, mutta nyt on jo kyllä. Kuka hemmetin Win8-insinööri tuon käyttiksen paskan on kasannut? Sellaiset pikkuasiast, kuin käytettävyys, selkeys ja logiikka puutuu kaikesta. Kauppapaikalta saa arpoa kutakuinkin kaiken ja mm games with goldin löysin tuurilla mainosplakaatista oman profiilin sivulta., Haku tällaista ihmettä ei löytänyt. Forzan monia lisäosia ei voinut järjestellä esim hinnan tms mukaan, tai jos voi niin vinkkiä asiaan ei löytynyt.

Tässä on jälleen yksi syy, miksi ihmiset vihasivat niin suuresti Win 8:a ja Surfacet jäivät applen ja androidin perseraiskaamiksi. Vinkkinä MS:lle. Apple lähtee suunnittelufilosofiassaan siitä ajatuksesta, miten asia olisi luontevin ja helpoin tehdä ja miten pääosa ihmisistä sen järkeilisi tekevän. Ei siis siten miten hikinen nörtti neitsytkammiossaan kehittelee muistilappuja binäärikoodilla.

Ps. Muuten hyvä laite. Rakastelen ohjainta!

En tätä vuodatusta ymmärrä.
Kaikki on sellasen 1-3 napinpainalluksen takana.
Se gold tiilikin on siinä avaus sivulla heti oikeassa alakulmassa.
 
Vastaus: Xbox One

Mitä tarkoitat ettei tunnistanut?

Siis tarkoitin sitä kun menee siihen kohtaan, että päivitä ohjain niin ei ollenkaan tunnistanut, että ohjain olisi kytkettynä. Mutta vikakin selvisi jo. Oli ongelma usb-piuhassa (ai, että mä rakastan meiän kissoja :)
 
Vastaus: Xbox One

Xbonen "onnellinen" omistaja täällä. Ensimmäinen huomio itse konsolista on tuo aivan järjetön pikku rutina ääni mikä tosta lähtee. Vähän kuin vanhoissa modeemeissa kuului sellanen rutina ni tässä sama. Onko muilla samanlaista "ongelmaa" havaittavissa?:mad:
 
Vastaus: Xbox One

No kyllä vaan on samassa paikassa ja Suomen kauppakin on ollut auki.

Niin tosiaan se Suomen kielen versio tuosta blockista tarjoaa vain Crimson Dragonia, joka on edellisen kuun ilmainen peli (tästä syystä jäi ilmeisesti omalta osalta huomiotta tuo tarjonta), kun taas englanti regionina valittuna saat ladattua Crimson Dragonin että Super Time Forcen (tämän kuun ilmaisen pelin). Mutta herra on hyvä ja antaa minullekin linkin siihen xbox.comin Xbox Onen Suomen kauppapaikkaan.
 
Vastaus: Xbox One

Xbonen "onnellinen" omistaja täällä. Ensimmäinen huomio itse konsolista on tuo aivan järjetön pikku rutina ääni mikä tosta lähtee. Vähän kuin vanhoissa modeemeissa kuului sellanen rutina ni tässä sama. Onko muilla samanlaista "ongelmaa" havaittavissa?:mad:

Onko levyä sisällä? Itsellä on kyllä täysin hiljainen konsoli, mutta ei ole tullut ostettua vielä yhtäkään fyysistä peliä, kun odotan Destinyä, joten en osaa sanoa, johtuuko sitten levyasemasta.
 
Vastaus: Xbox One

Xbonen "onnellinen" omistaja täällä. Ensimmäinen huomio itse konsolista on tuo aivan järjetön pikku rutina ääni mikä tosta lähtee. Vähän kuin vanhoissa modeemeissa kuului sellanen rutina ni tässä sama. Onko muilla samanlaista "ongelmaa" havaittavissa?:mad:


Ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä piti tuollaista ääntä kun päivitteli konsolin, mutta sen jälkeen loppus. Eli nyt on hiljainen :) Levyjä en ole päässyt vielä kokeilemaan, mutta Forzaa pelatessa ei huutanut.
 
Vastaus: Xbox One

Kyllä ne luultavasti lopulta ymmärtää, ettei ihmiset pidä niiden koiranpaskaisesta Windows 8:sta. Mutta saattaa kestää vielä tovi.
Ei ne ymmärrä ikinä, tiilisysteemi on niiden visio ja siitä ne ei tingi... joo minustakin tämä tiili systeemi on varsin heikko esitys, käyttäjäystävällisyys ja logiikka on kaukana optimista x1 kohdalla. Lisäksi tuo että kaikki jutut on omia sovelluksia on raivostuttava juttu...niin järkyn hitaaksi tekee kaikki osiot esim. Friends.....odotusta....valitse kaveri....odotusta....viesti....odotusta ja sitten olet vasta ketjun lopussa, kyllä tuo pitäisi edetä loppuun ilman mitään odotteluja.
 
Vastaus: Xbox One


Klikkaapa tuota linkkiä ja sano, huomaatko siinä mitään outoa.

Edit: Eli aiemmin aina tuo samainen linkki redirectasi Yhdysvaltojen storeen, mutta kun nyt vaihdoin localen Suomeen, niin näyttää toimivan. Luulisi vain suoran linkin avaavan sen sivun, jota avata koettaa, mutta kun ei. Tässä tapauksessa tällainen asia hämmensi pahasti siis.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Heh, eikö games with gold tile ole siinä aivan ensimmäisessä näkymässä oikealla alhaalla. Itselle todella helppo käyttää muutenkin, olisiko teillä uutuuden kankeutta?

Itsellä ei ollut, varmaan kun päivitin goldiksi vasta käynnistyksen yhteydessä. Ja ei ole helppo käyttää, sillä olen tottunut järkevästi tehtyihin käyttiksiin, eikä näihin windows-tiilipaskoihin.

Edit: Käyttis tosin ei vaikuta itse pelaamiseen, mikä on tärkeintä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

Xbonen "onnellinen" omistaja täällä. Ensimmäinen huomio itse konsolista on tuo aivan järjetön pikku rutina ääni mikä tosta lähtee. Vähän kuin vanhoissa modeemeissa kuului sellanen rutina ni tässä sama. Onko muilla samanlaista "ongelmaa" havaittavissa?:mad:
Kyllä myös omasta koneesta aikamoinen "rutina" kuuluu ainakin kun kone lataa/asentaa pelejä. Jospa se siitä hiljenisi kun lataukset on valmiit ja pelit asennettu.

Onko tosiaan niin että jos sijainniksi laittaa Suomen niin kieleksi ei mitenkään saa englantia (tai mitään muutakaan kieltä kuin suomea)? Eipä tuo nyt ihan hirveesti haittaa, mutta kaikissa konsoleissa englanninkieleisiin valikoihin tottuneena suomennokset vähän kyllä häiritsevät. Ja muuten voisi kätevästi vaihtaa sijainnin USA/UK:ksi, mutta maksutietoihin en viitsisi osoitetta ruveta keksimään. Muuten kyllä ihan näppärältä vehkeeltä tämäkin vaikuttaa, vaikka käyttöliittymä vähän sopeutumista vaatii PS4:n käyttöön tottuneena.
 
Vastaus: Xbox One

Asennuksessa (vaatii muuten tietokoneen, jos ei ole ennestään Microsoft-tunnusta sekä HDMI:n omaavan HD-television. Kauppojen tuotesivuilla näistä vaatimuksista ei yleensä mainita) tänään valitsin suomen kielen ja alueen Suomeksi. Ja olin ongelmissa. Aivan kuin käännös olisi tehty koneellisesti ja ihminen olisi sieltä täältä parannellut ilmiselviä virheitä hätäisesti. Kielioppi ei voi kenelläkään ihmiskääntäjällä olla noin huonosti hallussa. Asennuksen jälkeen yritin vaihtaa kieltä. En osannut edes liikkua käyttöliittymässä, eikä konsolipaketissa tullut ohjekirjaa! Netistäkään ei löydy ohjekirjaa. No, netin avulla löysin lopulta paikkaan, jossa voi vaihtaa kielen. Siellä sitten huomasin, että esim. englanniksi kielen vaihtamalla ei voi jättää alueeksi Suomea, vaikka alueeksi voi valita mm. Unkarin (!) ja joitakin muita täysin ei-englanninkielisiä maita. Puhekomentoja ei saa käyttöön millään tuetulla kielellä, jos valitsee Suomen alueeksi. Jos taas ei valitse Suomea alueeksi, mitä se tarkoittaa? Osaako joku sanoa? Toimiiko koodit? Mihin se alue vaikuttaa? Nettipeleissä vastustajat turhan kaukaa? Suomesta ostetut Live-ajat eivät toimi? Puhekomennoilla ei tee sitten mm. Pohjoismaissa mitään.

Asennuksen yhteydessä tyrkytettiin 60 eurolla 12 kuukautta Live-aikaa. Netissä (http://gamecodes.fi/Xbox-Live-Gold-12-kk) myydään samaa huomattavasti halvemmalla, vai onko tuossa joku koira haudattuna? Ilmeisesti on vain yksi "Live-aika", joka on sama sekä 360:lle että One:lle. Jos ostaa Live-aikaa entisen päälle, meneekö vanha aika hukkaan vai lisätäänkö se vanhan päälle, kuten Playstation-puolella?

Pelaajatunnuksen (gamertag) Microsoft kehitti meikäläiselle automaattisesti. Mitä hemmettiä? Eikö sitä voi itse valita?

Olen täysin hukassa, aukaisin tänään ensimmäistä kertaa Microsoftin konsolin elämässäni.

Mitä ihmettä tuo ohjaimen päivitys tekee? Jo on konsolipelaaminen mennyt hankalammaksi kuin PC-pelaaminen, perkele!
 
Vastaus: Xbox One

Mielenkiintoista, että ei toimisi Jenkki marketilla Electron. Juuri tuossa eräs pelikaveri kertoi ostaneensa jenkki marketilta Diablo 3:n Electronilla maksaen. Pitää varmaan kokeilla itsekkin ostaa sieltä jenkkilän puolelta jotain ja testata josko toimisi mullakin. Tähän olen ostanut kaikki Irlannin kauppapaikalta.

Ja nyt on testattu ja ostettu Destiny Jenkki marketilta Danske Bankin Electronia maksuvälineenä käyttäen. Mitään ongelmia ei ollut maksaa Electronilla jenkkilän puolella.
 
Ylös Bottom