Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Aika harmillinen kyllä toi tallennus juttu :S Menis multa varmaan maku pelata koko peliä enää ollenkaan. Tuolta Xbox Feedback sivulla voi onneksi vaikuttaa siihen, mitä korjauksia ja ominaisuuksia konsoliin tulee jollain aikavälillä.
 
Vastaus: Xbox One

Kesken kiihkeän pvp-matsin kone heittää ruudun mustaksi ja ilmoittaa iloisesti "nyt on aika päivittää!"
Huusin ääneen, että ei perkele taida olla, mutta puheohjaushan ei tunnetusti toimi edes englanniksi, mikäli kielenä on suomi.

Onko mulla joku asetus pielessä kun se yhtäkkiä aloittaa tuollaista, vai onko tää joku ihastuttava ominaisuus?
 
Vastaus: Xbox One

Kesken kiihkeän pvp-matsin kone heittää ruudun mustaksi ja ilmoittaa iloisesti "nyt on aika päivittää!"
Huusin ääneen, että ei perkele taida olla, mutta puheohjaushan ei tunnetusti toimi edes englanniksi, mikäli kielenä on suomi.

Onko mulla joku asetus pielessä kun se yhtäkkiä aloittaa tuollaista, vai onko tää joku ihastuttava ominaisuus?

Itselläni kävi samalla tavalla kun pelasin Destinyn PvP:tä, mutta tajusin mikä siinä oli syynä. Pelasin puolisoni kanssa ja kun tuli sellainen hyvä ottelu niin koitin ottaa GameDVR sovelluksen avulla 5 minuuttia taaksepäin. Heti kun valitsin, että Snap an app, niin tuli musta ruutu joka pyysi päivittämään. Uskoakseni logiikka on siis siinä, että jos menet jotenkin pois pelistä (snappaat sovelluksen, menet dashboardiin) niin kone olettaa, että on ok alkaa pistää päivitystä tulemaan. Tietty kun olen Preview ohjelmassa niin olen tuohonkin tottunut. Tavaksi on tullut nykyään aina manuaalisesti tsekata päivitykset ennen kuin alan pelaamaan.
 
Vastaus: Xbox One

Mistä ostatte Xbox Live US gift cardeja?

Microsoft storesta niitä saa aina 5$ - 100$ mutta hinta on yks yhteen.
Onko GameCode.fi tai LiveKortti.fi tunnettu toimivuudesta?
Molemmista voisi ostaa euro hintaan dollari kortteja.
 
Vastaus: Xbox One

Mistä ostatte Xbox Live US gift cardeja?

Microsoft storesta niitä saa aina 5$ - 100$ mutta hinta on yks yhteen.
Onko GameCode.fi tai LiveKortti.fi tunnettu toimivuudesta?
Molemmista voisi ostaa euro hintaan dollari kortteja.

http://www.pcgamesupply.com/ (nyt sivut eivät toimi, kun on huolto)

Tuolta itse olen ostellut ja hinta vaihtelee aina välillä, mutta yleensä on 45€ tuo 50$ kortti.
 
Vastaus: Xbox One

En ole seurannut Liven kulta-ajan hintoja viime aikoina, mutta fasr2play sivustolta sitä näyttäisi löytyvän sopuhintaan. Tätä kirjoittaessa 12 kuukauden koodille hintaa kertyy 27,84 euroa. Tuohon on sisällytetty buyer protection. Itse olen tuolla jonkun verran asioinut. Enimmäkseen PC:lle tehtyjen ostosten merkeissä ja kaikki on sujunut erittäin mallikkaasti.

http://www.fast2play.com/category/184/xbox-live-12-months-gold-subscription-card/
 
Vastaus: Xbox One

Tässä viime päivinä kierrellyt paljon kaupoissa hakemassa uusia pelejä, mutta tuntuu, että todella vähän on onelle tarjolla mitään. PS4:lle taas löytyy punaisella hintalapulla olevia aivan pirusti, mutta Onen kanssa saa hakemalla hakea. Tosin viimepäivinä on jotenkin tuntunut siltä, että pitäisi vaihtaa tuo varmaan ps4:seen takaisin, mutta saa nähdä.

Mutta siis yleisesti vaan valitan noista kauppojen one tarjoilusta :)
 
Vastaus: Xbox One

Tässä viime päivinä kierrellyt paljon kaupoissa hakemassa uusia pelejä, mutta tuntuu, että todella vähän on onelle tarjolla mitään. PS4:lle taas löytyy punaisella hintalapulla olevia aivan pirusti, mutta Onen kanssa saa hakemalla hakea. Tosin viimepäivinä on jotenkin tuntunut siltä, että pitäisi vaihtaa tuo varmaan ps4:seen takaisin, mutta saa nähdä.

Mutta siis yleisesti vaan valitan noista kauppojen one tarjoilusta :)
Tämä totta Suomessa, jossa pääosin kaikki käyttää PS4. Punaisella hintalapulla olevia olen bongannut vain sittareista. Muuten ostan kyllä melkein kaikki käytettynä, niin säästää rahaa edes jonkin verran, hyvinä päivinä jopa yli puolet riippuen pelistä. Paikat jossa kärkyn viikoittain: Huuto, tori ja Facebookin myyntipalstat.

Edit: kannattaa muuten bongata myös amzoneja sielläkin erittäin hyviä tarjouksia välillä menossa onen peleille.
 
Vastaus: Xbox One

Tämä totta Suomessa, jossa pääosin kaikki käyttää PS4. Punaisella hintalapulla olevia olen bongannut vain sittareista. Muuten ostan kyllä melkein kaikki käytettynä, niin säästää rahaa edes jonkin verran, hyvinä päivinä jopa yli puolet riippuen pelistä. Paikat jossa kärkyn viikoittain: Huuto, tori ja Facebookin myyntipalstat.

Edit: kannattaa muuten bongata myös amzoneja sielläkin erittäin hyviä tarjouksia välillä menossa onen peleille.

Itekkin suosin just käytettyjä tai alennuksella olevia. Tosin saa nähdä jos heittäis tosta onesta jonkun vaihto homman tonne.. En tiedä. Lähellä kyllä on tuo pimeälle puolelle siirtyminen :)
 
Vastaus: Xbox One

Itekkin suosin just käytettyjä tai alennuksella olevia. Tosin saa nähdä jos heittäis tosta onesta jonkun vaihto homman tonne.. En tiedä. Lähellä kyllä on tuo pimeälle puolelle siirtyminen :)

Se on hassua miten ihmisillä on niin eri tavat. Itse kun haluan jotain pelattavaan Xboxille niin käynnistän konsolin ja katson mitä kaikkea on digitaalisesti saatavilla. Pelejä löytyy varmaan yli sata kappaletta joista fyysisiä on noin kymmenen.

Peleistä ei itselläni ole ainakaan puutetta :) Etenkin kun taaksepäin yhteensopivuus tulee loppuvuodesta niin saan yhdellä konsolilla hoidettua myös X360:llä pelaamatta jääneet pelit.
 
Vastaus: Xbox One

Se on hassua miten ihmisillä on niin eri tavat. Itse kun haluan jotain pelattavaan Xboxille niin käynnistän konsolin ja katson mitä kaikkea on digitaalisesti saatavilla. Pelejä löytyy varmaan yli sata kappaletta joista fyysisiä on noin kymmenen.

Peleistä ei itselläni ole ainakaan puutetta :) Etenkin kun taaksepäin yhteensopivuus tulee loppuvuodesta niin saan yhdellä konsolilla hoidettua myös X360:llä pelaamatta jääneet pelit.

Ite en taas pidä digitaalisista yhtään :D En mikä siinä haroo vastaan, mutta ei vaan iske jostain syystä. Kai se on se fyysinen kopio mikä itselleni on mukamas niin tärkeä.

Tuo yhteensopivuus homma on kyllä loistava lisä.. No kattellaan millaisia vaihtotarjouksia tulee :) Itellä ollut nyt viimepäivinä juurikin 360 enemmän käytössä kuin one. Valintoja,valintoja..
 
Vastaus: Xbox One

Onneksi olkoon. Olet ihan nimimerkkisi veroinen.
Mikä luulit tuon preview ohjelman olevan?
Kiitos onnitteluista. Ihanaa, että pidät nimimerkistäni. Minustakin se on aika hyvä.
No, en ainakaan luullut sen olevan jatkuvia 300mb päivityksiä. Jos tämä olisi kerrottu liittymisvaiheessa, niin olisin harkinnut tarkemmin, kannattaako liittyä. :rolleyes:

Viime aikoina päivityksiä ei ole kyllä tullut. Hyvä niin.
 
Vastaus: Xbox One

Kiitos onnitteluista. Ihanaa, että pidät nimimerkistäni. Minustakin se on aika hyvä.
No, en ainakaan luullut sen olevan jatkuvia 300mb päivityksiä. Jos tämä olisi kerrottu liittymisvaiheessa, niin olisin harkinnut tarkemmin, kannattaako liittyä. :rolleyes:

Viime aikoina päivityksiä ei ole kyllä tullut. Hyvä niin.
Älä täällä itke selvästä asiasta.
Ohjelmasta on helppo erota yhdellä napin painolla appsissa.
 
Ylös Bottom