Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Onko teillä sama ongelma tavallisen Xbox Onen kanssa, että se on alkanut kuumentumaan hyvin paljon. Se on hyvin ärsyttävää, kun kesken pelin konsoli menee kierroksille ja tuuletin pauhaa ja sit kun pistän käden Xbox Onen päälle, niin se on tulikuuma. Onko tähän minkälaisia ratkaisuja? Kiitän vastauksista!:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox One

Onko teillä sama ongelma tavallisen Xbox Onen kanssa, että se on alkanut kuumentumaan hyvin paljon. Se on hyvin ärsyttävää, kun kesken pelin konsoli menee kierroksille ja tuuletin pauhaa ja sit kun pistän käden Xbox Onen päälle, niin se on tulikuuma. Onko tähän minkälaisia ratkaisuja? Kiitän vastauksista!:rolleyes:

Onkos sulla paljonkin pölyä niissä tuuletusaukoissa? Ainut ratkaisu minkä tähän voi antaa on se, että imuroimalla & paineilmalla putsaat konsolin tuuletusaukot ja toivot parasta :D
 
Vastaus: Xbox One

Onko teillä sama ongelma tavallisen Xbox Onen kanssa, että se on alkanut kuumentumaan hyvin paljon. Se on hyvin ärsyttävää, kun kesken pelin konsoli menee kierroksille ja tuuletin pauhaa ja sit kun pistän käden Xbox Onen päälle, niin se on tulikuuma. Onko tähän minkälaisia ratkaisuja? Kiitän vastauksista!:rolleyes:

Onko se jossain kaapissa niin että ei saa ilmaa mistään suunnasta? Xbox one on todella hyvä tuulletus niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
 
Vastaus: Xbox One

Onko se jossain kaapissa niin että ei saa ilmaa mistään suunnasta? Xbox one on todella hyvä tuulletus niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

Joo onhan se kaapissa.. Ennen ongelmaa ei ollut, mutta nyt ongelmia on ilmennyt tai sitten ennen en tajunnut kuunnella Xboksia ja kosketella sitä.. :D
 
Vastaus: Xbox One

Joo onhan se kaapissa.. Ennen ongelmaa ei ollut, mutta nyt ongelmia on ilmennyt tai sitten ennen en tajunnut kuunnella Xboksia ja kosketella sitä.. :D

Se on kyllä tosi hiljainen muuten. Itsellä myös kaapissa niin että on vielä ovi kiinni pienen pojan takia. Kun tarpeeksi kauan pelaa niin hetkeksi aikaa tuulettimet rupeavat kovempaa puhaltamaan.
 
Vastaus: Xbox One

Se on kyllä tosi hiljainen muuten. Itsellä myös kaapissa niin että on vielä ovi kiinni pienen pojan takia. Kun tarpeeksi kauan pelaa niin hetkeksi aikaa tuulettimet rupeavat kovempaa puhaltamaan.

Outoa, kuumeneeko se sulla kuinka paljon?
 
Vastaus: Xbox One

Mulla tekee kerran tunnissa sellasia älyttömiä huutokohtauksia tuulettimet. Ja käy kuumana. Avoimessa tilassa eikä oo pölyä. Varmaan jotku yyberpaskat purkkatahnat osunut kohdalle.
 
Vastaus: Xbox One

Mulla tekee kerran tunnissa sellasia älyttömiä huutokohtauksia tuulettimet. Ja käy kuumana. Avoimessa tilassa eikä oo pölyä. Varmaan jotku yyberpaskat purkkatahnat osunut kohdalle.

Onpa isoja eroja erien välillä. Itselle on boksi suljetussa TV-tason kaapissa, jossa vain takana noin kahden sentin korkuinen vähän yli boksin levyinen rako, josta kaikki piuhat on vedetty. Boksi ei huuda yhtään, eikä myöskään kuumene.

Sitten taas toisella puolella TV-tasoa samanlaisessa kaapissa on PS4. Se huutaa kuin vimmattu, jos kaappi on kiinni. Se huutaa välillä vaikka kaapin ovi olisi auki.
 
Vastaus: Xbox One

Mulla on tod.näk kaikkea muutakin vikaa tossa vehkeessä. Välillä käynnistäessä se alkaa piippaan ku viimestä päivää ja tuulettimet lähtee täysillä päälle, sit se sammuu. Jossain vaiheessa se ehdotteli mulle pelien mutta sen se lopetti ihan ykskaks ja pelit toimii normaalisti. Pitäis jaksaa käyttää huollossa se ja vaihtaa s malliin.
 
Vastaus: Xbox One

Mitä nyt nopeasti luin niin oli tullut vain 3rd Gen ohjaimelle tämä päivitys. Juuri päivitin mun Xbox One S konsolin mukana tulleen ohjaimen.

Juu, huomasin saman nyt, kun oli tullut lisää kommentteja tuonne neogafiin. Tulis nyt perkule vanhoillekkin ohjaimille päivitystä :D
 
Vastaus: Xbox One

Mulla on tuo uusi Call of Duty ennakkotilattuna Xboxille. Se on samalla ensimmäinen digitaalinen ennakkotilaus jonka olen tehnyt boxilla. Kysymys kuuluukin, että aukeaako peli kun kello lyö tänään 00.00 niinkuin PS4:llä tapahtuu? Vai miten homma toimii mikksoftan laitteella?
 
Vastaus: Xbox One

Mulla on tuo uusi Call of Duty ennakkotilattuna Xboxille. Se on samalla ensimmäinen digitaalinen ennakkotilaus jonka olen tehnyt boxilla. Kysymys kuuluukin, että aukeaako peli kun kello lyö tänään 00.00 niinkuin PS4:llä tapahtuu? Vai miten homma toimii mikksoftan laitteella?
Yleisesti ottaen kyllä. Pitäisi myös näkyä pelin kauppasivulla, että milloin on käytettävissä.
 
Vastaus: Xbox One

Yleisesti ottaen kyllä. Pitäisi myös näkyä pelin kauppasivulla, että milloin on käytettävissä.

Kauppasivulta löysin kaksi aikaa: klo 00.00 ja 02.00. Siksi ihmetyttääkin. Mitä tarkoittaa "yleisesti ottaen"? Missä tapauksessa peli ei aukea pelattavaksi heti kun vuorokausi vaihtuu julkaisupäivän puolelle?
 
Vastaus: Xbox One

Kauppasivulta löysin kaksi aikaa: klo 00.00 ja 02.00. Siksi ihmetyttääkin. Mitä tarkoittaa "yleisesti ottaen"? Missä tapauksessa peli ei aukea pelattavaksi heti kun vuorokausi vaihtuu julkaisupäivän puolelle?
Hmm en itse löytänyt kuin yhden.
5514c42c6ed1ab627e1a7bcef7c8e4d9.jpg
Eli heti 4.11. pääset pelaamaan.

Esimerkiksi Destiny Rise of Iron aktivoitui joskus aamulla heidän (Bungien) normaalin "viikko resetin" aikaan. Mutta se olikin ehkä enemmän DLC kuin uusi peli.

Kauppasivu siis antaa aina sen tarkan vastauksen.

EDIT: Ainiin. Jos ostaa vaikka jenkkikaupasta pelejä niin se aukeaa heillä myös vuorokauden vaihteessa, mutta johtuen aikaerosta niin se olisi meillä käytettävissä vasta aamulla. Kaveri osti Fallout 4:n jenkki Storesta ja sai ikäväkseen huomata keskiyöllä, että joutuu odottaa aamuun asti.
 
Vastaus: Xbox One

Kauppasivulta löysin kaksi aikaa: klo 00.00 ja 02.00. Siksi ihmetyttääkin. Mitä tarkoittaa "yleisesti ottaen"? Missä tapauksessa peli ei aukea pelattavaksi heti kun vuorokausi vaihtuu julkaisupäivän puolelle?

Kyllä sun pitäisi päästä heti 00.00 pelaamaan ja jos et jostain syystä pääse, niin mulla yleensä auttaa boksin uudelleenkäynnistys jonka jälkeen tulee ilmoitus, että peli on valmiina käynnistettäväksi :)
 
Vastaus: Xbox One

Aikaisemmin pelin kohdalla luki että se on asennettu ja avautuu klo. 00.00, ja kauppasivun alalaidassa luki että julkaisu klo. 02.00... enää tätä jälkimmäistä ei löydy.

No anyways, hyvä että homma toimii kuten pitääkin. :)
 
Vastaus: Xbox One

Pystyykö luotto kortti ostoksille laittamaan salasanan tai jotain ettei lapset osta storesta mitään vahingossa?
 
Ylös Bottom